Jump to content

BENZINA FARA PLUMB


RaduI
 Share

Postare recomandată

Probleme sint cu folosire indelungata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
Broscarul amator

Poate ar trebui sa mutam aici discutia cu benzina de la "Cirpirea tobei de esapament"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

judson:

 

 

"Aditiv plumb pentru masinile care functioneaza cu benzina cu plumb.

Cea fara plumb se aprinde mai devreme si poate distruge supapele mult mai repede."

 

 

 

 

Pt. motoarele de VW broasca NU ESTE NECESAR.  Ele au supapele si scaunele supapelor mult mai dure decat cele ale altor motoare de masini vechi ( Ex.: Dacia si Renault-urile dupa care s-a fabricat Dacia).  Sa nu uitam ca in Brazilia s-a circulat cu metanol.

Eu pot sa adaug exemplul personal, cfm. caruia am parcurs peste 10.000 km cu broasca pe GPL, fara nici o problema.

 

Dar...  good luck !

 

P.s.: aditivul ala nu contine Pb in el, e un fel de "inlocuitor de pb".

Modificat de Alex_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragilor EU numai cu acest aditiv functionez de multi anisori si peste 80.000 km cu diverse masini si configuratii ale motoarelor, si mai explic odata:

Benzina fara plumb se aprinde mai repede, aditivul fiind un ''retarder'' al exploziei.

La motoarele racite cu aer unde chiuloasele se incing mai tare este NECESAR, altfel se crapa!

De aceea exista ca piese de schimb chiulase unde neamtu' specifica faptul ca pot functiona si cu benzina fara PB.

La fel pentru supape si scaune, iar GPL/metanolul NU actioneaza la fel cu benzina de 95' si 10.000 e un fleac pentru un motor de broasca.

Pot sa inteleg ca multi nu au folosit dar asta nu inseamna ca nu trebuie.

 

Am pus acest anunt pentru-ca in reteaua OMV de exemplu nu se mai gaseste acest tip de aditiv si am dorit sa vin in ajutorul pasionatilor. Dopul permite dozajul in functie de cati litri pui in rezervor, are gradatii parca de 10l/25l/35l

 

 

PS: Draga domnule Komissar, EU am facut o facultate de auto si motoare cand TU aveai 7 anisori, tot atunci am avut prima mea broasca un 1303S( e la colegul Xellex). Tind sa cred ca experienta mea si stiinta mea e ceva mai bogata decat a ta. Cu siguranta nu stiai ca am mers cu broasca mea pana la Oslo,de vreo 2 ori la Paris, Monaco, am luat BEST OF SHOW prin Croatia, etc.ca am facut ceva tuning de motoare. Daca ai timp si chef sa inveti ceva poate treci intr-o zi pe la mine pe la service.

 

Modificat de judson
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

neneavictor

Komissare, judson are dreptate. Cunosc un baiat aici pe forum, are brosca si a mers cateva mii de kilometrii cu masina FARA sa bage acest aditiv. A trebuit sa schimbe supapele. Intr-adevar produsul e din ce in ce mai greu de gasit acum prin benzinarii. Dupa ce a disparut din OMV s/a mai gasit o perioada la Lukoil acum nu am mai vazut nici pe acolo. Judson, vreau si eu o sticla, iti trimit eu pm cand si cum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Judson -> nu cred ca e frumos sa incepem sa facem afirmatii de genul "tu te jucai cu masinutze cand eu faceam motare" , asta nu e un argument valid, primeaza argumentele tehnice.

Asa pot sa spun si eu ca am stat in ultimele luni in Belgia unde am fost cu broasca PE ROTI, dar nu vroiam sa ma laud cu acest lucru pe forum.  E o chestie ce o stiu amicii.

 

 

neneavictor -> dupa cum si Judson a zis, cateva mii de km nu reprezinta nimic pt. a trage sau nu o concluzie, probabil ca supapele alea aveau alte cateva zeci de mii de km in spate inainte sa ia respectivul masina.  De asemenea, mai conteaza si cat de mult s-a incalzit motorul ala, cum rula, amestecul, etc. 

