Jump to content

Probleme si rezolvari Octavia 3


barqqsanu
 Share

Postare recomandată

Totusi hai sa fim fair-play. DSG 7 este o cutie cu probleme din 2008 de la lansare,probleme nerezolvate sau rezolvate partial. Nu e corect sa dai peste 17000 euro  pe o masina si sa stai cu morcovul ca esti la loterie.Poate ai noroc sa nu se strice sau poate nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a aprins becul de nivel scăzut ulei la 9000 km. Ce norma trebuie sa respecte uleiul pt 1.2 TSI? Pot găsi si altundeva sau doar in rețeaua Autorizată? Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru 1.2 TSI am folosit: 

CASTROL Edge Professional Longlife III 5W30

 

Aprobari: Porsche C30 VW 504 00/ 507 00 

Performante: ACEA C3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care este cauza la unele masini de se duce uleiul asa de repede?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor in rodaj, motor cu consum specific de ulei, masina a functionat la turatii ridicate pe autostrada, ulei sub nivel pus din fabrica, etc, etc, etc.

2-300 ml intre schimburi nu cred ca e vreo neregula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 2.0 tdi din semnatura la 23.600 km uleiul este intre minim si maxim. Nu am completat deloc. S-a cam innegrit si cred ca voi merge la efectuarea schimbului inainte de atingerea celor 30.000 km. Motorul de 2.0 tdi este un motor care ruleaza la turatii mai scazute decat motoarele pe benzina. Am observat la alte masini anterioare (tot diesel) cu motoare turate si consumul de ulei exista la peste 3.000 ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am "decat" 6.000 km, si uleiul este tot asa, intre maxim si minim, cum l-au lasat cehii. La Diesel se innegreste uleiul, dar asta nu-i o problema.

La toate TDI-urile detinute pana acum nu am completat nici un mililitru de ulei intre schimburi!

Acum n-am sa astept 30.000 km sau doi ani, primul schimb il fac dupa un an de exploatare si maxim 15.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am descoperit un site realizat de un posesor nemultumit de Octavia sa http://nuskoda.ro/

Nu cred ca asta ar descuraja pe cineva hotarat in a achizitiona acest model + motor si cutie, dar zic ca trebuie citite si astfel de patanii cu masini lamaie. Nu vreau sa fie rost de flame.

Ce am inteles eu din experienta acestui 'nefericit' este ca daca nu vrei probleme atunci opteaza pentru o masina cat mai slab dotata, fara unspe mii de senzori, sisteme electronice si alte asemenea gadgeturi menite sa te scuture de multi bani, mergi pe o manuala decenta ca motor si practic vei obtine o masina buna la un pret foarte bun. Oricum la pretul de 25k+ poti sa te uiti linistit in ograda masinilor premium. Oricum apreciez efortul lui de  a expune problema detaliat, si noi ar trebui sa-l sustinem, sa facem public blogul, poate astfel dealerii si reprezentatnul marcii in Romania isi vor reconsidera atitudinea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cam ce premium iei tu nou la 25000 euro? Bemveu sau Mertzan? Sau poate Haudi ca ai fost olimpic de mic.

Modificat de bZ1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Audi A3 nou - slab dotat .

25k pentru o Skoda Octavia e cam mult dpmdv (exclud Scout si VRS).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic: A3 nou complet chel sau cea mai mica motorizare. A3 1.4 125cp SB Attraction (adica cea mai mica joasa echipare) este 26,1k pret de pornire fara sa aiba macar cruise control.

Mai bine Octavia dotata decat un Audi care se vede de la o posta ca a fost luat chel doar pentru ca are cercurile pe grila si portbagaj.

 

on topic: Ce am inteles eu este ca sunt tehnologii de prima generatie care in traditia VAG au cateva probleme.

Exclus DSG7 care are probleme de foarte mult timp recunoscute recent si la MQB -  it was confirmed that the problem occurs on a large scale and has long been known! Confirmed affected all TSI / DQ200 Golf 7 vehicles. ) Citatul este tradus cu google de pe un site nemtesc. Aparent dupa 30k ar aparea primele probleme. Intai ceva zgomote pe care multi nu le baga in seama.

