Jump to content

Retrofit Volan/calculator coloana volan


ggixx
 Share

Postare recomandată

1K0-953-549-AG

1K0-953-549-AJ

1K0-953-549-AK

1K0-953-549-AL

1K0-953-549-AQ

1K0-953-549-AS

1K0-953-549-BG

1K0-953-549-BK

1K0-953-549-CC

1K0-953-549-CH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut revin cu o intrebare deca se poate! Ce coding ar trebui sa fie pentru ca volanul sa fie functional?  Va multumesc!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, stiu ca indica VCDS-ul dar intreb si eu sa fiu sigur! Dupa mine ar trebui sa fie :0003042. Desi eu nu am stergator instalat fizic pe spate si terminatia trebuie pus in loc de 2 - trebuie 1? Este adevarat?

16523313_1316044935118619_1477675959_o.jpg

16523522_1316045241785255_378812392_o.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat de pe o mașina o2 pre fl calc,spira, volan cu comenzi si tempomat. Am puso pe o2 pre fl.

Merg comenzile, nu merge tempomatul si si volanul merge mai greu.

Pentru tempomat mai trebuie ceva cablu tras?

Apare un bec cu un volan in bord. Va rog sa imi dati un link cu procedura setarii de baza,citisem undeva ca asta e problema. Asta ar fi motivul pt care merge mai greu volanul?

Calc orig era cu g la capat (midline) si asta nou B si inca ceva,nu mai retin,doar ca e highline si e versiune mai veche sw decat cel original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am verificat,am incurcat, BF e cel de pe masina originala si noi am pus pe cel cu G

Hw 051 si sw0101. Nu stiu din pacate ce versiuni are cel cu comenzi,dar clar mai vechi

Masina donatoare e 2005 si cealalta e 2008

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca sta aprins doar volanul rosu cu semnul exclamarii, fa-i capetele de cursa. Motor pornit, volan drept, stanga maxim si tinut 10 secunde, dreapta maxim si tinut 10 secunde,. Pe urma centru. Si becul ar trebui sa se stinga si sa mearga directia usor. Daca e aprins si altceva, atunci trebuie calibrat si G85

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

repet, nu exista calc de coloana cu G.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,o sa scanez sa vad pn. Dar pana una alta in tabelul de pe ross tech este cu G. Stiu ca am dat search dupa el cand l-am cumparat si era de highline si parca sw 0050

Da,e doar icoana galbena cu volan aprinsa. Am vazut procedura pe net.incerc si revin daca a mers.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a mers aia cu volan stanga maxim, dreapta maxim apoi centru. Azi cumpara o interfata sa vedem ce doleante are calc de coloana si ce cod e, ca am montat totul la loc si nu mai pot vedea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca una era 2005 - era mai mult ca sigur type 1 spira si calculator, cealalta fiind type 2.

deci, mutand tot ce ai mutat tu, trebuia sa meaga - da, la tempomat trebuia tras fir de la mufa intermediara la coloana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, marius1982.11 said:

Nu a mers aia cu volan stanga maxim, dreapta maxim apoi centru.

Eu am apasat din greseala pe Basic Settings la mine la Masina si tot asa am avut volanul greu si becuri aprinse (nu mai stiu exact care si ce culori). Solutia la mine a fost sa ma duc intr-o parcare sa apas frana pana incepeau sa palpaie becurile, sa merg 30 de metrii cu peste 15 la ora si sa virez. Atata am incercat pana am ajuns de nervi sa ma invart in parcare cu viteza si pana la urma s-au stins si volanul a devenit usor. Nu mai stiu cum ii spune la procedura ca tot caut pe net si nu o mai gasesc.

LE: Am gasit-o http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Golf_(1K)_Steering_Assist
Start the vehicle.
Turn the steering wheel one turn to the right and one turn to the left.
Drive in a short distance straight line on a level surface at a speed not higher than 20 km/h.
If the steering wheel is straight during the test drive then stop the vehicle with the wheels pointed straight.
Ensure that the steering wheel is not moved again.
Keep the engine running and do not switch off the ignition.
System voltage at least 12.0 V.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia este necesara doar daca este eroare de  TEST ACTIVATED.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, le-am incercat pe toate, acum vin de jos. Am rezolvat, s-a stins pana la urma.

