Jump to content

Vw Golf IV Variant + DSG


Emy D

Postare recomandată

da-i doua ture de banda izolatoare neagra ca suntem romani :D

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Vom fi, dar eu nu suport reparatiile alea cu pantent si sarma/banza izolatoare. Oricum, ideea e ca nu scartaie plasticele intre ele, ci plasticele alea in contact cu volanul fiindca sunt prea apropiate.  

 

Deocamdata ma abtin sa fac ceva pentru ca am o criza de rinichi (a plecat o piatra la plimbare) si nu-s bun de nimic... :(

Modificat de Emy D
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Deocamdata nimic nou, doar un mic concediu. Asa ca, va salutam din Grecia :) Vreme frumoasa, apa azurie...mancare buna... (stiti voi) :P

DSCN6360.JPG DSCN6365.JPG

 

Link către comentariu
Adrian Alexa

Am o intrebare :) Am vazut ca golful tau are si pilot automat. Cum si eu ma gandesc sa iau un Golf 4 merita oare sa insist sa am si eu pilot automat? 

Ti-e folositor? Functioneaza bine? Te ajuta?

Eu ma gandesc ca o sa fie de ajutor cand esti prin localitate si esti cap de coloana sau pe autostrada.

Mersi!

Link către comentariu
Adrian Alexa
1 hour ago, Muale said:

e util.

poti lua fara si pui ulterior.

Cat costa? Cum se procedeaza? Imi schimba maneta?

Link către comentariu

da iti schimba maneta! Daca ai masina pe benzina iti mai trebuie si un switch la pedala de ambreiaj. Despre costuri trebuie sa te interesezi singur : maneta+ switch (daca trebuie) + manopera (depinde de cine face operatiunea)! 

Link către comentariu

Doi bolnavi. Eu intru in curand in "service" si dat fiind faptul ca nu ma mai prea pot misca sau nu-mi pot permite sa mai fac mare lucru, masina asteapta. Asteapta izolatie, asteapta multe. Intre timp, intr=o dimineata nu tocmai buna, am parcat cam aproape de un stalp si nedandu-mi seama ca roata e si n panta spre stalp... mi-am zgariat bara si bandoul intr-un loc s-a turtit. :|

IMG_20160608_112332.jpg

Probabil ca dupa operatie ma mai ocup de ea (crize de rinichi datorita unei pietre care a plecat la plimbare si a blocat rinichiul drept - asadar trebuie scoasa). Dupa ce scap de asta, ma apuc de izolatie. Plafonul si fetele de usi. Ma bate gandul sa bag si direct in usi...insa mi-e lene sa dau jos macaralele si toate minunile pentru asta. 

Trebuie sa-mi verific franele: vad ca daca franez usor, franeaza "in valuri" (vreun disc/discuri ovalizat(e)). Si ma gandesc sa imi caut garniturile de la etrieri si sa-i reconditionez deoarece, am impresia ca pe spate frana nu e cea buna (de asta si tendinta masinii sa se lase de bot cand franez sau acel scartait prezent cand te urci in masina si ai frana de mana trasa).

Oglinda soferului a fost candva fisurata si lipita. Acum se decojeste lacul de pe ea (prbabil a fost si revopsita). Poate cand o reconditionez imi pun si oglinda mare pe partea dreapta.  

IMG_20160608_112317.jpg

 

Si mai sunt multe de facut...dar toate la timpul lor...

Link către comentariu

cred ca mai bine faci un efort si pui izolatie pe spatele usii (pe tabla, unde deja este o bucata mica din fabrica) in loc sa pui pe spatele fetei de usa (de plastic).

trebuie sa desfaci macaraua, cateva suruburi in plus. cred ca nu trebuie data jos de tot, ai loc sa te misti pe langa.