 

 

In ceea ce priveste explicatiile : 

1. Detonatiile - da, tetraetilul de Pb era un agent antidetonant, dar a fost inlocuit cu altele in benzina "moderna" , iar proprietatea antidetonanta este data de cifra octanica ca valoare absoluta.  Daca am fi separat din benzina "aia" de atunci plumbul am fi obtinut o cifra octanica (poate) de 60 sau ceva de genul asta.  Din punct de vedere al "retarderului" cum ii zici tu , benzina moderna depaseste chiar benzina cu Pb de atunci.

 

2. Uzurile - plumbul avea rol de "amortizor" la nivel molecular intre suprafetele aflate in miscare, intre care se produceau socuri bruste - adica supapele si scaunele. Aceasta este proprietatea pe care o regreta majoritatea automobilistilor azi (ma ref la soferii cu masini vechi)  Ref. la aceasta proprietate am spus ca nu ar trebui sa fie o mare problema deoarece broscutele au supapele si scaunele de supape mult mai dure decat al masinilor contemporante ei (am zis de Renault, adaug si Fiat aici) .  Poate ca intr-adevar, a folosi o benzina cu pb ar reduce si mai mult uzurile, dar per total motorul de broasca rezista mult mai bine decat alte motoare la benzina moderna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nene judson, ma tem ca laurentiu e mult mai documentat decat tine.. fara suparare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nene judson, ma tem ca laurentiu e mult mai documentat decat tine.. fara suparare

 

din fericire pentru mine, experienta mea e mult mai bogata atat tehnic cat si practic, jucam in zone diferite de inginerie :-).

e mult mai simplu sa spui ca stii ca broasca are scaune si supape mai tari si rezistente.

cum poti spune ca pb avea loc de amortizor de socuri:-))))))) e absolut hilar chiar si molecular:-)).

 

Pe scurt nu fac decat un gest pentru prieteni si cunoscatori, asa ca daca domnu' Komisar nu vrea nu e obligat de nimeni:-).

Modificat de judson
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS: cat de tare trebuie sa fie faza sa pui GPL la broasca:???? de ce nu un diesel:-)

 

 

 

Experienta de care vorbeai tu cu un post mai inainte nu se vede in ceea ce ai scris si modul in care ai formulat raspunsurile.  Cunostiintele pe care le-ai acumulat ti-au fost estompate de aroganta si ochelarii de cal.

 

Good luck.

 

 

P.S.  Ignoranta e draguta, tupeul nesimtit trebuie sanctionat: (vezi ca esti pe langa cu foarte multe insa compensezi cu brio prin chestii negative) .

https://en.wikipedia.org/wiki/Tetraethyllead

Tetraethyl lead works as a buffer against microwelds forming between the hot exhaust valves and their seats.[3]

Once these valves reopen, the microwelds pull apart and leave the

valves with a rough surface that would abrade the seats, leading to

valve recession. When lead began to be phased out of motor fuel, the

automotive industry began specifying hardened valve seats and upgraded

exhaust valve materials to prevent valve recession without lead.[4]

Modificat de Alex_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tipic pentru tine observ, wikipedia o iei ca litere de lege, in lipsa studiilor, si nici nu stii bine engleza ca sa fai o traducere corecta:

 

Microwelds = Micro suduri care apar intre supapa si scaun, din cauza benzinei mai puternice care arde mai repede si cu temperaturi mai mari. Tetraetyl-ul incetineste arderea, si aparitia temperaturilor prea mari in cazu motoarelor vechi, astfel impiedica aparitia fenomenului denumit neaos de'' arderea supapelor'' adica zimtarea lor si a scaunelor ceeea ce duce la neetanseitate.

De aceea l-am numit ''retarder'' nu ca sa fac vreo comparatie jignitoare.

 

Am incercat sa nu te fac de ras dar cred ca la cate masini ai restaurat si facultati de profil ai terminat nu trebuie sa te simiti jignit nu?

 

Eu sunt de parere ca prostia agresiva trebuie penalizata dar pe de alta parte o stii si tu din experienta.

