Jump to content

Probleme si rezolvari Octavia 3


barqqsanu
 Share

Postare recomandată

Am mai observat un zgomot stresant atunci cand deschid/inchid geamurile.. Cauza este mizeria adunata.. Întrebarea este daca pot curata acel loc ce este foarte stramt.. Cum as putea sa scot mizeria de acolo?

Modificat de son1k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mizeria face zgomot, trebuie gresat tot ansamblul format din cablurile de tractiune si role a geamului din usa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai observat un zgomot stresant atunci cand deschid/inchid geamurile.. Cauza este mizeria adunata.. Întrebarea este daca pot curata acel loc ce este foarte stramt.. Cum as putea sa scot mizeria de acolo?

la mine pe usile din fata maraie si face un tac tac tac tac tac cand urca geamul. Am fost la reprezentanta si au zis sa-l las in pace cat merge. Dupa ce se strica il schimba in garantie dar cu maraitul si tacaitul nu au ce face.

Cat de norocos is, va crapa dupa ce trece garantia :D

 

 

EDIT. am sters servopompa. la octavia 3 nu stiu cum e dar la fabii au directie electrohidraulica, si rotile cand sunt virate la maxim se aude un vajait.

EDIT2. Alex are dreptate, am verificat. Oct 3 are full electrica. Poza: https://www.dropbox.com/s/3yz9l3lb135idpw/gear%20oct3.jpg?dl=0

Modificat de bunosft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai fratilor daca va dati cu parerea asigurati-va ca nu scrieti prostii. De la octavia 2 nu mai exista pompa de servo , servodirectia este 100% electrica. Poate unii useri iau de bun ce citesc

Modificat de Alexandru P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu acceaai problema numai ca facea mai finut. Am fost cu ea si mi-au schimbat o saracie mica care nu mai stiu cum ii zice, dar era din plastic si au gresat acolo si nu mai scartaie. Ce mi-au schimbat mie era o piesa din pedala nu au schimbat nimic pe la exterior. Daca esti fin bucuresti eu la avia am rezolvat problema. Prima data am fost la pbn si aia de acolo ai zis ca e ceva normal si nu au vrut sa o schimbe deoarece cica in timp ar disparea. Sper sa te ajute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arcul de revenire pedala si boltul aferent cred ca sunt responsabile pt zgomotul ala. Asa am patit si eu la o fosta masina. Eu am gresat atunci cu sprey cu ulei siliconic si nu am mai avut probleme dar cred ca merge si altceva

Modificat de saibot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aude doar cand e calda sau a stat in caldura si pare ca se aude mai tare de afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am crezut ca odata cu venire soarelui va disparea zgomotul de la usa spate, dar se pare ca nu e asa. A mai observat cineva in afara de onescu acest zgomot? E un zgomot ca o trosnitura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De 2 zile se aude un scartait cand apas frana cand masina sta pe loc. Zgomotul se aude cel mai rau afara . Se aude foarte incet si in mers. Am reusit sa filmez in seara asta ca era liniste si sper ca poate ma poate ajuta cineva si sa-mi spuna ce ar putea fi. Dar din pacate nu pot sa atasez filmarea aici. In cazul in care aveti nevoie de ea v-o pot trimite pe mail sau in privat daca merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee cum as putea sa scot (mai eficient, ca "batraneste" o rezolv in cateva ore) urmele de adeziv ramase dupa scoaterea spoilerului de portbagaj cu care vine O3 1.8 TSI?

Spoilerul a fost prins cu doua benzi de "dublu adeziva" (una a iesit OK odata cu spoilerul) si o banda de adeziv "cauciucat" (similar siliconului insa inchis la culoare si destul de aderent la vopsea).
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista produse care indeparteaza adezivul, eu am folosit un spray de la Ma Fra luat de la Norauto, ceva gen 20 de RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spoilerul a fost prins cu doua benzi de "dublu adeziva" (una a iesit OK odata cu spoilerul) si o banda de adeziv "cauciucat" (similar siliconului insa inchis la culoare si destul de aderent la vopsea).

 

Cu o guma de sters (radiera), cel mai bine.

In atelier se foloseste tot asa ceva, doar ca este in forma de rola ce se monteaza pe o bormasina, vezi imaginea.

O sa ai putin de munca fiindca trebuie sa faci manual ce ar fi facut bormasina dar nah... 

Nu iti recomand substante lichide, pot ataca lacul sau poti sa intinzi resturile alea de adeziv pana-ti vine acru.

post-2063-0-95868700-1428642893_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As putea face rost de discurile respective insa... oare nu ataca vopseaua?! Ma gandesc ca se degaja ceva caldura de la frecare.
Cu o guma nu as avea rabdare, voi testa WD40 & Co.
Pentru a avea o idee, va prezint mai jos frontu' de lucru (am scos si emblemele intre timp :D).

post-127470-0-03564500-1428648649_thumb.

post-127470-0-22250800-1428648649_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca vrei sa iti pui emblemele negre, dar sunt curios ce vrei sa pui in locul acelui mic spoiler. Sau pur si simplu renunti la el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As putea face rost de discurile respective insa... oare nu ataca vopseaua?! Ma gandesc ca se degaja ceva caldura de la frecare.

 

Trebuie folosita turatie mica la bormasina. 

Nu cred ca faci mare lucru cu WD40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei mecanizat, eu n-as incerca cu masina de gaurit, ci mai degraba cu una de polishat cu turatie variabila.