pe plafon merita izolatia! eventual sa te gandesti si la portbagaj.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Momentan, masina sta "pe dreapta" (de vreo 2 saptamani)  datorita oringurilor la injectoare. A crescut nivelul uleiului din baie enorm de mult. M-am apucat asadar de ele si surpriza: 2 injectoare cu garniturile ciupite. Al treilea era ok insa le-am schimbat sa fiu sigur. Azi ramane sa il fac si pe al 4-lea. Urmeaza reglajul si apoi schimbul de ulei. Sper sa termin in cele 2 ore cat o sa am la dispozitie. :)

Poze cu vinovatele: 

IMG_20160707_200302.jpg IMG_20160707_204003.jpg

Deseara vedem si rezultatul pe VCDS (corectii, consum, etc)... Apoi urmeaza o spalare sa arate si bine! :)

Link către comentariu

Gata si reparatia...

Cu ocazia asta am curatat si EGR-ul si deocamdata apare ca fiind nou. Vom vedea mai incolo cand incepe sa "borasca" :))

Corectiile stau bine, dar nu stiu cat de mult a fost afectata axa cu came. Daca ajung sa o schimb si pe aia, ma gandesc deja la trecerea la un ARL de 150 :) 

Corectii injectoare, fara consumatori. 

IMG_20160709_195659.jpg

Aici avem si campul cu consumul instant la ralanti.

IMG_20160709_195747.jpg

Si nu in ultimul rand: cu toti consumatorii porniti...

IMG_20160709_195846.jpg

Apoi o baie asa cum se cuvine...si duminica am iesit si noi la plimbare. (duminica seara, mers lejer in bucuresti - trafic light - 6.4 consum pe bc.- pare promitator...) 

IMG_20160709_204942.jpg IMG_20160709_205448.jpg IMG_20160709_205532.jpg

Ramane sa o monitorizez sa vedem daca mai face amestecul ala urat de motorina-ulei... :| 

 

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Te-ai plimbat pana la Ploiesti sau ai facut-o singurel ?:)

Link către comentariu

Singurel :) Data trecuta am dat bani si mai mult ca sigur ca mecanicul mi-o intepat oring-urile (neatentia si graba - ca de stiut stia cum sa le faca). 

A...si am trecut la Ulei longlife, norma 507.00 , Motul Specific 5W30 :) Sa vedem cum se prezinta cu el (o sa il tin maxim 15 000 km...) 

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am trecut degeaba la ulei long life ca n-a tinut nici o luna.... :banghead:

Am plecat in weekendul asta (27 August mai exact) pana pe Vf Vistea Mare + VF Moldoveanu. Am vrut sa il facem intr-o zi, asadar, singura varianta era sa mergem spre Pitesti, apoi spre Campulung, apoi spre Nucsoara, Sboghitesti. De acolo, am mai mers vreo 3 km pe asfalt...si apoi...drum forestier 40 km. 

Moldoveanu 006.jpg Moldoveanu 045.jpg Moldoveanu 052.jpgMoldoveanu 036.jpg

Si-am ajuns la capat de drum... 

Moldoveanu 093.jpg

Ne-am pregatit de urcat... si a fost cea mai frumoasa zi! 

La stana lui Burnei: 

Moldoveanu 097.jpg

Vedere de sus: Valea Rea.

Moldoveanu 111.jpg

Caldarea Vaii Rele: (pauza de masa si odihna) 

Moldoveanu 123.jpg + caldarea Vaii Rele de sus, de pe creasta  Moldoveanu 151.jpg

Sus pe creasta. 

Moldoveanu 160.jpg

Valea Vistei:

Moldoveanu 160.jpg

Am ajuns pe Varful Vistea Mare 2527m si apoi inca o jumatate de ora de catarat pe stanci si mers pe creasta pana pe Moldoveanu, 2544m. Superb! Absolut superbi muntii nostrii. 