Sfatul meu pentru cine are DSG7 DQ200 este in aglomeratie bara la bara sa treaca pe M1 si sa mearga asa. Altfel cutia tot schimba 1-2-1-2 si incinge ambreiajele inutil pentru ca nici nu sunt lubrificate ca la DQ250 ori 500.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Visand aproape de miezul zilei la alternative premium pentru 25k nu se numara nici printre problemele si nici printre rezolvarile pentru O3. :)

In cel mai bun caz poate fi un sfat de achizitie. Destul de prost de altfel pentru ca nu exista "obiectul" ala premium de 25k care sa concureze Octavia.

 

Audi "slab dotat" nu este premium, nu a fost si niciodata nu va fi. Idem "bimar" sau "mertan" (am si un BMW X1 - 42k pret de lista, 37k pret de achizitie si clar nu e cine stie ce premium acolo ;)). Asta ca prima idee. In secundar, ca sa continuam in acelasi spirit, A3 nu este, nu a fost si nu cred ca va fi vreodata concurent cu Octavia. Sunt segmente diferite, adreseaza probleme diferite si prin urmare nu conteaza daca producatorii, in lipsa de ocupatie, s-au gandit sa le atribuie aceleasi clase, grupe, etc. Cine cauta Octavia n-o face pentru ca-i place numele. Se cauta functionalitatea oferita de o masina care vine cu niste caracteristici similare Octaviei si este apoi raportul "ce se da/ce se cere" care finalizeaza tranzactia.

 

Referitor la probleme expuse pe site-ul indicat de George: se mai intampla sa se alinieze prost astrele si sa nimeresti o masina care sa fie ceva mai "proasta" decat restul. Iar in segmentul masinilor ieftine nu prea poti ridica pretentii prea mari cu privire la calitatea pieselor montate. Asta nu inseamna ca producatorul este indreptatit sa permita circulatia "petardelor" acoperit fiind de calitatea "ieftina". In cazul expus pe site astrele s-au aliniat chiar foarte bine si a rezultat o "usoara" problema pe care Skoda ar fi trebuit s-o rezolve cu demnitate. Nu cred ca-i durea mana s-o inlocuiasca sau sa ofere un pret relativ multumitor (80% din valoarea de achizitie). Pana la urma era un risc asumat de producator din momentul in care a grupat componente "una si una". :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultimii 15 ani profitabilitatea grupului VAG tot a crescut iar calitatea tot a scazut. Daca gafele de genul inejctoarelor de pe Passat B6 sau lantul de pe 1.2TSI, sau DSG7 sunt calculate sau accidentale, decideti voi.

 

Parerea mea strict personala este ca aceste defecte au iesit la testele de anduranta dar au fost asumate.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care teste de anduranta? Tu, utilizatorul final, esti testul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 sunt accidentale pentru ca injectoarele s-au schimbat gratis chiar si dupa perioada de garantie. 1.2TSi a fost cu greu dupa multe variante revizuit si acum distributia e ok chiar si la cei cu distributia pe lant. Pe MQB fiind abandonata total ideea de lant.

La DSG7 intradevar eu cred ca e ceva asumat si ascuns. Pentru cine nu stie au fost rechemari masive in China, Australia, dar si in America, Japonia pentru aceasta cutie. Nu are rost sa discutam aici pentru ca ar fi off topic. Emblematic mi se pare ce a scris colegul cu O3 1.6tdi dsg http://vwforum.ro/topic/102040-jurnal-dsg7/?p=2509970

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, un Audi A3 slab dotat nu prea e premium, dar e un Audi, pana la urma. Nu as merge nici eu pe aceasta varianta.

 

Legat de 25k, cred ca sunt si alte optiuni, nu premium, dar nici Skoda. Parerea mea e ca Skoda Octavia face sens, dar la bugete mai realiste / mici  (25k este o suma destul de mare pentru acest model).

Eu cand m am uitat de masina, am plecat de la o suma de 15k, si in final am ajuns sa dau putin mai mult, alegand O3, pentru ca mi a placut cum arata, si mi a placut si motorul 1.4 TSI.