 

Sau, manual, as folosi Tar Remover (spray cu care "inmoi" stropii negri de bitum din zona de deasupra pragurilor). Merge si la indepartat lipiciul cand dai jos stickere. WD40 in orice caz nu. :nono:

 

Spor!

Modificat de AdiG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu scartaitul. Cica se stransese mizerie si rugina intre etrier si placute si de acolo se auzea. Mi-au zis ca au curatat acolo si au gresat si acum nu se mai aude nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Frnm:
In locul lui va veni... unul "black magic". :)

@BLiTZ & AdiG:
WD40 = exact cum ati prevazut... "no go" pentru astfel de chestii, nu face absolut nimic decat atunci cand 70% din stratul exterior a fost indepartat.

Pana la urma partea de embleme s-a rezolvat relativ usor (aprox. 0,5 h considerand toate "reprizele" puse cap la cap). Atasez poze pentru cine e interesat de "topografia" zonei.

Pentru urmele ramase de la spoiler insa voi astepta PBN. Sunt "obraznice" si nu vad cum ar putea iesi fara interventie mecanica. Oricum ei trebuie sa-mi monteze noul spoiler cu un adeziv special pentru zona de mijloc (spoilerul are deja doua benzi de adeziv pe el insa se recomanda si un "siliconic" pe zona centrala).

post-127470-0-41796100-1428685608_thumb.

post-127470-0-40667100-1428685614_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Întrebarea mea e cum ai scos emblemele originale fără să strici ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kthor te rog sa pui niste poze cu masina, vad ca ai facut ceva modificari si la grila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru scris am folosit ata dentara. Emblema si eleronul au necesitat fir de pescuit (guta). Probabil ar fi mers si ata dentara "data in doua sau patru" dar n-am avut rabdare sa testez. Eu am folosit fir de 0.35 "dat in doua" insa cred ca unul de 0.45 de calitate ar fi rezolvat mult mai OK treaba. (al meu era o petarda, pescuitu' fiind un hobby de care am uitat de v'o 10 ani - probabil ca si vechimea a contat pentru ca s-a rupt de cateva ori).

Emblemele ies foarte usor, ma asteptam sa fie doi pini care sa treaca prin capota (similar O2) si ma intrebam deja cum voi retusa daca nu reusesc sa scot "decent". Daca este sa socotesc ca timp, ele au necesitat maxim 2-3 minute (maxim am zis :P) de bucata comparativ cu scrisul la care am lucrat spre 5 minute (de spoiler nu mai vorbesc). Nu iau in considerare aici si timpul necesar pentru curatarea zonelor respective de adezivul ramas cu generozitate pe ele.

Pentru cei care nu inteleg cum functioneaza treaba cu "sfoara" la emblema: se introduce firul in spatele emblemei (dureaza putin pana prindeti miscarea) si apoi se apropie capetele cu o miscare circulara si cu tensionare "sanatoasa". Ca sa fiu mai descriptiv: ganditi-va ca vreti sa separati [de corp] capul cuiva prin strangulare. :P In momentul in care cele doua capete [fire practic] se intalnesc sau se apropie nu trebuie decat sa trageti catre voi. Cu fermitate. Rama argintie a emblemei va iesi in zona de contact si veti putea s-o scoateti apoi "manual". La fel si restul emblemei.

Pentru litere si eleron se foloseste o miscare similara cu cea de fierastrau cu tensionarea firului inspre partea superioara pentru a minimiza contactul cu suprafetele vopsite. La eleron, daca este cineva interesat, va sfatuiesc sa incepeti usurel in primii 10-15 cm si apoi sa introduceti o bucata de material textil care sa tensioneze prin ridicare spoilerul. Va merge foarte usor apoi si nici nu veti lasa urme in suprafata lacului (asa cum geniul din mine a facut pana "s-a prins" ca evolutia speciilor a venit cu un pret ;)).

@Frnm:
Nu prea am ce poze sa pun, momentan e asa urata ca imi vine s-o schimb (exagerez, dupa ce am montat capacele de oglinzi si emblemele parca isi mai revine). :)

Iti atasez 2 imagini de la "stage 1" - cand credeam ca voi rezolva prin colantare cu imitatie de carbon (deloc o idee pe masura varstei in ceea ce ma priveste - arata ieftin si te indeamna s-o "hingheresti"). Acum mi-am comandat (si partial montat) toate elementele respective de pe superskoda.com si urmeaza sa finalizez saptamana viitoare cu spoilerul de portbagaj si rama de la grila radiatorului.
 

post-127470-0-72848200-1428736871_thumb.

post-127470-0-05748500-1428736872_thumb.

post-127470-0-48454000-1428736872_thumb.

post-127470-0-19271300-1428736873_thumb.

Modificat de kthor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt zgomotul facut de geamurile larerale partial deschise cand masina vibreaza am descoperit o solutie din greseala. Am curatat rama unde intra geamul dupa care am dat cu spray silicon, chestia asta am facut o prin toamna si acum cand a venit sezonul de geam partial deschis am constatat ca nu mai zdrangane nici macar daca o inchid cu geamul un pic coborat, e valabil pt ambele usi fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele cu vopseaua dupa capota s-au existins. Mi-a sarit si in fata laculpost-137703-14290467625612_thumb.jpg

Mai are cineva probleme cu lacul sau sunt singurul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au mai fost. Apelează repede la un service Skoda pentru revopsite, nu lăsa să treneze problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!