Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

Schimbat in reprezentanta distributia la 1.2 TSI, la 60000km, 2000 RON.  Aici a intrat lantul, intinzatorul de lant, semeringul de la distributie, toate suruburile, ulei si filtrul de ulei. Am fost surprins de faptul ca mi-au dat in cutie piesele uzate, inclusiv suruburile de toate marimile inlocuite cu altele noi. Lantul cu pricina e la a treia generatie, mi s-a spus ca a mai fost un model intermediar care facea si el probleme. Acesta are zalele dublate toate. Intinzatorul de lant nu a fost schimbat, avea acelasi cod cu cel original. Acum sa vedem cat tine ca din ce zic ei, problema ar fi rezolvata (au mai zis si alta data). Au mai zis ca la pornire un zornait sub 3 secunde ar fi normal, pana se amorseaza intinzatorul, dar daca se depaseste acest timp, se impune schimbarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am facut revizia de 6 ani, i-am pus sa masoare lantul, si de atunci imi zornaie mai rau decat inainte....huruie nu zornaie. Probabil la masuratoare au deranjat ceva pe acolo..daca stiam imi vedeam de treaba.

De zornait, zornaie si motoare produse in 2012, asa ca ma indoiesc ca au facut cine stie ce inovatii pe la lant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 9/12/2017 at 8:46 AM, NicuT11 said:

Acesta are zalele dublate toate. Intinzatorul de lant nu a fost schimbat, avea acelasi cod cu cel original.

inseamna ca ti-au pus kit-ul 03F198158A, iti rezista +-90000 km...

 

On 9/12/2017 at 9:38 AM, vizitator said:

De zornait, zornaie si motoare produse in 2012, asa ca ma indoiesc ca au facut cine stie ce inovatii pe la lant.

eu stiu pe cineva care zice ca nu l-a schimbat deloc si are 170000 km

mai e un rus care se lauda pe net ca are 130000 km cu el si e silent

si mai e un italian care si-a pus singur kit-ul 03F198158B prin 2015 si ca sa vada cat de uzat e dupa 40000 si-a schimbat iar distributia acum cateva zile(totodata vrand sa isi puna intinzatorul si lantul cu codurile actualizate), diferenta dintre lantul vechi si cel nou era sub 1mm

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ha, nu trebuie sa dai lantul jos ca sa vezi cat s-a alungit. Se masoare alungirea la rece, si, eventual, se compara cu alungirea precedenta.,

Spre ex eu in luna mai 2015 am avut o alungire de 72mm. In sept. 2017 alungirea era de 72.8 mm (sub 1 mm alungire in plus fata de masuratoarea precedenta).

Mergand tot asa, voi prinde 100 000km cu kitul de distributie original. Asa ca eu ii cred pe cei care au spus ca au trecut de 100 000km cu un singur lant. Da, zornaie 1-3 sec la pornire, dar nu sare de la punct.

Modificat de vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alungirea masurata de reprezentanta nu stiu ce semnifica exact, prin unele parti am vazut ca masoara in grade si ma gandesc ca nu semnifica cat de lung e ci cat se "indoaie" 

el decat sa se duca sa ii masoare in reprezentanta lantul cu cat o fi in italia tariful, a preferat sa isi cumpere kit-ul cu 100 euro si sa umble singur la el ca tot voia sa isi puna ultimul cod de intinzator 03F109507F ( avand D, s-a actualizat in 1.2016) si lantul 03F109158J ( avand G, s-a actualizat in 6.2017)

comparate unul langa altul era diferenta sub 1 mm dupa 40000 km si arata la fel, doar ca g-ul era fabricat in italia si j-ul e in japonia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unele reprezentante (ex Brady Trade) masoara unghiul, altele alungirea la rece (Avia si Porsche). Unghiul inseamna cam cat se indoaie lantul la rece, alungirea cam cu cat s-a intins. Ambele au niste valori care, daca sunt atinse, necesita schimbarea kitului.

