Jump to content

Probleme si rezolvari Octavia 3


barqqsanu
 Share

Postare recomandată

Mariis, tu ii luai rca-ul pt chestia aia? Serios..

Nu stiu daca el il lua, dar eu da.

Asta e tara si poporul.

Eu sincer nu pricep toata vaicareala asta a ta (cum ca tara, ca boboru'...): nu ai vazut urma lasata de accident, nu ai cerut RCA-ul (vina ta); ai fost la politie si ti-a zis un tip ca sa nu faci nici o declaratie ca nu merita (vina ta ca l-ai ascultat). (Apropo, nu am vazut inca accident fara urmari vizibile indiferent de viteza la care s-a produs.)

Evident, ai dreptate ca sa te enervezi: tu muncesti de te spetesti ca sa-ti cumperi masina noua si vine un dobitoc si ti-o loveste. Dar pentru asta exista asigurarile, care chiar daca nu ajuta la enervare, macar rezolva problemele masinii.

Foarte adevarat...daca ai Casco si se deconteaza asiguratorii intre ei. Dar daca nu ai casco si ai norocul sa dai de unul cu RCA la Euroins/Carpatica/Astra...caci majoritatea d-astia sunt...mai bine te lipsesti. Am stat 5 luni cu vechea masina indoita pt ca m-a lovit un idiot cu RCA la Euroins. Prima data nu vroiau sa recunoasca amiabila...dupa o plangere la CSA cu poze ale accidentului ca dovezi au acceptat-o dar mi-au subevaluat reparatiile...am facut iar plangere la CSA ...n-am mai rezolvat nimic...pana la urma m-am lipsit, am luat cat mi-au dat ( cam 50% din cat m-a costat reparatia la dealer autorizat) si am terminat cu bataile de cap. Eu unul m-am invatat minte...nu mai fac amiabile in viata mea...declar accident cu victime (zic ca ma doare ceva) si chem politia orice ar fi...macar sa-l arda si pe neatent...caci sunt sigur ca si in cazul colegului, pisi ori vorbea la mobil ori dadea mesaje...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

warlock, daca tii la masina si vrei sa repari chestia aia te costa cel putin 800 de lei, asta daca nu e armatura stramba.

O bara montata/demontata nu se mai aseaza in veci ca din fabrica + diferenta de nuanta care pe plastic ce se va vedea pentru totdeauna, nu mai pun la socoteala stresul si nervii omului....

Ca sa scutesc toate neplacerile de mai sus da as fi luat RCA-ul vinovatului si mi-as fi reparat masina fara dureri de cap. Aici e vina initiatorului, trebuiau sa se intalneasca a doua zi pe lumina si sa evalueze pagubele.... Eu daca as fi fost vinovat as fi dat RCA-ul fara nici o urma de indoiala.

Modificat de mariusd4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aseaza fara probleme exact ca din fabrica cat timp nu are prinderile rupte.

Exista o prima data in toate, acum stii cum sa procedezi pe viitor. Nu e un capat de tara. Casco cu regres mi se pare cea mai buna optiune in tara noastra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este, varianta asta am folosit-o si eu cand am avut nevoie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic: Va rog sa incetati cu "vai ce tara, ce oameni, Bucuresti plin de oameni periculosi si rai" etc etc. Deja devine enervanta atitudinea. Va rog pe cei cu aceasta atitudine sa mergeti un pic prin capitalele europene sau marile orase din US sau Asia nu mai zic si sa vedeti acolo cum arata masinile (bari fata/spate la care la unele nu mai stii care-i culoarea originala). E o problema a supra-aglomerarii urbane, indiferent de locatia geografica sau a poporului respectiv.

 

Daca pt o zgarietura minora pe bara ajungem sa facem in felul acesta, ce sa mai zic... De acord ca pierzi si timp si bani, am fost patit si eu. Dar de aici pana la generalizari de genul "oameni periculosi si rai" e cale lunga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevăr este neplăcut. Din păcate suntem expuși la astfel de evenimente. Eu am ridicat mașina pe 25.07 iar pe 05.08 (10 zile) la o trecere de pietoni a intrat una din spate fără a frâna deloc. Total reparație 27000 lei, o luna stat in service. Avea 900 km. Am folosit Casco cu regres. După aceasta experiența frustranta as zice, acum când e bara fata zgâriată (trebuie revopsita cf celor de la asigurări) dacă nu știam autorul nici nu cred ca o făceam pe Casco al meu pt. ca exista riscul ca doua zi sa apara alta zgârietură. De asta nu știu dacă merita sa mai iau mașina noua, in condițiile in care am făcut un efort mare sa iau mașina de noua. Acum am văzut la o Skoda de la Petrom din zona, ca i-au dispărut capacele de la jante cele cu sigla Skoda, si ma gândesc când voi pune rotile de vara cu jante ca îmi vor dispărea si mie :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic: Va rog sa incetati cu "vai ce tara, ce oameni, Bucuresti plin de oameni periculosi si rai" etc etc. Deja devine enervanta atitudinea. Va rog pe cei cu aceasta atitudine sa mergeti un pic prin capitalele europene sau marile orase din US sau Asia nu mai zic si sa vedeti acolo cum arata masinile (bari fata/spate la care la unele nu mai stii care-i culoarea originala). E o problema a supra-aglomerarii urbane, indiferent de locatia geografica sau a poporului respectiv.

