Jump to content

Probleme si rezolvari Octavia 3


barqqsanu
 Share

Postare recomandată

Aici ii dau dreptate lu teodoreanu. Tinand cont ca intr-un an jumatatr am vopsit o aripa o capota si saptamana asta plafonul din cauza ca se exfoliaza lacul, mi-au schimbat de 2 ori boleroul ca se bloca, mi-a schimbat un scut de sub ea care a picat fix la 2 zile dupa ce am luat masina, un ambreiaj la 30k de km, toate gurile de ventilatie din fata, de 2 ori nu stiu ce minunatie de liesa la pedala de ambreiaj ca se apasa pedala foarte greu si scartaia intr-un mare stil. Si ca sa fie treaba treaba acum la 48k imi tot chitatie ceva cand o accelerez si ei zic ca ar fi de la suflanta dar e normal sa faca asa din ce mi-au zis ei dar pana la urma se va ajunge sa se schimbe si aia sunt sigur. Si toate aceste bonusuri au venit la pachet cu o suma modica de 20k de euro in conditiile in care un ford mondeo mult mai echipat si cu navigatie era 20.400 si mai scadeau la el. Si referitor la ceea ce ai spus u sunt mult piese pe care le gasesti si pe audi si pe skoda. Si sincer chiar imi pare rau ca am dat banii pe aceasta masina mult prea "ieftina" dar care mi-a adus o gramada de satisfactii si beneficii in aceeasi bani... si scuze de offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bz1 colegul onescu poate a dat , poate nu a dat bani pentru acele interventii in service dar iti spun ca eu AM DAT BANI ( mai exact am platit drumul pana la Bucuresti si inapoi) pentru ca reprezentanta de la mine din oras mi-a dat scris ca masina este in stare tehnica impecabila. La Pitesti este exact aceeasi firma si nu am avut ce sa caut acolo.

 

La Bucuresti mi-a fost schimbata chiulasa, bujiile, un furtun, a fost efectuata actiunea 15F2 ( schimbare variator axa came admisie), o sa imi fie schimbat capitonajul de usa dreapta fata care trozneste ( si care a fost demontat de 3 ori la Craiova ca mai apoi sa mi se spuna ca este totul perfect pentru ca nu erau in stare sa vada defectul).

 

De schimbul de ulei ce sa mai spun ca nu respecta informarea de la Skoda care spune ca pot sa ma duc cu uleiul meu fara sa pierd garantia daca are normele VW.

 

Asadar pentru toate astea eu platesc drumul la Bucuresti pentru ca anumite persoane nu sunt in stare sa citeasca si sa interpreteze niste informari venite de la Skoda.

 

Actiunea 15F2 este un fel de rechemare si dupa umila mea parere ar fi trebuit sa fiu contactat de cel mai apropiat service . Cei din Craiova nici pana acum nu au dat vreun semn. La acesta actiunea se schimba variatorul pentru ca poate "plezni" si lua dupa el si motorul.

 

In total cred ca am peste 20 de intrari in service cu probleme confirmate si asta in doar 1 an si jumatate.

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va plangeti pt 20.000 euro? Am condus săptămâna trecută un Audi Q7 (2015),vreau sa va spun ca la 76.000 euro cat costa respectiva masina, avea cauciucul bordului foarte urat in comparație cu skoda, duzele de parbriz erau umpic mai misto ca la Logan, in niciun caz ca la skoda, plafonul era oribil.. Nu as fi dat pe acel q7 skoda..

Daca e sa o luam asa cu probleme, toate mărcile au cate ceva. Nu există niciun forum unde sa nu se plângă lumea.. Ca ai bmw, audi, Mercedes probleme pot fi.. Eu am skoda de 1 an si 4 luni (14500km) si nu am avut nicio problema grava momentan.. Am si foarte mare grija de masina, nu dau cu ea prin gropi, trec sinele de tramvai cu 4km/h, evit zonele off road ale Bucureștiului.. Cu toate astea nu imi garanteaza nimeni ca nu se va strica ceva insa vreau sa fiu cu sufletul impacat ca ceea ce ar putea sa se întâmple sa nu fie din vina mea. In ziua de azi nu este nicio masina buna, daca ar fi, nu ar mai avea firmele bani.