 

PS: Buffer = mai poate fi tradus si ca ''intermediar'' sau ''tampon'' sau daca te uiti pe wikipedia poate mai gasesti alte sensuri.

Te rog nu mai scrie ineptii pe acest post. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti genul de om imbuibat in propria zeama, ... evident ca am dat un link de pe wikipedia pt. ca suntem pe un forum pe internet . Cum putem comunica altfel decat prin linkuri si poze ?  De asemenea, daca nu era internetul masinile astea ar fi murit in perioada anilor 2000 din lipsa de informatii si de logistica.

O dai cum s-o putea numai sa iasa ca tine.

Linkul de pe wikipedia nu contrazice ce am zis eu, in schimb ce ai scris tu pe parcursul evolutiei discutiei in acest topic denota o mare volbura mentala, bazate pe niste crampeie de informatii.

 

 

 

Comentariile alea cu "cate motoare ai facut tu si cate facultati" sunt niste non-sensuri  specifice tuturor fosilelor obtuze, (pana a incepe discutia asta ieri nu te-as fi inclus in acesta categorie, dar se pare ca ti-a placut sa te incluzi singur) incapabile sa mai proceseze informatie, ce servesc aceasta placa in lipsa oricaror alte argumente, asta pe langa a lua in deradere lucrurile ce nu le sunt familiare.  In opinia mea asta ar trebui sa te elimine din lantul trofic si circuitul broastei in natura.

 

 

Bafta cu uleiul de sharpe, eu zic sa-l dai bonus la un schimb d-ala de ulei de broasca de 300 ron.

 

 

P.S. ( 2 ) - vezi ca propagi in discutie niste mari erori :   tetraetilul de pb nu incetineste arderea, el creste rezistenta/stabilitatea benzinei la predetonare   - ce sunt doua chestii total diferite.

Facultatile si motoarele alea facute de care ziceai NU SE VAD  Asta ca tot vorbim de "ineptii".

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P.S. ( 2 ) - vezi ca propagi in discutie niste mari erori : tetraetilul de pb nu incetineste arderea, el creste rezistenta/stabilitatea benzinei la predetonare - ce sunt doua chestii total diferite.

 

Pai vezi ca te contrazici si ajungi la ce am spus EU de la inceput, ca e un ANTIDETONANT care impiedica aparitia detonatiilor si implicit zimtarea supapelor care nu au apucat sa se inchide perfect.

 

 

Ca jignesti nu ma mira, e normal la nivelul tau stimabile, la fel si agresivitatea.

 

 

Domnule Alex, imi pare rau sa te contrazic dar e chiar inadmisibil sa acceptam ineptiile orcui drept litera de lege tehnica nefundamentata si daca citesti bine nu eu am fost agresiv si concis superior in formularea primului raspuns.

In ceace ma priveste imi repugna prostia, afisata, agresiva si sustinuta de inculti. O tolerez atat cat nu mai implica.

Poate ar trebui sa nu acceptam pe forum orice scris din taste si nu din creier.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea fara plumb se aprinde mai devreme si poate distruge supapele mult mai repede.

 

Asta e prima ta afirmatie si e gresita in structura ei. Ce a urmat au fost o continuare a acestor greseli prin combinare defectuoasa a mai multor crampeie de informatii.

 

 

P.S.  De ce ai sters mareata afirmatie ? ....

 

PS: cat de tare trebuie sa fie faza sa pui GPL la broasca:???? de ce nu un diesel:-)

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, doar iti fereste supapele de arsura cand folosesti benzina fara plumb, 95 sau chiar 98 daca vrei:-).

 

produsul este un inlocuitor al tetraetilului de plumb gen octane booster?



Cea fara plumb se aprinde mai devreme si poate distruge supapele mult mai repede.

 

Asta e prima ta afirmatie si e gresita in structura ei. Ce a urmat au fost o continuare a acestor greseli prin combinare defectuoasa a mai multor crampeie de informatii.

 

 

P.S.  De ce ai sters mareata afirmatie ? ....

