Jump to content

Vw Golf IV Variant + DSG


Emy D

Postare recomandată

Daca as fi fost in locul tau luam radiator nou in locul Kaercherului.

Ce ai facut la prag va trebui sa fac si eu pe dreapta la Bora - in ciuda curatarii repetate a pamantului de flori din spatele contraaripii de plastic - a cam piscat rugina pe acolo :(

Link către comentariu

Da, as fi luat si eu, doar ca Karcher-ul nu a fost luat din banii mei :)) Asa ca... solutia temporara a fost sa iau pe ala din dezm...si mai incolo schimb radiatorul cu unul Valeo:)

Citat:

Ce ai facut la prag va trebui sa fac si eu pe dreapta la Bora - in ciuda curatarii repetate a pamantului de flori din spatele contraaripii de plastic - a cam piscat rugina pe acolo

Daca astepti sa treaca iarna sa vezi cum o sa arate la primavara ... Si tot mai mult o sa fie afectata tabla acolo si o sa se slabeasca pana o perforeaza...si apai sa vezi distractie... :(  Cu cat mai repede o faci, cu cat mai bine (NU fa ca mine- Eu regret ca nu am facut-o anul trecut sau imediat dupa ce am luat masina si am vazut vopsea umflata !) 

Modificat de Emy D
Link către comentariu

Da,e problema comuna la gama mk4/bora la scurgerea din praguri

si eu am scos la pamant de acolo ca aveam de un ghiveci :)

Link către comentariu

Gata si distributia, rulmentii spate + pivoti fata. Momentan nu fac geometria rotilor ca masina merge foarte bine si nu mai am timp. Volanul merge la fel, sta drept, se misca la fel, in mers nu trage stg/dr. Tutti bien. 

Si gata si de vacanta. SB--Ploiesti-B-traversat BG via Sofia - GR - Halkidiki- plimbat pe acolo si inapoi in B, apoi SB. 

IMG_0277.jpg.38b2f524471e092352ad8ea6ff312bb1.jpgIMG_0278.jpg.949319ec3356f9185736a6b283a6b9ed.jpg

IMG_0283.thumb.jpg.766a9d5d1ef5d83f2e45370ca4e019b2.jpg IMG_0284.thumb.jpg.781c4e2f89de3fb0950506f01fc711a7.jpg IMG_0288.thumb.jpg.486009f09b94b2ad24f4a9007e63b074.jpg

 

ps: Distributia cealalta era pusa extrem de prost. Intinzatorul pus prost, fuliile puse prost... etc. Acum e ok. Distributia pusa cu cale, la 0.  Motorul si-a schimbat zgomotul si au disparut vibratiile din habitaclu. Everything is looking good! 

Drumuri bune colegi! 

 

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu

La distributie am schimbat absolut tot: curea, rola intinzatoare, rola ghidaj + intinzator hidraulic, pompa de apa. Contitech+Ina +Hepu -780 ron

Am ajuns in Grecia cu bine.

4 Adulti + Bebe de 11 luni in scoica + portbagaj plin + portbagaj suppimentar Thule Ocean 500 (plin si asta). Mers in forta, + Asteptat la cozi la granite: vreo 30 minute la Giurgiu si vreo 40 minute la Kulata. Consum la pompa, 5,9. 

Ma declar multumit dar totusi, parca ar fi mers un soft. Sau injectoare de ASZ + Turbo mai mare + Soft. 

IMG_0327.thumb.JPG.9ac47562258bb6a818303358efa11930.JPG

 

IMG_0363.JPG

Modificat de Emy D
Link către comentariu

Concediu placut...cred ca niste roti pe 16 te-ar fi ajutat sa nu o simti asa...greoaie...

Daca intri in jocu asta...al upgrade-urilor...pai tre sa joci nu gluma...pentru ca fiecare upgrade...cere altul la randul lui...si nu stii cand se va termina :)) si cand ii vei simti gustul...vei vrea mai mereu mai mult...

Link către comentariu

cu jante pe 17 masina plina si cu prostie d-aia pe tavan bine ca te-a dus.

sprintena nu avea cum sa fie :)

concediu placut!

