Jump to content

Probleme Cu Bateria / consumatori


geovadim
 Share

Postare recomandată

La magazinul de unde o iei ar trebui sa-ti spuna ce recomanda producatorul. La mine de ex La exide producatorul recomanda max 74ah si asa am luat-o. Dupa cum spune si Florin e mai mare si pasla aia sta cam nasol pe ea, dar eu am reusit sa o asez cat de cat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, vreau sa-mi schimb si eu bateria la masina din semnatura, am citit pe paginile precedente ceva de codare, nu pot pur si simplu sa scot bornele si sa schimb bateria? trebuie sincronizata prin vcds? 

 

Masina are acum bateria cu care a venit din fabrica...

Modificat de razu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie codata - daca ai sistem start-stop

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am start stop, ma gandeam sa iau Bosch sau Varta de 74..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai start-stop, nu ai nimic de codat la ea.... doar o montezi. In rest, alegi pe care o vrei tu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

Am si eu o mica problema: daca nu pornesc masina 3, 4 zile ma trezesc cu bateria descarcata cu toate ca bateria este noua Varta Blue 72 Ah, cumparata de 2 saptamani de la Autosoft si cu test de incarcare OK.

 

Am facut astazi 2 scanari, inainte si dupa stergere erori.

 

Ma puteti ajuta si pe mine cu niste sfaturi si pareri ?

 

Mersi anticipat

Inainte de stergere erori.txt

Dupa stergere erori.txt

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AI umblat la codari recent? Te-ai jucat cu vcds-ul pe vreun modul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pare sa aibe nicio problema legata de codari.

 

stefan - trebuie verificate modulele, verificat consumul in standby, etc....ca sa vedem daca ai consumator si care este acesta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am jucat doar la lumini .. mici setari ... DRL si destea banale zic eu

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are treaba, nu este de la codari..... daca masina este cu start-stop, trebuia sa codezi bateria - daca este fara, nu ai traba cu asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina NU este cu start-stop.

dar linia "52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010" este normal sa fie asa?

 

toate celelalte linii au "Status: OK 0000" ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU este normal. acolo ai o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate vad in filele atasate scrie clar care este problema pe 52.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina NU este cu start-stop.

dar linia "52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010" este normal sa fie asa?

 

toate celelalte linii au "Status: OK 0000" ...

 

si cand intrii pe 52, ai eroare stocata ? posteaza exact eroarea de acolo, da ai.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 Fault Found:

66048 - Motor for Front Window Regulator
          B11EC 54 [009] - Missing Calibration / Basic Setting
          Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 142
                    Mileage: 137519 km
                    Date: 2061.14.11
                    Time: 00:33:45

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nicio treba... fa-i setarea de baza - urci geamul sus, ti ridicat cateva secunde de buton, du-l jos si tine apasat pe buton inca cateva secunde.

 

repeta procedura pana te lasa sa stergi eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum .. aceasta eroare nu are legatura cu descarcarea bateriei nu ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina NU este cu start-stop.

dar linia "52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010" este normal sa fie asa?

 

toate celelalte linii au "Status: OK 0000" ...

 

 

oricum .. aceasta eroare nu are legatura cu descarcarea bateriei nu ?!

 

de la inceput ti-am zis ca acolo nu ai nicio problema.... acum, sa revenim.

 

Stefan, ai masurat consumul in stand by, sa vedem despre ce consum vorbim, etc ? daca nu, masoara-l si vedem dupa aceea, ce ai de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"VW fura curent"!

Model :passat 2.0tdi diesel 2006

Baterie Bosch S5 74Ah (dupa 5, 6 cicluri de descarcare totala inca mai tine 12.3V)

Problema este ca daca nu merg cu masina 2 zile, a 3a zi cand incerc sa o pornesc este goala...

 

In urma lecturarii acestui topic am facut urmatoare:

Am pus mana pe un aparat de masura si au rezultat urmatoare:

 

Masuratori : 0.92Ah fluctuant..1.06 in primele 5 minute

Dupa 1 h de standby cu masina inchisa, capota pacalita 0.77Ah constant..

De sigurante nu mai vorbesc le am scos pe rand pe toate si nu s au semnalat mari modicicari, atat pe cele din interior cat si pe cele de sub capota

Am apelat la un electrician , care a facut cea ce facusem si eu iar in plus a scos si mufele de la fiecare usa in parte , iar cand a scos pe cea din dreapta fata, SURPRIZA consumul a scazut la 0.04, 0.03...

Am zis Wow gata am descoperit hiba, mi a zis ca este Calculatorul de confort din interiorul usii.

Numai bun am cumparat acel modul cu tot cu motoras geam si l am inlocuit cu al meu....doar ca a2a surpriza acelas consum 0.77Ah

Modulul acela are 3 mufe pe el, le am scos pe rand , dar nimic 0.77-0.92....

 

Chiar nu stiu ce sa mai fac, am apelat la 3 electricieni.....mai am putin si fac 1 an de cand nu reusesc sa i dau de cap acestei probleme,

Solutia ar fi sa schimb usa cu totul nu? :lol:  :lol:  :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calc din spate e legat la cel din fata. deconecteaza calc de la usa din spate si vezi daca mai ai consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sose... calculatorul de usa... nu cel de confort din usa - ca nu exista - este un singur modul confort, in spatele torpedoului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Azi am schimbat acumulatorul original (an 2007) de pe masina din semnatura cu unul Varta - Silver Dynamic 77 Ah EN 780 bornă normală (E44) 577400078 3162.

L-am comandat de pe net pentru ca era mai ieftin (promotie), a venit cu Curierul, l-am montat pe masina, predat cel vechi la schimb, totul ok.

Ce nelamurire am. Cum se poate afla anul fabricatiei la acest model de acumulator si daca stie cineva cum vin ambalati acesti acumulatori ?

Spun asta pentru ca, Cargus a venit cu el "la subrat", adica asa cum se monteaza pe masina fara nici un ambalaj, doar hartiile aferente (factura, garantie, etc) si nici nu am observat vre-un serial number/cod din care sa imi pot da seama de anul fabricatiei ?

 

Am masurat-o la service-ul unde mi s-a completat garantia si are urmatoarele valori: 14,3 VFC/ 14,2 VCC.

Ce ar trebui sa mai urmaresc in comportamentul bateriei, ca am asa un feeling ca nu e tocmai noua, adica produsa in 2015, cum am solicitat in mod expres vanzatorului.​

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Toate Bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!