 

>PS: cat de tare trebuie sa fie faza sa pui GPL la broasca:???? de ce nu un diesel:-)

 

tot nu ai priceput si nu ma mai mira:-))

Mult succes in cariera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nene judson, ma tem ca laurentiu e mult mai documentat decat tine.. fara suparare

 

din fericire pentru mine, experienta mea e mult mai bogata atat tehnic cat si practic, jucam in zone diferite de inginerie :-).

e mult mai simplu sa spui ca stii ca broasca are scaune si supape mai tari si rezistente.

cum poti spune ca pb avea loc de amortizor de socuri:-))))))) e absolut hilar chiar si molecular:-)).

 

Pe scurt nu fac decat un gest pentru prieteni si cunoscatori, asa ca daca domnu' Komisar nu vrea nu e obligat de nimeni:-).

poate cu laurentiu "joci" in zone diferite, dar cu mine nu cred, la MT se diseca motorul mai abitir ca la AR, dar asta e alta discutie... sa revenim la benzine- prin anii 20, producatorii de motoare s-au lovit de o problema - nu puteau creste puterea unui motor, decat crescandu-i capacitatea si implicit greutatea si asta deoarece tehnologiile de rafinare a petrolului nu puteau oferi benzine cu cifra octanica mai mare de 75, 80 (cifra octanica este cantitatea de izooctan.. etc .. wikipedia) si atunci s-a introdus in benzina tetraetilul de plumb, care oferea o rezistenta la detonatie a benzinei ( se marea  CO de la 75 la 80/85 si mai apoi in timp catre 90/98 si chiar 100, benzina de aviatie), deci tetraetilul nu este "retarder" .. pentru ca motorul nu e cu autoaprindere, in motorul "otto" arderea trebuia sa se faca prin explozie si la un moment bine stabilit.... odata cu avansul tehnologic in domeniul rafinarii, a aparut benzina cu CO 90/95 curata .. "verde", adica se putea folosi in motoare cu raport de compresie ridicat fara a mai fi folosit tetraetilul de plumb (nociv).. chestia cu arderea supapelor e legat de puterea calorifica a benzinelor actuale si nu de cifra octanica

iar ceea ce vinzi tu - e un produs destinat motoarelor cu carburator sau cu injectie K-jetronic, pentru ca benzina fara plumb se amesteca cu aerul altfel decat benzina etilata... etc etc .. e un aditiv bun  pentru cei care vor sa fie scupulosi cu motoarele lor - exact acelasi lucru l-am folosit si eu la o motocicleta .. pentru cei care vor sa scape de problema benzinei fara plumb exista mai multe rezolvari 1. butelcuta lui judson 2. jetarea carburatorului pentru benzina fara plumb 3. injectia de benzina

 

bafta

Modificat de bogdan_bus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aditiv plumb pentru masinile care functioneaza cu benzina cu plumb.

Cea fara plumb se aprinde mai devreme si poate distruge supapele mult mai repede.

55 ron recipientul de 250 ml care ajunge la 250 l benzina.

 

Benzina fără plumb nu se aprinde mai devreme decât cea cu plumb. E o percepţie complet eronată asupra realităţii fizico-chimice a lucrurilor.. Aditivul cu plumb este folosit doar pentru a preveni caracterul detonant. Benzina fără plumb conţine un alt aditiv cu caracter antidetonant, care nu este pe bază de plumb.

Atât, nu e chiar NASA aici..

 

L.E. Acum am văzut că Bogdan Bus a explicat cam acelaşi lucru.. :D

Modificat de bogdanawo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnule judson, ceva pentru-mbunănătăţit cifra octanică la motorină n-aveţi? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motorina se numeste cifra cetanica si e "vicivertza" fata de cifra octanica.. adica cat de usor se autoaprinde combustibilul

si io-te de pe wikipedia " Cifra octanică nu este legată de cantitatea de căldură degajată prin ardere, adică de puterea calorifică a combustibilului, deci o benzină cu o CO mai mare nu e „mai bună” în acest sens."

butelcuta lu judson nu are plumb si nu este pentru imbunatatirea cifrei octanice... benzina etilata se amesteca cu aerul altfel decat benzina neetilata intr-un carburator, de aceea mersul cu masina este un pic mai "mocirlos" cu benzina de la pompa, pentru asta au apartut aditivii care o fac un pic mai volatila... si alte proprietati ... 

