Jump to content

Pedala De Frana Devine Rigida


passat 1001
 Share

Postare recomandată

Ceva idei ? daca pun frana la viteza mica cu motorul in relanti, prima pedala tine binisor, apoi la a doua pedala nu mai tine si devine rigida. daca merg cu motorul turat si franez, tine de asemenea bine.

Am verificat stutul din pompa tandem e lipit, imbinarea intre bord la baterie e buna, intrarea in tulumba e buna.  cand am scos conducta din tulumba servo am observat ca in acea tulumba am ulei, ciudat ca si nivelul la joja al uleiului e scazut, de cand am masina nu scadea de la schimb la schimb.

Am mai observat ca daca opresc motorul si am piciorul pe frana, imediat pedala de frana se ridica si devine rigida. A mai auzit cineva de asa ceva, ma intreb oare cum a ajuns uleiul in tulumba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O posibila problema la tine e pompa tandem uzata. De acolo si uleiul in tulumba si pe furtunasele de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil, pt ca acum cateva luni am avut probleme cu ea, nu mai pornea la prima cheie dupa o stationare de 24 de ore, mi-a umblat cineva pe la ea si i-a schimbat o garnitura, fara prea mare efect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e musai daca ai probleme la pornire din cauza pompei, sa ai probleme si la vacuum. La mine pornea perfect, dar nu facea vacuum suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

automat - defectarea uneia dintre camere, nu implica probleme si pe cealalta linie.... unele au probleme pe linia alimentarii cu motorina, altele pe vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat, dar nu sunt total multumit. 1. Prima operatiune a fost scoaterea uleiului din tulumba vreo juma de litru - pedala de frana a ramas tot rigida. 2. Inlocuirea pompei tandem - pedala tot rigida. 3. Inlocuit tulumba servo - pedala de frana si-a revenit, tine frana f bine, intra abs-ul, însă ceva ma nemultumeste. Cand stau pe loc cu motorul pornit si apas frana se aude sub bord un suierat scurt, ca si cum ar scapa presiune- gen cand pui frana la raba. Oare de ce s-o auzi asa?

Modificat de costyvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când apeşi frâna se deschide o valvă care permite intrarea aerului atmosferic în spatele membrane, permiţând astfel acţionarea ei de către vacuum

vacuum_brake_booster_applied.jpg

Cred că intrarea aerului provoacă acel şuierat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci frumos. Sa nu-mi fac griji? Sau ceva e in neregula?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut, am si eu o problema la un Passat B5.5 al unui prieten. 1.9TDi 131cp din 2003

 

Masina nu avea frane, am schimbat pompa tandem, servofrana si pompa de frana. Nu vine lichid la nici o roata.

Pedala se duce aproape la fund, dupa care se intareste (masina incepe sa franeze putin) apoi incepe sa coboare pana la fund (masina ramane fara frane). Abs-ul nu da erori, senzorii merg bine. Sa ma risc sa schimb si abs-ul? Nu de alta dar tot ce am schimbat pana acum am cumparat noi, si abs-ul planuim sa-l cumparam tot nou. Daca nu e din el.. deja depasim valoare masinii.

 

Va salut, o zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie aerisit pana vine lichid la fiecare roata, dupa care se aeriseste abs-ul cu vcds si se mai scoate cate 200 ml de lichid de la fiecare roata din spate si 100 din fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricat de tare as apasa pe pedala, tot putin lichid vine... fara gram se aer.

 

Multumesc de raspuns.

 

Am comandat ABS-ul... sa vedem. Va tin la curent...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit si ABS-ul complet. Deci pana acum in afara de conducte / etrieri tot sistemul este nou.

 

Dupa inlocuirea abs-ului parca sa zic, ca franeaza o idee mai bine...

 

Sub modulul abs, mai este o piesa, stie cineva sa-mi zica ce este?

