Jump to content

Vw Golf IV Variant + DSG


Emy D

Postare recomandată

no, sa pun si eu niste poze, pt ca Duminica am vrut neaparat sa le pun. Dupa un polish la sticla de la ceasuri. 

Welcome aboard! :)

20250217_084947.thumb.jpg.9e6941de19b4d23081d4b0e73d53ff6f.jpg

Si-amu, cum arata.
20250216_174945.thumb.jpg.129b9c42fde2c91ba1454f7fe07b6020.jpg 20250216_180050.thumb.jpg.1ca24f749268ec68b6135b4fbf2536d7.jpg 20250216_183942.thumb.jpg.ed670f43e6258159f5667496cb81885a.jpg 20250216_184247.thumb.jpg.9c60e339879f42c67be345e452f6418e.jpg 20250216_184256.thumb.jpg.b221944a41f58e1de5d6850bcfa86c4d.jpg 



Volkswagen Airllines cu acest mic pui de "feto" (Phaeton). :))

20250216_184405.thumb.jpg.efc9bd6ac18675bb2e406e7128539e58.jpg

Sii.... cred ca trebuie sa mai vad prin codare pe acolo, ca viteza citita de ABS e diferita fata de cea din ceasuri. Pe ceasuri arata cu 3-4 km mai mult decat pe ABS. Din moment ce viteza citita de ceasuri e cea din ABS, acul ar trebui sa indice acea viteza, nu? banuiesc. Vedem. 

Si... extra cu ce sa ma joc: 
Motor CAN sniffer. 
20250216_175551.thumb.jpg.97a885d0ed22603797f5d11bfdb52db5.jpg 

CAN data: 
20250216_182838.thumb.jpg.41d07ff5969d565389f06d052820b93a.jpg

Diagnoza merge bine. Un pui de VCDS acolo: Measuring blocks, Fault codes, erase fault codes.  :)
 

Si dupa ce opresti motorul, ramane asa pt cateva secunde. Ca la alea noi. Deci, Golf 4 cu apucaturi de Golf 7? :))


20250217_084054.thumb.jpg.b3f2cc7e4e7c6c2332b8112b6db6296b.jpg

Cand am timp sper sa imi fac propriul skin. Pana atunci, ma bucur de ce avem aici. 

Drumuri bune! 

20250216_183821.jpg

Link către comentariu

Tocmai cand mi se parea foarte corect decalajul intre viteza citita de abs si cea afisata de vitezomentru (dat fiind ca G4 exista senzor pe cutie pt viteza) mi-am adus aminte ca ti-ai pus DSG... Adica tie iti intra in ceasuri semnalul de viteza prin CAN?

Link către comentariu
53 minute în urmă, acidone77 a scris:

sigur nu s dati inainte?

@acidone77 Man, cred ca sunt dati inapoi .... Am descoperit undeva un decalaj de vreo 60-100K  (prin inregistrarile la RAR). Nu stiu daca au fost din rea vointa sau doar greseala celor de la ITP. Dar la cat de bine merge, si as afla ca are 700K, maine as pune cifrele alea acolo. :))

 

@Doomythanks! a fost ceva de munca, dar m-am intins cu ele ca deh... lipsa de timp, copii, familie, etc. 
 

@mad_kat exact. viteza de pe ceasuri e luata din unitatea de ABS prin CAN. O trebuit modificat eepromul ceasurilor ca sa mearga asta (cu riscul de a nu merge Cruise Control-ul). Dar culmea, merg toate, inclusiv CC-ul. :)

trebuie doar sa vad daca e normal ca acul sa indice mai mult fata de ABS sau trebuie sa fie fix pe fix. Bine, pot "decalibra" un pic acul ala de la vitezometru cat sa fie fix pe fix  ca e vorba doar de 3-4 kmph. Dar na... OCD-ul... :))

 

Link către comentariu
marius1982.11

Blana! Abia astept sa ma apuc de mesterit la mine. Sunt undeva prin timisoara, fingers crossed.

Viteza afisata de ceasuri e mai mare putin decat cea reala pt ca vw nu isi asuma sa iti iei amenda, asa ca se asigura ca esti sub cea care crezi tu ca esti. daca pe output test iti arata 3k rpm si 100kmh e bun. Dar asta asa era si pana acum, nu cred ca s-a modificat ceva.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!