Modificat de son1k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara sa supar vreun coleg, cum se numeste topicul asta?

Nu vad cum parerea ta personala ( comparatia mi se pare pur si simplu hilara) cum ca o octavia > q7 ar ajuta un posibil viitor cumprator sa si faca o idee corecta asupra produsului si eventualelor lui probleme.

O sa las asta aici ca poate ne mai indulcim putin.post-47000-0-18970900-1442776580_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil să fie multe piese care să se regăsească și pe Skoda și pe Audi. Dovedește asta ceva?! Ambele mașini se "simt" identic dpdv al "condusului" în ansamblu?! Pentru că dacă un Audi pare "din altă lume" în comparație cu Skoda atunci înseamnă că sunt și piese care nu se regăsesc pe ambele mașini și care reușesc să facă diferența. ;)

Cât privește grupul celor care se mint singuri, el este format din cei care consideră că au problemele descrise în acest topic cu o mașină scumpă. Da, problemele există și nu contestă nimeni asta. Dar mașină scumpă la 20k?! Doar pentru simplu fapt că pentru noi 20k reprezintă o sumă mare sau chiar foarte mare?! Oare am devenit noi, românii, peste noapte etalonul în ceea ce privește puterea de cumpărare pe piața auto?! Sau ne facem că nu există configuratoare și în alte curți (trei litere, patru cercuri, etc.)?! Ne place să refulăm sarcasm vorbind de "modestele sume" plătite de noi sperând ca cei care plătesc de la 70k în sus pe o mașină să nu intre niciodată în astfel de discuții și să ne explice cam pe unde stă modestia noastră într-un context mai "global".

Dăm 20k pe o mașină pe care putem s-o cumpărăm dar pe care nu ne permitem să o cumpărăm. Și facem asta pentru că ne este rușine să ne afișăm cu o marcă mai puțin "înrobitoare". Dar nu este suficient, trebuie să adăugăm și o listă de așteptări pe măsura sacrificiului făcut de noi. Listă care i-ar lăsa fără cuvinte pe toți cei care vizează mașini mai scumpe decât noi. Pentru că ar descoperi că lor nu le-am mai lăsat nimic în afară de confort și ceva mai multă putere. Și un consum mai mare. Să-i usture dacă tot își permit. ;)

Skoda este o marcă care se poziționează OK dpdv al raportului calitate-preț (și o spune cineva care i-a depășit pe mulți de aici în ceea ce privește numărul de intervenții în service și numărul reperelor schimbate în garanție). Că face și Ford același lucru (sau Renault, sau oricare alt producător) nu contest. Cine ne oprește să alegem ceea ce credem noi că e mai bine pentru noi?! Ceva îmi spune că suntem colegi pe acest forum tocmai pentru că am considerat cu to(n)ții la un moment dat că alegerea în cauză este VAG.

Sper să putem reveni "la obiect" și să oferim în continuare informații cât mai apropiate de "realitatea obiectivă". Poate că unii dintre noi chiar pot beneficia de pe urma lor. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si VW e cam in aceeasi liga cu Skoda, si au aceleasi probleme.

Si sa luam exemplu pe vestici, nemtii...care cumpara VW, si Skoda. Astia castiga bine, dar se uita si mai bine ca noi pe ce dau banii. Si nu cred ca li se pare ieftin nici lor. De aia si cumpara Dacii, Vw, Skoda si nu Q7. Mare parte din ei cumpara masini din clasa compacta si medie, care inca sunt in categorie "ieftina".

Daca vroiam si noi masini ieftine si totusi moderne, luam Logan, Stepway, Duster, care nu au problemele astea, si de la care nu ai pretentii.

