Jump to content

Probleme si rezolvari Octavia 3


barqqsanu
 Share

Postare recomandată

E normal...mie mi se pare un feature bun...mai ales vara...sa nu se lipeasca pe parbriz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc, ma temeam sa nu se fi ars ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este precizat in manual, tot acolo se gaseste si procedura de miscare a stergatoarelor pentru a putea schimba lama, ca in pozitia de repaus stau sub capota. Ceea ce nu cred ca n-ati observat deja :)

post-316-0-66705000-1435750529_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am observat acest pasaj din manual, dar intuiam dupa comportament ca nu este un defect.

Modificat de Frnm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am mai spus-o pe aici, orice defect aparut in termenul de 6 luni de la livrare este considerat ca a existat la momentul livrarii. E vorba de o decizie a CJUE. Important e sa anunti vanzatorul in maxim 2 luni de la constatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...Problema aparuta  - in treapta 1 (pornire de pe loc) sau mers spate, aud la lasare ambreiaj un huruit (primele momente cand las ambreiajul) ,acel huruit nu il face tot timpul, mai des cand sunt in aglomeratie (trafic) si e cald afara ,am incercat sa las ambreiajul  cu piciorul pe frana si intreapta 1, cateodata se aude cateodata nu ...si nu stiu cu ce sa corelez huruitul.Am sa duc masina la service cand pot demostra huruitul sa constate si ei.Aveti idee ...ce ar putea fi? Masina merge ok trage bine (si in treapta 1) ...ma astepta ceva drumuri lungi si am o mica retinere... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și la mn a fost un uruit și mi-au schimbat ambreiajul cu toți. Sper la tine sa nu fie aceeași problema. Dar eu zic sa mergi sa verifici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am avut o verificare pentru consumul de ulei la motor ... peste 2 litri in 13000 km si se pare ca va fi inlocuita chiulasa , supapele si bujiile.

 

Are cineva idee cum va fi livrata livrata chiulasa ? Cu piesele montate  sau supapele vor fi livrate separat si montate la noi in service iar restul pieselor vor fi luate de pe vechiul motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la 1.2, in 15mii km nu a consumat ulei, nivelul e in parametri.

Modificat de warlock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiulasa vine echipata cu supape. Restul se preiau de la cea veche

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am avut o verificare pentru consumul de ulei la motor ... peste 2 litri in 13000 km si se pare ca va fi inlocuita chiulasa , supapele si bujiile.

 

 

Sa inteleg ca la 13.000 KM trebuie sa schimbi chiulasa, supape, bujii .....

Cati km are masina? Are mai multi sau doar 13.000 ?

Modificat de gbrl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia 3, an 2014, km la constatarea din service de  azi dimineata 13 631. E o informare de la Skoda care se aplica in cazul meu.

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! La ce reprezentanta @gabip?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Brady Trade. Cand au demontat bujiile , 3 din 4 aveau depuneri de carbon si a 4-a era vai de ea. Pana acum au fost ok la manopera si verificari. Sa vedem cum se va desfasura inlocuirea chiulasei. Eu sunt mai pretentios de fel si vreau totul facut ca la carte, de la pasul 1 pana la 100.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manopera pt ce? Nu se constata/repara in garantie?

 

Prin manopera eu inteleg cost/ora, tu te referi la altceva?

Modificat de saibot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin manopera ma refeream la cum efectueaza shimbul de chiulasa. Adica sa nu ramana cu piese in plus sau in minus, sa puna totul cum a fost initial si bineinteles sa nu am alte probleme dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gabip---ce motor ai pe ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe asta cu probleme am 1.2 tsi . Informarea se aplica si pentru 1.4 tsi CHPA .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai detalii referitoare la informare? Ce care mașini se aplica? Fabricate in ce interval de serii? Am tot 1.2 fabricat in luna 6.2014. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu spune pentru ce serii de sasiu sau ce interval de productie. Spune codurile de motor pentru 1.2 si 1.4 . 1.2 tsi ea211 sunt cjza(105) si cjzb (86), 1.4 tsi are chpa.

In ea spune sa se verifice bujiile sau sa se faca un test de consum de ulei. Daca vreo varianta iese pozitiva atunci se schimba chiulasa cu supapele si toate bujiile.

 

La mine masina e fabricata in  4.2014 si are probleme , stiu o persoana cu 1.2 din 5.2014 si fara vreun fel de problema la motor.

 

Eu unul m-am cam saturat de masina asta : 2 casete de directie pentru o problema software ( consider eu) , amortizoare spate, capitonaj usa care o sa fie schimbat , faruri care se aburesc bine de tot si raman asa chiar si dupa cateva ore de functionare si multe altele.

Mai nou trebuie inlocuita chiulasa pentru o problema pe care o stiau de mult timp .

 

Pentru toti cei care vor informarile (si nu sunt putine) va puteti face cont pe erwin.skoda-auto.cz . Este 5 euro accesul pentru o ora si aveti voie sa salvati informarile de service si ce manuale de service vreti. Evit sa le pun aici din "mici" motive juridice.

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am completat la 9000 km cu aproximativ 700 ml ulei. Acum am 12000...o sa verific joja. Când este programată schimbarea chiulasei? Eu fac luna asta 1 an (este fabricație 07.2014, spusesem greșit anterior...nu ca ar conta o luna in plus) si n-am avut deocamdată probleme. Sper sa rezolvi problemele in garanție si sa nu mai apara altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu la 3000 deja completasem cu 700ml, la 10000 deja aveam peste 2l completati. In service mi se spunea ca e normal, ca e masina in rodaj . Pana am facut rost de informari si am vazut cum sta treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei cu 1.2 TSI 6 Trepte intampina probleme atunci cand vor sa schimbe in treapta marsarier ??

Uneori in marsarier intra mai greu.

A intampinat cineva aceasta problema si a fost rezolvata la service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa facea si a mea la inceput. Intra un pic mai greu, nu forta. Eventual mai apesi apreiajul sau bagi in alta treapta 1 sau 2, si apoi R. In timp o sa isi dea drumul. Ai rabdare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu la 3000 deja completasem cu 700ml, la 10000 deja aveam peste 2l completati. In service mi se spunea ca e normal, ca e masina in rodaj . Pana am facut rost de informari si am vazut cum sta treaba.

 

Sunt 2 teste (din ce inteleg eu):

- cel cu bujiile, daca apar depuneri de carbon pe ele  (din ce spune gabip)

- test de consum de ulei (se verifica daca consumul de ulei este mai mare de 0.5L / 1000km).

 

In cazul meu, s-a facut doar testul 2 -  unde mi a iesit un consum mai mic de 0.5L/1000km.

Testul cu bujiile  nu s-a facut.

 

In cazul meu, am aproximativ 23000km si  pot spune ca in aproximativ 10k km  am mai completat cu 1L de ulei. 

 

La urmatoarea revizie / schimb de ulei, voi incerca alt ulei (nu mai merg pe Castrol), sa vad cum va fi consumul atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!