Jump to content

Probleme si rezolvari Octavia 3


barqqsanu
 Share

Postare recomandată

@gabip---poti te rog sa detaliezi daca ai avut si alte simptome inafara de completarea frecventa de ulei. Intreb pt ca in acele informari se vb de martori aprinsi in bord datorati unor rateuri pe diferiti cilindrii, mers neregulat cateodata, eu in erwin, folosind vin-ul masinii mele am gasit acea informare care trimitea mecanicul sa verifice seria chiulasei, era un lot cu probleme de prelucrare la ghidurile supapelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia e informarea. Nu trebuie sa ai toate simptomele alea. Cel putin unul trebuie sa ai ( consumul de ulei mai mare) . Eu aveam asa :

 

-rateuri pe cilindrii 1 si 4

-erori start stop

-dadea in nas in treptele 2 si 3 cand apasam pedala la podea ( uleiul avea peste 90 de grade)

-consum ulei

-tremurat la relanti ( nu l-am avut in primii 3000 km)

 

Dintre astea , primele 2 le-am rezolvat teoretic cu un update de soft. Din cand in cand imi mai da si acum un start-stop error dar fara sa memoreze vreo eroare.

 

Vezi tu, in informarea aceea e ceva dubios. Ei spun ca stiu de problema din 5.9.2013 ...

 

In service le-am spus direct , inainte sa faca masuratoarea pentru ulei, sa verifice bujiile.

 

Cand am vazut in ce consta schimbul chiulasei ... parca as vrea sa merg cu el defect.

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumos ar fi sa iti schimbe masina cand ai o astfel de problema grava la motor.. Deja daca e vorba de reparat e clar ca nu o sa fie ceva ca si cand ai scoate bateria din telecomanda si sa o bagi iar :). Unele reparatii ar trebuii executate ca in fabrica, dar nu ete posibil asa ceva iar reparația este un plasture pe un geam fisurat.

Nu este normal sa fi furat cu 20.000euro si sa nu ai ce face. Greselile de productie ar trebuii suportate de companie, nu de client care si-a platit produsul.

Imi pare foarte rau de colegii de pe acest forum care au probleme sub capota, imi este teama si mie sa nu imi apara asa ceva deși am acum 12.100km si nu am nimic, asta nu înseamna ca nu poate aparea ceva mai târziu.

Este trist ca nu se mai face nimic de calitate, absolut nimic.. Indiferent de cati bani dai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor! Nu stiu daca aici e locul, scuze daca e off topic, dar: cred ca ar trebui sa ne grupam intr-o "asociatie" a proprietarilor. Numai daca suntem o forta o sa fim luati serios in seama. Am cam fost pasat si eu ba ca "n-are aia", ba ca "nu se aude" Si al naibii, atunci chiar nu se auzea dar nici nu avea timp sa stea sa vada. Nu e normal sa fim pasati pe banii nostri. Om fi prosti, da' suntem multi! La buna auzire!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am programat inca o verificare la service in legatura cu consumul de ulei... de data aceasta am obtinut schimbarea chiuloasei. Evident m-am folosit de informatiile obtinute de aici si experientele voastre.

Ce pot sa spun?! Foarte foarte serviabili! Oare de ce?! Daca le arati ca stii ce vrei nu te pot ignora. Asa ca va multumesc inca o data! Sper ca problema se va remedia intr-un fel sau altul.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dumit81 - te rog detaliaza un pic modul in care era folosita masina pana sa realizezi ca papa ulei, gen ce fel de drumuri faci, scurte , lungi, oras, dn...stil de condus etc. intreb deoarece sunt curios daca papa in turatie sau mai mult in regimuri tranzitorii si cred ca sunt multi interesati de subiect. Ca fapt divers, in motorul de 1.4 intra cam 4.3/4.4litrii la schimb, se pare ca au avut si informare, eu i am pus fix 4 litrii si a douazi la rece pe drept uleiul era la 2/3 din zona min-max, adica lipsea o treime din acel interval

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina a papat ulei din prima clipa a fost destul de evident dar am crezut ca este vorba de rodaj... cam 1 litru/5000km. Acum are 43k si consumul a crescut la 1 litru/4000km.

Madina nu este condusa extrem marturie este consumul mediu de pana acum 6.6 la suta... in general jumi juma oras/afara.