Monday,06,February,2017,19:46:28:62939
VCDS Version: Release 12.12.0

                Address 44: Steering Assist       Labels: 1Kx-909-14x-44.clb
Control Module Part Number: 1K1 909 144 M
  Component and/or Version: EPS_ZFLS Kl.069 H08 1901
           Software Coding:
            Work Shop Code: WSC 31414 790 00001
                      VCID: 3561C75F5CB4ADB6775-8060
2 Faults Found:

02546 - Steering Limit Stop
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
             Freeze Frame:
                    Mileage: 104430 km
                    Temperature: -3.0°C
                    Voltage: 11.10 V
                    Voltage: 10.90 V

00778 - Steering Angle Sensor (G85)
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
             Freeze Frame:

 

A trebuit sa initializez basic settings, codul a mers introdus doar in coding II, 40168

A disparut eroarea cu G85, apoi am incercat metoda pt abs MK70, pt MK60 de vo 5 ori. Zicea pe site la rosstech daca nu se stinge, just drive around for a while, am mers putin cu ea apoi a inceput sa arate numele la steering angle in measuring blocks, canaul 007. Pana atunci era 0 tot timpul.

Apoi am facut procedura stanga maxim, dreapta maxim si centru uitandu-ma intretimp pe vag-com la basic setting (unde ultima casuta din dreapta era ceva in genu ca e triggeruita functia de calibrare), dupa care s-a stins becu' si volanul mergea din nou usor. What a releaf!!

Oh,almost forgot! e cu G calc de coloana.

calc coloana.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, F l o r i n said:

daca una era 2005 - era mai mult ca sigur type 1 spira si calculator, cealalta fiind type 2.

deci, mutand tot ce ai mutat tu, trebuia sa meaga - da, la tempomat trebuia tras fir de la mufa intermediara la coloana

ai cumva o schema? asa mi cam greu sa-mi dau seama de unde pana unde:). Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e simplu - din pin 13 de la mufa coloana la pin 4 - mufa intermediara ALBASTRA, din cutia cu mufe de sub ansamblul stergatoarelor. Acolo ai un fir negru/alb - acela este circuitul care merge pana in ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da de unde, a trebuit doar activat. :rolleyes:Am scapat ieftin cum s-ar zice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saluatre tuturor , ma puteti ajuta si pe mine intr-o problema gasesc undeva ornamentul pt volanul de O3 vreau sa renunt la comenzi si sa il fac simplu (downgrade) vreau sa il fac ca cel din atasament

post-97341-0-89298100-1428431706.jpg

Modificat de ANTOSIM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5E0498685 - capacele - cam 170 lei

5E0419685  YMS sau 5E0419685A FOD - banda decorativa in jurul capacelor, care din ele e mai ieftina. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare. Dacă ma poate ajuta cineva cu o informație. 

Vreau sa fac un retrofit volan de la unul fără comenzi la unul cu comenzi. Am înțeles ca trebuie sa schimb calculatorul de coloana plus cablaj. Calculatorul pe care îl am acum are cod: 1k0 953 549 AP.

Imi puteți spune coduri compatibile ?

Masina are cutie dsg, tempomat si maxidot. 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1k0 953 549AS sau BG, BK, CC, CH, AL,AK,AJ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

serban.daniel92

Salut, 

Am o skoda octavia 2 fl, fabricatie 08 - 2011, are tempomat, maxidot, cutie manuala. Vreau sa ii schimb volanul cu unul cu comenzi, va rog sa imi ziceti ce cod de ptr calculator sa ii pun si eventual la volan (am vazut ca sunt 2 modele, unele au pe comenzile din dreapta un receptor altele un cerculet), atasat gasiti si o imagine cu actualul cod al electronicii volan.

Multumesc, zi buna!

IMG_3710.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!