Jump to content

VW Bora Variant


taz21

Postare recomandată

Imi place topicul tau. Despre cum ai grija de o masina faina, dar cu o varsta.

Multe din problemele tale le-am avut, sau le am si eu la golf si bora - de exemplu, vara asta nu a mai bagat rece, si condensatorul arata rau de tot... Probabil problema pe care ai avut-o si tu.

O intrebare tehnica - tu cand ai pus borcan de spalare parbriz si faruri de 5.5litri, a venit si cu garniturile de la pompe, sau le-ai luat separat? Ale mele sunt distruse, si nu le gasesc separat :(

 

Link către comentariu
  • Replies 483
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • taz21

    224

  • mad_kat

    53

  • Muale

    28

  • Laurentiu_LWR

    27

  • 2 weeks later...

Am uitat sa raspund :)

Multumesc de informatie - am mai cautat, si un anume gasitor-de-orice-reper de aici de pe forum, mi-a gasit toate ganiturile de la borcanul spalator parbriz si faruri - separat.

Link către comentariu
  • 1 month later...
On 10/20/2017 at 9:13 AM, taz21 said:

Am schimbat și senzorul de temperatura al apei în speranța că rezolv pornirea greoaie la rece dar degeaba.  :251:

20171019_072947.jpg

Ieri a decedat. Imi arata 130 de grade si ventiloarele mergeau non stop. L-am pus inapoi pe cel vechi. Bine ca l-am pastrat.

Link către comentariu

Hmm... si era original ? s-a terminat si cu astea.....

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am schimbat in sfarsit senzorul ESP.

Imi facea figuri cand mergeam mai mult de o ora. Se dezactiva si imi statea becul aprins.

01542 - Yaw Rate Sensor (G202)

               008 - Implausible Signal

01542 - Yaw Rate Sensor (G202):

               012 - Electrical Fault in Circuit

IMG_20190324_135054.jpg

IMG_20190324_164549.jpg

IMG_20190324_164745.jpg

Link către comentariu

Am reusit sa mai sting o atentionare din bord.

Placutele au fost schimbate de fostul proprietar si aveau peste 60000km. Cred ca erau OEM, nu stiu discurile.IMG_20190324_112823.thumb.jpg.3a0a6cfcdc6fe994bd558dea8a5d0aa1.jpgIMG_20190406_095335.thumb.jpg.97b77ed4488dce3fb54a94f760eff197.jpgIMG_20190406_103820.thumb.jpg.412d9571f2bdaab6f84466ac7f632aef.jpgIMG_20190406_103906.thumb.jpg.6a9d0dc863ce02b1f4e5160d5e219a99.jpgIMG_20190406_104103.thumb.jpg.a88fed28846223d8dddf5d6254810453.jpgIMG_20190406_113227.thumb.jpg.7b6b72f6f996f56e3d4b482ce3aa51fb.jpgIMG_20190406_113234.thumb.jpg.89d2f7deb1f0211d3c8d1895ebc747c0.jpg

 

Costuri

Placute Ate ceramic -285 lei

Discuri Ate 288mm - 320 lei

Unguente - 56 lei

Manopera - regie proprie

La service mi-au cerut 180 de lei si am zis ca nu merita.

Link către comentariu

Iti mai trebuia un tricou pe care sa scrie "Eu sunt garantia" :))

Data viitoare cand mai dai jos roata sau discul sa dai si contra-aripa (partea de plastic), ai sa ramai uimit ce gasesti adunat in ambele parti.

Link către comentariu

Te referi la garantia pieselor montate sau a lucrarii?

Arcadele de plastic le dau de fiecare data cand pun caucicurile de iarna.

Link către comentariu

Nu ma prind din poze (ca vad ca scrie 3M) - ai scos folia de pe dubluadezivul de pe placute? Te intreaba unul care a ratat acest aspect la o montare de placute :)

Manopera 180 pentru asa ceva este enorm avand in vedere ca este lucrare de 1 ora pentru cineva cara face asa ceva zilnic.

Link către comentariu

Nu ma prind din poze (ca vad ca scrie 3M) - ai scos folia de pe dubluadezivul de pe placute? Te intreaba unul care a ratat acest aspect la o montare de placute

Nu am facut-o. Trebuia? ?

