Jump to content

Probleme si rezolvari Octavia 3


barqqsanu
 Share

Postare recomandată

Eu mi-am facut cont, am platit cei 7 eur...si nu am gasit nici o informare...doar manualele. Nu stiu unde vedeti voi informarile in erwin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

erwin.skoda-auto.cz 

unde gasesti daca sunt informari pe seria de caroserie? 

Eu nu am gasit.

 

Informaţii specifice autovehiculului

Informaţii de reparaţie şi întreţinere
 

Aţi apelat pagina pentru „Informaţii de reparaţie şi service“

Dacă nu s-a deschis o nouă fereastră cu conţinuturile dorite, vă rugăm dezactivaţi funcţia de blocare a ferestrelor popup în browser-ul dumneavoastră sau faceţi clic pe link-ul de mai jos pentru a deschide manual pagina cu conţinuturi.

Pornire „Informaţii de reparaţie şi întreţinere”

 

Imi deschide : Sistem electronic informare service (ERWIN-ERWIN).

 

Trebuie cautat undeva anume?

Sau cand ai intrat esti informat?

Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sunt "actiuni de service" sau recall cum ar trebui sa li se spuna iti apare un pop-up care te avertizeaza si apoi iti apare in dreapta paginii numele actiunii.

In pagina de informatii reparatii si service ar trebui sa fie informarile de service.

Ar trebui deschis cu internet explorer - mie doar cu el mi-a mers- si sub workshop information ar trebui sa fie si tpi/technical service bulletin/terchnical service information ( informarile de service) .

O sa incerc sa fac zilele astea un print screen cu meniul pentru informari.

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand da-i allow la activex si apoi la info atelier ar trebui sa fie un meniu pentru informari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe cartea rosie trebuie sa dai click daca tin bine minte.

 

PS : hai sa continuam pe privat ca sa nu mai facem offtopic si in zilele urmatoare fac un tutorial pentru erwin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabip...ar fi perfect man. Eu unul nu ma descurc prin el...am aruncat 7 eur de pomana :). Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, cartea rosie.

acolo gasesti un meniu ca in poza de mai jos : 

post-17228-0-94515600-1442867824_thumb.p

 

Campaniile sunt diverse "imbunatatiri" ce trebuie obligatoriu aplicate unui vehicul ce intra in reprezentanta ( obligatorii si gratuite) - vehiculul capata un sticker mic in portbagaj cu codul campaniei. LA filtrarea dupa seria de sasiu, raman active campaniile ce afecteaza doar acel VIN

 

In rest sunt informari tehnice  pe diverse defecte, manifestari, etc ce sunt utile in diverse reparatii - sfaturi, indicii, piese imbunatatite, etc

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce service-uri ati facut interventia 15F2 - schimbare variator la axa came si cat a durat cu aproximatie ? Cati km aveati la acel moment ?

 

Vi s-au parut profesionisti cei din service sau au avut ezitari in montare/ demontare, ca si cum ar fi facut prima data aceasta interventie ?

 

 

Multumesc pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e codat cluster-ul sau nu suporta aceasta functie. Am vazut asta de curand la o O3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa incerc deci la reprezentanta sa remedieze... Ma gandeam ca fiind nou-nouta mai trebuie sa treaca un timp, dar nu are sens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am gasit intamplator, si am pus mai jos,un link cu un zgomot ciudat de morisca, la O3 2.0 TDI. Si eu am zgomotul asta, exact aceeasi tonalitate, dar mult mai estompat. Se aude cu capota deschisa, de cand am masina, si nu a crescut in intensitate in timp.

 

https://www.youtube.com/watch?v=uFpD_Z9yXpI

 

Am intrebat la service, desi stiam ca raspunsul va fi: ... (stiti voi!), "n-are nimic" :) Pareri, sugestii...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

stiu ca este off topic, insa am si eu o intrebare, care indirect are legatura cu acest topic :) In momentul de fata am aproape 22.000 km. De mai bine de 7000 de km am observat ca discurile spate devin din ce in ce mai "neuniforme" deoarece au aparut tot felul de caneluri. A mai patit cineva asa ceva? eu ma gandesc sa ma duc cu masina la garantie pentru acest lucru. Pe fata sunt fara probleme, insa pe spate arata rau.... la cealalta masina care am avut-o (Skoda Octavia1 Tour) nu aratau asa discurile spate nici la 90.000. Precizez ca nu simt nimic la franare.

