Jump to content
Sign in to follow this  
B_o_g_d_a_n

Sfat achizitie Passat B 5.5

Recommended Posts

dydu_kuf

Masina este euro 3, iar prin montarea DPF-ului obtine "grüne plakette", echivalentul euro4. Nerecunoscut in Ro.

Share this post


Link to post
Share on other sites
V A L I

La banii aia găsesti Audi A4 B6 intr-o stare la fel de buna, poate si an mai recent.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Planetara

M-am uitat putin pe site-urile auto si am constatat ca masina are pretul corect pentru dotari, motorizare si numarul de km. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Am citit eu bina ca a montat el DPF? Sau a tradus gugal transleit aiurea.

 

da.da.... se practica in strainatate... si e recunoscut la ei. Am mai gasit asa... si pe Audi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
B_o_g_d_a_n

OK, am citit cu atentie toate sfaturile si va multumesc tuturor celor care mi le-ati dat :)

 

In primul rand, Audi nu vreau, indiferent de an/model. Am condus si A6 Allroad C5, si A3 8PA, si A4 B6, si A6 C6 si niciunul nu mi-a placut. Nu rezonez cu marca, punct.

 

In al doilea rand, am nevoie de un kombi/variant care sa fie comfortabil la drum lung. In timp ce B6-le mi se pare urat in varianta variant (nu vreau sa ii ofensez pe posesori, e pur si simplu parerea mea subiectiva) B5.5-ul mi se pare OK ca aspect,si imi place ca se poate customiza relativ simplu. Oricum, nu ma grabesc sa iau Passat-ul, intai vreau sa inscriu Polo-ul pe Germania si sa il vand, dupa care, in functie de cat iau pe el, vad ce masina gasesc. Passat-ul as vrea sa il tin tot asa, vreo 3-4 ani; nu e obligatoriu sa fie V6 TDI insa as prefera sa fie ;) si in rest, sa nu imi puna probleme tehnice prea mari.

 

Am mai gasit vreo doua exemplare de vanzare (UNU si DOI), dintre care mie, personal, imi place mai mult primul. Momentan insa, discutiile sunt mai mult la nivel de colectare de informatii, dupa ce sa ma uit, ce sa evit, samd. A penny for your thoughts :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Muraru Dan

Frumoase amble, excluzand pretul, la interior imi place al doile-a, culoarea imi place a primei.

Adevarat ca a doua varianta e si 4motion, insa nu stiu cat de mult te si ajuta acest 4 motion. Un plus e ca din fericire pe passatul acesta s-a pus 4motion-ul torsen, ce e mai fiabil decat cel electronic Haldex. Dar penalizeaza mai mult la consum, desi e aiurea sa mai vorbesti de consumul suplimentar dat de 4motion cand iti cumperi un v6. Insa avantajeaza la costuri de intretinere, mult mai ieftin decat cel Haldex.

Nu te grabi, in Germania ai unde sa gasesti exemplare B5.5 in stare exceptionala. 

Un plus al acesto 2 ultime versiuni (trebuie verificate pt siguranta codurile motoarelor), e faptul ca sigur au motoarele cu axele cu came din titan, deci sunt tancuri pe roti ce duc milionul de km fara probleme.

Edited by Muraru Dan

Share this post


Link to post
Share on other sites
B_o_g_d_a_n

Ce cod de motor ar trebui sa caut?

 

LE: Si ASTA pare interesanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Muraru Dan

Aici m-ai prins in offsaid. Cauta in rubrica dedicata, sigur gasesti ca s-a discutat aprig intr-un timp asupra acestei pbme. Daca mai retin eu bine minte bxx, dar nu bag mana-n foc, parca erau vreo 2 coduri si de la bxx cu axe clasice.

 

Ps: si ultima e super, garantat e f bine intretinuta.

Edited by Muraru Dan

Share this post


Link to post
Share on other sites
B_o_g_d_a_n

Potrivit Wikipedia, motorul de 163 CP are codul BDG (2003-2005), cel de 180 CP e fie BDH, fie BAU (2003-2005), iar cel de 150 CP e AKN (2000-2003).

Daca inteleg eu bine, ar fi de ales intre primele doua.

Share this post


Link to post
Share on other sites
IonC

Salut, BAU are axele cu came din titan, au fost puse pe ultimele variante, pana in 2005 (varianta revizuita si mai fiabila).

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Woaw..ultima e de vis :O TDI + V6 + 4motion + hidramat = LovE   :wub:

Asta da masina intretinuta..daca si motorul este la fel de intretinut si fara probleme...isi merita banii ; pielea aia e impecabila..sunt curios daca e reconditionata sau doar tratata la timp cu solutii  :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
B_o_g_d_a_n

Oare cat e de greu sa faci retrofit la asa ceva?

///ca nu am vazut scaune de-astea decat pe W8.

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Neaparat manuala sa iei. Tiptronicul anilor 2004 este istorie, iar trecand si de la dsg o sa fie frustrant. Plus ca o cutie automata cu multi km dupa mine e de evitat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
B_o_g_d_a_n

Nu inteleg, de ce "istorie"? Stiu ca o cutie automata din 2004 nu e aceeasi treaba cu DSG, insa as prefera automata pentru confort.

