Jump to content

Probleme si rezolvari Octavia 3


barqqsanu
 Share

Postare recomandată

E si vopseaua asta eco-friendly. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masinile mai vechi lacul este amestecat cu vopseaua. Nu au strat de vopsea urmat de strat de lac. Vopseaua atunci nu era pe baza de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Logan nu era amestecat in vopsea, la Fluence a fost tot pe baza de apa, tot eco-friendly cu zice colegu' si nu am avut nici un semn pe masina in 4 ani.

 

Asta de pe Octavia mea cred ca este si Eco si Biodegradabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici tu ca vopseaua la Renault sau Dacia e gainat resistent, fie, dar eu unul ma indoiesc. Poate culoarea masinii nu scotea in evidenta pata ramasa dupa indepartare.

Eu la Ford si Opel modele din anii 2005-2007 aveam aceeasi problema.

Cat despre vopseaua de pe actuala Octavie - vopsea UNI - ai dreptate, e foarte slaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la Skoda ar spune ca de fapt pasarea a fost  de vina ca a avut diaree.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se întâmpla la toate mașinile. Am pățit-o si la alte mașini inclusiv la Megane. Parca topise vopseaua. Nu mai au alimentație sănătoasa nici păsările... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încă nu am trecut pragul de 30 k cum a zis colegul dar pana acum cutia (DSG-ul) a mers impecabil. De mâncat ulei, nici aici nu am avut parte de surpriza (am completat cu 300 ml in 15 k de km).

La mine partea urata este cu asiguratorul PORSCHE. Si acesta este un sfat pentru toti cei ce-si cumpara mașinile in leasing. NU INCHEIATI POLITA CASCO CU CEI DE LA PORSCHE...

 

Colegu', asteptam sa ne zici de ce nu e bun Casco la PLR ca mai in toate promotiile de leasing pentru Octavia 3 de la Porsche te obliga sa faci Casco la ei.

Ba iti reduc dobanda si iti umfla Casco, ba iti dau o reducere la toata masina si iti umfla la Casco. De fapt vrajeli, nu promotii.

Iar acum intuiesc ca vei sa spui ca nici macar nu  desbagubesc ca lumea?

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantinu

Am scris o intreaga povestire acolo... Cine are timp poate citi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Povestea incepe asa : Am cumparat o Octavia  de la un dealer din Bucuresti si la o luna si jumatate si 1600km de la data achizitiei au aparut problemele; pe unele le-am observat cand am inceput sa o inspectez cu ochi de vultur.

 

1. Impuritati sub stratul de lac/vopsea pe 3/4 din masina. S-a oferit vopsirea elementelor. Eu am cerut schimbarea masinii prezentand o coala A4(fata, verso) de defecte.

 

2. Vopsea/lac crapat si se vede o fisura de 1-2 cm de toata frumusetea la imbinarea plafonului cu stalpul C dreapta ( stalpul dreapta spate)

 

3. Caseta de directie cu probleme. In sensul ca la anumite viteze ( de oras), in anumite conditii de drum pur si simplu parca se oprea asistarea. Volanul devenea tare si apoi isi revenea, cand isi revenea se auzea si simtea in volan o trosnitura. Au fost schimbate 2 casete de directie in interval de 1000km si la a 3-a au aparut aceleasi manifestari.

 

Serviceul la care am fost ( nu dealerul pentru ca nu sunt din Bucuresti) nu doreste sa-mi spuna care au fost cauzele, de ce s-a hotarat schimbarea casetei , ce piese au fost demontate pentru verificari la cablaje si cati km au fost parcursi cu masina.

Masina a ramas la ei pentru teste , fara acte ( talon, RCA, nici macar rovinieta nu cred ca avea in acea perioada) in parcarea lor si cu cererea explicita sa ma contacteze daca vor sa iasa cu ea pentru teste sau sa demonteze alte piese decat cele necesare pentru demontarea casetei de directie.

 

La ora actuala , dupa al 3-lea sau 4-lea update de soft nu pare sa mai aiba probleme DAR nici macar acum nu i-au facut setarile de baza pentru G85. Cu volanul si rotile drepte, G85 indica un -4 grade de toata frumusetea cand in ELSA spune ca trebuie sa fie 0.