Ca fapt divers astazi dupa ce au verificat bujiile si am primit raspunsul ca situatia nu este delok in regula... masina parca merge mai prost fapt remarcat si de sotie care a tinut sa ma intrebe ce i-am facut la masina?! Maine o sa sun sa intreb...pt ca mi se pare ca are rateuri si vibreaza cam tare... ceva este totusi!

Sper ca am fost de ajutor, o sa mai postez pe masura ce am info noi!

O seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine , din ce am observat , consuma ulei la mersul pe autostrada ; viteza 139 km/h, treapta a 6-a , 3000 rpm, in 2-3 drumuri Craiova-Bucuresti dus-intors trebuie sa pun cam 800ml.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci in 1000-1500 km consuma 800ml? Ai ridicat problema la service?

Din ce citesc aici, coroborat cu propria-mi experienta, incep sa regret alegerea facuta. Adica Skoda. As fi curios sa vad statistic, la nr de masini , cate sunt cu probleme.


La mine, de la ultima revizie, (30000) in 7000 km a consumat aprox 5-600 ml in conditiile in care nu abuzez de turatii.Doar cca 1000 km la viteze de autostrada, adica 130 km/ora.


@mihai 3004 cateodata iese greu din din marsarrierdar nu mi-am dat seama de ce. Adica daca e vreo conditie care se repeta.
.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce regreti? Te-a lasat in drum pe undeva? Ti-a crapat motorul in depasire? Nu trage bine? Pentru un amarat de consum de ulei te plangi? Sunt altii cu probleme mult mai grave care au dreptul sa regrete. Iar cand lumea zicea de motoarele astea de 1.2-1.4 ca-s firave, sareati toti sa va aparati alegerea. Acum suportati-va alegerea pana la capat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai si tu dreptate, poate am asteptari prea mari. Insa la vechiul meu Megane nu am avut probleme de genul asta. Am uitat sa spun, uneori cand parchez cu spatele la trotuar si virez mult, se aude un harsait neplacut, ca de metal pe metal. 

Nu 1 l de ulei ca valoare e problema ci faptul ca ai o nesiguranta, mereu trebuie sa verifici nivelul, nu cumva sa te lase in drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine personal consumul de ulei in limita a 1 l la 15000 km nu ma sperie, doar sa nu apara alte probleme cum a patit colegul din Craiova cu mers neregulat la relanti erori la SS etc. La O2 din 2005 1.9 TDI motor BJB parca, mi s-a intamplat sa completez 600 ml in 5000 km, dar alte probleme nu a avut masina asa ca repet: nu consumul ponderat de ulei e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai si tu dreptate, poate am asteptari prea mari. Insa la vechiul meu Megane nu am avut probleme de genul asta. 

ceea ce nu vor multi pe aici sa recunoasca e ca Renault face motoare. A se vedea si formula 1!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic de zis, fac motoare bune, dar au probleme la partea electrica cei de la Renault.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic de zis, fac motoare bune, dar au probleme la partea electrica cei de la Renault.

Nu stiu cate masini renault ai detinut, insa eu ca utilizator de reanult in trecut, iti pot spune ca exagerezi rau de tot. Spre exemplu cel mai raspandit motor din gama - 1.5 dci - este o un gunoi de motor, cu cel mai prost sistem de injectie, vestitul delphi. Intreaba utilizatorii acestui motor de pe renault si dacia (ma refer la cei care au facut minim 80-100k km) si o sa iti dai seama de eroarea in care te afli. 

 

Din categoria gunoaie exclud motoarele dezvoltate de divizia renault sport (ex. megane rs).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu înțeleg dece spun unii dintre voi ca 1.2 si 1.4 sunt cele mai proaste motorizari din punctul de vedere al fiabilitatii... E cumva vorba de motor mic si greutatea masinii sau de construcția motoarelor de acest gen? Nu prea înțeleg..

Probleme avem toti la ele cu una alta, nu e nimeni dupa acest forum care sa nu se planga de ceva anume, aici ma refer la zgomote, erori nu ca nu prinde suta in 5 secunde..

Alte mărci gen: hunday, ford, mazda, opel, renault, toyota sunt cumva mai fiabile decat skoda? Nu m-am interesat sincer, dar daca mi-as pierde timpul pe alte forumuri ale acestor marci sigur as găsi la fel de multe probleme ca si aici. Am enumerat niste marci care sunt la egalitate cu skoda ca preturi.. Nu vreau sa vb de audi, bmw, mercedes care sunt de rang mai înalt.