 

pe butelcuta nu scrie nimic de plumb ci doar ca benzina cu astfel de aditiv se comporta ca o banzina etilata in motor... 

 

daca tot vorbiram de "retarder" .. un aditiv destul de simplu de gasit si de folosit este naftalina de molii .. o biluta de 20g la un rezervor de benzina te scapa de detonatii ...

Modificat de bogdan_bus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..bre, zic si io din experientza:

 

cand era d'aia etilata (cu pb..) masina mergea... bine.   :icon_confused:

 

cu asta FARA pb. cand ii dau talpa, tzaraie, ca si cum ar fi avansul mare. (am aprindere fara platina, reglata la comparator ).

 

..stiam ca aia cu pb. are antidetonant (adica, ca sa nu mai tzaraie..)

 

Eu nu am supape, insa. :sly:

 

La masina germana, zic.

 

Pot folosi  substantza aia??? :dry:

 

..lat edit- daca pun de la ,,unele''   lukoi, masina trage mai greu, daca pun de la petrom, masina merge brici. --de la ce-o fi treaba asta?? :sly:

-lat edit 2- gen  naftalina, eu am citit in cartea de motociclete si de ..am uitat cum ii zice, substantza aia mentolata, sub forma de cristale albe.. am un lapsus mic...nu eucalipt.. ii zice cumva...

Modificat de KRAKEN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..

-lat edit 2- gen  naftalina, eu am citit in cartea de motociclete si de ..am uitat cum ii zice, substantza aia mentolata, sub forma de cristale albe.. am un lapsus mic...nu eucalipt.. ii zice cumva...

vodka glacial ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

......................................................daca tot vorbiram de "retarder" .. un aditiv destul de simplu de gasit si de folosit este naftalina de molii .. o biluta de 20g la un rezervor de benzina te scapa de detonatii ...

 Da curatatul bujiilor si a supapelor cu Cristale de Menthol ( puse in benzina ) ati auzit?  Asa curatam bujia la Mobra Super

( proprietate personala si binenteles "fara supape") prin '75 '76. Puneam cam un varf de lingurita la 10 l benzina. Nu stiu "ce facea", da curata bujia fest. Am invatat chestia de la un pretin care-si "curata" Wartburg-ul asa

.@KRAKEN..........................-lat edit 2- gen  naftalina, eu am citit in cartea de motociclete si de ..am uitat cum ii zice, substantza aia mentolata, sub forma de cristale albe.. am un lapsus mic...nu eucalipt.. ii zice cumva...

 

MENTHOL CRISTALE !!!

Modificat de soryn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motorina se numeste cifra cetanica si e "vicivertza" fata de cifra octanica.. adica cat de usor se autoaprinde combustibilul

si io-te de pe wikipedia " Cifra octanică nu este legată de cantitatea de căldură degajată prin ardere, adică de puterea calorifică a combustibilului, deci o benzină cu o CO mai mare nu e „mai bună” în acest sens."

butelcuta lu judson nu are plumb si nu este pentru imbunatatirea cifrei octanice... benzina etilata se amesteca cu aerul altfel decat benzina neetilata intr-un carburator, de aceea mersul cu masina este un pic mai "mocirlos" cu benzina de la pompa, pentru asta au apartut aditivii care o fac un pic mai volatila... si alte proprietati ... 

 

pe butelcuta nu scrie nimic de plumb ci doar ca benzina cu astfel de aditiv se comporta ca o banzina etilata in motor... 

 

daca tot vorbiram de "retarder" .. un aditiv destul de simplu de gasit si de folosit este naftalina de molii .. o biluta de 20g la un rezervor de benzina te scapa de detonatii ...

 

Io ştiu ce este cetanul şi ce este octanul.. Întrebarea mea capcană era dacă şi judson ştie.. ;)

Referitor la naftalină, mai e bun şi camforul să elimini apa din rezervor, transformând-o în alcool.. ;)

......................................................daca tot vorbiram de "retarder" .. un aditiv destul de simplu de gasit si de folosit este naftalina de molii .. o biluta de 20g la un rezervor de benzina te scapa de detonatii ...