Moldoveanu 197.jpg Moldoveanu 199.jpg Moldoveanu 222.jpg (Nu stiu ce se impartea acolo pe Moldoveanu, dar cand am ajuns si noi, cred ca s-a terminat ) :))

Am coborat destul de greu, grupul fiind obosit, epuizat. Am ajuns la masini la 9 PM si am inceput sa parcurgem din nou cei 40 km de drum forestier. Am facut vreo 13 km, cand mi s-a parut ca am atins ceva. Opresc imediat si ma uit sub masina: zici ca s-a deschis un robinet din baia de ulei...asa tare curgea. M-am luat cu mainile de cap cand am vazut...dar nu aveam ce sa-i fac. Am lasat masina sa curga pe drum... asteptand sa se intoarca un amic care era in fata cu un Opel Vectra B. S-a intors dupa vreo 15 minute. Dar nu aveam solutii. Chinga nu si nici nu era recomandata la drumul acela. Bara de tractare...nu... Semnal la telefon, doar vreo 20 km mai jos. 

Am dormit in masina, in frig (ei frig.....racoarea muntilor). Am dormit prost, asteptad ca orice masina care urca spre noi sa fie o Platforma. N-a fost. Pana dimineata cand am plecat pe jos spre prima localitate, nu a venit nici o platforma. Nimeni nu se baga pe drumul acela. 

Am ajuns pe la 10 dimineata in localitate (cu ajutorul unui localnic care era in trecere pe acolo si ne-a luat in masina). Am dat telefoane si in final...a ramas sa vina un coleg de serviciu, cu masina mea de serviciu si cu tatal unui prieten din Bucuresti, sa treaca pe la tara pe la un prieten si sa  ia o bara de tractare. N-au mai gasit-o si au facut alta. 

Ne-am intalnit si am inceput si tractarea. S-a rupt prinderea barii de tractare si am recurs la alte metode de prindere, care au rezistat pana aproape de Pitesti, unde am lasat masina. 

Si uite asa...s-a dus pe apa sambetei uleiul meu long life (foarte lunga viata a avut). Si o baie de ulei noua. Revin la cea OEM....pe care o voi suda.... 

---- 

ps: i final, am ajuns acasa pe la 10PM , duminica seara... 

 

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu

frumoase peisaje, nasoala patanie.

aveai scut (plastic, metal) ?

nu a mers tractata cu o sufa (cumparata din primul peco) ?

si eu am atins mult cu a mea si mi-am dat seama de mult ca g4 nu sunt facute pt denivelari.

scutul de plastic tot pe un drum forestier l-am pierdut.

Link către comentariu

Da...o sa imi fac eu unul din tabla de Aluminiu/Inox de 3 mm, ranforsata... Inoxul e mai dur, dar mai greu. Aluminiul e mai usor dar mai moale si ar trebui ranforsat. Deocamdata, sa o repar si sa o aduc acasa, apoi scutul! 

@Muale, nu aveam scut si primul Peco era la vreo 50-60 km (din care erau vreo 30 doar de drum forestier, cu pante, rampe si denivelari). Fara motor...nu ai servofrana...si risti sa intri in cel din fata ta. 

Modificat de Emy D
Link către comentariu

Nasol moment. Si eu trebuie sa-mi achizitionez neaparat un scut. Am inteles ca cei din Odorheiu Secuiesc fac scuturi bune. 

Link către comentariu

Adevaru-i ca pentru banii aia parca nu merita sa-mi bat eu capul sa fac scut. Tabla de inox/Alu de 2-3 mm, striata...e si aia destul de scumpa + timp alocat, munca, etc... Hmmm..

Link către comentariu

Este confecţionat din tablă de oţel cu o grosime de 2 mm si livrarea pana in Bucuresti costa 20 lei am vorbit eu acum. Ei spun ca inclusiv locasul pentru a schimba uleiul se potriveste. O sa comand si eu luna urmatoare

Link către comentariu

la AJM se potriveste, il am eu sub masina.

la alte motoare, posibil sa nu se potriveasca.

Link către comentariu

Vali tot de la ei ai luat ?

Eu am Golf 4 Variant BCB. Am discutat pe chat acum cu ei si garanteaza ca se potriveste perfect fara modificari inclusiv la baia de ulei. Se simte diferenta ceva in bine sau rau cu scut ? 

Link către comentariu
  • loghy changed the title to Vw Golf IV Variant + DSG

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!