Jump to content

Probleme si rezolvari Octavia 3


barqqsanu
 Share

Postare recomandată

:Offtopic: O bobina nu se poate incarca cu curent. Bobinele se folosesc la altceva. Poate te gandesti la un (super)condensator. Dar sincer sa fiu, nu am auzit de asa ceva la sistemul start-stop VAG. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vdragos: da, la Mazda erau 2 baterii, insa cea folosita pentru start-stop nu a fost o gaselnita buna - si ma refer strict la modelul din 2010 care l-am detinut, restu nu le cunosc.

@TudorM; +1 la bobine

 

 

edit: typos

Modificat de ToniM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

 

Foarte un pic offtopic, cred ca nu sunt chiar probleme:

- Tema cu bateria. Nu am start stop, am verificat azi bateria apasand butonul de resetare Km si arata SOC 100%. Mentionez ca fac in 95% doar drumuri lungi, peste 100KM.

- Am mai citit tot pe aici, cineva se plangea ca i se deschide aleatoriu capacul de la rezervor.

Ce am observat la mine:

    - cu masina descuiata, apas capacul si sare, ce zic eu ca e corect, asa tre sa mearga

    - incui masina, apas capacul, sta pe loc deoarece e incuiat. Indata ce deschid masina din telecomanda capacul sare. Cred ca si asta e normal.

 

Oare la colegul care se plangea ca i se deschide capacul aleatoriu nu cineva vrea sa-i fure combustibil, sau ii apasa capacul cand masina e incuiata si parcata? El vine ziua urmatoare, descuie masina, si vede ca i-a sarit capacul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care au sistem start-stop au si baterie speciala pentru asa ceva, mai mare si mai puternica + functii de reincarcare la franare.

Cei care aveti probleme puteti sa verificati ce tip de baterie aveti si amperajul. In mod normal masina 'stie' cand nu mai ai energie destula pentru start-stop si nu mai activeaza sistemul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu alte cuvinte, daca se observa ca sistemul start-stop nu se mai activeaza deloc in mod repetat, chiar daca sunt indeplinite conditiile, asta ar insemna ca una din posibilele cauze e ca nivelul de incarcare al bateriei nu mai corespunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul meu, odata cu venirea iernii nu s-a mai activat sistemul start-stop, motiv pentru care cred ca a simtit bateria slaba. Totusi la verificarea celor din service au constatat ca alternatorul  "incarca un pic mai mult" decat normal, probabil ca sa compenseze bateria slaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am facut cateva drumuri prin cartierele minunate ale capitalei, opriri-porniri - opriri-porniri... start-stop.... cand am ajuns acasa, parchez masina, fac procedeul pentru a vedea care e treaba cu "bacteria" si SOC !!! :icon_thumleft: post-24477-0-92743300-1426179141_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu accident cu masina... m-a lovit unu in partea dreapta fata si m-a aruncat in niste parapeti cu partra stanga. Masina a ajuns sa arate asa:post-133304-14262266363582_thumb.jpg

Tin sa precizez ca nu a sarit nici un airbag dar cei de la service la devizul scos au scris pe el ca trebuie schimbata centura dr (in momentul accidentului nu se afla nimeni pe locul din dreapta, deci nici centura nu a fost folosita) si calculatorul de airbag :)... la orice accident se schimba acestea? Aveți idee cam cat costa un calculator de airbag?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit exact la fel cu passatul din 2005. Fara airbaguri deschise, lovit din dreapta si am prins un gard cu partea stanga. Masina era mult mai avariata ca a ta.

La o saptamana dupa ce a iesit din service s-a apris becul de avarie cu airbagul si scria pe maxidot( sau cum naiba ii spune la ecranul ala mic dintre ceasuri) Service. Am mers la diagnoza si au zis ca e o problema  cu calculatorul de airbag. La service nu au schimbat calculatorul, au schimbat doar o piesa electronica care se afla sub scaunul pasager fata. Era mica, neagra, cu o mufa galbena si patru fire. Era fixat ferm de sasiul masinii, de fapt de fundul masinii.

Apoi nu am mai avut treaba cu ea in veci. La dezmembrari (in Bihor) am intrebat de jucaria aia, intre 50-100RON era atunci si au zis baietii ca e ceva senzor si sa am mare grija la seconduri ca de pe masinile lovite nu e bun. Eu oricum aveam deja situatia rezolvata tot pe asigurare, asa ca nu mi-am mai batut capul sa caut, au pus in service nou.

 

Bafta la reparatii si sa fii foarte migalos cu ei, sa nu carpeasca manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata am auzit si eu acest sasait.
 