Nu ca nu ar fi si ele cu probleme.. Ma refer strict la cele care vand masini la prețul unui skode de exemplu.

Nu ma interesează ce ford era super bun înainte si mergeai cu el 1.000.000km,ma refer la prezent. Toti producatorii de masini scot motorizari mici si cai multi in ziua de azi fie ca e 1.2 cu 110cp sau 3.0 cu 500cp..

Am vazut ca multi regretati ca a-ți dat banii pe skoda o3, este cumva altceva mai bun cu -2000€ sau +2000€?

Depinde si de soarta, daca nu ai noroc o poti avea cu probleme la motor din primii 5000km,există sansa sa fie si Ferrari masina si sa aiba, desi acolo ți-o schimba instant :d dar zic asa.. Eu am momentan 12150 km si singura nefericire este schimbatorul care iese de multe ori greu din R sau intra mai greu in viteze cand sunt 35 grade afara.. O fi cumva problema de dilatare, deși la logan nu am astfel de probleme fie minus 20 sau plus 40..

As da o fuga in service dar ori mi-o face mai rau, ori nu imi face nimic.. De schimbat nu o sa imi schimbe tot de sub capota.. De obicei ce desfaci, numai pui la loc ca in fabrica. Garantia de fapt este un plasture peste o rana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Frnm: exact acel motor l-am am avut pe Megane de 1.5 dCi 82 CP si pana la 110 000 km nu am avut probleme cu motorul. Am auzit si eu de anumite probleme apărute la injecția Delphi ( care ulterior a fost înlocuite de injecție Bosh) dar personal la motor n-am avut probleme. Părerea mea este ca nu contează experiența personala cu mașina ci problemele raportate la nr. de unități vândute. La O3 nu am nici o problema deocamdată. Eram pregătit moral pt. completatul cu ulei, iar alte probleme ca cele menționate mai sus de colegi nu am la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Nimic de zis, fac motoare bune, dar au probleme la partea electrica cei de la Renault.

Nu stiu cate masini renault ai detinut, insa eu ca utilizator de reanult in trecut, iti pot spune ca exagerezi rau de tot. Spre exemplu cel mai raspandit motor din gama - 1.5 dci - este o un gunoi de motor, cu cel mai prost sistem de injectie, vestitul delphi. Intreaba utilizatorii acestui motor de pe renault si dacia (ma refer la cei care au facut minim 80-100k km) si o sa iti dai seama de eroarea in care te afli. 

 

Din categoria gunoaie exclud motoarele dezvoltate de divizia renault sport (ex. megane rs).

 

Eu poate am fost mai norocos cu marca Renault. Am avut Megane 2 sedan (Turcia) 1,5dci 80 CP fabricat in 2004 cumparat de nou. Avea injectie Delphi care intr-adevar nu era stralucita, ulterior Renault a renuntat la Delphi si a ales Siemens. Mesaj "Injection fault" a aparut cu putin inainte de 200.000 km. Aparea din cand in cand si apoi disparea. Am mai mers cu masina pana la 220.000 km cand am vandut-o fara a mai schimba injectoarele care erau destul de scumpe (1.200 - 1.400 lei per bucata daca retin bine). Am alimentat insa numai cu motorina de calitate. Probabil ca din acest motiv a fost prelungita durata de viata a injectoarelor.

In afara de bielete care erau foarte slabe nu am schimbat nimic la ea decat amortizoare si 1 tampon motor. Iar la Laguna 2.0 dci (118.000 km) pe care inca o am in familie nu s-a schimbat absolut nimic pana in prezent (in afara de consumabile evident). Este o masina foarte fiabila. Din pacate insa, Renault nu a mai venit cu motorizari noi care sa ma atraga si am ales o alta marca (Skoda) de care sunt de asemenea foarte multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca Renault a pierdut multi clienti si eu am avut Megane 2 cumparat de nou in 2006 1.5 DCI 100 CP euro 3 vandut in 2014 cu 130.000 km la bord directia originala nu am schimbat nici macar o bucsa,motor fara probleme dar slab asamblata zdraganeu multe prin ea si cutia de viteze proasta agata si ramanea blocata in treapta 1 . Am ales Skoda pentru motorizare calitate de fabricatie si posibilitate de configurare mult mai generoasa . Sa raman on topic la Skoda am schimbat banda dublu adeziva care lipeste stopul de pe luneta si antena din cauza ca nu receptiona satelitii, navigatia era de décor . In rest functioneaza fara probleme pana acuma am 20.000 km uleiul este la maxim cum am luat masina . Nu am greieri lucru foarte important si masina este muuuult mai stabila fata de Megan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok povesteam ieri ca am fost la verificat consumul de ulei si am obtinut schimbarea chiuloasei...mare realizare!!