 

Daca pt o zgarietura minora pe bara ajungem sa facem in felul acesta, ce sa mai zic... De acord ca pierzi si timp si bani, am fost patit si eu. Dar de aici pana la generalizari de genul "oameni periculosi si rai" e cale lunga.

Subscriu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFF: Hihihi .... eu cred ca am reusit performanta maxima de a lovi usa de la Skoda cu usa de la Leon :)) De fapt cumnata-mea nu eu dar acum ce sa fac, nu o sa vopsesc toata usa pentru o mica urma, o las sa mai adune semne ( intre timp si-a mai luat una de la alt vinovat ) ...

 

Doar bara am vopsit-o partial decat in zona unde m-am certat cu o borduro-gard ( asa de inalte le-au montat astia in Slatina pe anumite stradute !!! ). A iesit impecabila vopsirea partiala a elementului. Aici a fost profesionalismul vopsitorului .... deci se poate si juma de element !!!

 

ON: Am observat si eu ca de ceva timp cam "moare" servodirectia atunci cand nu folosesti volanul (drum lung si drept, stat pe loc in parcare cu motorul pornit) o sa dau o tura la service sa vad ei ce parere au. Km actuali 16.000. Pana acum ~1 luna nu s-a manifestat. 

Modificat de STC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să fi schimbat ei modul de lucru la servo și nu pricepem noi ... !?!!???!!! La Leon merge brici servo, la Polo mergea brici, numai la o3 e "întârziata" și asta nu se manifestă de la km 0 de când am luat-o ... studiez cazul. Până atunci Sărbători fericite la toți !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai fac amiabile in viata mea...declar accident cu victime (zic ca ma doare ceva) si chem politia orice ar fi...macar sa-l arda si pe neatent...caci sunt sigur ca si in cazul colegului, pisi ori vorbea la mobil ori dadea mesaje...

 

 

Eu am avut masina in leasing pe firma 6 ani, a fost prima mea masina si cumparata de mine la varsta de 25 de ani. Timp de 6 ani am mers cu RCA facut pe firma evident. Am terminat acum leasing`ul si am trecut`o pe persoana fizica, am pana in 35 de ani, niciun istoric pe numele meu, desi masina nu a fost implicata in vreun accident din vina mea, nu am pocnit pe nimeni, am fost doar vatamat. Mi-am facut iar CASCO si evident am cerut quote pt RCA la Omniasig/Asirom, mi`au cerut 1300 de RON pentru asigurare. Cum sa dau 1300 de RON pe un RCA pentru un an cand alta firma imi da in aceleasi conditii quote de 570ron? Problema nu este la cine isi face RCA la firmele astea, problema este ca inca nu le interzice nimeni sa mai emita polite noi, desi ei sunt pe cale de disparitie. Atat timp cat omul va avea o solutie mai ieftina, o va lua pe aceea, nu pe cea moral corecta.

de asemenea, tu ai pretentie ca unii sa plateasca bani in plus la RCA la o firma buna ca sa-ti faci tu masina in liniste, dar solutia se afla la indemana ta, se numeste CASCO. Dar tu la randul tau, nu dai bani pe CASCO si te plangi ca nu a dat ala bani mai multi la RCA. 

Nu vreau sa incep un flame sau altceva, asta e doar parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E absolut corect ceea ce zici...CSA-ul permite asemenea anomalii si e normal ca omul sa profite...dar atata timp cat tu iti bagi picioarele si nu te intereseaza ca celalalt trage de pe urma ta...si eu imi rezerv dreptul sa chem politia si sa te arda pt neatentie si pt ca esti egoist :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergand pe un drum cu denivelari, am auzit diverse sunete ce par a fi zgomote provocate de torsiunea caroseriei, si veneau din dreptul usii spate. Ati intalnit si voi asemenea sunete?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aude un zgomot la usa dreapta spate cand se torsioneaza caroseria, ceva de parca se freaca usa de cheder.