 

Problema descrisa de mine se mai regaseste si la altcineva?

 

Numai bine,

Laurentiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si la mine e la fel. Eu am 16.000 km si nici nu merg cu ea prin namoale, pietris etc. O3 nu mai are acea acoperire de pasla la interiorul rotilor in spate si prin urmare ajunge mult mai multa murdarie intre disc si placute.

 

Taierea de costuri, cea de toate zilele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa...sa continuam. La mine , dupa 18.000 km, dintre care au fost o parte si pe zone mai putin asfaltate :D, discurile nu au nimic. In permanenta insa, pana sa se incalzeasca franele, pana spre 30 kmh, scartie stanga spate. O fi de la placute, o fi "design feature"...nu e panica. Dar, trapa scartaie pe chederul ei pe denivelari mici/dese, deci mergea o rigiditate mai mare a caroseriei. De vreo` 500 km, la acceleratii mai zdravene, e o oarecare vibratie, as zice fie planetara (am avut bucuria asta si la aia veche) , fie cardan (nu stiu, dar e o varianta). Cand am timp ma programez la garantie sa vad cat de tare ma voi enerva :).

In rest, merge copaia parfum, dar tot ii lipsesc 60-70 cai sa fie bine.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sosoktm, stiu ca poate parea aiurea avand in vedere ca masina e noua, insa poti incerca sa ungi chederele de la trapa cu G 052 141 A2 - pasta Krytox pentru garnituri trapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am ridicat si eu masina de firma O3 1.6 tdi 90 cp Smart. Avand masina personala o3 1.2 tsi, nu intelegeam cum se poate auzi zgomotul de carburant. Acum stiu. Cu rezervorul plin, se aude parca loveste ceva in portbagaj. Ciudat sentiment. La benzina clar nu se aude.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

@sosoktm - La mine trapa nu scartaie, are intr-adevar o vibratie care se aude si-n masina atunci cand trec peste denivelari usoare. Probabil ca urmatorul pas o sa fie ca la tine :) Eu am trecut pragul de 5000 km.

 

Toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si revin cu piticul meu - acel "fasait"

 

Si un video, indeosebii eu personal il aud intre secunda 38-45, sunet sesizat doar din afara masinii

Apreciez orice idei, plec in delegatie 2 saptamani si ulterior vreau sa mai dau o fuga la service, cu speranta de data asta sa nu isi bata joc de masina, insa ma duc frumos cu dosarul pregatit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am mai spus de cateva ori, este pompa de motorina din rezervor.

Este o problema cunoscuta si se schimba pe garantie, dupa cateva vizite pe acolo evident...

 

Asa facea si a mea si s-a inlocuit pe la 6000km. Acum am 30.000 si nu am mai avut probleme

 

https://www.youtube.com/watch?v=ytLyDA8XBv8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astept sa vina skoda mea in 20 oct. Pana acum din 2007 am condus numai logan DCI si prima variant si Logan 2. Vreau sa va spun ca nu am mers in service decat la revizii si atunci s-a schimbat ce era prevazut in planul de service. Am completat in 110 000 km ZERO ml ulei.  Asa ca ma apuca tremuratul cand citesc de cate ori ati fost unii in service cu octavia, o masina care costa x2 pretul loganului diesel . Acum ma simt ca la loterie. Incrucisez degetele si sper sa nu ajung in service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda este mult mai complicata decat Logan, deci si problemele vor fi mai multe, acest grup VW nu mai este ce a fost odata. Sa ai asteptare usoara, si fara incidente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul de vedere al uleiului, cred ca poti sta linistit... n-o sa fie nevoie de completat intre schimburi. Eu am EA288 :) ... mi- am cumparat 1l de ulei pentru siguranta; nici macar n-am desurubat dopul, dupa 14000 km nivelul e fix unde l-au lasat in fabrica! Chiar daca subiectul zilei e Dieselgate, eu raman la parerea ca TDI-urile sunt motoare exceptionale. Eu sunt la al treilea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!