Nu e deal-breaker, insa daca as avea de ales, n-as prea vrea manuala, sincer sa fiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Muraru Dan

Din pacate, data fiind orientarea catre confort, multe astfel de versiuni v6 au venit imperecheate cu o cutie tiptronic.

Insa servisata cum trebuie zic eu ca nu e asa de evitat.

Eu cred ca strict din pct de vedere a fiabilitatii acest tiptronic e peste dgs.

 

Legat de pielea ultimei masini din link sa stiti ca eu am vazut multi nemti ce respecta cu strictete ce scrie in manual, adica polish si fel si fel de solutii de intretinere a masinii, aplicate la fiecare 3 luni, ca doar asa zice cartea. 

Apoi daca nu e un taran (multi nu sunt), ci unul care are grija de interior, nu e de mirare sa arate asa un interior.

Edited by Muraru Dan

Share this post


Link to post
Share on other sites
radulix

Va salut dragi colegi !!!!

 

Un sfat va rog cu privire la anuntul din linkul http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C36754020.html. merita cumparata masina din anunt, care sunt problemele des intalnite la modelul repectiv. Motorizarea de 1.6 benzina, este slaba tinand cont de greutatea masinii.

 

Va multumesc !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Cam scumpa pt una neinscrisa cu motor de 1.6…da, motorizarea e slaba rau pe caroseria ei ; dar daca nu cauti putere si nu ai pretentii de cuplu de diesel este ok pt deplasare de zi cu zi, mai ales urban ; consumul este mare ; 10-13 pe oras, 7-8 afara : ca si motor, este foarte fiabil si usor de intretinut ; este in 8 valve, atentie sa fie euro 4 ! Nu te uita la km, mai mult ca sigur nu a rulat doar 10-13.000 km / an fiind passat si dotata binisor…mai bine cauti un 1.8 turbo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
V A L I

Data primei inmatriculari:     04/2002 si Fabricatie:  2003 :)) as vrea si eu sa am o masina fabricata in 2016 :P

 

151.000 km in 13 ani  hmm (mai ales la cum arata manerul de la usa  soferului).. dar ce mai conteaza la o masina de vechimea aia . Cel mai bine e sa mergi sa o testezi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mad_kat

imi arata a masina cheala de flota. de-asta si un dubiu cu km.

probabil 251 sau 351 sa aiba.

 

manerul e cea mai putin relevanta piesa ca uzura - porcaria aia cauciucata se uzeaza rapid - la mine la octavia la 90k km (100% pe bune) arata la fel de rau...

 

vine si reversul - eu am avut o masina pe care stiam de cand am luat-o ca fusese de flota, cu 120k km in 4ani (normal pentru asa utilizare) - in stare excelenta, avea reviziile la zi, ce fusese de inlocuit era pe original - intretinuta corect, cu alte cuvinte.

poti gasi una d-asta in stare mai buna decat una cu un trecut "incert"

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Suna foarte bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
radulix

De sunat stiu ca suna bine , dar taxa suna cam prost , este peste 850 de euro, si la km nu stiu daca sunt atatia, ca neamtul daca a pus-o pe gaz nu cred ca a mers el numai atata, deasta va intreb, merita sau nu o asemenea masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Depinde in ce stare e…daca o da in 3000 iesi cu inmatriculat, rca, numere, rar etc la 4000 ; apoi consumabile ( distributie + ulei + filtre + cauciucuri sh+ lichide + eventual placute sau 2-3 bucse ) inca 500€ ; asta daca masina nu are nicio problema, daca la rar nu ai probleme cu gpl-ul si masina functioneaza perfect ; consumul daca va fi mixt ~ 14% -> ~8 pe benzina, ceea ce e foarte bine ; motorul e silentios, trage foarte bine, dar trebuie verificata ca orice masina…

Tu nu lua de buna tot ce zicem noi…mergi cu un 1.6 si vezi cum iti place ; se descurca decent…iar pe drumurile noastre nu prea ai unde sa te duci…merge lejer si la 140-160 km/h constant, doar ca este consumul mare ; sunt destul de multe 1.6 in jurul sumei de ~ 3000-3300 euro neinmatriculate…si eu am vrut sa imi iau una dar ma saturasem de motoarele fara vlaga…si chiar daca acum am 1.4 tdi resoftat sa stii ca se misca mult mai bine ca un 1.6 pe orice caroserie iar consumul de cand o am e ~ 6.2%…si este destul de alergata ; deci daca esti genul care isi doreste reprize bune si consum mic extern, cauta un TDI ; cu greu vei gasi unu bun sub 300.000 km reali.

Edited by bgd_b92

Share this post


Link to post
Share on other sites
danutzZeu

Din ce am citit pe forum 1.8T o sa-ti consume vreo 13-14 in oras (gaz) si 9-10-11 in afara.

Share this post


Link to post
Share on other sites
radulix

Multumesc de sfaturi !!!!

 

Deasta v-am si intrebat , ca sa stiu la ce sa ma astept pentru 1.6 si 1.8T. O se le probez pe ambele si ma voi hotara la una din ele, daca nu, mai caut.

 

Din cate am inteles, sunt 2 targuri mari in Mures, stie cineva ceva? sau prin Sibiu? ca m-ar bate gandul sa ma duc acolo, poate sunt mult mai multe oferte.

 

Va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri