Jump to content

VW Bora Variant


taz21

Postare recomandată

  • Replies 483
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • taz21

    224

  • mad_kat

    53

  • Muale

    28

  • Laurentiu_LWR

    27

Iti dai seama ca se poate da jos oricand, dar momentan nu am niciun sticker pe masina, iar pana fac rost de unul cu vwforum am zis sa il pun pe acesta.:icon_thumleft:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Big Kahuna din motive de led de ulei clipitor sau preventiv? Este OE-ul de Volvo sau a aparut intre timp ceva dedicat VAG?

Link către comentariu

@Marius-Dan- Nu.

@mad_katSincer nu am avut astfel de probleme.

Filtrul intradevar ar fi de Volvo diesel si l-am pus pentru racire suplimentara si a fi mai mult ulei in motor.

Tot filtrul asta l-am avut si la ultimul schimb.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Anul trecut am reușit sa găsesc un anunț cu doar cuiul de vânzare,  așa ca l-am luat. Nu îmi plăcea sa știu ca lipsește ceva de la mașină.

20170209_160840.jpg

20170208_095209.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Nu stiu daca se potrivesc dar sigur gasesti unele dedicate.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Intre timp am schimbat discurile si placutele de frana de pe spate. Pe interior, discurile erau uzate doar pe mijloc- din ciclul asa  face la toate.

20170503_182937.thumb.jpg.e8bb77474e248d7a1451dcb9b85d6e72.jpg20170503_183245.thumb.jpg.7cc6a167d2e86cd9e5fc3844af2868ee.jpg

Deoarece dimineata la prima pornire, pompa auxiliara de aer facea ca un aspirator vechi, am dat-o jos si i-am inlocuit niturile obosite cu suruburi, Acum e mult mai liniste.

20170513_194022.thumb.jpg.bd5b6ed1a1a6169298f9e1c1d5446bae.jpg20170513_192443.thumb.jpg.12681eec694e70b931091e7159cf512b.jpg20170513_192451.thumb.jpg.d33f27562040e14ad3c5a86708907268.jpg

Am vopsit si capacele de la spalatoarele de faruri cu vopsea Dupli Color pentru Logan

20170514_131000.thumb.jpg.e8b9705b7e73a164e4cf427689d7de17.jpg

Link către comentariu
  • 3 months later...

Între timp am schimbat un rulment pe față și sonda lambda.20170906_183837.thumb.jpg.8e1afac250704a20e7cfe036876753f8.jpg20170910_105526.thumb.jpg.1a487d058a5208cdad2f2421d8901f49.jpg

Cu ocazia asta am aflat că galeria de evacuare e crăpată. 

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am schimbat și senzorul de temperatura al apei în speranța că rezolv pornirea greoaie la rece dar degeaba.  :251:

20171019_072947.jpg

Link către comentariu
  • 4 months later...

Nu am mai scris de mult pe aici.

Cu schimbarea senzorului de temperatura nu am rezolvat pornirea greoaie de la prima ora.

Vazand ca am rateuri la acceleratii mai puternice am zis ca sunt bobinele de vina. Le am comandat si pe acestea si le am schimbat.

Cand stupoare, la fel facea. Pana la urma mi -am dat seama ca dadea missfire doar pe gaz asa ca le-am returnat.

Prin iarna, a murit si calculatorul de GPL. L-am schimbat si vad ca nu mai sunt probleme cu pornirea. Nu stiu daca de la el sau de la vremea rece.

Ieri am facut revizia la motor.

 

IMG_20171021_174043.jpg

IMG_20171021_174056.jpg

IMG_20171222_183021.jpg

IMG_20180318_111100.jpg

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Aveam probleme cu apa in dreapta spate. Am zis sa incerc reparatia clasica a suportului pentru filtrul de polen.IMG_20180325_141331.thumb.jpg.5299a5598537b0b64083bd6211f1295e.jpgIMG_20180326_191209.thumb.jpg.61a592c027530e1644a3b62877e57838.jpg

 

Am mai schimbat si suportul de sigurante de deasupra acumulatorului. Aveam de mult probleme cu siguranta pentru ventilator iar mai nou s-a ars si siguranta mare.

IMG_20180410_145905.thumb.jpg.21fc8dac3f7ab2f0107a9a2ab09aedda.jpgIMG_20180410_151736.thumb.jpg.0e48c6534c44c64c560ecb90c998623a.jpgIMG_20180410_160806.thumb.jpg.dc8b440538fc9cba3f8f168885eb6dd9.jpg

Link către comentariu

Putin spus "ars" pare ca a fiert :)

Da,problema classica ce trebuie si eu sa o fac

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

In sfarsit am gasit o galerie de evacuare buna la pret asa ca am schimbat-o. Motorul mergea destul de urat cu ea crapata

IMG_20180424_181953.jpg

IMG_20180418_193027.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Cand am luat masina era toamna tarziu, asa ca nu imi trebuia frig.

A venit primavara, a dat caldura si am observat ca nu baga rece. De atunci la fiecare inceput de vara ii bag freon in instalatie. Tine doar pana toamna. La verificari nu se vedeau piederi, doar ca anul trecut mecanicul de la servis a vazut ceva pierderi pe la condensator.

Acum l-am schimbat si am bagat din nou freon. Sper sa tina

IMG_20180428_150627.jpg

Link către comentariu
  • 4 months later...
On 3/7/2016 at 5:18 PM, taz21 said:

Deocamdata, am ce e mai sus.

Vreau sa trec la full active pentru ca acum se comporta ca un player obisnuit.

Am reusit

IMG_20180928_181917.jpg

IMG_20180929_162144.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Flying Bora

IMG_20181124_154427.thumb.jpg.64151746ecdaa3ba6ee45b2028eb2652.jpg

In urma cu doua saptamani mi am schimbat singur rotile de iarna. De cand le am pus am observat ca imi trage volanul stanga. Directia era facuta la sfarsitul verii iar inainte cu o saptamana am facut fara probleme ITP ul.

Deoarece rotile  nu au mai fost echilibrate de cand am pus cauciucurile pe ele am zis sa le fac o echilbrare, cu toate ca eram destul de sigur ca nu e de la echilibrat.

Se echilibreaza rotile, baietii spun ca era nevoie de asta, le pun inapoi pe masina, merg o 100m, masina trage in continuare stanga.

O duc inapoi si le spun sa schimbe rotile din fata cu cele de pe spate. Plec, cand stupoare, masina trage tare dreapta. Zic, nu se poate frate, ce i mai facem?

Un baiat de acolo spune sa schimbam doar rotile de pe dreapta intre ele. Le schimba si de abia atunci volanul a stat drept.

Caicucurile sunt Nokian WR D3 , Made In Rusia, cumparate noi exact cu 4 ani in urma.

 

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am rezolvat problema cu anvelopele. Cum?   Am cumparat 2 Hankook Winter ICept RS2 W452

2 Dintre Nokian s-au ovalizat. Mentionez ca au fost pastrate pe jante, pe stativ, in beci si nu au rulat mai mult de 20000 de km.

Deci un big No pentru Nokian WR D3 made in Rusia.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!