 

Link către comentariu

@mad_kat, sa stii ca era destul de sprintena pe drum drept/usor inclinat (treapta 3 si 4 trage foarte bine). Problema e cand ajungi la viteza de 120 kmph pe Autostrada si e panta mare.... atunci se simte grea si trage, dar greu. 

Deci, ma gandesc la un turbo (o varianta cum are @Laurentiu_LWR cu admisie de 2.0 BKD) sa duca pana in 200 CP) + Soft. 

Pana atunci, gata, mi-am luat alt haion, si trebuie sa il pregatesc de vopsit. Arata foarte bine, dar, ca un haion vechi de 12 ani (masina donatoare era din 2005)...are un colt cu vopsea umflata- Se rezolva la vopsit. Dupa vopsire va fi dat cu spray cu ceara in interior prin toate cotloanele...

Si mi-am luat si stopuri Pacific. Sa vad daca dau bine pe masina sau le las pe astea originale. 

Poze, mai tarziu. 

 

ps: Am ajuns aseara acasa, din drumul spre Grecia, cu popas de 1 zi jumate in Bucuresti. Consum de 5.9 (la pompa ) si pe drumul de intors (via Makaza). 

Ma declar, multumit de masina! 

Link către comentariu

Poza cu haionul. Are un pic vopseaua umflata acolo, insa luneta va fi data jos si va fi vopsit in totalitate. Remontata luneta si apoi montat pe masina. 

IMG_0509.thumb.jpg.41d2ef8aac4f6a8a8b438da78c41e308.jpg 

Si am trecut (temporar) la stopurile Pacific. Pareri? Sa raman la cele cu semnal galben? :scratch:

IMG_0514.thumb.jpg.1db2745aa154de05b8c8881b38edf487.jpg

Link către comentariu

Nu chiar de SDI. Mai rau: de 1.4 :))Pe bune, chiar e de pe o masina cu motor de 1.4, an fabr 2005.

"Lasa caii sa fuge", ca punem altii (turbo, soft, etc) :D

 

Link către comentariu

Stopurile de pacific dau muuult mai bine pe masinuta :)

Spor la treaba cu haionul! Am prieten cu golf 4 din 2005, break luata din DE in 2008, cu 90k km, impecabila si are haionul varza de rugina acum...anul trecut l-a facut la cineva si tot iese rugina. 

Eu cred ca de la sarea de pe drum pe timp de iarna se mananca. Nemtii au drumurile net superioare mai curate decat noi.

Bafta!

Link către comentariu

Niet! Problemele apar de la imbatranirea chederului existent intre luneta si haion (loc unde deja incepe sa stea apa) + probleme de la stergatorul de luneta (scurs apa in interiorul haionului + pe buza inferioara a lunetei si dopurile de scurgere astupate). Si colac peste pupaza, orice haion gasit la care m-am uitat, niciunul nu are data ceara in interior. 

Asadar, asta pe care il fac, o sa aiba gaurile de scurgere libere, antifonat bine + ceara in toate colturile si zonele posibile. Si nu se mai pune problema de stergator, care deja este anulat si anulat va ramane! 

Link către comentariu
5 hours ago, Emy D said:

Nu chiar de SDI. Mai rau: de 1.4 :))Pe bune, chiar e de pe o masina cu motor de 1.4, an fabr 2005.

"Lasa caii sa fuge", ca punem altii (turbo, soft, etc) :D

 

Am vazut masina cand era la dezmembrat,ca eu vroiam ruloul de la portbagaj,si parca scria ca e SDI.Urmeaza ARL + soft??

Link către comentariu

Esti sigur ca ai vazut aceeasi masina? :) 

ARL + soft? Ar fi fain sa gasesc un ARL si sa il pun pe masina, insa numai daca gasesc masina intreaga si restul sa o dezmembrez eu. Dar, mici sanse. Cred doar ca trec la un turbo de ASZ/ARL cu admisie de pe 2.0 TDI BKD + Soft. daca ajunge in 160-170 CP pt moment imi ajunge. Dupaia clar o sa vreau mai mult...dar mai e pana acolo. 

