Jump to content

Scurgere ulei intre cutie si motor (Touareg 7L)


Baddboy

Recommended Posts

Buna ziua, este vorba de un touareg 3.0 tdi cod motor bks, an 2005, 169.000 km reali. La ultima revizie am observat ca intre cutia de viteze si motor este murdar de ulei ( doar transpirat, nu balta). Unul dintre mecanici a spus ca este posibil sa fie de la simeringul de palier, un simering de 50 de lei, dar pentru a fi schimbat trebuie data cutia jos. A mai intalnit cineva problema asta? Multumesc

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

@Baddboy si eu am aceeasi problema, intradevar mecanicul ti-a zis bine.

Link to post
Share on other sites

tot la vw touareg sau alta masina? Acum teoria la mine ar fi ca ar putea sa se prelinga de la o conducta de la turbina care trece chiar pe deasupra cutiei!

Link to post
Share on other sites

Chiar nu are nimeni habar? Sau macar stie cineva daca este chiar atat de dificila procedura de demontare a cutiei de viteze automate?

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Salut,

ai rezolvat problema?

Este posibil ca uleiul sa vin si din cutie. Se intampla frecvent din cauza cablajului care iasa din cutie. Daca nu este suficient de bine izolat, uleiul incepe sa se scurga in afara.

Link to post
Share on other sites

era de la tubulatura turbinei care trece fix pe deasupra cutiei de viteze se pare

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

In aceeasi zona am si eu scurgeri de ulei dar dupa o constatare amanuntita s-a dovedit ca pierderea este pe la simerungul palierului ca va trebui schimbat.

Intrebare, daca tot dau cutia jos pt a inlocui simeringul, ar fi bine sa mai schimb ceva pe acolo? Masina are 111.000 Km.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

De ieri dimineata masina mea e pe elevator pt schimbarea simeringului de palier. Operatiunea este o nenorcire crunta daca motorul ramane pe masina. Separarea cutiei Tiptronic de motor este o munca demna de un ocnas. Asta din cauza ca prin golul ramas dupa demontarea electromotorului (care se demonteaza in 2 ore+), trebuie desfacute 6 suruburi care fixeaza convertizorul de pseudo volant. Inlocuirea simeringului dureaza 10 min cu unelte potrivite. Celor cu cutii automate nu le recomand decat demontarea intregului ansamblu motor-cutie si separarea pe banc sau pe podea. Acum 5 ore a inceput remontarea. Dumnezeu stie daca maine va fi gata.

Link to post
Share on other sites

Pe vremea cand credeam si eu ca e de la simeringul de palier, mi s a recomandat sa demontez tot ansamblul. Daca tot ai umblat acolo era bine sa schimbi toate intinzatoarele de distributie.


Convertizorul din cate stiu eu intra direct in cutia de viteze, deci ar fi trebuit sa traga de cutie inspre spatele masinii si ar fi iesit, nu cred ca trebuiau desfacute suruburile care tin convertizorul de flex plate.

Link to post
Share on other sites

Trebuiau desfacute pt ca drive plate-ul e fixat cu suruburi de o flansa pe arbore. Nu se pot extrage impreuna.

Convertizorul sta in clopot si nu se prinde cu nimic de cutie. Am fost surprins ca toata transmisia atarna de 6 suruburi de 10mm. Asta e legatura intre motor si cutie.

Am intrebat mai sus ce ar fi bine de schimbat dar nu a fost nimeni pe faza.

Link to post
Share on other sites

pai asta ziceam, nu ar fi putut scoate convertizorul(care ramane fixat pe flexplate si vilbrochen) dupa ce trageau cutia inspre spatele masinii sa o elibereze?

Link to post
Share on other sites

Ba da, dar pierdeam mult ulei de cutie care e schimbat de curand. In afara de asta, pt a ajunge la simering tot trebuia desfacut convertizorul si drive plate-ul.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • croacker
      By croacker
      Audi A4 allroad 2.0 Tdi 2013
      Masina are la bord 222000km și de 20.000incoace a input sa consume ulei, 1 litru la 2000km, dupå la 1500 și în nici o luna, 1 litru la 900km.Daca o țin tot asa bag ulei cât diesel. 
      Problema este... Intrebarea e ce se poate face? 
    • EcklundValentin
      By EcklundValentin
      Salut,am o problema,destul de urgenta,va rog daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi.Este vorba de un VW Caravelle 1994,motor 2.5 diesel fara turbo.In momentul in care motorul se incalzeste se opreste si nu mai vrea sa porneasca pana nu se raceste.Unde as putea sa verific prima data?Pe mine ma duce gandul la un releu de la pompa,dar pe de alta parte ma gandesc ca daca ar fi vorba de releu probabil nu ar fi trebuit sa porneasca deloc.Va multumesc anticipat,sper sa fi postat unde trebuie,daca nu imi cer scuze.
    • achebv
      By achebv
      Salutare,
       