Link către comentariu

Zice-se ca da:  

 

pe la pagina 15

De 4 ani sunt puse asa, fara dezlipirea foliei si nu am sesizat vreo problema totusi. Am folosit vaselina cuprata la greu insa.

Link către comentariu
7 hours ago, taz21 said:

Te referi la garantia pieselor montate sau a lucrarii?

Arcadele de plastic le dau de fiecare data cand pun caucicurile de iarna.

Da, la lucrarea facuta de tine, avand in vedere pretul cerut de service.

Link către comentariu

Nu e mare inginerie un schimb de disc+plăcută. Doar sa nu fie ovale și sa se lege la garanție ca nu au fost montate ok. 

De ce ai faza lunga aprinsa, e modul DRL? 

Link către comentariu

Da, e modul DRL.

Am avut unul de la Bobby care nu aprindea martorul de faza lunga dar s-a stricat si am luat altul din alta parte care aprinde martorul.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

A venit Iepurasul!

Anvelopele vechi le-am luat odata cu jantele si chiar daca mai aveau putina "carne" erau crapate in lateral.

IMG-20190425-WA0003.thumb.jpg.c0c28443b968ac6c8b0291b35dd1bd9e.jpgIMG-20190425-WA0000.thumb.jpg.0e0fbc93072dba86f78b8b953bdfe1c8.jpgIMG-20190425-WA0001.thumb.jpg.f686e8f2aec0a9561ac2dd90daa8cc28.jpgIMG-20190425-WA0002.thumb.jpg.106dabf3a806c5be33a7e49888a9e066.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Vreau sa zic ca placutele chiar nu fac mizerie.  Sincer, nu ma asteptam.

In rest facem multi kilometri. Aproximativ 9000 de la inceputul anului.IMG-20190513-WA0006.thumb.jpg.dd63b60f955b5142525309e81192ba6f.jpg

 

Link către comentariu
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

extrem de enervant ca nu se pot da sagetute verzi

fain, foarte fain!

 

Link către comentariu

ce bine arata!

jantele le-ai vopsit o nuanta mai inchisa decat cea de fabrica?

Link către comentariu
On 2/18/2016 at 9:53 AM, taz21 said:

Electrostatic, culoare Gunmetal, la SRZ

Jantele sunt vopsite acum trei ani.

Se pastreaza foarte bine vopseaua.

Multumesc de apreciere.

Link către comentariu

Intre timp am mai schimbat:

-Buji Beru Z340 pentru GPL

IMG-20190902-WA0008.thumb.jpg.1e493070ab78c31366d7fd22b99b5651.jpg

- Clapeta deschidere portbagaj

Am reparat-o odata, pentru ca s-au rupt firele de la switch, dar erau foarte aproape de el si s-au rupt din nou, nemai avand de ce sa ma prind. Switch-ul nu merge schimbat separat. Asa ca am luat o clapeta noua AM. Originala era dublu la pret.

IMG-20190902-WA0005.thumb.jpg.a73109af2ec0025841fe399fc4e8f2e6.jpg

- sonda termperatura

Am luat o mai mult pentru O-ring, pentru ca pierdeam apa pe la ea si a fost  oricum convenabila la pret.

IMG-20190902-WA0006.thumb.jpg.501af6cc0adc61d4e83054b3cb4c4253.jpg

- cabluri frana de mana

Nu prea mai tinea decat foarte sus si avea cursa libera cativa cm cand trageai de maneta. Adica nu se intampla nimic

Acum e totul ok.

IMG-20190902-WA0009.thumb.jpg.798716f8cd1e05c8d9190952fcfe763c.jpg

Toate piesele le-am schimbat eu, in afara de cablurile de la frana de mana. Am fost in service unde manopera a fost mai scumpa decat piesele :))

IMG-20190902-WA0007.thumb.jpg.c89c4318a730eadd6650fbdda1b1009d.jpg

 

IMG-20190902-WA0010.thumb.jpg.c9b1d8570323e9655354f7e97aa9caba.jpg

 

Link către comentariu

Teoretic, asa e.  Ma batea gandul

Sincer am avut noroc pentru ca am fost in service, deoarece  la un cablu s-a intepenit camasa de plastic si s-a chinuit vreo 45 de minute sa o scoata.

Iti dai seama cum ar fi fost daca erai pe sub masina, cu ea pe roti

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!