Link către comentariu

1800 masina de UK ARL hatchback completa,sau 1300 motor+ cutie era zilele trecute pe facebook

Link către comentariu

Vedem la momentul oportun. Acum pot eu sa-mi tot fac planuri, dar pe partea ailalta, treaba sta altfel:  sotia e paznic la pusculita :))Raspuns: Iar bagi bani in masina? :huh:

 

Link către comentariu

Salutare din nou. 

Am ajuns sa refac ITP-ul. Nu mai stiu cum e faza cu coeficientele de franare: Cat % pe fata si cat % pe spate?! Parca era vreo 80 si cea % pe fata (asa a iesit din prima) si pe spate doar de 51% - ceea ce mi se pare cam putin. Banuiesc ca trebuie sa reconditionez etrierii si eventual candva sa schimb eu si toate conductele de frana - ca or avea destul timp de cand sunt pe masina. 

In rest, a trecut ok inspectia tehnica - Pentru inca 2 ani... 

 

apropos: iar trebuie sa investighez frana de pe fata. Uneori, franeaza in valuri. Tin pedala in aceeasi pozitie si masina franeaza mai tare, mai incet, mai tare mai incet, mai tare....mai incet. Daca franez mai tare si brusc, o perioada nu mai am treaba cu asta. 

In plus, ma streseaza un zgomot la rulaj. Pana in 50-60 kmph, am un zgomot asemanator cu zgomotoul de rulmenti. Am crezut ca e de la cei de pe spate insa, dupa inlocuirea lor, zgomotul doar pare ca s-a ameliorat putin. 

Atasez si filmarea , desi nu stiu daca se aude. 

https://photos.app.goo.gl/LZHTjGCgDYZ4S47u2

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu

@loghy, scuze pentru offtopic :blush:

Sambata am golit IC-ul de ulei, deoarece am observat intr-o zi ca am scurgeri de ulei la o imbinare a traseului. 

IMG_0603.thumb.jpg.8efb453135d7ff501287ca80407589f6.jpg IMG_0621.thumb.jpg.bde2b6d4418f1d39904b33f3b705b607.jpg

Atat am scos din IC. Nu pare mult.

IMG_0617.thumb.jpg.f87c6c2fc703f20a78ca81c0c6843956.jpg

Si apoi m-a mancat undeva sa desfac suruburile de la MAP. S-au rupt amandoua. Dupa ceva chinuiala cu diferiti clesti, etc...am ajuns la aparatul de sudura. Am sudat 2 piulite mici si pt ca s-au incins suruburile au iesit usor din gaurile respective. 

Am pus altele, noi. IMG_0619.thumb.jpg.be811e52289df27fbf24ac3828f5539f.jpg

Am si lipit urechea de sus care prinde IC-ul pe masina. Era rupta de cand e masina la mine si am ajuns in bordura din cauza uneia care mi-o intrat in fata. Candva o sa schimb si IC-ul... Poate cu unul de pe darkside :grrrrrr:

Si am trecut la rotile de iarna. Atat cu jantele pe 17, ca pe langa dimensiunea incorecta pe fata si uzura pneurilor, faceau zgomot la rulaj (tot din cauza pneurilor). In plus, dimineata am temperaturi de 2-3 grade Celsius, nu tocmai potrivite pentru cauciucuri de vara. Acum s-a facut liniste. Zici ca merg cu un benzinar :))

IMG_0602.thumb.jpg.a15677de12eafaf8da72ef3f0a72eb0e.jpg

*poza din parcarea subterana unde lucrez. Brrr, o sa-i mearga bine iarna asta! 

 

 

Link către comentariu

Ai mesterit mult.La acele îmbinări schimba garniturile.Eu am schimbat miez turbo si curatata geometria si am comandat la o firma garnituri noi de tip o-ring.Am montat tot si nu am pierderi de ulei sau sa sufle afara.La haion in spate la mine au fost înfundate găurile de scurgere,am intervenit dupa ce mi-a furat cineva sprituitorul dim spate.am luat de la reprezentanta capac si.sprituitor nou si atunci am demontat stergatorul.

Link către comentariu
  • loghy changed the title to Vw Golf IV Variant + DSG

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!