      Subiectul este despre: Audi A4, an 09.2010, versiune 2011, 2.0 TDI, Automat, cod motor CAGA, 225000 km (luata anul trecut la 200 K)
       
      Nu stiu daca e cel mai potrivit loc unde pot sa intreb insa ma confrunt cu o situatie mai "neobisnuita". Iata povestea:
      A doua zi de Craciun ma intorceam de la Onesti spre Brasov cand pe Oituz (la urcare) mi s-a rupt cureaua de accesorii. Am tras pe dreapta am sunat in stanga in dreapta si am decis sa merg asa cu masina "pe baterie" pana pica. Inainte de asta am desfacut capota, am tras afara ce a ramas din curea (miste ate efectiv). La momentul respectiv masina pornea... mergeam cu ea (maxim 70 km/h) si am tot mers pana la Reci (circa 45 km, +/-). Bun... acolo s-a stins tot, am tras pe dreapta si am plecat pe platforma.
      Fiind intre sarbatori am dus masina la AutoNovex (Ford - pe calea Feldioarei) cu cagndul sa schimb cureaua si gata... - eventual sa iau o baterie nou.
      "Meseriasii" de acolo (respectiv un Nea Pandele... - care parea ca a reparat numai combine, tractoare si dacii (no offense)) mi-a schimbat cureaua de accesorii si role si apoi au constatat ca "nu porneste". Au scos senzorul de la axul cu came si au pornit-o... Dupa care mi-au spus "ti-a sarit si distributia de la punct" ca ti-a prins bucati de curea de accesorii pe dintii de la cea de distributie... Am mers pe mana lor si am schimbat si distributia (role + curele). Bun... M-au sunat "e gata". Am fost sa iau masina am dat 2 ture in curte la ei si am aprins "check engine". Dupa reset de cod si alte filozofii mi-au spus "ti s-au strambat supape" (+ 1000 euro pe scurt).
      Am luat masina de acolo si am plecat - masina mergea dar nu tragea motorul. Am mai fost la un alt mecanic care stiind "istoria" fara mari investigatii (doar 50 lei ce am dat) mi-a spus acelasi lucru: desfacem motorul si rectificam chiulasa.
      Am plecat si de acolo la un alt service (locul unde cu un an in urma am schimbat distributie + curele + ulei la cutie... cam tot ce face un om "cu frica de Dumnezeu" cand cumpara o masina SH). Bun... la acest service am aflat ca am motorina pe bujii si ca is "injectoarele" desincronizate sau ma rog, un termen de asta "medical". Bun... am "sincronizat" injectoare - desi dupa ce am mai povestit de asta multa lume a inceput sa rada... ca nu exista asa ceva... Am plecat de acolo cu masina care mergea "un pic mai bine" - gen am mers cu 100+ (cu rugaciuni in gand) dupa care din nou "check engine". M-am intors la ei... "e debitmetru" - daca mai face il schimbam... Din momentul distractiei pana acum aveam deja 15 ani imbatraniti... 
      Am decis sa merg la alt service... Am mers cu un tip (a nice guy) in testing si da... desfacem motorul. Am luat chiulasa de la el si m-am dus la Ozun (renumitul loc de asa ceva...) Bun...
      Aici prima data Nea Laci sau Loti (chiar nu conteaza) imi spune: Axele cu came nu le putem testa - restul facem ! Rezumatul e asa:
      Toate supapele sunt strambe (lovite - sau naiba stie...)
      Test fisura, supape, culbutori... bla bla bla peste 1500 lei (tachetii citez: "mai merg"). Axele cu came (am 2) + 1800 lei. + manopera la mecanic sa puna chiulasa la loc.
       
      Am incercat sa aflu e posibil sa  fie camele deplasate pe de AX dupa o poveste de asta ? Sa schimb si axele sau doar restul ?
       
      As aprecia orice raspuns rapid.
       
       
       
       
       
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept