Jump to content

Probleme si rezolvari Octavia 3


barqqsanu
 Share

Postare recomandată

Buton de start stop am avut si la vechea masina da am si Kessy pe masina .

Kessy comunică mult mai mult cu cheia, e normal să o termine mai repede; dacă era ceva defect în cheie sau bateria de proastă calitate îți garantez că ți se găta în maxim 2 luni, cu mesaje pe bord de key deffective.

Plus că cred că știi foarte bine că peste tot în producție se fac reduceri de costuri, nu doar la VAG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masina mea, bateria cheii, m-a lasat dupa 8 luni si 15 mii de km... am inlocuit bateria cu una "mai scumpa" si acum sunt curios daca ma tine mai mult. am facut deja 15 mii km de cand am schimbat bateria. As mai avea si eu o intrebare :) si nu stiu daca aici e locul dar ma risc :) Am facut de curand revizia de 30 mii, dupa putin timp am vazut ca mi s`au resetat nr semnalizarilor( eu o setasem la 5 si acum vad ca a revenit la 3). Cand intri in service, ai sansa sa iti reseteze modificarile facute de tine? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca s-a facut update-recomandat de fabrica-la anumite module. Se poate vedea din vcds-advanced id-daca rescris softul un modulul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lecturand topicul, ma bucur ca mi-ati bagat mortu` in casa cu lichidul de racire. Acum niste km, cred ca aprox 3-4000 (acum am 17000) s-a aprins becul din bord si am completat aprox 700 ml in vas. Daca face iar (si nu vad de ce n-ar face :D ) , stiu ce trebuie. In alta ordine de idei, zilele astea trimit masina la un service(nu la reprezentante) deoarece am impresia ca sta usor lasata de stanga spate, posibil sa fie amortizor scurs sau arc rupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

tot pe acelasi topic: Eu am in momentul de fata am 21k kilometrii. Insa cand aveam in jur de 6-7000 si mie mi s-a aprins becul in bord. Prima data l-am ignorat, prin simplul fapt ca am oprit si repornit motorul, acesta nemai fiind vizibil. Insa peste 2 zile acelasi lucru intr-o dimineata cand am vrut sa plec la munca. Drept urmare am ridicat capota si intradevar nivelul lichidului de racire era mult sub minin. In aceiasi zi mi-am cumparat un bidon de 1,5l G13++ si am completat cam 500ml. De atunci nu mai am nici o problema iar nivelul a ramas acelasi. Ca si concluzie in cazul meu: cred ca si cei din fabrica pun la marele fix lichidul de racire, adica un picut peste nivelul minim.

 

Salutare,

Laurentiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O masina noua nu are voie sa piarda lichid de racire nici un gram. Daca la 20.000km pierde lichid, oare la 200.000km cat o sa piarda.

 

Sincer eu as face o verificare la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este stiut faptul ca se pot lasa furtunele in primii 10000km. Suntem multi care am completat o singura data, si la mine cel putin nu a mai scazut niciun mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr adevăr poate sa nu piardă si sa fie doar de la furtune. Si eu am completat in primii 5000 km aprox. 500 ml . Acum am 31000 km si nu mai lipseste un gram.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care au probleme cu pielea de pe volan / schimbator, rog sa precizeze

1. daca au aplicat ceva solutii de intretinere a pielii si daca da ce tip, asa cum recomanda producatorul sa fie efectuate perioadic.

2. daca masina a fost stationata mult timp in soare mai ales vara, ptr. a identifica potentialele probleme care au condus la deteriorarea pielii.

 

Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. de curand am aplicat crema de maini din casa..

2. unde am eu umpic decojit, nu patrunde soarele pentru ca este in spatele volanului gen..masina a fost tinuta si si.. mai mult la umbra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca la skoda orice anomalie, gen pierdere lichid racire, chiar dc nu are scurgeri, respectiv consum ulei motor...este ceva normal, cu toate ca la altii, gen renault, care il am de 9 ani, nu am completat nici macar o data cu ulei sau lichid de racire. Eu am reusit performanta, la masina din semnatura, dupa ce acum doua saptamani i am facut revizia, sa o fac sa aprinda martorul la ulei, in maxim 250 km prin oras...stiam ca papa ulei, dar parca este prea mult...nu are scurgeri, trage foarte bine, nu da fum deloc. Precizez ca am luat 5 l ulei, dar nu a fost suficient (indicatorul era putin peste jumatatea indicatorului de nivel), urmand sa comand ulterior inca un litru. O masina buna, cu anomalii de functionare "normale". La O3 am completat 600 g la 7000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristiansen077: sa nu generalizam te rog frumos, masina din semnatura peste 17.000km si in oras si in afara, nu am completat nici macar o data. Mersi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu generalizez, dar observ ca sunt destui colegi cu aceasta normalitate. Ma bucur ca nu ai probleme de acest fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ gleo eu am pielea de pe maciulie decojita si nici volanul nu este departe . Am garaj nu sta in soare, dar la o masina de un an si jumatate si 27000 de km NU are voie sa se intample asta . Au incercat cei de la service sa ma abureasca le-am taiat-o scurt nu am timp de tampenii si sa ma scuteasca cu ce scrie in cartea tehnica a masinii . Mai sa ma intrebe ce PH am ca vezi doamne transpira mainile si transpiratia mea nu se impaca cu ,calitatea volanului Skoda .Din ce scrie in cartea tehnica a masinii mai ca te intrebi daca Skoda nu a facut masina din plastelina . Nu sunt la prima masina cu volan si schimbator din piele (stiu sa le intretin) , vechea masina am dat-o la 8 ani si 130.000 nu avea nici cea mai mica urma de scorojeala . Este o piele subtire si de proasta calitate atata tot . Volanele noi cu piele perforata par a fi mai de calitate . CONCLUZIE reduceri de costuri ! Citeste si pe forumul marcii din Germania sa vezi cate volane si maciulii de schimbator cu probleme gasesti . Referitor la completarea de lichid de racire in primii 5000 km am completat de 2 ori de atunci nu mai fost necesar .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

