Jump to content

Probleme Leon 5F


Cristian
 Share

Postare recomandată

OK, am inteles, iti multumesc pentru raspuns. Sper ca se schimba la reprezentanta in garantie. Nu de alta dar reprezentanta Compexit din Cluj sunt mari mesteri de 9 Dani in sustragerea de sub orice reparatie garantiala. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca dar TPI ul nu se refera la acele fisuri. Se refera la spargerea stopului din aripa din interior spre exterior, in zona piciorului de fixare in caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci este cu cantec...OK, o sa incerc sa rezolv zilele urmatoare cu ei, o sa mai scriu in caz de rezolvare ( sau nu ) . Oricum astazi am facut o curatare mai amanuntita masina si am gasit peste 5 puncte mici , urme ale unor lovituri pietricele de la masini, unde vopseaua a sarit pana la metal cu mici punctulete de rugina de suprafata (pe aceasta cale, vad ca vopseaua este foarte subtire si slaba calitativ) . Nu stiu cat va afecta tabla masinii daca nu fac nimic, sau daca da, cum sa fac, ca pentru asa ceva nu revopsesti elemente, oricum sunt pe mai multe elemente deci...

Va multumesc oricum de raspunsuri :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am primit o fericire azi. Mi-a sarit o piatra intre stergatoare si mi-a fisurat parbrizul. Nu a plecat crapatura e cat varful de deget de mare,  si nu cred ca rezolv nimic daca apelez la o firma de specialitate sa opreasca crapatatura sa plece.

 

Sunt interesat de pabriz cu protectie solara, exista asa ceva pe leon? 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima faza as incerca repararea lui, in functie de rezultat, inlocuirea lui. Eu am ceva asemanator si nu ma jeneaza atat de tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma jeneaza ca nu e in campul vizual, este in partea de jos fix intre stergatoare, la o palma inaltime de unde incepe parbrizul de langa capota.

 

Nici nu e fisurat pe n directii, are 4 microfisuri, pe interior nu se simte nimic, doar pe exterior. Am sa apelez la o firma de specialitate sa incerc o reparare, nu as vrea sa-l schimb fiindca a fost schimbat in 2016 pe casco, deci e relativ nou si original, n-are zgarieturi multe. 

 

La fosta masina aveam parbrizul original din 2004 pe ea, ma rugam in fiecare an sa-mi sara o piatra sa-mi sparga parbrizu, nu s-a intamplat asta niciodata. Acu urcam pe basarab, aveam 50m distanta fata de masina din fata si m-am trezit cu o piatra, aia e, se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana trecuta am schimbat si eu parbrizul la Leon pe Casco, la PBN. La mine se ciobise si fisura plecase spre dreapta. Am ales parbriz original si am observat ca are toate inscriptiile pe care le avea si cel montat in fabrica, inclusiv "Seat". 

Parbrizul a costat 1300 lei si manopera 450 lei. Din punctul asta de vedere, macar am scos banii dati pe Casco anul acesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la reprezentanta ( Compexit -Dealer si Service Skoda-Seat Cluj)  cu mai multe mici probleme din care una am putut sa rezolv...

1. Scartait la rece pe treceri peste denivelari mai mari ( de ex. incetinitoare de viteza), cand fata masinii face un tangaj mai proeminent. ne-am dus cu mecanicul pe teste...si afara fiind 19 grade C. abia dupa nu stiu cate drumuri pe coclauri am putut sa le reproduc, explicatia ca asa fac toate, si ca nu se schimba, material intarit la nu stiu ce bucsa, dar se poate merge asa mult si bine.

2. Scartait la volan foarte estompat la virare pana la maxim dreapta. Pana la urma am putut sa-i fac sa auda si ei zgomotul, dar nu au vrut sa faca nimic. 

3. De fapt motivul principal pentru care m-am programat la ei: blocuri optice spate cu posibile fisuri in material, prezentat si aici pe forum cu poze pe pagina anterioara din 27 septembrie. rezolvare, zero: Au TPI exact pentru aceste tipuri de fisuri, am fost chemat la calculator si aratate poze identice cu ce am fotografiat eu pe masina mea, unde se scria negru pe alb atat in limba romana cat si in limba engleza, ca sunt urmari  normale a nu stiu ce procedeu tehnic, ca sunt numai de ordin estetic, ca nu afecteaza in niciun fel blocul optic si ca nu se efectueaza nici un fel de actiune asupra sa. Nu aveam ce sa comentez, am vazut TPI-ul cu ochii mei... asta e...

4. Buton cromat frana de mana, care sare la fiecare actiune asupra levierului . Singura problema rezolvata, au vazut, au comandat piesa noua si reprogramat pentru schimb. Deci, am putut sa rezolv cea mai nesemnificativa problema si in rest... Dumnezeu cu mila... 

Nu sunt probleme mari, dar nici bine nu dau marcii Seat si concernului VAG. Cel putin in ochii mei !!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

1. asa face si a mea si tot asa se intimpla si la VW. bucse bascula. Nu se schimba pe garantie pentru ca nu au joc, doar fac zgomot.. asta e.. traiasca VW

2. vezi daca nu face asa cind ai piciorul pe frina dar nu apasat f tare. Daca e asa nu e nimic, sunt doar placutele care "scapa" putin cind se misca roata

3. mergi la o spalatorie si insista cu jetul pe zonele crapate. Daca nu face abur in stop e ok, daca face abut faci poze si mergi la garantie (stopul cu abur nu e numai de ordin estetic). Vezi cu atentie daca sunt fisuri sau nu. Eu am avut stop fisurat in care intra apa, se aburea dar am si mici paienjeni care au intrat si au facut plasa in interior. Aparent ai zice ca e fisurat stopul dar daca te uiti atent de fapt se vede un paienjenel in interior.