Acum de cand au inceput sa dea cu nisip si material antiderapant, la voi se aude de parca toate pietricelele aruncate de roti se lovesc de usi si praguri ? Am si aparatori de noroi montate la rotile din fata si nu ajuta cu nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la fel se aud si la mine pietricelele si nisipul. Si eu am aparatori dar degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana tracuta am prins o piatra sanatoasa sub masina (bolovan). M-am dus la service, am ridicat masina, totul ok, dar am observat ca i-mi curge uleiul din ambele telescoape fata. Maine sunt programat la reprezebtanta sa verifice si sa dea verdictul.

Va tin la curent cu evolutia problemei.

Verificati si voi, eu zic ca trebuiau sa tina un pic mai mult telescoapele. Eu am 45000 km la bord cu ele si cam 80℅ parcursi pe autostrazi.

Da, la fel se aud si la mine pietricelele si nisipul. Si eu am aparatori dar degeaba.

Precum am scris si in alte topic-uri Octaviile noastre stau foarte prost cu izolatia fonica. Se aude urat rulajul pe un drum raschetat sau cu nisip, se aude combustibilul din rezervor si mai alte minunatii.... Modificat de bunosft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat si eu azi ca ultimele 3 linii din partea de sus de pe luneta nu incalzesc luneta (cele din dreptul stopului). De fapt se incalzesc doar cele care sunt conectate de cele 2 dungi verticale...probabil asa e construit mecanismul....dar atunci de ce au mai pus cele 3 dungi de sus. La voi cum e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat si eu azi ca ultimele 3 linii din partea de sus de pe luneta nu incalzesc luneta (cele din dreptul stopului). De fapt se incalzesc doar cele care sunt conectate de cele 2 dungi verticale...probabil asa e construit mecanismul....dar atunci de ce au mai pus cele 3 dungi de sus. La voi cum e?

Ce tip de masina ai? Berlina sau combi? Al meu e combi si incalzesc toate liniile uniform, acuma prind a doua iarna cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi ma intorceam de la munte si la un moment dat am activat ACC-ul. Mi-a dat eroare cum ca senzorul fata nu e disponibil (era acoperit de gheata). Mi-era teama sa sparg gheata de pe el asa ca m-am tot jucat prin meniu sa vad daca pot dezactiva senzorul si sa ramana pilot normal...nu am gasit asa ceva. Din ce imi dau seama, daca ai ACC si senzorul e obstructionat...adio cruise control...ceea ce mi se pare absolut ilogic. Aveti idee daca pot face cumva sa dezactivez senzorul si sa am CC normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merge din meniu.

 

trebuie umblat cu VCDS-ul, dezactivat pe motor, activat CC-ul, s.a.m.d....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ca ai ori ACC ori CC, adica nu le poti avea pe amandoua. Asa este?

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu cateva probleme, poate a mai avut cineva vreuna dintre ele si poate imi da cineva o sugestie pentru  rezolvare :

 

1)La denivelari/gropi mici ( gen gura de canal mai lasata) trozneste usa torpedoului . Daca deschid usa torpedoului nu mai am niciun zgomot. Am incercat cu tot felul de tampoane de cauciuc si dupa un timp reapare zgomotul. Serviceul refuza proba de drum ca sa constate defectul pe motiv ca zgomotul produs de acesta cu masina oprita - mai exact atunci cand il lovesc usor- este identic cu cel produs de torpedoul unei masini de showroom.

 

2) La franare de la 30km/h in jos, se aude un zgomot identic cu cel produs de tambure atunci cand ai frana de mana trasa insuficient si masina incepe sa se miste. Serviceul refuza demontarea placutelor de frana pe motiv ca este zgomot tehnologic. De ce nu a facut de noua asa si de ce alt service mi-a rezolvat problema asta pentru 3000km? Ceilalti au polizat usor placutele. Nu imi mai permit sa ajung la respectivul service pentru rezolvare fiind destul de departe.

 

3) De la 2000 km , acum am 7500, am reclamat faptul ca geometria de la puntea spate nu este corecta ( a fost schimbata caseta de directie si am observat ca puntea spate nu este in parametrii) . 2 serviceuri au spus ca nu sunt probleme pe motiv ca lor nu le este afisata problema de catre aparatele de geometrie. Daca ar lua hartia si creionul si ar face 2 adunari si 2 scaderi ar constata ca valorile de la rezultatul geometriei nu se incadreaza in intervalul min/max din ELSA .

