Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

Da da, mersi, am gasit-o deja, pe baza unor poze pe net.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actiunbea saiba a fost una de succes, dupa montarea saibelor in anul 2011-2012 nu am mai auzit de turbine cazute la 12 tsi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si acum se mai practica, se evita pe cat posibil schimbarea turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! Am citit foarte multe topic-uri legat de tsi. Daca sunteti amabili sa-mi spuneti in afara de problema cu lantul care s-a mai remediat (nu ar fi problema sa schimb kitul de distributie la 40000 50000 km care ii fac in 5 6 ani) si faimoasa saiba. Alte probleme majore mai sunt? Gen consum mare de ulei 1l la 1000km, erau niste persoane care se plangeau la 1.4 1.8 . merita un 1.2 tsi in loc de 1.6tdi unde am vazut ca sunt costuri foarte mari la pompa combustibil, inalte, injectoare volant etc. Mentionez ca as vrea 1.2tsi pt ca e suficient pentru mine..nu vreau cai multi si un consum un pic mai ok fata de 1.4 / 1.8.

Momentan am un 1.9 tdi care ma mancat de bani, fostul proprietar nu prea a avut grija de ea.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu recomand generatia veche de 1.2/1.4 tsi, daca bugetul tau este cuprins intre 5000-7000E orienteaza-te spre alta masina, sau alta motorizare (evita motorizarile cu distributie pe lant) nu ai nici un control la achizitie, te poti trezi cu masina care iti ia 1 litru la 1000/2000km, au fost cazuri cand a cazut lantul la 12000km dupa schimbare cu piesele originale, iar reparatia depaseste 1500E din cauza ca trebuie schimbate multe prin motor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic: Mortadelo, îți recomand cu căldură sa cumperi un 1.2 tsi. Alte probleme in afara lanțului de distribuție nu are. Există kit de reparație pentru lanț care e foarte ieftin și un schimb de distribuție e mult mai puțin costisitor comparativ cu 1.6 tdi. Consumul e decent. Ulei mănâncă cam 1 litru între schimburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emilut multumesc mult. Asa ma gandeam si eu. Mai bine schimb des kitul de distributie la un tsi decat sa dau mii de lei pe sistemu de injectie la un tdi care pica de la spanul produs de pompe si se compromite.

Deeman ai si tu dreptate dar cred ca si alte marci au si ele bubele lor. Sper sa nu am ghinionul sa schimb 1l la 1000km. Eu am 2 colegi la munca cu tsi 1.4 si 1.8 maxim 1l au completat la 10000

Eu la actuala masina ii schimb la 8000km cam atat fac pe an. Nu sunt de acord cu schimbul la 15000 30000.....la 30000 cred ca schimbul il faci mai mult din completari.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mortadelo, eu detin un Seat Leon 1.2 din 2011, nu pot decat sa iti recomand motorul de 1.2. Eu am luat masina cu 0 km si acum dupa 6 ani am peste 100.000 km, nu am adaugat strop de ulei in masina, l-am schimbat doar la revizii. Distributia si actiunea saiba la turbina la 30.000 si de atunci..drumuri intinse:). Totusi, daca te vei decide sa cumperi un 1.2 TSi recomand o verificarr intr-un service, VW, Seat, Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

detin un seat Toledo 1.2 tsi 86 cp din 2014  , am 44000 km nu am completat ulei niciodata intre schimburi ( facute la 15000)  si verific uleiul in medie cam o data pe luna. Despre sunetul lantului cred ca l-am auzit de 2 ori ( numai dimineata la pornire)  timp de 1-2 secunde 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detin de 6 ani o Octavia 1.2 tsi si pot sa spun ca, in afara de zgomotul de lant, alte probleme nu are. Legat de completatul cu ulei nu am avut probleme pana acum o luna, cand a trebuit sa completez cam cu 300 ml ulei. Oricum, 300 ml la 10 000 km nu e mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbul distributiei pe lant costa doar 1000 lei? Mie mi-au cerut 2500 lei la un AD Garage in Bucuresti pentru 1.4 TSI cu piese FAI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia care am traso ca 1.2 tsi este o alegere buna. Un schimb de distributie la cativa ani nu e foarte costisitor comparativ cu dieselul. Schimbul de distributie m-am interesat e pana in 1000lei cu tot cu piese. Pana in 1l la 10000km e perfect din punctul meu de vedere. Va multumesc pentru informatiile oferite legate de 1.2tsi. Va doresc cati mai multi km fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezentanta schimbul distributiei (lant, patine, intinzator) plus manopera costa 1700 ron. Se mai adauga si costul uleiului si al filtrului de ulei, dar, daca operatia se face chiar in perioada reviziei, nu mai punem si aceste costuri (pentru ca oricum uleiul si filtrul de ulei trebuie schimbate la revizie.

