Jump to content

Pro/contra GPL la motoare otto VW


SAlex
 Share

Postare recomandată

Ce rost are sa te complici cind gasesti interfete pe piata pt mai toate modelele de instalatii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce rost are sa te complici cind gasesti interfete pe piata pt mai toate modelele de instalatii...

nu cred ca ai inteles, nu-mi drebuie pentru instalatie ca la ecu gpl functioneaza acel ca-42 ci la ecu benzina conectare la mufa obd2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe un golf 4 are cineva montat gpl?merge? e la fel de fiabil/?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu

Sint interfete diferite.

Cumpara-ti un KKL simplu cu VAG409 sau KKL-CAN 908/10.6 la tine merg amindoua...

Mihai

Pe G4 merge si mai si ramine :)

Sint baieti cu G4, Fabia, Octavia 1-2 , motoare de 1.4, 1.6, 1.8T etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cineva idee daca este nevoie de un ulei special pt GPL??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu...se pune uleiul recomandat de producatorul masinii, dar unii spun ca ar trebui schimbat mai repede decat spune producatorul uleiului. EU am pus 5w40 Aral si il schimb la 15000(altii il schimba la 10000).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si la utilizarea pe benzina se schimba mai devreme de 10k. Producatorul da un nr de km in conditii ideale, ceea ce in Ro e imposibil de obtinut...

Asta daca vrei sa iesi la pensie cu masina...

Eu unul schimb la 7-8k folosind un ulei normal Valvoline Durablend 10W40. Merg 70-80% oras ...

Asta cu schimbatul e recomandat si de producator functie de zona si regimul de utilizare...oras/extern, normal/talpa grea/ture inalte , zona rurala/urbana (praf mai mult sau nu), combustibil, etc...

Unii au scos bujii si uleiuri speciale pt GPL...nu merita, pret/fiabilitate/durabilitate slab...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Azi am montat instalatie GPL pe un Logan Euro5. Am ales BRC Sequent 24 MY07 – injectie secventiala

Dupa doua saptamani de cautari montatori si instalatii GPL la cel mai bun raport calitate/pret,castigatoare (pentru Euro5) a iesit

BRC-ul,iar montatorul, profesionistii BRC-ului de la ProGaz din Buzau,montator de nota 10.

Modificat de Bigspeed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alegere foarte buna.

Cit a costat ? Ai dublat pretul masinii? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact la aceeasi concluzie am ajuns si eu studiind si informandu-ma timp de vreo doua saptamani despre ofertele pentru instalatiile GPL compatibile Euro5.

Castigatoare ,Numarul 1 este BRC Sequent 24 MY07.

La fel am cautat sa fie si firma montatoare si chiar daca sunt din Bucuresti,castigatoare a iesit forma din Buzau ( ProGaz).

Daca am dublat pretul Loganului ? :) Mi-ar placea sa stiu ca i-am dublat valoarea prin instalarea BRC-ului acesta :)

Cel mai bun raport calitate/pret din Romania la montajul instalatiei BRC Sequent 24 MY07.

Pret cu rezervor toroidal de 52 de litri 2.650 lei

Cei din Buzau m-au convins ca ofera cea mai buna CALITATE a instalatiei si a montajului la cele mai bune preturi.

Nota 10 montatorilor (foto dupa montajul instalatiei) de la ProGaz pentru calitatea montajului/reglajelor.

post-86063-0-14136200-1298052745_thumb.j

Modificat de Bigspeed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica observatie: MY07 nu este pt euro5 sau mai bine zis nu specifica CLAR asta.

"Injectia secventiala Plug&Drive este cea mai perfomanta instalatie de gaz si totodata prima instalatie gpl euro 5 din lume"

Ei zic ca:

"Instalatia GPL Secvent 24 MY07 este o varianta simplificata a instalatiei Secvent Plug & Drive. "

Dar nu mai specifica daca "varianta simplificata" este in stare sa fie reglata pt E5.

Si dupa cite stiu eu nici Plug&Drive standard nu poate. Decit cu optionala legatura OBD cu ECU masina.

Fara o reglare in bucla inchisa directa e cam greu sa ajungi la aceleasi specificatii de noxe cu functionarea pe benzina.

Dar fara indoiala e cea mai buna oferta de pe piata la pretul asta.

Multi km fara probleme!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica observatie: MY07 nu este pt euro5 sau mai bine zis nu specifica CLAR asta.

Aici o fotocopie facuta dupa cartea instalatiei in care se vede ca scrie clar BRC SEQUENT 24 MY07 este omologata inclusiv pentru Euro5.

Este o instalatie excelenta.

Salutari

post-86063-0-27580900-1298234197_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sequent 24 MY07 – injectie secventiala euro 5 -

http://crcgrup.ro/instalatiigpl/2009/09/injectie-secventiala-gpl-euro-5/

"Dar fara indoiala e cea mai buna oferta de pe piata la pretul asta.

Multi km fara probleme!"

Dupa doua saptamani de cautari,am pus toate informatiile cap la cap si am facut cea mai buna alegere :)

Multumesc!

Modificat de Bigspeed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In martie se implineste un an de cand am montat instalatia BRC Sequent 24 MY 07, nu am avut nici o eroare in acest timp, consumul mediu pe gaz monitorizat atent in fiecare luna a fost de 9,8-10%, pe timpul iernii mi-a mai consumat cca 1,5 litri de benzina la fiecare 100 km.