 Da curatatul bujiilor si a supapelor cu Cristale de Menthol ( puse in benzina ) ati auzit?  Asa curatam bujia la Mobra Super

( proprietate personala si binenteles "fara supape") prin '75 '76. Puneam cam un varf de lingurita la 10 l benzina. Nu stiu "ce facea", da curata bujia fest. Am invatat chestia de la un pretin care-si "curata" Wartburg-ul asa

.@KRAKEN..........................-lat edit 2- gen  naftalina, eu am citit in cartea de motociclete si de ..am uitat cum ii zice, substantza aia mentolata, sub forma de cristale albe.. am un lapsus mic...nu eucalipt.. ii zice cumva...

 

MENTHOL CRISTALE !!!

Ăla-i camforul şi nu curăţă bujia, ci, în reacţie cu orice picătură de apă din benzina din rezervor, se transformă în alcool etilic. Pentru că tu la Mobră băgai numai benzină proastă şi pentru că gaura contra vacuumului din buşonul rezervorului era imensă şi luai sute de mililitri de apă în acesta, după ce ai pus camfor, ai produs o cantitate semnificativă de alcool în amestec cu benzina. Cum alcoolul, spre deosebire de benzină, are o ardere foarte curată şi aproape fără reziduuri, chiar dacă are putere calorică sub jumătatea puterei calorice a benzinei (vreo 5000 în comparaţie cu vreo 11000 şi ceva la benzină), de aceea îţi producea efectul de 'curăţare a bujiei'.

Bre, amu', io chiar nu vreau să fac pe zmeul aici şi nu vreau nici să jignesc pe nimeni şi nici să-i stric vânzarea lu' judson pentru produsul 'minune de paşte', da' io ştiam chestiile astea de pe la 15 ani, când am debutat în motoare termice.. Sunt tare curios, oare lectura de cărţi vechi, extrem de bine structurate şi documentate şi didactice despre motoare termice, de maşini, motociclete şi alte minuni, e atât de grea? În google nu stă totul, să mor dacă vă mint!

 

P.S. E evident că, exact ca orice comerciant, judson vinde gogoşi pentru a mai ciuguli câte ceva de la unul şi de la altul, iar de motoare cu scurgeri de ulei restaurate la Metrotehnica sunt sătul, da' pe voi chiar nu vă duce deloc bibilica de puneţi botul la asemenea gogomănii cu arderi mai lente şi uleiuri ce chiar nu-şi au rostul în motoare de VW răcite cu aer? Chiar nu se poate pune mânuţa şi uita într-un manual original, din acea vreme, că doar pute net-ul de ele?

Nenea judson, hai să-ţi mai spun ceva, că tot te dai cu biscuitul pe conductă şi cu cele treiş'pe miliarde de facultăţi pe care le-ai făcut exact cum şi-a făcut ponta doctoratul.. Dacă vrei să vinzi ceva, fă-o, domnu', cu argumente, nu cu vrăjeală ieftină şi nedocumentată de tip rizea sau robert negoiţă sau bănicioiu.. Îmi pare rău să-ţi spun, dar eşti pe lângă orice, nici nu mai aducem în discuţie publicitatea ta de doi lei.. ( http://vwforum.ro/topic/67072-oferta-service-aircooled-bucuresti/#entry2119424  şi http://vwforum.ro/topic/102180-aditiv-plumb-pentru-motor/ )

Apropos, uite şi preţul a ceea ce vinzi tu: http://www.carparts-tuning.co.uk/en/Car-Care-Oil/Additives/Gasoline-Fuel-Additives/SONAX-Bleiersatz-Bleizusatz-Blei-Benzinzusatz-250ml.html

sau aici: http://www.amazon.co.uk/Oil-Drop-SONAX-BleiErsatz-250ml/dp/B008RD4NIC

sau aici: http://www.kfz-pflege.net/product_info.php?pName=sonax-bleiersatz&cName=sonax-technik&osCsid=3ir35m7inv16j8ei0d31vr7nu6

