Jump to content

Vw Golf IV Variant + DSG


Emy D

Postare recomandată

da, modelul ala il am.

am dat 300 si ceva de lei, cu tot cu transport (sper sa retin corect).

e foarte rezistent, mai putin vopseaua de pe el care a cedat foarte usor. si ranforsarile sunt proaste, sudate in puncte.

din discutiile de pe topicul cu scut, am inteles ca la anumite motoare nu pica bine la buson.

 

diferenta in bine, nu dau cu motorul de chestii , dau cu scutul.

diferenta in rau nu vad. las urme pe zapada mereu dar prefer sa las urme de rugina in loc de urme de ulei.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Pregatiri de reparatii. Am decis sa nu mai cumpar baie de ulei noua ci sa o sudez pe cea veche, OEM. (E dintr-un material mai moale, mai flexibil si mai calitativ). 

IMG-20160831-WA0000.jpg IMG-20160831-WA0002.jpg 

Avea si asta cateva fisuri (ca deaia mi-am luat eu baie de ulei noua...) cu toate astea, lasa doar un banut de ulei peste noapte... 

IMG-20160831-WA0004.jpg IMG-20160831-WA0006.jpg 

Am fost la cineva si le-am sudat. (70 ron)

IMG_20160831_194654.jpg IMG_20160831_194713.jpg

Mi-am luat si garniturile pentru buson, insa nu stiu de care sa pun ca am gasit 2 modele (cupru / metalica+garnitura de cauciuc). E interesanta garnitura de metal+cauciuc, insa nu stiu cat de rezistenta e...

IMG_20160907_092557.jpg IMG_20160907_092629.jpg

 

Si...intre timp, mi-am pregatit si difuzoarele spate. Imi iau pop-niturile necesare si dupa ce o aduc in Bucuresti...ma apuc sa le montez. Difuzoare + tweetere |(OEM).

diff.jpg

Abia astept... ca mi-e dor de ea. Ma simt ...incomplet :)) 

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu

Bafta !

Sudura daca e facuta cum trebuie o sa te tina,boxele si eu le-am schimbat,dar nu tot cu oem,s-a rupt membrana la ele si am luat AM+distantiere,sincer nu simt diferenta,probabil conteaza si calitatea noilor difuri'

Link către comentariu

Si eu tot de cupru stiu ca e mai buna. Si atentie, ca e de unica folosinta, se turteste cand strangi surubul, si la urmatoarea desfacere-strangere e posibil sa nu mai calce cum trebuie.

Link către comentariu
3 minutes ago, mad_kat said:

Si eu tot de cupru stiu ca e mai buna. Si atentie, ca e de unica folosinta, se turteste cand strangi surubul, si la urmatoarea desfacere-strangere e posibil sa nu mai calce cum trebuie.

Da,e de unica folosinta

Link către comentariu

Daca vrei...si nu e graba...vii la mine in Sema si am si pop-nituri de mai multe natii...inlusiv pistol :)

Link către comentariu

@Laurentiu_LWR, multumesc pentru disponibilitate :)

Intre timp, mi-am luat si pop nituri si pistol...desi contabilul sef(sotia) se cam uita urat cand tot cumpar cate ceva pt masina... :)

Am reusit sa am si toate sculele necesare inlocuirii baii de ulei. Imbusurile Cr-v (de la un coleg de munca ca nu am gasit nicaieri ) si cheile pipa din Leroy Merlin, tot Cr-V. 

Sper sa nu se rupa vreun imbus, avand in vedere ca baia aia o mai fost data jos acum 1 an de zile... Sper sa se desfaca usor :D

Modificat de Emy D
Link către comentariu

Gata...my baby is home! 

