Jump to content

Zgomot anormal motor ALH


allyn87
 Share

Postare recomandată

Am fost la mai multi, ba " scaune" la injectoare, ba chiulasa, tacheti si tot asa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau pentru tine, dar cred ca e vorba de tacheti si axa cu came. La Octavia mea am schimbat practic axa, tachetii.... vezi 

http://vwforum.ro/topic/73467-fiabilitatea-motoarelor-tdi-pompe-duze-19-si-20-l/?p=2421544

sper ca tu sa nu fii chiar in stadiul in care eram eu, adica pina am facut rost de bani s-a gaurit un tachet .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ALH nu e problema cu axa cu came si tachetii.

Dar e usor de verificat, se da jos capacul de la culbutori si se vede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru sfaturi, cel mai probabil fac o verificare in reprezentanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se poate verifica si pe deasupra,se detensioaneaza rola intinzatoare dupa care misti fulia in ambele sensuri.Fulia trebuie sa se roteasca doar intr-un sens daca este buna,daca nu este buna se roteste in ambele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat azi axa cu came, tacheti, fulie alternator, test vag-com totul bun, parametri injectoare buni, turbina, egr. Diagnostric: volant pe duca si trebuie schimbat uleiul are deja 11.000 km. o sa revin dupa schimbari.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant nu are absolut nici-o legatura cu pornitul ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gindesc ca poate sint diuzele de la injectoare infundate sau poate este sarita distributia de la punct cam greu de crezut..Din videoclipuri nu pare sa se auda ceva de la volant sau ambreiaj

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornitul era de motorina, injectoarele sunt ok, masina trage bine, revin dupa schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

intrebare, cand ai schimbat distributia ai schimbat-o intr-un loc cat de cat de incredere?

mie mi s-a spus ca "ronțăie" si cum aveam cureaua crapata am schimbat kitul de distributie complet, apoi au pus laptopul pe ea ca sa o puna la punct si sa ii regleze corect avansul (mie de cand i-au reglat avansul si au dus-o in parametrii din fabrica nu mi se mai aud zgomotele similare cu ale tale si a devenit silentioasa)

e posibil sa ai avansul mare, se poate verifica foarte usor cu vcds, nu iti consuma cam mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant face acel zgomot, avansul e ok. Dupa ce o sa ilocuiesc volant si kitul de ambreiaj plus revizie completa (ulei si toate filtrele)  o sa revin. Motorul trage, consumul e ok porneste mai greu uneori dimineata, bujiile le-am schimbat anul trecut si senzorul g62,  pornirea mai grea a aparut o data cu zgomotul de volant.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Rezultat diagnostic:

- turbina defecta, 900 lei reconditionare

- sarita de la punct distributie

 

Revin luni cu rezultatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde pina unde ai ajuns la turbina??pina acu' ziceai ca e' ok si a fost rasverificata si acu' e' defecta?! Scoate fum asa rau? are joc axul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai tragea, scoatea fum la pornire, pornea greu uneori. La scanare a dat eorare p1557, la vefificare am vazut actuatorul blocat, si geometria agata si bataia era de la ax a sarit de punct. 350 lei manopera pentru montaj demontaj turbina, inlocuire curea si pus la punct distributie, curatat admisie si intercooler. Si vibratile sunt de la volant. Urmeaza sa o inlocuiesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

A mea O 1 AGR face acelasi zgomot si la fel, cred ca e sarita de la punct pentru ca e cureaua slaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
liviulaurentiu1984

Va salut! 

Am o octavia Tour 1 ALH 90 de cai,mașina a mers o perioada fără vacuum la turbina,nu mai trăgea sa aprin un martor galben,un fel de robinet,in fine,am dus-o la un mecanic a pus-o pe tester sa stins eroarea și ma întreabă cine mi-a umblat la furtunile de vacumm,i-am spus ca nimeni,ca așa am luat-o și începe sa desfacă ,fără sa le mai pună in ordine,constata ca e dusa electrovalva EGR,actuatorul turbo și vasul de recuperare vacuum,plec cu mașina și constat cu stupoare ca mai mult de 120 nu mai fuge,ma întorc înapoi le pune aproximativ cum erau și tot nu trage(mecanicul meu era plecat in concediu din cauza asta nu am ajuns la el)se întoarce din concediu ma duc la el și îi spun ce am pățit,constata ca furtunile sunt încurcate,nu mai făcea vacumm, le aseaza in ordine,bagă pe ele spray de furtun și sufla cu pistolul de la compresor, pornesc mașina,toate bune și frumoase,turbina își face treaba,merge mașina bine,dau sa fac o tura,o turez in a 4 prin undeva in jura de 120 km/h și dintr-o data se turează singura,un fum negru in spate o opresc și când dau sa o pornesc nu mai pornește,o mai las un pic și o pornesc trasa,pornește ușor dar constat ca pe joja scoate fum la greu și arunca cu ulei, cea ce nu făcea înainte,dar motorul funcționează normal trage bine nu curge ulei pe sub ea doar ca arunca și scoate fum pe joja.

Am pățit ceva la motor,a mai patit cineva așa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Excelenta, ne lamuriti ce legatura are postarea cu titlul topicului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are un zgomot anormal, de la uleiul din admisie care i.a daramat motorul ... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!