 

Discutia nu e chiar Offtopic, pentru ca trateaza acceptiunea termenului Probleme O3 prin prisma pretului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu am inteles nici eu, de ce aducem in discutie pretul de achizitie cand vine vorba de probleme in general la Octavia 3, mai ales ca majoritatea dintre noi inca suntem in garantie.

Indiferent de cat de scumpa sau ieftina ar fi masina, te astepti/ai pretentia ca fiecare componenta sa fie functionala pe toata durata de viata a unei masini (cat o mai fi ea acum - 6-7 ani), sau macar pe perioada cat inca e in garantie. Ca platesti sau nu inlocuirea piesei cu problema nu e totul. Timpul pierdut cu service-ul pentru constatare, "comunicarea" cu acesta, precum si imobilizarea masinii chiar si pentru cateva zile, sunt la fel de deranjante. Sigur, probleme au toti constructorii de masini si nu trebuie sa exageram.

As vedea topicul asta mai mult spre descriere problema cu masina si cum a fost rezolvata, fie ea la dealer/service sau acasa in parcare. Ne este mai usor sa urmarim problemele aparute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Aditu:

Aducând în discuție disciplina financiară a celor "din țările cu apă caldă" nu vom face altceva decât să sporim gradul de confuzie. Mai ales că, dpdv al intersecției "fronturilor" auto-imagine-finanțe, suntem printre campioni la "așa nu". ;) Să nu uităm cât de bine am fost reprezentați (și sunt convins că încă suntem) la povești de genul "dar ce avem noi aici?!", "proprietar de X6 cu garsonieră la periferie", "mașină noua <dă fițe> la <decât> 50.000 km în 5 ani - reali, doar a fost a unei pensionare", etc. Jucăm în propria ligă iar cei din jurul nostru au renunțat de ceva timp să încerce să ne mai deschidă ochii. Se mulțumesc doar să ne numere pentru a ști câte linii noi de producție să mai deschidă.

 

@kidmanis:

Aditu are dreptate, raportarea unor probleme la prețul de achiziție poate elimina polemicile inutile (sau măcar o parte dintre ele). Sunt de acord și cu poziția ta: simpla enumerare a problemelor și rezolvărilor ar fi fost de preferat însă se dovedește că este foarte dificil de păstrat un astfel de cadru.

 

Prin urmare mai sărim în "off", nimic de reproșat atât timp cât nu uităm să mai și revenim "on". :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar mai crede cineva in "standardul de tara" pentru masini construite pe aceeasi banda? Adica un rezervor de jarmania nu clipoceste, dar e jale mare daca e pentru bulgaria?

On topic, la 17500 km impliniti de curand masina mi-a cerut ulei motor. Am verificat acum o luna si eram usor peste minim. pentru motor TD, pe primii kilometri, cred ca e acceptabil. Si aia veche(o2 2 litri diesel)  a facut la fel, am completat la primul schimb, dupa care nu a mai cerut niciodata.

Am insa o problema cu anvelopele, constant imi arata mesaj in bord, nu-mi dau seama pe unde sunt pierderi. A mai intalnit cineva problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba valvele. Cred ca e primul pas si cel mai simplu. De verificat ai verificat concret daca ai presiune diferita in roti? Sau e doar o "chichita tehnologica"?

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut și eu problema cu pierderea de presiune și, așa cum a sugerat și Cristi, am schimbat valva de la roata în cauză și totul a fost OK apoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde daca primesti alerta la toate anvelopele sau doar una anume.

eu primeam o alerta din 2 in 2 saptamani la cea de pe dreapta spate, am fost cu ea la un service si aveam un surub mic infipt in ea. Dupa ce am reparat anvelopa nu am mai avut probleme

Daca se intampla ca toate sa piarda presiune si masina e relativ noua: 1 an, hai 2 atunci nu e normal si mai bine te duci la reprezentanta sa ti le faca pe garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana si valvele sunt proaste? Si eu am gasit masina asta-iarna pe janta. La 2 noaptea puneam roata de rezerva. Am dus-o la un centru de anvelope si nu aveam nimic in roata. Doar valva stricata. Deci, se poate. Eu am crezut ca am avut un sabotor, pt ca la Polo in 6 ani de zile nu am avut nici macar o data pana, sau valva defecta...nimic.