Motorizare 1.6 TDI, erau in jur de 3-4 grade azi dimineata. Nu pot spune ca au fost conditii meteo diferite fata de alte diminiti, insa sigur nu a mai sunat asa pana acuma.

 

Voi fi atent diminetile care urmeaza, daca continua o duc si eu in service.

 

@restu: au mai fost sesizari recente pentru acest aspect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat pompa de pe garantie, 2.0 TDI-184 dar facea mai mereu, nu numa dimineata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu accident cu masina... m-a lovit unu in partea dreapta fata si m-a aruncat in niste parapeti cu partra stanga. Masina a ajuns sa arate asa:attachicon.gif2015-02-21_12.01.00.jpg

Tin sa precizez ca nu a sarit nici un airbag dar cei de la service la devizul scos au scris pe el ca trebuie schimbata centura dr (in momentul accidentului nu se afla nimeni pe locul din dreapta, deci nici centura nu a fost folosita) si calculatorul de airbag :)... la orice accident se schimba acestea? Aveți idee cam cat costa un calculator de airbag?

De ce te intereseaza cat costa daca o faci pe RCA-ul celui vinovat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata am auzit si eu acest sasait.

 

Motorizare 1.6 TDI, erau in jur de 3-4 grade azi dimineata. Nu pot spune ca au fost conditii meteo diferite fata de alte diminiti, insa sigur nu a mai sunat asa pana acuma.

 

Voi fi atent diminetile care urmeaza, daca continua o duc si eu in service.

 

@restu: au mai fost sesizari recente pentru acest aspect ?

Al meu incepea cu 5-10 minute dupa ce porneam motorul si nu se oprea pana nu luam contactul. Cand erau temperaturi in jur de 0 grade sasaia mai tare, cand era mai cald, sasaia un pic mai incet.

 

Edit: A fost schimbat in garantie anul trecut in februarie. De atunci n-a mai scos un pss, nici nu se aude ca lucreaza.

Modificat de bunosft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca o fac pe casco si casco prin regres.... am casco la cea mai minunata firma: PORSCHE ASIGURARI. Sunt cam problematici la plăti. Cu cat e mai mare factura cu atat este mai mare bataia de cap. De exemplu am amândouă cauciucuri pe fata de schimbat (cauciucuri achizitionate in luna noiembrie) si mi-au zis ca o sa trebuiasca platita diferență de uzura.... adica 1 mm. Chiar sunt curios cati bani o sa vrea ei pentru 1mm de cauciuc. Mai nou cei de la service mi-au zis ca vor rescrie calculatorul de airbag si ca nu vor exista probleme....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmarit "pss-itul" in ultimele zile.

 

Intr-adevar el este prezent si dupa pornire, mai incet ce-i drept la temperaturi ~10°C, insa totusi prezent.

 

Voi suna luni dimineata pentru o programare, vedem ce vor decreta cei de la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cipriantinu: este normal sa platesti diferenta de uzura, intrucat este o "piesa" care se incadreaza la sectiunea consumabile. In mod normal nici nu ar trebui asigurate anvelopele, decat in tandem cu un alt element(e) avarizat ca urmare a unui eveniment asigurat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cipriantinu: este normal sa platesti diferenta de uzura, intrucat este o "piesa" care se incadreaza la sectiunea consumabile. In mod normal nici nu ar trebui asigurate anvelopele, decat in tandem cu un alt element(e) avarizat ca urmare a unui eveniment asigurat.

@Frnm

Ma bag la offtopic un pic sa-ti povestesc patania mea.

E o gaura destul de mare in sistemul de asigurari. Legat de ceea ce spui tu cu consumabile, cum calculezi gradul de uzura la o bieleta sau cap de bara? E consumabil si se uzeaza conform timpului utilizat si tipul de drum pe care a fost exploatat autovehiculul asigurat. Sunt niste chestii pe care nu le poti calcula nici de stai in cap, sunt prea multe variabile in ecuatie.

Aceeasi duiscutie am avut-o cu ocazia accidentului meu cu passatul. Tocmai ce reparasem complet toata directia fata a masinii, tot kitul cu bratele multilink, bucsaraie, telescoape, caseta directie... tot. Cand m-a lovit idiotul cu dacia mi-a smuls roata din dreapta si am intrat cu partea stanga intr-un gard de beton + stalp. Toata suspensia noua s-a dus dracului dar asigurarea l-a considerat "prea uzat" si a despagubit 250EUR pentru acea portiune a masinii. TIn sa mentionez ca am avut raport service cu care dovedeam ca piesele aveau 2 saptamani vechime si nu 5 ani, numai caseta m-a costat 315 EUR dar nu i-a impresionat deloc.