Asa cum am spus, eu dupa 6 ani de utilizare zilnica, am o intindere de 72.8mm. Cred ca pe la 10 ani ajund la 74mm, se va necesita schimbarea lantului (ma intreb daca imi mai da cineva kulanza dupa 10 ani)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teologul, abia acum 10 zile am masurat alungirea lantului si am aflat ca am 72.8mm. Era imposibil sa fi repetat de 4-5 ori acest lucru ptr ca nu stiam care e alungirea. Ce am repetat eu de 4-5 ori este faptul ca, la o alungire intre 72-74mm, lantul e in parametri. Si f bine am facut ca am repetat, ptr ca multi nu au rabdare sa citeasca din urma. Daca nu poti sa ii ajuti pe altii, macar nu ii incurca pe cei care incearca acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/20/2017 at 10:02 PM, k4b00 said:

inseamna ca ti-au pus kit-ul 03F198158A, iti rezista +-90000 km...

Asta e de bine? E bun kitul pe care l-au pus, sau exista altul mai bun?

Modificat de NicuT11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ăsta e kit-ul care ar trebui să se pună și primește încă actualizări la piese 03F198158B.

Când l-ai pus și unde? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum trei saptamani la Nurvil Tg Jiu. E posibil ca intinzatorul de lant cu care a venit masina din fabrica sa fi avut codul nou. Daca nu era asa, probabil il schimbau. Ce are in plus 03F198158B fata de 03F198158A?

Modificat de NicuT11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Difera latimea lantului, a pinionului de pe arbore, a patinelor de ghidare si a intizatorului. Deci este total diferit fata de A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ma tine +- 90000km, ma declar multumit. Nu cred ca voi mai avea masina la urmatoarea schimbare. Multumesc de raspunsuri.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E a doua oara cand trebuie sa trag pe dreapta si sa repornesc motorul, din cauza de citire implauzibila de pe G247. Dupa prima patanie am schimbat senzorul. Zilele astea s-a intamplat din nou. Masina parea ca pe moment a ramas fara benzina si a pornit mai greu ca de obicei. Rezervor plin, bagat benzina de 99 (probabil cam 75% de 99 peste 25% de 95)

Pot fi si alte cauze decat senzor sau cablaj?

6229 - Fuel Pressure Sensor (G247) 
          P0191 00 [096] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 87487 km
                    Date: 2017.10.01
                    Time: 19:13:26

                    Engine speed: 1651.00 /min
                    Normed load value: 42.7 %
                    Vehicle speed: 28 km/h
                    Coolant temperature: 89 °C
                    Intake air temperature: 62 °C
                    Ambient air pressure: 1010 mbar
                    Voltage terminal 30: 13.457 V
                    Unlearning counter according OBD: 35
                    Fuel high pressure: actual value-Actual fuel rail pressure: 2438.44 hPa
                    High fuel pressure: specified value-Fuel rail pressure: specified: 82498.3 hPa
                    Fuel low pressure: actual value-Fuel pump: actual fuel pressure: 2934.62 hPa
                    Activation of fuel pump electronics-LEPWMBKS_W: 92.000 %

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut tuturor

Am sa indraznesc sa scriu si eu aici, dupa ce in prealabil am citit toate cele 65 de pagini alocate problemei cu zdranganeala lantului de la motorul 1,2 TSI. Prin urmare, am achizitonat pemtru sotie un Beeatle 1.2TSI cu data fabricatiei martie 2013. Masina cumparata din germania cu istoric de service si km verificati. Masina are 90.000km si singurele interventii au fost reviziile. Lantul se aude uneori la pornirea la rece si atat. L-am mai auzit foarte rar la semicald. In rest totul este ok.

Ce trebuie sa inteleg din spusele voastre; ca este momentul sa-l schimb, sau sa nu umblu la el, asa cum ma povatuieste "tehnicianul" de la DariusMotors Ploiesti ?

