Jump to content

Pedala De Frana Devine Rigida


passat 1001
 Share

Postare recomandată

Teava care vine din mansonu den cauciuc pana in tulumba la mine e goala, fara nici o supapa.

 

Foto

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapa e la intrarea in tulumba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e diferita tulumba, cand scot teava din tulumba e goala fara nici o supapa iar orificiul unde intra teava e doar o simpla garinitura. Pe acolo am bagat un furtunas sa vad daca exista apa. Din tulumba am scos pe furtun un fel de vaselina alba, cred ca e din fabrica pusa acolo. Asa ceva am mai gasit si in lonjeroane, juri ca e parafina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La B5 e diferit de B5.5. Chiar si conducta de vacuum pana la tulumba e diferita ca forma si circuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Probleme asemanatoare am si eu, dar la mine e cand apas brusc frana este foarte tare, daca apas incet tine. Problema este si cand stau pe loc tinand frana apasata pedala se duce usor in jos.  Problema a aparut tot intr-o dimineata. Mecanicul mi-a zis ca s-ar putea sa faca un dop de gheata pe conducta si am inlocuit lichidul de frana. Nu stiu daca este problema din tulumba sau nu. Ma poate ajuta cineva cu un tutorial de monta/demontaj tulumba? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA orice masina din grupul VAG, daca tii piciorul pe pedala ea se duce usor in jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut ,

 

Deoarece nu imi actiona tija la actuatorul de la turbo am verificat din nou circuitul de vacum . Si eu am avut stutul lipit cu metal lichid dar acum la demontat l-am rupt de tot  .

Se poate modifica stutul ...in sensul sa-i fac filet ?  Problema e ca sita din stut si supapa de sens ar veni mai in spate . A mai facut cineva aceste operatiune ?

 

O zi buna si astept parerile voastre  .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna dragi colegii sant nou e aici spunetimi va rog daca e cineva sa ma ajute cu o diagnoza am probleme cu franarea proabil am scaparii de vacum mi se misca stutul de la pompa de inalta e cineva din apropiere sa ma ajute si pe mine.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza pe vacuum nu se face. trebuie verificata instalatia ... manual.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Atasez o poza cu un furtun care nu-mi dau seama de unde a iesit.

Ma lovesc si eu de problema cu frana rigida si ma gandesc sa nu fie furtunul vinovat inainte de a ma apuca de altceva.

post-20622-0-12424300-1429081954_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are treaba. Aia e scurgerea de la baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Am miscat un pic de faimosul domn ștuț si are joc plus ceva ulei pe langa el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curat bine si lipit cu Bison Epoxy metal .... sau fara moarte - data jos pompa, desfacuta bucati, facut stut cu filet la strung, dat filet in corpul pompei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnul ștuț si doamna pompa au fost uniti prin binecuvantarea parintelui Bison Epoxy.

Am avut ceva emotii cand am bagat furtunul inapoi pe stuț ca nu cumva sa cedeze lipitura, dar s-a uscat de s-a facut una cu metalul. Bun Bisonul asta.

Acum nu mi se mai intareste.  Pedala.

Inca o problema rezolvata rapid si ieftin datorita familiei vwforum.

Dumnezeu sa va dea sanatate, baieti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nici bine nu am rezolvat cu stutul ca a aparut alta problema. Pierd aer si ceva lichid de frana acolo unde intra conducta din plastic in tulumba. Mentionez ca fasaitul se mai aude cateva secunde dupa ce opresc motorul. Pedala nu se intareste iar masina trage normal. Atasez si o poza cu rugamintea sa-mi spuneti cu ce ati etansat si cum trag de conducta. Multumesc.

post-20622-0-89880500-1430401184_thumb.j

Modificat de claudiu_gl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am turnat niste apa si se pare ca sufla sub vasul cu lichid de frana, acolo unde se prinde pompa centrala de tulumba.

Am crezut ca da pe la conducta din plastic, dar e greu sa-ti dai seama cu motorul pornit.

Se poate etansa cumva sau trebuie schimbata tulumba?

Modificat de claudiu_gl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Trebuie alta tulumba. Are membrana sparta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce riscuri sunt daca mai merg asa cateva zile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici unul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frana functioneaza normal, masina trage normal. Daca totusi e membrana sparta la tulumba, n-ar fi trebuit sa se intareasca pedala? Daca as incerca sa etansez cu silicon intre pompa si tulumba credeti ca ar merge, sau mai tare ma rup?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pedala de frana nu se intareste, turbina lucreaza normal si clapeta shut off se inchide maxim si sta asa 2-3 secunde dupa oprirea motorului inseamna ca nu pierdere de vacuum sau daca ai este infima.

Cat despre proba ta cu apa nu cred ca poti sa iti dai seama pe unde sufla fiind vorba de vacuum, eventual iti trage apa pe unde ar avea loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acea pierdere de aer se mai aude cateva secunde dupa oprirea motorului. Dupa ce masina stationeaza un timp, gasesc pedala tare dar isi revine imediat dupa pornirea motorului. Testul cu apa a fost pt a localiza suflul, pentru ca e foarte greu sa- ti dai seama cu motorul pornit, si intr-adevar, apa a fost absorbita. Voiam sa aflu daca pot baga silicon intre pompa centrala si tulumba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti baga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!