 

4. Puntea spate stramba. Rotile stau asa :

 

                       /---------| 

 

Le-am reclamat asta de la prima geometrie, la 1600km cand au schimbat prima caseta. Nu au facut nimic pana acum cand am 12000 km. Desi verbal mi-au dat tot felul de variante de oameni care nu au nimic in legatura cu mecanica.

 

Pe scurt ma lasa sa umblu cu o masina cu probleme la directie .

 

 

5. Pe la 4700-5000km am observat niste zgomote la franare. Niste paraituri ca altfel nu pot sa le spun si cum eram pe A1 langa Bucuresti m-am oprit in primul service Skoda ( numele nu-l mai dau, e clar care) . Aici m-au bagat imediat in service ( fara programare) si mi-au demontat toate placutele de frana si le-au "curatat" un strat din materialul de franare spunandu-mi ca era un strat cu probleme.

Toate bune si frumoase pana pe la 8000 cand au aparut iarasi zgomotele si am observat ca nu mai franeaza ca inainte.

De la 8000 pana la 12000 ma tot rog de unul din serviceurile autorizate skoda din orasul meu sa verifice placutele si sa le demonteze. Pana la urma , dupa ce m-au lasat sa conduc mai mult de 3 luni cu placute cu probleme li s-a facut mila de mine si le-au demontat.

 

Pe dreapta fata, placuta are fisuri in ea si este scobita in mijlocul suprafetei de franare. Dupa mine este clar un defect de fabricatie/material. Asa a spus si primul service, ca au fost mici probleme cu materialul. Prima data nu au fost fisuri si nici scobituri. Pietre nu au intrat la placute.

 

Serviceul refuza schimbarea lor pe garantie si spune ca masina este in perfecta stare tehnica. Am hartie scrisa, semnata, stampilata de la ei.

 

6. Amortizoarele spate au fost schimbate. Faceau zgomot, unul foarte infundat. Ma mir ca le-au schimbat fiind vorba de serviceul cu care am probleme acum.

 

7. Erori peste erori pe partea electrica. Daca masina sta nemiscata 2-3 zile trebuie sa-i dau curent .

Au vazut erorile , le-au sters si atat.

Le-am facut reclamatie , le-am cerut sa investigheze erorile si sa ma contacteze cand au un raspuns.

 

Raspunsul lor : "Masina este in perfecta stare tehnica" .

 

8. Fata de usa dreapta fata scartaie si trozneste ca naiba. Au demontat-o de 3 ori , au constatat defectul si refuza s-o inlocuiasca.

 

9.Ambreiajul bate/pocneste la ambreiere sau debreiere de fiecare data ( nu am volant cu masa dubla).

 

Pot continua cu probleme precum : cateodata nu se aude nimic in difuzoarele de pe partea dreapta, motorul nu mai porneste daca se opreste prin Start/Stop si imi da eroarea " Driver not detected"  si cate si mai cate.

 

Raspunsul primit pe 5.5.2015 : "Masina este in perfecta stare de functionare si nu prezinta nici o neconformitate care sa justifice eventuale reparatii."

 

 

Pe scurt, o masina cu probleme la directie, franare si instalatia electrica este in perfecta stare de functionare.

 

Pot prezenta fisele de geometrie si erorile. Pentru placute nu ma apuc sa le demontez atfel incat "specialistii" sa gaseasca scuze.

De asemenea , la cerere pot prezenta si clipuri video cu fata de usa si erorile aparute pe Bolero.

 

Mail am trimis la Skoda, printre cei care l-au primit se numara si Pavel Vokal, cel care a semnat certificatul de conformitate al masinii mele. Sa vedem daca raspund.

 

Asta este garantia oferita de fapt in Romania.

 

In plus , va rog sa cititi aici : http://europa.eu/rapid/press-release_IP-10-619_en.htm?locale=en .

 

Am inceput deja pregatirile legale impotriva acestui asa zis service.

