Jump to content

Probleme si rezolvari Octavia 3


barqqsanu
 Share

Postare recomandată

Unde pot sa citesc integral aceasta nota? Ma gandesc poate nu am acum aceste simptome, dar vor aparea mai tarziu.

Daca ai chiulasa fabricata dupa aprilie 2014 , teoretic nu ar trebui sa ai probleme, asta e concluzia mea nu ceva oficial. Chiulasa noua , montata saptamana asta este fabricata in mai 2015 din cate tin minte. A venit doar cu supapele montate.

Sa ne spui diferentele observate in timp. Sper sa se fi rezolvat toate problemele.

Azi a fost prima spalare la masina si confirm si eu din pacate problemele cu ornamentul cromat de la geamuri. Am fost la o spălătorie super ok unde am spalat vechea skoda fără sa am nici o problema. Petele au incepur deja sa apara...... si nu cred ca sa mai dispar din pacate...

Eu n-am ornamente cromate insa grila cromata din fata este deja patata...

Modificat de Benzaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aude si la voi motorina in  rezervor ? Cum a-ti remediat aceasta problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu un sunet ciudat pe care l-am reclamat in service si spre surprinderea mea l-au confirmat si ei. Problema este ca nu reusesc sa il identifice de o saptamana.

Sunetul este unul metalic (lant sau o placuta de metal), se aude de sub motor si nu este constant, se poate sesiza cel mai bine daca geamurile fata sunt deschise. Se aude in mare parte pe accelerare cateva secunde. 

Motorizarea este cea din semnatura: 1.8 TSI.

 

A mai sesizat cineva acest sunet?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum a-ti remediat aceasta problema ?

Prima incercare ar fi sa scoti cratima din auxiliaru' "a avea" atunci cand formezi perfectul compus. :P Suna mai "melodios" fara, parca nu zgarie asa tare privirea precum zgomotu' ala de combustibil din rezervor urechile. Zgomot despre care s-a mai discutat, apropo. ;) Era ceva cu procentu' de "plin" sub care se manifesta, radio/cd/muzica la volum ridicat, 2-3 bidoane de mare litraj pline partial cu lichid pentru a se suprapune zgomotele (metoda "cui/cui" :D)...

 

@Frnm:

Nu vreau sa fiu eu ala cu ideile "negativiste" :D da' DSG7 ar putea fi o cauza... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si manuala cu sase trepte zicica nu sunt stranse suruburi cand mergi sub 1800 rpm usor prin denivelari sau accelerari mai bruste sub acceasi turatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Frnm, Alexandru P,

1.4 TSI, M6: Vibrație metalică la accelerări rapide si scurte, inconstanta, diferită de "cloncanitul" cutiei de viteze care e aritmic, nesistematizat. Eu am reclamat sunetul in urma cu jumătate de an - fara succes in privinta identificării sau rezolvării. Daca primiți un raspuns si o solutie, faceti-le publice.

Si ambreiajul cuplează cu zgomot din prima zi, se aude un "clac" la fiecare eliberare a pedalei. Ați ghicit, "zgomot normal de funcționare" :)

Modificat de tocilarie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kthor: nu pare sa aiba legatura (baietii cu cutie manuala par sa confirme si ei), insa tot ce este posibil. Eu inca am incredere in DSG7 versiunea final de 2014 :)

 

@tocilarie: eu ma asteptam 100% sa imi spuna ca este zgomot normal de functionare, insa mi-au confirmat in service ca nu este in regula (de aici si surprinderea mea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu un sunet ciudat pe care l-am reclamat in service si spre surprinderea mea l-au confirmat si ei. Problema este ca nu reusesc sa il identifice de o saptamana.

Sunetul este unul metalic (lant sau o placuta de metal), se aude de sub motor si nu este constant, se poate sesiza cel mai bine daca geamurile fata sunt deschise. Se aude in mare parte pe accelerare cateva secunde.

Motorizarea este cea din semnatura: 1.8 TSI.

A mai sesizat cineva acest sunet?

Zgomotul este unul ca și cum ceva ar vibra și se manifesta la turații mai mari gen peste 2000 sau se aude finut ca un scartait cand pleci după loc sau când masina e turata intre 1000-1500. D oarece am avut ambele zgomote. Pe primul l-am identificat și era de la folia aia de aluminiu care se afla în spatele motorului, cum ar veni pe peretele care face legătura cu habitaclu. Și pe ăsta l-au rezolvat. Iar al doilea l-au auzit și ei , ăsta nu se aude în masina dacă am toate geamurile trase, dar au zis ca e zgomot funcțional. Nu am înghițit gălusca ăsta și am zis ca mai stau o săptămână și mă duc înapoi peste ei. La mine a apărut al doilea zgomot pe la 35k de km. Oricum undeva spre sfârșitul săptămânii mă duc iar la service cu masina

Și scuze dacă mai sunt unele greșeli dar telefonul corectează el singur și nu știu momentan Cum sa scot asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt cei cu anvelope pe 17 din fabrica: cum s-au comportat acestea? A mea a venit cu Dunlop Sport Maxx RT...si dupa 12k km au inceput sa bata...fara sa iau mega gropi sau borduri...etc...drumurile clasice din Bucuresti si din tara. Pe la 120-140 simt vibratii in volan. Le-am echilibrat de cateva ori...le-am schimbat intre ele...s-a mai diminuat vibratia...dar tot exista. Poate fi cumva si cauza mecanica? Precizez ca si la franare in aceeasi plaja de viteza simt vibratiile.