Daca operatia se face la un service nonreprezentanta, costa mai ieftin.

Cat despre ulei, motorul nu mananca ulei. Eu am completat f putin acum, dupa 5 ani jumatate de cand am masina, dar e posibil sa curga pe undeva. In primii 5 ani nu am completat deloc (insa e adevarat ca eram si pe minim inainte de revizie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cat costa cu aproximatie un schimb de distributie la un 1.2 tsi din 2011? (polo 6r). Ies mai ok daca il schimb la un service autorizat decat la reprezentanta? Sau mai bine nu ma risc?

Si cam ce costuri de intretinere aveti la aceasta motorizare? Pe acest topic nu prea am vazut preturi.. 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du te la reorezentanta pentru 500 lei diferenta.

Ai macar certitudinea ca se pun piesele care trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreo idee cu aproximatie a costului total?

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic despre asta, am detinut 2 golfuri 3, un polo 6n2 si momentan am un golf 4, dar costurile difera mult de la un model la altu... mai ales aici fiind vorba si de 10 ani diferenta intre modele.

 

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Skoda Octavia 1,2 TSI costul schimbarii distributiei este de 1700 ron. Daca se schimba si pompa de apa, se mai ridica costul cu cateva sute de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare cam mult sa fiu sincer pentru o masina pe care o pot considera low cost... asta tinand cont ca distributia ma tine 70k km (daca am noroc din ce am citit pe aici). Multumesc de raspuns.

Modificat de Hightlink
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa ceri o oferta la o reprezentanta Skoda de langa tine cu kit-ul 03F198158B.

La mine in Craiova au cerut 1500 ron pt manopera, kit, ulei, filtru ulei.

Reprezentantele VW din ce am inteles inca nu accepta sa puna kit-ul acela ca nu au primit informare sa il puna si pe masinile fabricate inainte de 11.2011. Si daca kit-ul 03F198158A rezista +- 90000 km, de 03F198158B nu am auzit plangeri.

Eu am ales sa o schimb la un service autorizat cu 800 ron( 500 ron kit-ul, 300 manopera).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se monteaza 03F198158B si pe modelele din 2010 fara probleme, inclusiv in reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 05.09.2017 at 0:19 AM, Hightlink said:

Mi se pare cam mult sa fiu sincer pentru o masina pe care o pot considera low cost... asta tinand cont ca distributia ma tine 70k km (daca am noroc din ce am citit pe aici). Multumesc de raspuns.

sa fiu sincer, nu e chiar asa de mult. La Renault Clio  schimbatul distributiei m-a costat 2300 ron in naul 2007 (cu tot cu pompa de apa). Si atunci erau alti bani....si Clio chiar ca este o masina low cost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp am mai efectuat si eu o masurare a alungirii lantului: am 72.8 mm. 

la ultima masuratoare am avut 72 mm, si de atunci am facut 26 000km (majoritatea urban, cu opriri si porniri dese).

Deci la mine alungirea a fost de 0.8mm in 26 000km. 

In aceste conditii clar ca prind 100 000km cu lantul original.:biggrin:

In concluzie, masinile fabricate dupa 06.2011 au avut lanturi mult mai bune, care prind 100 000km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin dupa revizia de 6 ani, am patit sa zornaie dupa o pornire la cald, si sa nu se opreasca zgomotul de la sine, la relanti. Inca nu observ sa fie ceva repetabil, si am senzatia ca dupa prima accelerare dispare. E posibil sa fi ramas un pic intepenit intinzatorul pe moment?

Apropo, gasit din intamplare pe net la https://1200cctsiengine.wordpress.com/other-1-2-tsi-users-experience/

Since 7/11/2011 VW introduced a new modified version of the engine monobloc, which has new specifically modified chain components. This monobloc completely fixes all the problems of the rattles at the start.
Also other components have been modified: the turbo, the high pressure fuel pump, the spark cables, etc.
At the end, I discovered that the 1.2 TSI CBZ* engines produced after the 7/11/2011 are much better than the previous ones: I could say they are almost different engines.

Modificat de danb1974
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!