Am plecat azi dimineata cu ghiozdanul in spate (cu laptopul si bidonul de ulei in el) + in mana cutia cu baia de ulei, pasta de etansare, cheie pipa de 10 si 16 + imbus cu cap rotund de 5 si de 8. Asa am gasit informatia ca trebuia de 5 si de 8. Dar pe cel de 8, eu nu am avut la ce sa il folosesc. Toate suruburile le-am infiletat/desfiletat cu imbusul de 5. 

Spartura...IMG_20160910_103146.jpgIMG_20160911_000955.jpg IMG_20160911_001008.jpg 

Iar aici se poate vedea cat de gros e materialul si cat de prost este...  (nu cred ca are mai mult de 1.5 mm si porozitatea lui imi spune ceva despre calitate si maleabilitatea materialului. Zici ca e zamac...nu aluminiu)

IMG_20160911_001155.jpg IMG_20160911_001208.jpg

 

Metoda de lucru: pe spate (spatele meu, bineinteles :)) ) - Am dat jos bara ca altfel nu puteam urca pe rampe. (10 minute dat jos bara...10 minute pus). 

IMG_20160910_113900.jpg

Dupa demontarea baii de ulei, am curatat zona de pe blocul motor si am degresat. Cu ocazia asta am dat jos si plasticul care acoperea zona bielelor si am verificat sa nu fie vreuna stramba. Dar...totul arata super acolo. Si foarte curat. Am remontat plasticul la loc. 

Am curatat suprafata de etansare a baii de ulei (cea OEM sudata.) si am insurubat busonul. Pana la urma am ales garnitura de cupru. S-a asezat perfect si s-a strans bine. 

Apoi am pus pasta de etansare si hop cu baia sus. Am prins-o usor in suruburi, apoi am strans-o de la mijoc spre exterior. N-am avut cheie dinamometrica...dar am considerat ca am strans-o uniform. 

Apoi...uleiul in motor...si cheie... A pornit din prima, la sfer si fara fum. Asa si trebuia sa fie :D

Si...nu pica nimic => am facut o treaba buna iar satisfactia e pe masura (desi ...cu mai putini bani in buzunar)...

Pitesti - Bucuresti - 130-140 -> 5.2% ...decent, zic eu. 

IMG_20160910_145539.jpg

 

Si urmatorul pas? SCUT METALIC! 

Link către comentariu
11 hours ago, Emy D said:

Dar pe cel de 8, eu nu am avut la ce sa il folosesc

Cel de 8 il puteai folosi la suruburile laterale...

2013-07-11 14.52.37.jpg

2013-07-11 14.53.02.jpg

2013-07-24 11.18.35.jpg

Daca nu aveai pipa de 16 foloseai imbusul...:P

Bine ai revenit ;)

Link către comentariu

Pai da....dar aveam cheie pipa de 16... Mai buna decat imbusul de 8 :)

Multumesc pentru informatii. Fara postul tau de cand ai schimbat baia as fi mers orbeste si probabil m-as fi chinuit. Thanks! 

Ps: acum si prin Bucuresti sunt cu ochii in 4 dupa denivelari...

Link către comentariu

dinamometrica iti puteam imprumuta eu daca cuplul de strangere era in plaja ei.

cum ai urcat masina pe rampa, fara ulei in motor? ai dat cheie?

scut sa stii ca e o idee foarte buna! al meu cred ca m-a salvat de cateva ori de o distractie ca a ta.

Modificat de Muale
Link către comentariu

Trebuia strans la 15 Nm parca. Cam greu de gasit in plaja asta, asa ca am strans la mana, uniform. 

Masina am urcat-o pe rampa prin impingere... cateva persoane la impins si una la tras... (Nu aveam de gand sa pornesc motorul doar daca nu aveam alta solutie. As fi preferat sa nu fac asta). 

Scutul, cand vine o sa il izolez pe interior pentru a mai elimina din zgomot... (si nu numai, dar daca cumva voi primi o lovitura zdravana in scut sa imi protejez baia cu o zona de tampon)...  Numai sa primesc oferta de la Volksman. :) 

Link către comentariu

Cu asa ceva. Am o rola de material asemanator, cu care vreau sa izolez si plafonul masinii, haionul si usile... Numai ca pana acum nu mi-am facut timp de asta.