Uite şi-o traducere cu google translate a ceea ce scrie pe flaconul pe care-l vinzi:

SONAX Bleiersatz Bleizusatz Blei Benzinzusatz 250ml

Der Sonax Bleiersatz

eignet sich für alle Benzinmotoren, die nicht mit unverbleitem

Kraftstoff laufen können. Der Bleiersatz schmiert und schützt Ventile

gegen Verschleiß und ersetzt so die schmierende Wirkung des Bleis. Der

Sonax Bleiersatz sorgt für optimale Motorleistung und beugt effektiv

Motorschäden vor.

Sollten Sie noch Fragen zum Sonax Bleiersatz oder

anderen Produkten haben, füllen Sie einfach das Kontaktformular aus,

oder wenden Sie sich an die Kundenhotline. Unsere Tuningexperten helfen

Ihnen dann gerne weiter. Das FK Automotive Team freut sich auf Ihre

Bestellung.

SONAX suplimentare plumb plumb Plumb înlocuire benzina aditiv 250ml

Înlocuire plumb Sonax este potrivit pentru toate motoarele pe benzină nu poate rula pe benzină fără plumb.Plumb substitut lubrifiază și protejează împotriva uzurii și supape înlocuit ca efectul de ungere de plumb.Înlocuire plumb Sonax asigură o performanță optimă a motorului și previne în mod eficient deteriorarea motorului.

Dacă aveți orice întrebări duce la înlocuirea Sonax sau alte produse, va rugam sa completati formularul de contact, sau contactați client hotline. Tuning Experții noștri vă pot ajuta cu tine. Echipa FK Automotive se așteaptă la comanda dumneavoastră.

 

Proastă, e drept, că e cu google şi io nu ştiu germană, da' suficient de inteligibilă pentru a pricepe şi tu ce gogomănii vinzi pe post de fete mari şi a nu mai sări la gâtul lui Komissar când îţi spune, argumentat şi documentat că baţi câmpii după fete mari. Înţelegi ceva din „efectul de ungere cu plumb” şi „supape”? Haide, că ai ceva facultăţi în spate.. Apropos, „plumb substitut” îţi spune ceva? Tu ai idee, că doar vinzi ceva maşini fraierilor, că, în cazul în care vinzi ceva pe bază de plumb, te cam leagă ăştia cu mediul?

Mai mult, de la desmodromicele de minim 8500€ şi până pe la 22000€, tu te cobori la a vinde aditivi de 55 de lei cu amănuntul cu singura argumentare de a fi alternativa MadMax-iană a unui combustibil 'de multă vreme dispărut'? Evident, ai un profit de vreo 20 de lei, adică de vreo 40%.. Dar, se vinde? :D

 

 

P.S. 2. Întotdeauna voi scrie cu litere mici substantivele proprii care reprezintă nume ale persoanelor pe care nu dau nici măcar un ban vechi.

 

P.S. 3. Ia vezi, poate repari un SEAT cu aditivul minune: http://www.evz.ro/detalii/stiri/masina-noua-gata-stricata-826200.html

 

P.S. 4. Iar m-am îmbătat, deci, e de bine. judson, probabil ne vedem mâine, la chestia aia cu 75 de ani, parcă, de nu ştiu ce VW. Să ai o sticluţă de aditiv din ăsta în mână, să te recunosc, cu preţul pe ea, evident!

Modificat de bogdanawo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raule raule raule raule raule......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doamne cata invidie si nu te doare!! Tu sa te uiti dupa cea mai misto' masina si eu dupa cel mai invidois turmentat sigur ne gasim:-)

Modificat de judson
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io nu mă uit după maşini, ci după femei.. De maşini sunt cam sătul iar, cu privire la invidie, deocamdată nu-s decât mahmur, nicidecum invidios. Baftă la vânzarea de plumb radioactiv! :D

 

P.S. Atenţie mare la remus cernea, că ăsta e cu verzii şi îi înhaţă pe ăştia care fac gaze de şist şi ard plumbul aiurea.. :D

Modificat de bogdanawo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!