Exista minusuri mari in sistemul nostru de asigurari, de care se folosesc fara obraz firmele de asigurare. Incazul meu era vorba de Carpatica, nu stiu daca mai exista, sper ca au dat faliment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in urma mai multor verificari, referate, s.a. vineri s-a primit confirmarea de la porsche romania, imi vor schimba bateria pe garantie. Nefiind pe stoc in tara, vine din germania sau ungaria, cel mai apropiat depozit de romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WTF astia nicio baterie nu au pe stoc in tara asta?! Stau si ma intreb ce au pe stoc? Probabl cate o siguranata din fiecare si 2 bujii! Vorbim totusi de importator. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stocurile de garantii sunt diferite de stocurile normale de piese.

Oricum, vine in 24h, nu as zice ca este o problema mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

@cipriantinu: este normal sa platesti diferenta de uzura, intrucat este o "piesa" care se incadreaza la sectiunea consumabile. In mod normal nici nu ar trebui asigurate anvelopele, decat in tandem cu un alt element(e) avarizat ca urmare a unui eveniment asigurat.

@Frnm

Ma bag la offtopic un pic sa-ti povestesc patania mea.

E o gaura destul de mare in sistemul de asigurari. Legat de ceea ce spui tu cu consumabile, cum calculezi gradul de uzura la o bieleta sau cap de bara? E consumabil si se uzeaza conform timpului utilizat si tipul de drum pe care a fost exploatat autovehiculul asigurat. Sunt niste chestii pe care nu le poti calcula nici de stai in cap, sunt prea multe variabile in ecuatie.

Aceeasi duiscutie am avut-o cu ocazia accidentului meu cu passatul. Tocmai ce reparasem complet toata directia fata a masinii, tot kitul cu bratele multilink, bucsaraie, telescoape, caseta directie... tot. Cand m-a lovit idiotul cu dacia mi-a smuls roata din dreapta si am intrat cu partea stanga intr-un gard de beton + stalp. Toata suspensia noua s-a dus dracului dar asigurarea l-a considerat "prea uzat" si a despagubit 250EUR pentru acea portiune a masinii. TIn sa mentionez ca am avut raport service cu care dovedeam ca piesele aveau 2 saptamani vechime si nu 5 ani, numai caseta m-a costat 315 EUR dar nu i-a impresionat deloc.

Exista minusuri mari in sistemul nostru de asigurari, de care se folosesc fara obraz firmele de asigurare. Incazul meu era vorba de Carpatica, nu stiu daca mai exista, sper ca au dat faliment.

 

Este putin extrema comparatia, iar tu ai avut ghinionul sa te "lovesti" de Carpatica, orice al asigurator de bun simt nu iti facea proportie la piese in cazul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai masina de 20.000 euro si asigurarea la cea mai proasta firma... Serios?

Modificat de son1k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul am la Porsche. Am crezut ca provenind din Austria nu sunt ca restu. Dar e mai rau. Imi cer scz de offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 la 25k eur 

Nu sunt rautacios, dar masina incepe de la 13-14k... luneta spate e aceeasi. 

E urata treaba si nu inteleg cum au reusit sa nu conecteze ultimele 3 linii, e clar ca ceva a restrictionat conectarea/utilizarea liniilor neincalzite.

si loganul are!

si fabia mea are...irelevant.

 

 

 

E un pic de "Bump" din trecut, insa ce am observat aseara la cumparaturi.

 

Eram parcat la o distanta de 1 masina fata de alta O3.

 

La ea am observat "problema" sesizata de mai multi de pe forum, cum ca ultimele 2/3 linii nu incalzesc...

 

Si apoi am observat: se poate sa nu aveti antena pe plafon ? Eu unul am antena pe plafonul masinii, si se incalzresc/dezgheata toate liniile din luneta.

 

Poate e doar o observatie de ochi de "necunoscator" facuta in parcare, sau poate, o fi chiar motivul ;)

 

O zi faina si spor la observari ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai masina de 20.000 euro si asigurarea la cea mai proasta firma... Serios?

Deoarece nu eu am fost vinovatul in accident, masina a fost reparata pe asigurarea celui vinovat. In cazul asta era tipul cu dacia 1300, care nu a observat tabla STOP. Clar ca nu-si face cea mai bengoasa asigurare pentru o masina cu valoare 0. Masina mea avea 7 ani in momentul accidentului, nu mai avea Casco, am platit doar 5 ani cat a fost leasingul.

 

PS. Passatul l-am luat cu 32.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!