Link către comentariu

vezi cum se comporta la caldura.

nu are rost sa izolezi acolo daca e vb de izolatie fonica. izolezi babitaclu, nu scutul.

iar la socuri, 5mm de burete sunt =0 in cazul unui bolovan luat pe drum.

Link către comentariu

Muale,ar avea 9mm dar buretele pana in 1cm grosime in afara ca diminueaza sunetul produs de vreo piatra,obicect care intra in contact cu scutul,altceva nu face,doar in cazul in care ar fi fost estrudat (solidificat) avea o rezistenta mai buna si ajuta oarecum si la o mica protectie.

Emy,pt izolatie sonora,cum zice Muale, merge acel material dar nu la scut,acolo pt sunet/temperatura ai materiale ce se folosesc la panouri ignifuge si esapamente,etc.

Link către comentariu
47 minute în urmă, Muale a scris:

vezi cum se comporta la caldura.

nu are rost sa izolezi acolo daca e vb de izolatie fonica. izolezi babitaclu, nu scutul.

iar la socuri, 5mm de burete sunt =0 in cazul unui bolovan luat pe drum.

Comportament la caldura - transfer foarte mic de caldura si nu intretine arderea. Izolez si pentru zgomotul motorului care se aude de afara (ca nu ajuta cu nimic la diminuarea propagarii sunetului in interior) -> se mai diminueaza sunetul specific de diesel. 

Iar la socuri, ai fi uimit cat de bine poate face o zona tampon  (in loc de o lovitura de metal direct in baia de ulei, primesti una mai mica atenuata de buretele acela dens. Acel material este foarte dens si nu poti sa il strangi foarte mult. Mie imi pare ok.Sau daca nu, in zona baii de ulei, va fi o bucata de 1cm de polistiren extrudat rezistent la temperatura.

Link către comentariu

Eu mi-am comandat scut metalic de la odorhei, e excelent. Si-a scos banii deja de vreo 3-4 ori. Nu l-am izolat cu nimic, doar l-am pus sus, dar da, se aud destul de tare loviturile de pietre sau alte chestii ce intra in contact cu el. Pt o secunda de zgomot nu m-am mai obosit sa il izolez.

Link către comentariu

Pt o secunda = 1 piatra

Pt o secunda x multiple pietre = concert de drujbe 

Pt drumuri lungi x multiple pietre x o secunda = nervi

:D

 

Link către comentariu

Si...ne-am apucat de treaba...

IMG_20160912_191307.jpg

Cu ocazia asta, ca tot am dat jos torpedoul si consola centrala pentru a trage firele, m-am apucat sa repar si prinderile consolei centrale si a plasticelor din bord...

before and after:

IMG_20160913_101914.jpg IMG_20160913_102927.jpg

refacere ureche de ghidaj consola centrala: 

IMG_20160913_104736.jpg

Refacere zona de prindere cu surub (reconstruire - din plastic alb, da nu am mai gasit negru :( dar....se vopseste). 

IMG_20160913_104751.jpg

Urmeaza refacerea prinderilor torpedoului + ranforsari...si refacerea prinderilor plasticelor de sub volan. Toate-s coapte si fisurate... 

Link către comentariu

Fain,cred ca ai chef de mesterit...dupa ce ai patimit pe coclauri.Vezi ca azi e sarbatoare=pauza,plimbare.Spor. 

Link către comentariu

O fi sarbatoare dar angajatorul meu ma tine la birou (adica trebuie sa muncesc) si cum nu prea am ce face, mesteresc :)

App: ce sarbatoare e? :-?

 

Link către comentariu
  • loghy changed the title to Vw Golf IV Variant + DSG

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!