 

In plus fata de tine eu am si buton avaria care se blocheaza cind e apasat si se scoate numai cu forta (cutter). Se pare ca si asta e o boala generala pentru ca am un cunoscut care are fix aceeasi problema.

+ biziit in usa stinga fata daca e geamul inchis pina sus. ca sa scap de el trebuie sa las putin geamul in jos (1mm) altfel nu poti asculta nimic cu bass.

Modificat de xorx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru butonul de avarie exista actiune de service. Se monteaza un buretel adeziv dedesubt si nu mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Punctul 4. s-a remediat, au schimbat tot mecanismul de frana de mana si bratul .

In rest, nici o schimbare.

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare

Pentru prima data de cand am masina, azi dimineata dupa doua zile in care nu am folosit masina, afara fiind -3 grade C si statea un pic cu fata in sus, a pornit foarte greu la prima cheie. Adica am asteptat ca spirala sa se stinga si dupa acea a invartit motorul  de circa 10 ori si desi pot sa spun ca l-a luat la prima cheie dar facea de parca nu primea combustibil. Niciodata nu mi-a mai facut asa , nici macar la -27 gr. C. Intotdeauna dupa ce spirala se stinge, porneste instant foarte usor. Dupa acea nu a mai facut asa, dar e drept ca eram la Oradea si am facut drumul de acasa, cu o singura oprire de o ora in Cluj ( deci motorul era inca caldut la repornire). Am pus la un prieten pe VAG COM dar nu erau stocate nici un fel de erori... Masina are 53 300 km . O fi fost ceva sporadic sau pot sa ma astept la problema la careva dintre bujiile incandescente? Va intreb, fiindca fiind prima mea masina diesel, nu ma pricep la simptome si o sa am de facut inca 1000 km in weekend... Va multumesc

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria este in stare buna ? Daca este slaba si nu invarte suficient de repede, nu porneste.....sau porneste greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, la motoarele astea se mai intimpla citeodata sa rateze prima pornire ... nu trebuie sa insisti, o ia la a doua cheie.

Fabrica stie, zice ca e normal, daca face rar ... la mine face de 3 - 4 ori pe an, vara, iarna.

Bujoaiele aprind bec la bord, bateria se testeaza ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc de raspunsuri, bateria a invartit motorul chiar usor. Insa nu am mai scris fiindca am zis, mai scriu dupa o perioada de vreme, sa vad daca are un patern ceva, sau chiar a fost mai rarisim. De atunci am umblat zilnic cu masina, am facut si doua drumuri lungi cu ea si se pare ca o fost exact cum spune si  @vdragos. Fiind la primul diesel, nu stiam de cele descrise. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1,4 benzina, in perioada asta de tranzitie dintre vara si iarna, daca pornesc motrul si-l opresc inainte sa se incalzeasca, la urmatoarea pornire se intimpla ceva ciudat, porneste cumva cu prea multa benzina. Merge prost, miroase tare a benzina din esapament si-mi da eroare de "start-stop". Prima data m-am panicat putin, acum deja nu-l mai bag inseama. Daca-l las sa se incalzeasca,  opresc, inchid-descid din cheie si repornesc e gata, totul revine la normal.

@vdragos, thx de info, cu prima trecere pe la service le zic sa-mi puna si buretele magic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru 1.4 125 cu ce antigel sa completez si de ce? In vas este G13 roz, iar in carte spune G12++ sau G13 (ambele mov). Cei de la avia mi-au spus de G13 roz si ca e gresit in carte... plus faptul ca la toate 5f se foloseste G13 roz, indiferent benzina/diesel. S-a mai confruntat cineva cu problema asta? Am cautat pe net poze cu compartimentul motor si doar roz am vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masinile noi se foloseste G13. Nu prea se gaseste la toate magazinele.  Diferenta este ca G13 nu este pe baza de glicol si deci este ecologic. Antigelul de tip vechi era dulceag, putea fi baut accidental de copii sau lipait de pe jos de animale, si era toxic pentru rinichi pe care ii bloca si adio. (G13 este pe baza de glicerina). In principiu cele 2 sunt miscibile, dar daca au culori diferite poate sa rezulte in vas o culoare neplacuta-asa ca nu recomand sa se combine 2 culori diferite.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ebi multumesc pentru lamurire.

Chiar am observat ca e rar. Am gasit doar de la motul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Well daca rar inseamna ca se gaseste pe emag, atunci da, e rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, deenman said:

Benzina de 95?

da, 95 de la OMV (ca acolo am card)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune de 99/100, e de la benzina. Saptamana trecuta aveam 95 si facea la fel, acum am 100 si sta foarte stabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 08.12.2017 at 10:09 AM, vdragos said:

Well daca rar inseamna ca se gaseste pe emag, atunci da, e rar.

well, ca sa nu obosesti, pe scurt: chiar si pe emag este doar motul.

 

@Ebi dubios este ca OEM gasesc doar G13 mov...

Modificat de alexs_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!