putin OFFTOPIC

Nu poti compara masini facute acum 8 ani, cu masina facute acum.

 

din pacate .. de la Dacia pana la Mercedes se aplica reducerea de costuri. Mai ieftin, mai prost.

NU este o normalitate, insa este o tendinta pe care noi, consumatorii am generat-o. Noi am vrut mai ieftine, mai accesibile, mai dotate, mai destepte. Evolutia costa bani multi, noi nu suntem dispusi sa ii dam, dar vrem sa avem. 

Deja nu mai putem avea pretentii de calitate pentru ca producatorii nu isi mai permit sa foloseasca piese de calitate. Ar iesi masina prea scumpa. Si noi nu am mai cumpara astfel de masina. Ne-am orienta spre altceva , facut in koreea sau Turcia sau etc. Si alea au probleme de calitate. Nu mai este nicio marca (exceptand premium ) care sa aiba calitate. Alea sunt povesti. Una nu consuma ulei, dar se strica un calculator de 1000 euro, la alta se exfoliaza cromul dupa 6 luni, alta are prea mult zgomot din cauza antifonarii proaste. Toate au defecte. sau slabiciuni.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Andrei asta cu eu consumatorul am generat marfa de slaba calitate este foarte tare .  Andrei 24000 de mii de euro NU sunt putini bani ca atata a costat masina mea . Daca pentru tine suma este mica bravo inseamna ca esti bine peste medie . In concluzie Skoda Octavia 3 are probleme si nu putine de la motoare care consuma ulei si probleme de functionare pana la o banala banda dublu adeziva menita sa tina stopul de pe luneta .   Stai linistit ca nici la premium nu sunt cainii cu colacii in coada mai ales ca acolo sunt pretentii si mai mari cand dai peste 50.000 de euro pe o masina . Nu noi clientii am generat asa ceva ,disperarea patronilor,actionarilor  de a face profit cat mai mare cu costuri minime au generat astfel de produse care tin tot mai putin ca fraierul sa bage cat mai des mana la buzunar .

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu consumatorul generator de marfa de slaba calitate este foarte tare, imi aduce aminte de o "perla" a samsarilor gen...domne dam km inapoi ca romanului ii place sa fie mintit...cand aud asta ma apuca "crizele". Ce a spus colegul se poate sintetiza cumva de genul "costa prea mult pt ce ofera", iar eu unul sunt de acord cu el. Nu vad ce e asa rau sa ti se para 24000 e o suma mare, pt ca ...chiar este, iar cum banii nu cresc in pom, e normal sa fii dezamagit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am zis ca 24.000 sunt bani putini, doar vorbeam de pozitionarea masinii in piata. Nu intelege altceva decat ce am vrut sa zic.

Daca patronii puteau face profit pastrand calitatea, iti spun eu ca o pastrau. Doar ca nu se poate. Marjele de profit au ramas constante... insa au trebuit sa taie din costuri ca sa nu creasca pretul masinilor la un nivel la care nimeni nu le mai cumpara.

Da, e foarte mult sa dai 24.000 pe o Skoda. Dar pe de alta parte, la 15,000 nu cumpara nimeni Octavia 3 cu geamuri la manivela si radio Fm.

Scuze de offtopic, parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O poza cu materialele exfoliate de la schimbator si volan nu puneti si voi?

Sunt curios dc este acelasi material folosit si la Leon, sa stiu dc ma astept la vreo supriza pe viitor. Pana acum se prezinta bine ambele..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E la fel, caci tocmai am facut un test drive cu un Leon FR. Apropo, pentru volan imbracat in piele am platit suplimentar la achizitie.