 

 

4) Sistemul start-stop a oprit motorul ( si nu o data) in pante/rampe cu o inclinare peste 15 grade ( aproximativ 15 grade minim, au fost la munte) . In manual, la pagina 165 spune destul de clar ca nu va opri motorul in pante/rampe abrupte. Serviceul spune ca nu sunt erori si nu are ce sa faca desi am proba video cu o astfel de situatie in care se vede destul de clar ca era abrupta si ca rotile incepusera sa se invarta pentru ca forta de franare era insuficienta.

Serviceul refuza sa mearga la o proba de drum ( am gasit o zona cu o rampa destul de abrupta la 5 km de service) pe motiv ca nu sunt erori si ca functioneaza corect, un alt motiv este ca in manual nu este specificat in grade ce inseamna foarte inclinat/abrupt.

 

5) erori pe CAN Gateway :

 

131602 - Power steering control module

         U101D 00 [008] No comunnication

                    

8531970 - Quiescent Current

       U1406 00 [008] - Too High

 

Ambele catalogate ca " bug software, asa face toate" desi prima spune ca nu comunica cu servodirectia , iar a doua spune ca ceva consuma curent cand masina este inchisa din cheie si ar trebui sa "doarma" ( nu , nu am uitat nimic pornit ). Chiar am gasit bateria la 20 % intr-o dimineata dupa un drum de 50 de km ( verificata bateria dupa acest drum)

 

In cazul primei erori, daca ar fi fost un bug software s-ar fi manifestat in fiecare zi mai ales ca plec la aceeasi ora si  aproximativ aceleasi temperaturi ( garaj) in fiecare dimineata. Ea a aparut de cel putin 10 ori de cand am masina in interval de 7 luni.

 

Scuze de lungimea postului dar ....   daca aveti sfaturi, le astept. Excludem sfaturi de genul ANPC si proces pentru ca se subinteleg

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana tracuta am prins o piatra sanatoasa sub masina (bolovan). M-am dus la service, am ridicat masina, totul ok, dar am observat ca i-mi curge uleiul din ambele telescoape fata. Maine sunt programat la reprezebtanta sa verifice si sa dea verdictul.

Va tin la curent cu evolutia problemei.

Verificati si voi, eu zic ca trebuiau sa tina un pic mai mult telescoapele. Eu am 45000 km la bord cu ele si cam 80℅ parcursi pe autostrazi.

Da, la fel se aud si la mine pietricelele si nisipul. Si eu am aparatori dar degeaba.

Precum am scris si in alte topic-uri Octaviile noastre stau foarte prost cu izolatia fonica. Se aude urat rulajul pe un drum raschetat sau cu nisip, se aude combustibilul din rezervor si mai alte minunatii....

 

Salutari,

 

Revin cu un update promis la problemele mele:

- telescoapele fata care transpira ulei. Baietii mi-au zis ca sa nu-mi fac griji, telescoapele astea care sunt pe gaz+ulei asa fac, au modele de audi la care le fac ei service de 7 ani cu acelasi telescoape si functioneaza fara probleme. Am incercat eu taraneste sa sar pe fata masinii, sa vad daca-si fac treaba telescoapele..deocamdata pare totul ok. ->Ma intreb ce va fi dupa ce se gata uleiul din interior si nu va mai avea ce transpira :D

- cutia de viteze, manuala 6 trepte, care intra greu din 1 in 2. Au zis baietii ca timoneria era complet uscata, au uitat in fabrica sa unga mecanismele acolo. Au bagat acuma ei la greu, si chiar functioneaza mult mai bine si usor, nu e 100%, cam 90% e treaba. Cred ca mai am bai si cu uleiul de transmisie folosit deoarece la rece cand uleiul e mai tare, cutia schimba perfect; dupa 400Km parcursi se simte ca agata foarte foarte foarte putin.-> poate am sa-i fac un schimb de ulei in cutie la vara, aceeasi vascozitate dar probabil alt producator (Valvoline am pus in passat, inainte am avut Castrol, diferenta cer si pamant la schimbarea vitezelor).

 

Numai bine.

B

 

PS. Stie careva dintre voi cum pot afla codul cutiei de viteze, stiu ca e undeva pe eticheta din portbagaj, dar nu stiu care e din acele numere. Vreau sa mai citesc cate ceva despre cutie inainte sa-i schimb uleiul. Poate au/aveau si altii problemele mele....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!