Jump to content

VW Golf5 GTI


SpeedeR

Postare recomandată

Imi cer scuze daca ai scris undeva mai sus, dar imi poti spune si mie cine ti-a adus kitul si jantele oettinger?

Multumesc

Modificat de dan i
Link către comentariu
  • Replies 294
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • SpeedeR

    105

  • Bogdan_wrc

    11

  • ryco78

    10

  • Shtrumf2k

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 months later...

sa revin si eu cu un mic teaser... revin cu poze dupa voi monta niste piese mici care sper sa ii imbunatateasca performantele :)

Modificat de SpeedeR
Link către comentariu

eh,stii tu..ce vroiam amandoi prin vara :icon_thumright:

si ca tot nu mai postasem de ceva timp, sa mai scriu despre ea.. din octombrie pana in decembrie nu am mai mers cu masina ,de fapt nu am mai putut merge cu ea deoarece strada mea a fost in proces de asfaltare + skimbat bordurile :icon_thumright: super tare nu?! :icon_thumright:

dupa ce am luato mam putut bucura un pic de ea, pana acum 2 sapt, cand a zis ea sa fie chioara si astfel sia ars un bec de xenon :icon_thumright: dar acum vede cu ambii ochi si abia asteapta temperaturi mai maricele :lol:

ah,sa pun si niste poze pt ca mam jucat p photobucket si nu mai apare niciuna :lol:

ad38beba.jpg

147dcbaa.jpg

61bcec48.jpg

SV501897.jpg

9ff10e1d.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

update la sistemul respirator...urmeaza maine update la sistemul locomotor, daca pot sa ii spun asa :rolleyes:

acum urca mult mai bine in ture dar sunetul imi place mie mult...e criminal :rolleyes:

post-2133-1202811098_thumb.jpg

post-2133-1202811103_thumb.jpg

Link către comentariu

Incepe sa se inmulteasca lumea cu Evoms :offtopic: Nu cred ca intra capacul de la motor daca decupezi numai in drepata. Trebuie decupat si in partea de sus unde tubulatura veche a filtrului stock e inglobata in capac !

Link către comentariu

doar doua idn cate stiu eu, si oricum,amandoua sunt unice :lol: al tau e versiunea veche cu furtun d silicon care intra in turbo, la asta e inlocuit cu teava din debitmetru pana in turbo... oricum ,sunetul e criminal..imi pare rau ca nu lam pus dkt dupa aproapr 2 luni :evil: si nu vreau capac la motor, daca e o sa imi iau capacul de la evoms :lol:

PS: btw, fusco..tu cum faci sa il cureti? il speli, sufli doar, dai cu ulei?

Modificat de SpeedeR
Link către comentariu

Foarte frumoasa masinuta ta! Imi place la nebunie :D

Cel mai mult imi place culoarea. Da foarte bine. :icon_thumright:

Link către comentariu

In primul rand, masina este super. Felicitari pentru tot ce ai facut la ea.

In al doilea rand, mai ai toba finala originala?

Link către comentariu

Multumesc pentru aprecieri,o sa ii transmit maine cand o scot prin trafic la plimbare :huh:

Da, mai am finala..o vrei?

Link către comentariu

Cam la 5000km trebuie curatat si crede-ma ca se simte bine dupa. Iei un kit de la KN(spray curatare + ulei ungere) si urmaresti instructiunile. In principiu, Scoti conul, dai cu ceva apa calduta pe el, pe urma cu spray pentru curatat si lasi ceva timp. Dupa aia repeti inca o data operatiunea ca sa iasa toata mizeria. La sfarsit il lasi sa se usuce natural si la sfarsit dai cu spray-ul cu ulei !

Link către comentariu

Filtru se curata usor : dupa ce il demontezi dai cu apa din interior spre exterior dar ai grija la presionea apei sa nu fie mare , apoi dai cu air filter cleaner si il lasi cam 10-15 min apoi clatesti . Dupa ce s-a uscat ai sa vezi ca are alta nuanta fata de atunci cand l-ai montat pt prima oara. Cand e uscat il dai cu uleiul din kit si astepti sa se impregneze si apoi verifici sa aiba aceiasi culoare peste tot. Daca ai sa vezi portiuni mai decolorate le dai iar cu ulei.Eu iti recomand sa faci aceasta operatiune seara cand nu mergi cu masina ca sa ai timp.Nu monta filtru daca e prea mult ulei pe el pt ca o sa ai probleme . Asteapta sa se scurga surplusul

Link către comentariu
  • 1 month later...

multumesc pentru sfaturi... acum nu stiu ce sa fac deoarece in US parerile se impart... unii cum ca se da cu ulei, altii cum ca doar se spala,usuca si gata :D

pun si o poza cu domnisoara pe covorul rosu :(

post-2133-1205927002_thumb.jpg

Link către comentariu

uleiul trebuie folosit, dar este o operatiune care trebuie facuta cu f mare atentie. Prea mult ulei si strici debitmetrul, asa ca ai grija.

Link către comentariu

multumesc pt sfaturi..tocmai din cauza asta nu as vrea sa folosesc uleiul...o sa incerc cu fff putin ulei , si filtrul spalat in maxim 2000km

un pic mai ontopic....saptamana trecuta am prins ceva vreme buna, am observat cum trage cu putin mai multa aderenta si pot zice ca sunt foarte multumit.Iar in 57k km nu am avut nici o problema cu ea,deci ar trebui sa fiu si mai multumit de baietii de la Wolfsburg :P de aceea nu as mai cumpara nimic pentru ea in viitorul apropiat si,daca va fi cazul, voi schimba doar piesele care isi dau suflarea cu unele de performanta mai ridicata :D iar dpdv optic, ma gandesc la un eleron de carbon de la osir, dar nu sunt complet hotarat.

Voi reveni cu poze mai bune cu noul ei "rimel" :P

Link către comentariu

Cu ce ai vopsit farurile? Se vede diferenta la lumina, ca asa pare.

Am mers o tura de magheru in paralel si ti-am admirat masina. Frumos se vede suspensia la lucru :D pe asfalt putin denivelat.

Link către comentariu

Merci :P

Am adus din state folie speciala 3m pt faruri, pe aici nu am gasit.. se vede diferenta doar ca e culoarea luminii un pic mai rece,in rest farurile lumineaza la fel de bine,altfel ar fi zburat instant :beerchug:

Link către comentariu

frumos gti-ul, zic eu ca asta-i masina la care viseaza oricare are un g5. sa-l stapanesti sanatos si grija la drumurile din romania!!!

Link către comentariu

Mda, cam asa e...

Pe mine m-a bagat in boala "V"-ul de la capota vopsit in negru. Parca ar fi un mic Porsche cand il vezi in oglinda retrovizoare. :lol:

Link către comentariu

Eh, are ea rude pe la Porsche dar nici chiar asa :lol: ma gandeam la un moment dat sa ii fac si plafonul negru,dar am zis sa o las asa, cum a fost de 2 ani si ceva :icon_thumright:

multumesc de urari si sincer, chiar e greu sa am grija cu drumurile astea... sunt satul sa imi tot recalculez traseul ca sa evit toate santurile pe latul strazii, k nha sa simta romanul ca se lucreaza mai ales in an electoral :frigbaitata: , dar asta e ... nu am ce face :Driver: cat mai incet si cu grija cu o masina joasa in tara asta minunata :lol:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!