 

Eu unul sunt multumit pana acum de masina si sper sa fiu in continuare. Din ce se pare mai toata lumea de pe aici, care a si apelat la garantie, nu a fost foarte promt servita, sau a trebuit sa se dea de 3 ori peste cap, sa mearga in maini etc, inainte sa rezolve ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am completat uleiul. Au intrat 750 ml. Nu e chiar puțin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantinu

Încă nu am trecut pragul de 30 k cum a zis colegul dar pana acum cutia (DSG-ul) a mers impecabil. De mâncat ulei, nici aici nu am avut parte de surpriza (am completat cu 300 ml in 15 k de km).

La mine partea urata este cu asiguratorul PORSCHE. Si acesta este un sfat pentru toti cei ce-si cumpara mașinile in leasing. NU INCHEIATI POLITA CASCO CU CEI DE LA PORSCHE...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pe olx s class 2007 extra-full la 18500 euro. Cred ca venea si cu sistemul Minune la bord.

De 25K nu iti poti lua nimic premium, si asa zisele masini de la audi, bmw, mercedes care sunt cele mai slabute din ierarhie, nu prea ajung sa concureze cu skoda.. A CLASS e plastic mult, spatiu putin.. Nu pare nimic interesant si totusi pleaca de la 26k.

Sunt de parere ca nicio masina nu este perfecta indiferent de suma pe care o dai pe ea.. Aici ma refer la cele pe care le putem achizitiona ca oameni de rand..

Probabil ca cele mai bune or fi cele din Platinum Class (lamborghini, koenigsegg, pagani). Pe care nici in nfs nu le putem achizitiona asa usor :)).

Eu pana acum am 10.000km la skoda.. O am de anul trecut din data de 28.05.2014. Nu am avut nicio problema grava care sa implice funcționarea motorului. Asta nu inseamna ca nu pot avea in viitor.. De aceea stau cu garda sus.. Neprevazutul poate aparea in orice moment.

Multi oameni care au avut sau au skoda octavia 1,2 mi-au spus ca este o masina foarte buna.. Oare si octavia 3 sa fie? Show me the future

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când am zis premium cred că m-am hazardat, vroiam să spun de fapt că de la 25k+ poți să te gândești la o mașină din clasa superioară Octaviei, cum ar fi noul Passat sau Mondeo ca exemplu. Poftiți ceva conncret:  http://www.dasweltauto.ro/d/detail#brand=Vlc*&carId=1019100001&carIndex=8&garantie=false&maxPage=4&minRegYear=2014&modelgroup=Vld8VlcgUGFzc2F0&sortAsc=true&sortCol=price Prețul probabil ca e negociabil și aici, mai dai jos macăr o mie, poate două. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare atentie ! Lacul de pe Octavia este de o calitate foarte proasta !!! Am lipsit o saptamana din tara, timp in care masina a stationat in curte si a cumulat cativa gainati de pasari si cateva urme de rasina...dupa spalare au ramas urme foarte adanci in lac, in 2 locuri pare patruns pana la vopsea. :(

 

Mentionez ca masina este spalata de mine saptamanal si in 9 luni am ceruit-o de 3 ori, toate astea numai cu produse de calitate.

Modificat de mariusd4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici un lac sau ceara nu poate face fata unui "bombardament". Daca masina e lasata in soare sau gainatul prinde si putina umezeala arde vopseaua si lacul garantat. Ceara o poti considera un strat de sacrificiu daca intervii in cel mai scurt timp pentru indepartarea gainatului.

Modificat de kidmanis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut probleme cu lacul si pana acum am vopsit capota si acum este iar la vopsit pentru aripa. Si in curand cred ca ajung si cu plafonul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kidmanis, nu era vorba de bombardament, 2-3 rahati cat unghia, in fine. Sunt la a 3 -a masina noua si nu am intampinat probleme cu lacul pana acum. Sunt masini in parcarea de la serviciu cu ditamai palestile de rahat, dupa spalare arata ca noi, eu tre sa fug repede cu servetelu la masina. Am prieteni care nu-si spala masinile cu lunile si nu au probleme. Nu e ok, vad ca problema persista de la B6.

Modificat de mariusd4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!