Modificat de kidmanis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ca fapt divers, pt ca se scria mai sus de Renault :)...

Tata la Fluence a schimbat 3-4 volane la cate ~5k km pana au schimbat furnizorul/producatorul volanelor. Aia era piele subtire, nu asta pe care o avem noi, se exfolia pur si simplu si devenea alba :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O să am rugămintea să evităm iar o polemică pornind de la cât de scumpă poate fi o mașină ieftină. ;)

Piața auto nu este "desenată" în jurul consumatorului român așa că oricât vor dori unii dintre noi să considere Skoda o mașină scumpă ea tot ieftină va rămâne. Iar Octavia, în "echipare Style", costă 17,6k. Alte sume de care dorim să vorbim vin la pachet cu dotari, motorizări, etc.

În momentul în care, la motorizări și dotări decente, observăm că doar mașinile de la 40k (categoria medie de preț ;)) în sus ajung să atingă anumite așteptări cu privire la calitate nu putem să ne prefacem uimiți că o mașină "la juma' de preț" mai are și scăpări. Și asta oricât ne place să credem că diferențele de preț stau exclusiv în marcă. :D

Așa că propun să ne concentrăm exclusiv pe partea de "probleme și rezolvări" căci VAG are grijă ca astfel de subiecte să nu rămână niciodată "uscate". :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai usor cu Skoda este o masina ieftina , da dotarile motorizarea cresc pretul dar atunci daca platesc o dotare vreau sa fie de calitate . Am ales volan cu piele 3 spite si comenzi pe el pai vreau sa fie volan functional si pielea de calitate . Am ales navigatie Columbus la modicul pret de 1700 de euro si sa sticat in primul an . Sti cat a durat pana a fost reparat 6 LUNI ! Asta doar dupa ce am trimis 3 emailuri la fabrica si am facut reclamatie scrisa la seful de service . Pana atunci raspunsul domnule pe computer nu apare nimica masina functioneaza normal .La servicele de reprezentanta Skoda prima data incearca sa te gaseasca pe tine vinovat ca nu ai utilizat si intretinut minunata lor masina conform cartii tehnice . Sincer nu am fost inspirat cand am ales masina . La banii astia putini cumparam o ieftineala din curtea altora mai putini grozavi .

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ultima intervenție în "off", următoarea va fi ștergerea tuturor posturilor care nu se încadrează în topic.

Revenim la mașina ieftină: dotările sunt pe măsura mașinii, nu înțeleg de unde se nasc așteptări suplimentare în zonele cu prețuri scăzute atunci când plătim, spre exemplu, 600 de euro pentru ACC la Skoda și 1.200 de euro la Audi. Oare nu există acolo și o diferență de tehnologie și calitate? Să fie doar niște cercuri responsabile pentru diferența de preț?! Ceva îmi spune că atunci când plătim "o dotare" la Skoda ea va fi de calitate... Skoda. ;)

Că Skoda este o mașină ieftină o știam cu toții de la început (altfel alegeam denumiri mai exotice), speram doar să nu fim noi cei cu problemele cele mai grave (mi-e greu să cred că există persoane care se gândeau că nu vor fi probleme chiar deloc). :)

Înțeleg chiar foarte bine (a se vedea topicul cu inventarierea pieselor schimbate "pe garanție") că maniera de soluționare a unor probleme le poate amplifica gravitatea și că, mai mult, ne putem sătura la un moment dat de drumurile la service. Dar asta nu este vina Skoda ci a reprezentanților ei pe piața locală.

Nu sunt însă alături (consider normal să le fie rezolvate problemele și nimic mai mult) de cei care aleg să dea sume exorbitante pe unități multimedia expirate dpdv al specificațiilor și apoi se plâng de modul de (ne)funcționare. Mai ales când încearcă să ridice Skoda din clasa căreia îi aparține. Cumva, consider că atunci când arunci 1.700 de euro pe ceva care corespunde dpdv tehnic cu o tabletă de 200 de euro (exagerez, o tabletă de 150 de euro deja "îi dă clasă" da' am zis să compensez pentru unitatea CD/DVD) e mai dificil să aduci în discuție, ulterior, argumentul "prețului prea mare". ;)
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai on topic domnul moderator SKODA O3 are probleme destule si rezolvarea lor nu o sa le gasiti in service ca habar nu au sa rezolve o problema vb domnului moderator Skoda nu are treaba cu modul cum lucreaza si ce atitudine au aceste service . Cand mergi in 18 luni de cand am masina de 7 ori in service esti foarte multumit un mare noroc ca nu am mers de 10 ori . DA domnul moderator aveti dreptate am fost un prost cand am dat banii pe navigatia expirata si mai ales cand am bagat mana la buzunar sa platesc o masina ieftina mara Skoda ! Ultimul meu post va las sa va mintiti singuri mai departe .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!