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti veni cu ea la bucuresti sa se ocupe aici?

Nu neaparat ca ar fi mai priceputi, dar daca nu sunt sorti de izbanda cu Serpico banuiesc, merita incercat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este vorba de Serpico ci de Autec, ei sunt doar VW/Audi . Cu cei de la Serpico nu am avut probleme vreodata. Una dintre constatarile pentru puntea spate de la Octavia (de care voi avea novoie la dosar) chiar la ei am facut-o si a iesit si la ei ca la altii, cu probleme. Cat despre Bucuresti ... in perioada aceasta nu imi permite timpul sa ajung acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa ai vizibilitate vorbeste cu cel de la nuskoda.ro sa-ti prezinti si tu problema.

De cand a lansat site-ul (5 mai) cred ca a trecut de 100.000 de vizualizari (pe 8 mai spunea ca avuseze deja 30.000).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cate probleme pentru o masina noua.. Astia care le fabrica ori sunt idioti ori beti.. Trebuia sa faci sesizare la OPC.. Deci dai peste 15.000 euro si ai defecte destul de nașpa.. Eu nu inteleg.. Nu le-ai zis baaaai nene esti bolnav la cap. Cum e in regula daca eu am probleme cu ea.. Doar nu am venit de tampit la voi ca nu am ce face acasa.. E o tara infecta asta.. Totul merge prost.. Mi-as fi dorit sa nu fi existat acest topic cu defecte sau sa fie gol cel putin.. Ce masina trebuie sa avem ca sa nu postam problemele?

Imi pare rau pentru tine, te doare sufletul cand dai 2500 ron pe un telefon, un laptop si are probleme dar cand dai de 60 ori mai mult pe o masina.. E si mai nasol. Sunt curios daca acelasi răspunsuri le primeai si in Germania..

Daca ai duce masina la o reprezentanta skoda in alta tara, Germania gen sau polonia la mama lor, probabil ar fi o sansa sa rezolvi ceva. Aici la noi totul e pe relatii si pe bani.

Încearcă sa faci un sacrificiu si sa te duci in Germania ca poate o scoti cumva la capat. Nu stiu, zic si eu..

Imi pare rau de toti care aveti probleme, ma gândesc ca as putea sa fiu si eu in situatia voastra.

Pot spune ca sunt un caz fericit momentan ca sufere de nicio boala masina mea, insa oricând este posibil sa ia vrun virus..

Modificat de son1k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu si caz in`care a fost livrata Octavia  cu blocul motor fisurat. Omul avea din prima noapte sub masina pete de la scurgeri..

I-au schimbat doar motorul, nu toata masina. E tare neplacut sa ai probleme cu o masina nou nouta.

 

Gabi, imi pare rau de situatia ta, In final dupa insistente se va rezolva tot insa timpul pierdut si traumele nervoase din pacate raman,

 

Eu eram calat sa cumpar O3 de cand a aparut dar cand am vazut-o prima data in showroom si nu erau elementele de caroserie aliniate, mi-am dat seama ca ceva nu e in regula cu Skoda.

 

Au trecut ceva ani de atunci si uitasem de acest fapt si iarasi m-am gandit sa iau una, fiind la reducere. Apoi im-am pus intr-una la showroom si cand am vazut tapiterie cat de sinteticoasa e si cum scartaie manerele interioare de la usa, iarasi mi-am amintit ca Skoda nu mai e ce a  fost pe vremea O1 sau O2.

 

Asa ca acum adun bani de un VW sau poate de o Toyota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la gabip se pare ca s-au "aliniat astrele" cum se spune aici pe forum cand esti tepuit de-a dreptul de o caruta de bani. Domnule gabip va recomand plangere la OPC de fiecare data cand va refuza o reparatie/constatare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[...] Skoda nu mai e ce a  fost pe vremea O1 sau O2.

 

Niciun producator nu mai este ce a fost pe vremea aia. Din pacate (exceptand progresul tehnologic care nu are de ce sa fie regretat ;)).