Modificat de CATYON
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai intreb si aici... a existat consum in plus de GPL fata de cunsumul pe benzina (l/100km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul GPL va fi intotdeauna cu min. 20%(in functie si de raportul de propan/ butan din compozitia sa) mai mare decat cel pe benzina, indiferent de tipul instalatiei si oricat de bine ar fi reglata. Si asta este urmarea cat se poate de logica a parametrilor fizico-chimici caracteristici: GPL-ul are densitatea de aprox.0,55kg/l, iar benzina aprox.0,75kg/l. Puterea calorica pe kg a ambilor combustibili este aproximativ egala. Mai punand in calcul si randamentul superior al functionarii pe GPL (cu cca. 8%), practic ne va rezulta ca pentru a obtine aceeasi cantitate de energie in urma arderii unui litru de benzina, vom avea nevoie de aprox. 1,2 litri GPL.

Eu unul am mers ani buni pe GPL cu 2 masini (una carburatie, alta injectie monopunct) si am fost foarte multumit, atat in privinta consumului, cat si a funtionarii motorului. Nu mai vorbesc de cat de curat ramane uleiul in motor, chiar si dupa 10.000 km.

E adevarat ca la motoarele actuale, dotate cu sisteme de injectie multipunct secventiala, este o investie cam mare, care merita doar in cazul in care mergi cel putin 20.000 km/an.

Eu unul am dat vreo 1000 ron pe instalatia pt. injectie monopunct si vreo 700 pt. carburatie, deci s-au amortizat rapid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ne referim strict la instalatii uzuale din Ro si la montatorii autohtoni ai perfecta dreptate.

Mai sint si alte instalatii gen Prins, Autronic, care lumea nu le monteaza din cauza preturilor mari.

Dar acestea au randamentul mult mai bun, in tandem cu fiabilitatea lor.

Azi vazui un Autronic montat de citiva ani cu 200.000 facuti deja pe un Logan... a schimbat filtre de vreo citeva ori, si "vaporizatorul" (la astia e alta metoda de vaporizare)...injectoarele erau inca functionale...

Si tot azi vazui un Prins pe un Ford de 2l ce consuma urban 12l :)

Omul luase masina din Germania SH a facut 80.000km (preponderent urban) fara sa schimbe NIMIC la ea...nici macar filtrele :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Catalin Emilian

Sequent 24 MY07 se adreseaza motoarelor cu pana in 4 cilindri, pentru 6-8 cilindri se pune Sequent Plug&Drive. Diferentele intre cele doua instalatii sunt doar la nivel de ECU, ambele fiind Euro 5. Am ajuns la 4000 km cu BRC 24 MY07 - zero probleme aparute.

Consumul de GPL este cu 1-2l mai mare fata de benzina, eu am observat ca daca nu am bagaje este cu 1l mai mult, daca masina este incarcata bine am cu 2l mai mult. Consumul l-am facut de la plin la plin si l-am comparat cu BC. Pe benzina aproximarea BC este foarte precisa, diferente mici fata de pompa.

Modificat de Catalin Emilian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Consumul de GPL este cu 1-2l mai mare fata de benzina, eu am observat ca daca nu am bagaje este cu 1l mai mult,..."

Uaaaaauu, deci se recomanda sa mergem cu cit mai multe bagaje :))

Just kidding :blah_:

Nu neg ca e printre cele mai bune instalatii de pe piata Ro, dar asta cu euro 5...hmmm sint cam sceptic...as vrea sa vad o masina euro 5 cu asa ceva instalata in Ro si ies testele de noxe pe bune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am trecut si eu pe GPL. Multumit momentan.

Instalatie landi renzo secventiala 2350 montata la vernesti buzau.(nota 10 pentru ei)

Pana acum doar 370km facuti cu ea dar se comporta masina ca si pe benzina.

Consumul este sigur sub 10 pentru ca am rulat 370km si inca mai am in butelia in care am incarcat 35.

Am o singura dilema legata de indicatorul nivelului GPL care mi se pare ca nu indica cum trebuie.

Primele 2 liniute s-au stins imediat iar cu urmatoarele am mers mult mai mult. E normal?

Din ce am citit ar fi o boala la rezervoarele toroidale dar vreau sa aflu de la cei implicati.

Modificat de Sop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ai venit in cartelul celor care merg cu aer :icon_thumright: . Intr-adevar , acuratetea indicatorului de GPL e cam singura problema sa zicem....nerezolvata. Eu am toroidala si mai am un mic indicator mecanic acolo ,sa zicem mai precis ,dar mi-e lene sa ridic mocheta mereu :somnmare:

OFF : Vezi ca din martie nu a mai postat nimeni ,si aici e o discutie mai interesanta despre ce te interesaza pe tine :)

Modificat de alc2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Vad ca nu e de mare interes topicul acesta. Pe TFSI a montat cineva?

Am vazut pe site la cei de la Buzau ca ar fi instalatii specifice pt TFSI.

La cum evolueaza pretul benzinei ma bate un gand sa pun pe RS o instalatie de GPL.

Dc aveti ceva pareri - sfaturi va rog sa le spuneti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sint si pt injectie directa...BRC sau Tomasetto...e putin mai complicat la astea dar cica se poate...

Nu prea cred ca ai sa gasesti multi cu TFSI-uri si cu GPL pe ele...

Cine si-a luat TFSI a luat un motor "economic" pina la 1.6l...adica 1.2 sau 1.4 iar pe astea nu prea merita investitia sa pui GPL ....eventual daca mergi ca spartu' :)

Iar atunci lumea serioasa ia diesel :)

Bafta cu animalul la adapat cu GPL :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se poate sa ai putere si sa faci si economie - de ce sa n-o faci?

Am vb la tel cu cei de la Buzau - au zis ca ma suna inapoi o persoana care stie sa-mi dea detalii si detalii s-au facut. Probabil nu au nevoie de bani.

O sa mai ma interesez si pe la altii.

Am vazut pe siteuri din Italia destule instalatii care merg pe tfsi , din pacate nu prea inteleg italiana sa vad ce si cum exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!