 

Ma framanta tare partea cu noile probleme ale TSI-urilor.

Ar fi interesant sa aflam daca problemele cu variatroul axei cu came si problemele cu chiulasele de pe primele loturi de O3 TSI, au fost eliminate pentru cele curente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine rotile "s-au lasat" dupa 10000 km, cam cu 0.3 bar, toate patru. Am vazut ca unii ati schimbat valvele... ati verificat si scurgerea de aer era la imbinarea valvei in janta sau era de fapt vorba de ventil? Nu vreau sa fac teoria chibritului, ci doar sa fiu sigur daca e vorba de un set de valve de slaba calitate sau de ventile, caz in care rezolvarea este ceva mai simpla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine a avut interventia 15F2 - schimbare variator la axa came, rog sa precizati cat se demonteaza din motor si mai ales cum se comporta masina dupa ? Ceva diferente ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost o roata "suspecta", am fost cu ea la doctor si , 2 litri de lichid "de verificare" si 25 lei mai tarziu, concluzia a fost ca nu i-i valva, nu-i pana, nu-i etansarea....dar se dezumfla roata in 2 zile. Acum e vorba de alte 2 roti, la inteval de 3 zile una de alta, asta dupa ce am mai tot avut placerea asta. Daca ma gandesc bine, cred ca roata rejantata e singura fara personalitate. 

Nu ma duc la garantie pt asta, cred ca este si oarecum imposibil de demonstrat ca sunt valvele defecte daca la o verificare tip "apa si sapun" nu au pierderi. La mine nu au, totusi....TPM avertizeaza iar la verificari presiunea ESTE mai jos. Stie cineva CUM functioneaza senzorul de TPM? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demonteaza capacul de sus de la distributie + cureaua de distributie , tubulatura de la turbina la filtrul de aer, capacul de la pompa de apa si un capac de langa pompa de benzina ( cea de pe motor) , filtrul de aer.

O sa blocheze azele cu came + arborele cotit.

Cam atat tin minte.

 

Nu simt o diferenta in mers. Actiunea este facuta pentru a schimba un variator cu defecte de productie care poate ceda si lua cu el si motorul ( Skoda spune asta nu eu) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In tpi 2040008/6 sau service campaign 15F2. Spune ca anumite modele de Octavia 3 ( si sunt date serii de sasiu) pot contine piesa defecta care poate duce la avarierea/stricarea curelei de distributie. Pentru mine termenul de avariere/stricare ma duce cu gandul la sarit de la punct sau rupere ori in ambele cazuri se pot distruge pistoanele si supapele .

 

Mi se pare ca mai este o informare 2038507/3 in care spune tot de variator si spune ce se schimba in cazul in care este avariat si motorul ( supape+pistoane).

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tpi 2040008/6 sau service campaign 15F2

Am inteles din prima explicatia, voiam sa VAD sau nu e publica informatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[...] ati verificat si scurgerea de aer era la imbinarea valvei in janta sau era de fapt vorba de ventil? [...]

 

Cu scuzele de rigoare, revin la cele spuse de mine: problema era de la un ventil. S-a remediat în câteva minute la Auto Soft.

Cât despre valve slabe: eu le schimb odată cu anvelopele, deci cele de fabrică n-au rezistat pe mașină decât până la predare (mașina fiind ridicată în decembrie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

warlock ,

 

daca iti faci cont pe erwin.skoda-auto.cz si platesti 5 sau 7 € pentru o ora de acces poti sa vezi manualul de reparatii si toate informarile pentru seria de sasiu introdusa. Nu ai cum altfel sa citesti informarile .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!