Jump to content

Probleme si rezolvari Octavia 3


barqqsanu
 Share

Postare recomandată

Am patit si eu de cateva ori la mersul cu spatele, se auzea cand viram.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu înțeleg dece iese greu din Reverse... Sunt multi care au aceasta problema.. Nu sunt singurul. Chestia asta chiar ma deranjează maxim...

@craciunb problema cu pragurile cu apa este la toata lumea, este o problema generala la acest model. Apa se strânge acolo ca sa iti spele pantofii inainte sa urci. La portierele spate nu exista aceasta problema..

Modificat de son1k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@craciunnb pe joja intre minim si maxim este ~1l , lichidul de racire la rece trebuie sa fie la semnul de maxim.In mod normal la pregatirea de livrare trebuia verificat si completat daca e cazul, poti sa mergi la reprezentanta pentru completare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Multumesc pentru raspunsuri. Hai sa zicem ca putem trai cu faptul ca se aduna apa la praguri, insa nu-s impacat ca nu stiu ce-i pocnitura aia care se aude ocazional, aleatoriu, de la directie.

 

Revin cu informatii cu privire la mesajul meu anterior:

- Am verificat nivelul uleiului: este la maxim!  :icon_thumleft:  Ma asteptam sa fie scazut, avand in vedere numarul de km facuti la viteza mare, dar am fost placut surprins sa vad ca este la maximul zonei marcate pe joja.

- Nivelul lichidului de racire era de fapt cu 1-2 mm SUB minim, la rece, azi-dimineata. Am mers la reprezentanta si mi-au completat, fara sa-mi ia nici un ban. O sa verific din nou maine dimineata nivelul, ca sa fie relevant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul lichidului de racire trebuie sa fie pe zona hasurata intre minim si maxim la rece. Nici sub linia de minim dar nici peste cea de maxim. Tine-l sa fie pe la jumatatea zonei hasurate la rece si n-ai batai de cap. Vezi si in carte..

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vi se intampla si voua ca aunci cand asculati muzica de pe  Card (nu de pe Stik) si suna telefonul sa nu puteti raspunde de pe Volan sau de pe Touch Screen ?

Ramane blocat apelul  si dupa 3 -5 minute reusesc sa il deblochez ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de nivelul lichidului de racire , este oarecum normal sa scada pana spre 20000-250000 km, se dilata toate furtunele, masinile vin din fabrica cu nivelul aproape minim plus ca poate mai este si ceva aer in instalatie, la 1.4 tsi intra cam 10 litrii in toata instalatia, sunt doua radiatoare in fata, intercoolerul, caloriferul plus ceva furtune, blocul si chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine ceva nu e in regula. A mea nu face asa...iese usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie de iesit din R imi iese usor, insa cateodata intra mai greu dar nu se intampla des.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar daca o misc fata-spate merge asa. daca stau pe loc cu ea si o bag in R si apoi o scot, merge ok... 

Trebuie sa las lenea si sa ma duc la service sa vad care e treaba.. nu e normal.. 

Mi-au spus unii membrii dupa un grup skoda pe FaceBook ca aceiasi problema o au si ei la versiuni mai vechi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, mergi sa iti verifice timoneria, poate scapi usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru problema consumului de ulei TPI pt VW este 2037557/3 din 21.11.2014.

Chuilasele cu problema sunt facute in fabrica de la Gyor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci toate au probleme, sau doar unele? Cum se identifica cele cu probleme? Sa inteleg ca niciun consum de ulei nu este normal la TSI-uri?

Modificat de Benzaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa consume ceva ulei, nu e motiv de panica. S-a scris mai in spate ca se face un test pentru consumul de ulei si pragul este de 0,5l/1000km.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU este normal sa consume ulei!! Tocmai asta este tema notei informative postate mai sus. Daca aveti consum anormal de mare gen 1 litru/ 5000km plus alte cateva simptome gen trepidatii la relanti, rateuri, etc. atunci masina face obiectul schimbului de chiulasa. Nu trebuie decat sa cititi atent nota, mergeti la service pentru constatare si vedeti ce obtineti!

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre nu e normal niciun consum de ulei si consum de pana la 1l/5000km, la test insa s-ar preciza de 0,5/1000km e diferenta mare. E vorba de consumul excesiv de ulei, nu de orice consum.

Depinde de uleiul folosit, de stilul de mers, de regimul de mers (urban/extraurban).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde pot sa citesc integral aceasta nota? Ma gandesc poate nu am acum aceste simptome, dar vor aparea mai tarziu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am referit fff clar la consumul excesiv de ulei si nu la ideea de a nu consuma deloc.

S-a raportat deseori pe acest forum referitor la consumurile excesive de ulei la 1.2 si 1.4 TSI si nu cred ca a fost o intamplare. Iar sa accepti galusca de consum normal orice sub 0.5l/1000 km eu cred ca este naivitate.

Una este sa completezi cu 1 litru de ulei intre schimburi iar alta este ca la fix 2000-2500km sa fi avertizat ca a scazut nivelul uleiului. Evident undeva este o problema.

Pe de alta parte stilul de condus este un factor important insa cade din ecuatie din moment ce personal stiu cum imi conduc masina si nu face obiectul iar regimul este mixt 50/50..... cat despre calitatea uleiului folosit nu cred ca exista cineva pe aici care sa completeze cu ulei de 10 RON pe litru la o masina de peste 15000 euro pur si simplu refuz sa cred.

Informarea este foarte clara in speta de fata si atunci cand o citesti parca iti citesti propriile ganduri si te intrebi de ce nu ai aflat despre ea mai devreme. Chiar asa, oare de ce?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de ulei ieftin. Marea majoritatea a schimburilor se fac cu Castrol (care are un pret f mare la reprezentanta pt ce ofera). La o privire in topicurile pt ulei lumea fuge de Castrol, indiferent ca vorbim de TSI, TDI. Unul din reprosuri fiind faptul ca se consuma repede. Eu dupa 2 ani de mers cu Castrol Edge si Professional OE am schimbat tot cu un ulei cu norma 504/507 (5w30) si am simtit diferenta.

Sunt multe uleiuri care indeplinesc normal 504/507 deci compatibile longlife cu schimb la 30.000km.

 

Sigur ca daca e consum excesiv va consuma mult cu orice ulei pentru ca are defect motorul. Eu doar am adus la cunostinta ca uleiul bagat pe gat de reprezentanta la schimburi nu e cel mai bun. Aspect care se vede cel mai bine daca masina vede destule ture inalte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit atat ulei Castrol recomandat cat si Motul ce respecta normele VW. Nici o diferenta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi a fost prima spalare la masina si confirm si eu din pacate problemele cu ornamentul cromat de la geamuri. Am fost la o spălătorie super ok unde am spalat vechea skoda fără sa am nici o problema. Petele au incepur deja sa apara...... si nu cred ca sa mai dispar din pacate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primele pete sunt de obicei depuneri fine de calcar si se șterg cu un acid slab (oțet, zeama de lămâie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde pot sa citesc integral aceasta nota? Ma gandesc poate nu am acum aceste simptome, dar vor aparea mai tarziu.

Daca ai chiulasa fabricata dupa aprilie 2014 , teoretic nu ar trebui sa ai probleme, asta e concluzia mea nu ceva oficial. Chiulasa noua , montata saptamana asta este fabricata in mai 2015 din cate tin minte. A venit doar cu supapele montate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu la passat b7 am probleme cu ornamentele cromate de la geamuri. Nu stiu de la ce dar de la calcar nu este. Sigur de la spuma activa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!