caci dupa toata lectura celor 65 de pagini, sa nu va fie cu suparare, dar tot nu m-am lamurit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Beetle din 2013 inca a ramas cu distributia pe lant? Ca Golf7, Octavia 3 din 2013 erau deja cu noul motor EA211 pe curea. Beetle din ce an a trecut pe curea la 1,2 TSI? Skoda Rapid de ex. a trecut abia din 2016 la noul motor. Daca nu se stie sigur ce motor are, postati o poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana in 2016, Beetle tot cu CBZB a ramas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca lantul bate cateva secunde la pornire nu e nici o problema. Daca uleiul nu e de calitate dureaza putin pana se amorseaza intinzatorul. Trebuie schimbat kitul de lant atunci cand bataia e continua. Lantul nu sare de la punct decat cand e foarte uzat sau cand nu isi face treaba intinzatorul. Daca trebuie schiimbat lantul, va recomand sa schimbati tot kitul - lant, intinzator, patine, pinion ax cu came, pinion la vilbrochen, suruburi. Va recomand sa achizitionati kitul de lant de la un distribuitor autorizat VW sau pe original urmarind codurile OE de la Autokarma sau e-piesa. Oricum diferentele de preturi nu sunt mari. Manopera la reprezentanta e platita la ora de lucru si costa aprox. 1000lei. La alte ateliere particulare manopera e mai ieftina. Eu am un Golf 6 TSI 77kw din noiembrie 2011 luat de nou de la Midocar, acum are 52k si nu am auzit inca bataie de lant. De cand am masina singurul defect a fost o fisa de bujii intrerupta.

Eu recomand cu caldura acest motor si nu va luati dupa toti carcotasii care posteaza aici. Cine isi intretine masina si nu o tureaza constant la 6000 de ture se va bucura de ea mult timp fara probleme.

Va urez cati mai multi km fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu consuma gram de ulei de la schimb la schimb. Eu folosesc Castrol 5W40 Titanium FST pe care il gasiti la un pret bun la Norauto sau Autokarma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Eu am schimbat distributia la 24000km in decembrie 2012. Si asta fiindca au sesizat cei de la service ca zgomotul persista. Iesise de 2 zile din garantie. Mi-au spus ca 50% din motoare au problema la intinzator si cat ma costa. Am lasat masina la ei. A doua zi m-au sunat si mi-au comunicat ca au reusit sa obtina un acord pentru a-mi face inlocuirea gratis, asigurandu-ma ca nu voi mai avea probleme cu noul intinzator.

In februarie 2016 mi s-a distrus motorul (la 78000km), dar nu din cauza asta ci pentru ca s-a blocat pompa de ulei. A trebuit sa-l inlocuiesc. Am obtinut o reducere de la VW, dar tot m-a uscat. ce nu-mi mai amintesc e daca pana la acest eveniment am mai avut zgomotul acela.

Acum am 111000 si am ceva zgomot la pornirea la rece. Motorul e inca in garantie, implicit si distributia. Am fost la ei si le-am arat cum face. In prima faza mi-au spus ca exista un dispozitiv ce se monteaza pe motor si masoara intinderea lantului. Daca se dovedeste ca se situeaza in anumite limite, atunci platesc aceasta verificare, altfel imi schimba lantul pe garantie. In fine, s-au pregatit, au demontat ce trebuia pe la masina si, cand sa se apuce au venit si mi-au zis ca s-a schimbat procedura si ca verificarea consta intr-o inregistrare video. Daca zgomotul dureaza mai mult de 3 secunde, atunci se schimba pe garantie. A doua zi dimineata au facut asta (asa zic ei...) si mi-au spus ca nu face mai mult de o secunda, deci nu trebuie sa-mi fac griji. Acum am cateva intrebari:

1. M-au dus cu zaharelul?

2. Motorul montat in 2016 are implicit si versiune noua de kit de distributie (ei mi-au spus ca da)?

3. Stiti, cumva, care e procedura pentru inlocuire in garantie?

 

Multumesc.

Modificat de Catalin_Nic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa schimbi uleiul. Intinzatorul e hidraulic si daca uleiul e slab calitativ se va auzi bataia de lant la pornire la rece. Daca bataia persista trebuie inlocuit kitul. Daca trebuie asta incearca la alta reprezenranta VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizavi de zgomot, da, te-au dus cu zaharelul, se masoara intinderea.

Uleiul, daca e de calitate, schimbat la maxim 12-15000, ideal 10000. Dar presupunem ca ai pus ulei de calitate.

Motorul din 2016 ar trebui sa aiba distributia noua. Dar e motor nou, sat reconstruit? Ai idee de acest lucru?

Cat te-a costat motorul ca piesa de schimb? Dar cu tot cu manopera?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!