Modificat de barqqsanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 din fabrica - insa au venit cu model de Pirelli ...

 

Am peste 13k in bord, am simtit vibratii doar la 180km+ in bord, si alea nesimnificative, tind sa cred ca au fost din cauza carosabilului.

 

Directia ai verificato ?

 

Eu personal la franare nu am deloc probleme, acolo sa fie deja oare ceva placute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@barqqsanu - verifica si jantele, e posibil sa le fi strambat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea tot 17 cu Pirelli a venit. Un cauciuc s a deformat putin si bate de la 2000km. E pus pe spate si transmite vibratii usoare între 120-140km/h. După nu se mai simte nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anunț catre toti posesorii de Octavia 3, mergeți la reprezentanta sa schimbati distribuția, nu stiu exact daca este valabil pentru toate motorizarile insa aceasta are probleme de fabricatie si trebuie schimbata. (gratis)

In acest moment sunt la Avia Motors Pantelimon si imi fac programare la acest upgrade, am venit cu problema cu schimbatorul si am fost informat de aceast viciu cu care vin masinile din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@son1k: esti sigur ca nu ti-a curs tie ceva pe cureaua de distributie de trebuie schimbata?

 

Ma indoiesc sa fie " aceasta are probleme de fabricatie si trebuie schimbata " - probabil au observat acuma ceva la a ta ...

 

Personal, inca nu am gasit un "call-back" - la o asemenea actiune ar anunta posesorii pentru un schimb mai degraba de a astepta ca acestea sa "puste" - costurile ar fi mai ridicate ulterior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@son1k ce motorizare ai? Cand e fabricata masina? Ma gandesc ca este un loc "prost facute"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2 tsi 105 6r+1 ridicata pe 27 mai 2014

 

Mie mi-a spus de faza cu schimbarea distribuției înainte sa ii zic eu de problema cu care m-am dus, mai exact iesirea greoaie din Reverse..
A zis ca am făcut foarte bine ca am venit la reprezentanta ca sa imi spuna ca distribuția a fost fabricata cu probleme si ca pentru binele masinii trebuie schimbata. Am sa o schimb acum.. Sper sa nu apara greieri si lacuste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai avut vreo problema cu motorul? E vorba de schimb de distributie pe ce criterii? Anul, modelul, motorizarea? Ce inseamna probleme la distributie.

Cum descrii tu pare a fi rechemare. Daca e asa ei sunt obligati sa te anunte.

Pe buna dreptate dupa ce probleme a avut 1.2tsi prima generatie cu distributia pe lant, acum sa se auda de schimbari de distributie in garantie si la mqb e nelinistitor.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am vorbit cu un prieten de la Skoda.

In calculator nu apare nici o actiune de la fabricant.

1.2 tsi 105cp 6 trepte fabricatie - cred 08.2014 (ridicata de la Dealer 19.09 2014- comanda la Dealer 19.07.2014).

O singura actiune am avut : schimbat dispozitivul unde se infileteaza busonul de la baia uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca este valabil si pe alte motorizari. Eu am fost informat de aceasta chestie fara a imi face verificare. Nu am avut la motor si nici nu am problema. Mi-a umblat astazi la timonerie, a reglat o piesa acolo atata tot. Am sa sun eu intr-o zi sa vb cu mecanicul sef sa imi explice tot cap coada ca sa ma lamuresc 100%. Eu am dat comanda la masina in Februarie 2014 din cate imi amintesc, pe 27 mai 2014 am ridicat-o de la PBN. Este posibil ca cei care au luat dupa mine sa nu aiba nevoie de schimbare.. Cel mai ok este sa dati un telefon si va lămuriți.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am ajuns si eu la avia in pantelimon dar pentru verificare la placute si nu mi-a zis nimeni nimic. Eu am 1,6. Sper sa nu fie o problema generala.

Mai am si eu o intrebare referitor la placutele de frana. Are ceva daca le schimb in alta parte decat la reprezentanta deoarece ei au cerut o suma destul de mare in jur de 750 doar cele pe fata? Bine in banii astia intra si manopera. Si daca da ce imi recomandati sa pun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai 1.6 TDI si el are 1.2 TSI, e diferenta totala intre cele doua motoare inclusiv distributie... Anuntul facut de son1k a fost cam mult prea panicard. Doar pentru ca e o posibila rechemare pt motorizarea lui si probabil doar pt un lot anume de fabricatie, e cale lunga pana la "toti posesorii de O3 mergeti sa va schimbati distributia". :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:).. si imi poti da un sfat si la partea a doua a problemei referitor la placute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placutele din cate stiu intra la consumabile, deci practic poti sa le schimbi si tu daca vrei. Se schimba si relativ usor, daca nu te deranjeaza sa te murdaresti un pic. Sau in orice service de altfel. Nu stiu cu ce marca de placute vine standard 1.6 TDI, dar poti intreba la magazine de piese auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu distributia este reala, dar doar pe 1.2TSI din tot grupul, cele euro5 105CP(nu am citit f atent) anumite motoare-loturi specifice produse in anumite intervale. S-a raportat si pe la nemti

https://www.seat-leon.de/vboard/showthread.php?111257-R%FCckruf-einige-1-2-TSI-Nockenwellenversteller

 

Incep sa ma ingrijorez  :icon_confused:  Asa a fost si cu distributia pe G6, intai pe 1.2 a aparut apoi si 1.4 au avut probleme

Modificat de florinrmn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate ca niste suruburi de la variatorul axei sa lovesc de chiulasa---curea rupta sau sarita

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!