 

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca ai cumparat abs nou, cat a costat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
crysty_influential

Salut!! Am un vw touran din 2004 si am observat sa la viteze mici cand apas succesiv pedala se intareste. Este neplacuta senzatia cand la semafor vrei sa opresti si trebuie sa tot apesi pedala pentru a opri masina. Precizez ca la viteze mari nu am probleme, pedala se comporta normal. Stie cineva care ar fi motivul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal. Si s-a mai scris in topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut,o pompa tandemarrow-10x10.png care scoate 780 mbari este de schimbat?inainte aveam 880 mbari....pedala este mai moale ca inainte,iar frana este destul de eficienta...sau tresa caut in alta parte?

 
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie schimbata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l

Modificat de cristi g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut. Se pare ca am probleme iar cu aceasta pompa. De fapta probleme cu ea am avut din prima zi cand am montat-o(pompa sh). Cam o data pe luna nu mai face vacuum, subit, dupa ce opresc mototrul si il repornesc in maxim 30 minute. E aiurea senzatia de parca ai vaselina pe discuri plus ca nu trage de nici o culoare. In seara asta a pus capac. Am demontat furtunul care pleaca catre N18 si cel care pleaca catre servo frana si era clar ca problema e in pompa. In rest merge bine, pedala de frana elastica si vacuum suficient pentru turbina, EGR si shut off. Niciodata nu s-a manifestat din mers, numai dupa ce am oprit motorul. Este posibil sa fie acea valva unisens? Sa ramana blocata cumva? I-am bagat in seara asta niste wd40 si sa speram ca nu mai face. Oare o pot pune pe cea de la pompa veche ? Alte idei, solutii?

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Va salut!

Am si eu o problema la passatul meu din 2003 , 1.9 TDI cod motor AVF. Cand folosesc frana de exemplu de 2 ori in interval e cateva secunde intre apasarea pedalei, adica sa zicem ca franez acum usor si mai franez iar peste 2 secunde tot usor, la apasarea pedalei a 3 a oara, pedala devine foarte rigida, se intareste , tine sus (nu mai coboara ca primele 2 dati) si frana nu prea mai am. La fel se intampla si daca franez brusc si mai violent (daca sare careva in fata masinii) . Preciez ca asta se intampla indiferent daca sunt 25 de grade afara sau 3 grade. Stie cineva ce ar putea fi?

Va multumesc si astept raspunsurile voastre.

Cu stima,

Alex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica stutul de la vacuum, care iese din pompa tandem - daca are joc, trebuie degresat bine si lipit - poti utiliza Bison Epoxy Metal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te salut si iti multumesc pentru raspunsul promt. Imi poti indica te rog cumva , sau daca ai poze ar fi si mai bine, ce anume trebuie sa verific? Nu prea ma pricep din pacate si de aceea ... Am vazut niste poze pe primele pagini ale acestui post legate de un furtul catre intra pe undeva pe langa baterie. Pe acolo ar trebui sa caut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

 

In primul rand vreau sa va multumesc tuturor de ajutor, este cel mai bun forum ever. Cu totul ca doar de vreo 6 luni am Passat, m-ati salvat de cateva ori de necazuri. Cum s-a intamplat si azi, dupa un simplu schimb de ulei la o firma "specializata" pentru asa ceva dupa ce am plecat din fata locului la vreo 50 de metrii observ ca nu mai am frana, mai exact frana se intareste si abia ma pot oprii. Ma intorc inapoi si ii rog pe oameni sa verifice totusi ce s-a intamplat iar raspunsul este ca schimbul de ulei nu are nici o treaba cu frana etc. 

Ajung acasa fara frana si fara putere la motor si incep sa citesc. Relativ repede constat ca acesti meseriasi cand au schimbat filtrul de aer au reusit sa intrerupa si un furtun de diametru mic, presupun un furtun de vacuum. Montez la loc si frana isi revine.

Asa ca recomand pentru toti cei care au posibilitatea sa schimbe uleiul acasa sa-si faca ei insisi ca se pare ca si interventiile acestea minore pot sa creeze probleme grave...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!