Jump to content

Sistem franare Fabia


vsk
 Share

Postare recomandată

  • 4 months later...

nu mai e pe receptie, dar sunt eu. o sa umblu la saboti ca scartaie naiba...de fapt tiuie, trebuie curatati. ma tem sa nu fie facuti praf, nici n-am pornit masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine ma ajuta si pe mine cu ceva firme si coduri pt placute de frana si saboti de franare pt o fabia 1.9 sdi din 2004? multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare.Dupa indicatiile Carminei am reusit sa schimb lichidul servo.Acum am in plan schimbarea lichidului de frina,daca cineva stie sa-mi explice cum se face pas cu pas ramin dator cu :beerchug: .Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva cu ce naiba desfac surubul in cruce de la tambur? am surubelnita in cruce, una mare si fortoasa, degeabaaaa......nu merge. am dat cu wd-40, dat cu peria de sarma-de nervi ma imult, iar surubelnita....nu merge si gata, e intepenit total. normal, nu cred ca s-a umblat vreodata acolo in 10 ani de cand e masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o desfaci cu clichet si bit de surubelnita, dar sa nu fie ascutit la capat, ci sa semene cu o surubelnita la care ar fi retezat varful.

Cel ascutit, nu intra bine in surub, si o distruge.

Mai dai si vreo 2 ciocane inainte sa incerci sa desfaci.

Modificat de jagoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la niste baieti care mi-au desfacut si inlocuit sabotii vechi. mai frate, nu aratau rau deloc, chiar s-au mirat si ei de ce ma vaitam de frane. au strans si frana de mana, iar acum la drum....nu-i nici o diferenta. in mers, daca trag frana de mana, masina nici nu se infraneaza. merge tata...tot inainte. cand plec de pe loc, se observa ca tine frana de mana, dar nu blocheaza roata, doar o infraneaza...putintel....daca las acceleratia motorul moare, semn ca are frana de mana, dar nu ma impresioneaza....nu sunt lamurit deloc...

P.S. trebuie sa am greutate-n spate sa tina tamburii mai bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca au fost inlocuiti, sunt necesari 200-500km pana se rodeaza si se formeaza dupa tambur.

Ma mir ca nu ti-au zis sa fii prudent la inceput, caci nu va tine frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eeee..... stiu ideea cu rodajul dar nu o cred. ca asa prost tineau si franele vechi,care aveau zeci de mii de km folosinta. la ele ce scuze sa gasesc? ca le trecuse rodajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu crezi megamotoreta fii atent ce scrie pe pozuca asta:

post-25544-0-87018000-1333561651_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta s-a facut deja. nu eu personal, sa nu-mi stric manechiura, dar intrebarea ar fi: cat de tare trebuie sa tina frana de mana??? ea trebuie sa inghete rotile spate sau doar ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inghete pe la "click"-ul 6. Daca prinde mult mai sus e necesar reglaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta s-a facut deja. nu eu personal, sa nu-mi stric manechiura, dar intrebarea ar fi: cat de tare trebuie sa tina frana de mana??? ea trebuie sa inghete rotile spate sau doar ...

Tragi frana la maxim (nu trebuie sa urce mai mult de 6-8 dinti ) bagi in tr 1, dai drumul la ambreiaj si accelerezi usor si masina nu trebuie sa plece de pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina zboara de pe loc. am strans surubul de sub consola de mi-a crescut si barba. cineva m-a intrebat daca au fost reglati corespunzator sabotii. hoopaaaa. mecanicul a zis ca nu se regleaza, ca ar fi cu autoreglaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din câte știu eu chiar sunt cu auto-reglaj. Al Bundy, cum e ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mecanismul de actionare a sabotilor e cu auto-reglaj, insa maneta de frana de mana nu...de aceea se regleaza de acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se regleaza deloc de acolo. uite si explicatia

post-99468-0-96443400-1333730910_thumb.j

post-99468-0-50721800-1333730922_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acolo se regleaza cursa franei de mana. Numai ca la tine s-a intins cablul pe o roata, iar pe cealalta fiind blocat cablul, s-a indoit pana aia care trage cablul. In concluzie ai ,,lucrat".

,,nu se regleaza deloc de acolo" dar de unde? ai gasit tu alt loc de reglare a franei de mana? :question:

Din schita reiese ca piesa 5 ai bazducit-o. Sau nu...ce zici?

post-25544-0-71336000-1333735023_thumb.j

post-25544-0-71787600-1333735030_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asta am spus si eu. numai ca pe alt ton. mai adauga putina ironie, se amesteca cu putin simt al umorului (cam negru, specific romanului), si dupa ce dai 100 ron pe piese schimbate inutil si manopera la fel de inutila iti dai seama din ce cauza ,,nu se regleaza deloc de acolo"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine ca ti-ai dat seama din ce cauza nu se mai poate regla, dar e doar vina ta fiindca tu ai afirmat: ,,am strans surubul de sub consola de mi-a crescut si barba" nu? Dar era mai bine ca in timp ce dadea barba in tine sa te si uiti ce lucri sau n-ai mai vazut de barba ca s-a terminat postata? :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu am putut posta imagina completa, a trebuit sa micsorez ipoza si s-o si decupez. asa ai fi vazut ca eram intins pe burta pe bancheta din spate, eram singur, nu te gandi la prostii, si nu aveam vizibilitate asupra plagii, pardon,asupra placii. deci am strans surubul in timp ce strangeam din ochi, ai naibii nemti nu puteau sa amplaseze altfel sistemul de reglaj.

post-99468-0-99083700-1333739662_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica in tambur daca cablul din partea dreapta e pus la locul sau, adica daca nu a sarit din locas.

Dar verifica apoi si celalat sa vezi daca culiseaza usor.

Daca e intins cablul, sau blocat celalat, recomand schimbarea ambelor, caci foarte posibil sa difere lungimea daca cumperi doar una.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca e de la roata. am stat langa mecanic atunci cand a schimbat (inutil) sabotii si a fixat cablurile de frana. ele sunt tensionate la maner, am pus degetul pe ele si nu este vreunul slabit. cred ca ori unul agata cumva, si nu aluneca, ori tabla care le tine s-a slabit si a obosit. deh, fier...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

astazi am fost la un mecanic si am schimbat sabotii

trebuie sa ajung pe la ITP luna asta si mi se bloca roata din dreapta spate plus ca avea un suerat de fier pe fier iar frana de mana nu prea tinea

surpriza: sabotii erau OK, mai duceau ceva vreme doar ca mi-a zburat o tablita si un arc care, impreuna cu un fel de cui tine sabotul la locul lui.

Unde pot gasi tablitele alea? Mecanicul mi-a pus un surub cu 2 piulite pana gasesc tablitele alea

mi-a completat un pic lichidul de frana dar frana de mana tot nu prea tine; probabil trebuie reglata dar cum se ajunge la acel surub pentru reglaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!