Sa nu uitam ca, dpdv al "dotarilor de serie" cel mai scump model de Octavia costa 17,6k (excludem L&K iar vRS este sub Style). Prin urmare nu exista motive sa ridicam prea multe asteptari sub aspectul calitatii. Sunt de acord ca unii producatori se descurca mai bine decat altii in a masca aceasta calitate si a lasa impresia de ceva mai bun. Dar nu putem considera asta ca fiind o problema a celor de la Skoda. Ne place bine, nu ne place cautam in alta parte. Sa nu uitam insa ca acolo unde se adauga pe o parte se scade pe alta, producatorii nu vizeaza sa iasa in pierdere. :)

 

Daca vorbim insa de probleme adevarate si fiabilitate, atunci putem sa afirmam ca nu prea e corect sa existe cazuri "extreme" precum cele doua prezentate aici. Este normal sa apara, nimic de zis. Dar nu este corect sa ramana asa. Cum am mai spus, Skoda ar trebui sa prezinte ceva demnitate in astfel de situatii.

 

Nu stiu cat ajuta OPC-ul, mai ales in cazul PJ-urilor. Sansa ar mai fi la leasing-uri unde poti obliga proprietarul sa ia masuri pentru ca obiectul inchirierii sa fie conform standardelor. Dar si acolo depinde foarte mult daca acel leasing este unul "real" sau un "inlocuitor de credit".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile nu mai sunt ce au fost din punct de vedere al fiabilitati. Chiar si fara a lua in calcul ultimele gadgeturi de ACC, camere,  senzori unde sa zicem ca ar fi o marja de eroara inerenta noii tehnologi, ci lucruri de baza care sunt in echipari de ani de zile care nu sunt rocket science. Nu vorbesc de cazul de fata ci in general la toate marcile.

 

Pretul dupa mine poate sa fie si un indiciu al calitatii pe termen mai lung. Zici MQB aceleasi piese, aceleasi componente, motoare, sistemele, doar o calitate a materialelor la interior ceva mai buna la VW si mai ales Audi. Personal eu cred ca este mai mult decat atat. Calitatea asamblarii, CTC-ului cred ca difera de la Skoda la VW. Apoi sistemele care pleaca de la subsidiare pentru fabrici nu cred ca sunt loturi random. Ci se stiu loturi de componente pentru Skoda, altele pt Audi, VW. 

Strict privind ca pret de achizitie Octavia 3 are preturi imbatabile pentru o masina 80% identica cu un Golf.

Totusi sa nu fie ca la blugi unde Levi's rezista mai bine in timp.

 

Cazurile care sunt lamai, adica iti lasa un gust acru referitor la tot modelul si marca sunt rare si la Skoda. Totusi sunt si cazuri cu probleme fara sa acapareze toata masina. Sunt probleme si la VW, Audi fara indoiala.

 

La noi cu atat mai important e sa iei o masina solida de la inceput. Nu au rost experimentele si cea mai buna rezolvare a problemelor este preventia lor.

Garantia romaneasca mananca timp, nervi, bani si sunt ultimele lucruri la care te astepti cand achizitionezi o masina noua de 20k.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este pe persoana fizica deci vor urma plangeri peste tot pe unde se poate.

 

Pe langa ce v-am enumerat, mai sunt destule, unele mai importante, altele mai putin. 

Ca sa mai enumar cateva : pana la 12000km, motorul a mancat 1,5 litri de ulei si mi s-a spus ca este normal. Le-am spus sa-mi faca schimbul de ulei cu Motul si m-au refuzat pe motiv ca ei aduc decat Castrol . Prin politica asta incalca tocmai ce a spus UE in linkul pe care l-am pus mai sus. Pe scurt, din 2010 , chiar daca masina este in garantie, producatorul nu ne poate obliga sa facem revizii in "reprezentante" ca sa ne pastram garantia. Putem face orice operatie, in orice service autorizat de autoritatea nationala atata timp cat este facut cu piese conforme si conform instructiunilor din ELSA.

 

Alt lucru care mi-a fost spus ieri : Atata timp cat le las masina s-o repare, ei pot sa faca ce vor cu ea, pot sa faca cati km vor cu ea si ca nu le pot cere sa-mi dea scris ce au desfacut la masina. Adica le las masina fara vreun fel de act pentru a circula pe drumuri publice ( talon, rca, rovinieta) si ei o scot sa se plimbe cu ea cel putin 100 km pe banii mei si pe raspunderea mea ( amenzile ar fi venit pe numele meu). Ramane de vazut ce va zice instanta de judecata.

 

Va atasez cateva foi de geometrie, uitati-va la REAR TOE, dreapta este in afara specificatiilor. ELSA zice ca trebuie sa fie 0,20' +- 12' . La 0 este cu mult ce au ei in aparat si cu si mai mult sub ce zice ELSA.

post-70532-0-42080400-1431767919_thumb.j

post-70532-0-90381100-1431767926_thumb.j

post-70532-0-59509400-1431767933_thumb.j

post-70532-0-14637700-1431767940_thumb.j

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu oil consumtion ma ingrijoareaza. La mine cam papa ulei. Ca sa tin pe maxim am bagat cam 2l in 15.000 pana la prima revizie. Acum mai am 4000km pana la 30.000 si iara am bagat deja 2l ca sa il tin spre maxim.

Eu verific destul de des nivelul la ulei, si  ciudat e ca am observat ca atunci cand dispare pare ca dispare asa dintr-odata, nu observ ca ar scadea putin cate putin.

Sper sa isi revina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dupa cum vad eu in pdf.-ul de mai sus, nu prea cred sa-si revina de la sine.

 

Ordinea e sa verifici daca ai unul sau mai multe din simptomele: consum mare de ulei (peste jumatate de litru la mia de kilometri), martor check-engine aprins, motorul nu merge rotund, pierdere de putere, fum albastrui, erori stocate. Daca nu, nu te ingrijora.

 

Daca da, apoi in prima faza sa verifici bujiile, daca au depuneri de carbune generate de patrunderea uleiului in camera de ardere, din cauza prelucrarii (honuire, parca?) neconforme a locasurilor ghidurilor de supapa din chiulasa. Daca da, se cere inlocuirea bujiilor si a chiulasei cu supape cu tot. Daca nu, iarasi, nu trebuie sa-ti faci inca griji, dar monitorizeaza nivelul de ulei, sa nu ajungi la consum peste cel dat de ei.

 

Pana acum n-am facut decat sa traduc ce scrie in raport :) Ar trebui ca service-ul sa aiba implementata procedura de mai sus. Daca ai carbune pe bujii ar trebui sa deschida procedura de garantie si sa te cheme dupa ce are raspuns de la producator. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 2 saptamani cu masina in service in sfarsit ambreusit sa o iau. Am scris la inceput ca o duc din cauza ambreiajului si m-a rugat colegul bZ1 daca pot face rost de niste poze dar nu am facut rost de ele. In schimb au zis ca mi-au schimbat ambreajul si placa sau rulmentul de presiune. Oricum am vazut-o odata cand era desfacut si au dat toata cutia de viteze jos si motorul era sustinut in niste lanturi. Oricum nu mai face zgomotul ala si am tot incercat-o. Acum e super ok..

post-137703-14320445585409_thumb.jpg.. Asa arata vineri

Si ar mai fi ceva. Am reusit sa iau o masina de schimb de la ei si asta fara sa o platesc. Pana acum mi s-a spus ca acest lucru e posibil doar contra cost. Dar daca te vad putin mai suparat si faci mai uart se poate si fara costuri. Acest lucru s-a intamplat la avia care avea aceeasi politica ca si cei de la pbn. Si mi se pare normal atata timp cat este o problema de garantie sa iti ofere o alta masina la schimb fara sa fi nevoit sa o platesti. Scuze de acest offtopic dar poate va este de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-mi aduc aminte sa-ti cerut poze dar ma bucur ca ai rezolvat-o:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cutia de viteze DSG. Am o dilema.

Cand schimb de pe P pe D trebuie sa apas butonul si sa trag de maneta. Dar cand schimb din R sau N in D nu mai trebuie sa apesi butonul, doar tragi de maneta. A mai observat cineva asta? E ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!