Dar cu ce pret??... de atunci merge motorul doar in rateuri are puterea unui biet Oltcit si fasaie la fiecare rotatie... pesemne una bucata bujie nu a fost stransa corespunzator si se pierde compresie!

Ce sa mai spun... fff profi... duci masina buna la o banala constatare si primesti una bucata masina buna de facut nervi impoticneli rateuri suturi martori rugaciuni sa ajungi acasa odata si sa uiti ce ai cumparat.

Asa ca aveti grija...

O seara buna!

Modificat de dumit81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si poate n-ar strica sa nu uitam ca orice priveste Renault nu reprezinta nici problema si nici rezolvare pentru Octavia 3. Reprezinta in schimb "off topic", mai ales atunci cand incepem sa dezvoltam pe tema. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi asum prelungirea de off topic (pe cuvant ca este ultimul mesaj pe aceasta tema): dragilor daca eu intalneam o masina atat de fiabila pe cum descrieti voi reanult, zau ca nu schimbam marca nici in ruptul capului. Daca treceati de la megane/laguna la un Audi spre exemplu, intelegeam miscarea, dar asa eu prea inteleg de ce sa schimb marca daca am fost foarte multumit de aceasta.

 

Scuze pentru off topic..

Modificat de Frnm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am avut probleme cu motorul la Megane, in shimb am avut alte probleme de fiabilitate pe care personal nu le-am intalnit la Skoda. Oricum, in orice versus intre Skoda si Renault as alege de departe Skoda si pana acum nu am motive sa-mi schimb parerea.

Scuze de off topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbi marca pentru ca vrei sa incerci si alte masini, este foarte simplu. In ceea ce ma priveste, nu am mai vrut Renault pentru ca NU au mai venit cu ceva nou (dpv al motorizarii si design-ului) care sa imi retina atentia.

 

Acum, o intrebare legata de topic:

Cand masina merge cu spatele se aude un usor zgomot gen "fier pe fier" insa nu pe toata durata mersului cu spatele.

Este o problema mai veche insa nu deranjanta.

S-a confruntat cineva cu problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

In 6 martie mi-am luat masina de la reprezentanta: Octavia 3, cu motorul 1,2 TSI si cutie de viteze manuala. Este produsa deci candva in luna februarie a acestui an.

In prezent am aproape 5800 km, care, fara sa exagerez, sunt aproape in integral facuti in afara orasului (cam 95% - cateva drumuri pana in Austria).

 

Nu am verificat inca nivelul uleiului, insa avand in vedere ca aproape toti km sunt facuti pe autostrada, si nu am "iertat-o" (mers constant 140-150 km/h), cred ca totusi e bine ca nu m-a avertizat in legatura cu nivelul uleiului. Banuiesc asadar ca conteaza mult si regimul de mers pentru consumul de ulei. De cand am masina, cred ca niciodata nu am "turat-o" mai mult de 3500 RPM...nu a fost nevoie.

 

Stie cineva, (sau puteti sa-mi spuneti unde gasesc informatia) cat este diferenta - ce cantitate este intre minim si maxim, pe joja? O sa verific nivelul uleiului pentru prima data, zilele astea  :icon_cool:

 

Alte potentiale "probleme":

- la rece, nivelul lichidului de racire este aproape de minim; sa merg la reprezentanta pentru completare?

- atunci cand fac manevre de parcare (viteze foarte mici) ocazional am impresia ca se aude o pocnitura de la directie; are cineva noutati in legatura cu acest aspect? Stiu ca au mai fost si altii cu acest simptom.

- daca ploua mult, sau o spal, la pragurile usilor din fata se aduna apa, care curge de acolo atunci cand deschid usile  :tuktuk:

 

Astept cateva pareri pentru aceste lucruri.. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!