Jump to content

Fum albastru, turbina?


adrian-valentin
 Share

Postare recomandată

Uleiul este in mare parte ars. Nu face altceva, afara de niste depuneri in cilindru si pe piston...

Numai sa nu ai ghinionul sa cedeze turbo in acei 500km si sa o ia motorul pe ulei.

Bafta!

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cipos

    17

  • SilentAssasin

    11

  • andREI

    9

  • Passat 3BG

    9

Cipos, ai dreptate: cam toate indica defectiune de turbo. Am fost cu masina in service (inca mai are garantie) insa primul lucru pe care l-a vrut porshe a fost sa determine consumul de ulei al masinii. Asa ca mi-au masurat uleiul, mi-au inapoiat masina si mi-au spus sa revin dupa 500 km. Acum revin cu 2 intrebari: cat de rau pot face acesti 500 km motorului in conditiile date, tinand cont ca turbina scuipa ulei care ajunge in camera de ardere si in intercooler? Ce VNT este pus pe BKD?

ai pm cu cev araspunsuri la intrebari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Golf V cu 165.000 Km care a consumat in 10.000 de Km aproximativ un litru de ulei.Motorul este 1.9 tdi cod motor BRU 90cp PD.Dimneata(doar cand e frig) zici ca e masina de fum ca la discoteca,un fum alb-gri(care miroase a motorina ) dar care dispare imediat ce se incalzeste motorul.Problema ar fi ca si atunci cand motorul e cald,la accelerari bruste,scoate o cantitate insemnata de fum cu acelasi proprietati( fum gri,cu miros specific).Turbina se aude FOARTE tare la schimbari de viteza sau decelerari bruste,lumea ma intreaba daca am blow off dar asa am auzit la mai multe golfuri.Am scos furtunul gros de jos de la intercooler si a curs foarte putin ulei(5 picaturi).Ciudat este ca atunci cand am adus-o in Romania,adica acum 10.000km nu scoatea absolut deloc fum.De la ce credeti ca poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la masina. Dimineata cand pornesc scoate cam mult fum albastru cred si miroase a ulei.dupa o perioada cand se incalzeste putin merge bine si fumul dispare , nu mai scoate deloc as zice.Poate sa fie turbina sau segmentare ceva? mentionez ca nu stiu daca consuma ulei, am de putin timp masina si nu prea merg cu ea..sa fac un test ceva mai intai se poate observa ceva?

Modificat de mugur79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut am si eu o problema similara. Problema stai in felul urmator: imediat dupa pornire masina scoate fum albastru si miros inecacios, pana in momentul in care temperatura ajunge aproape de 80 grade, atunci fumul dispare dar mirosul ramane. Am pus testerul si am gasit valori neobisnuite la EGR, mai exact la measuring blocks pagina 003 MAF (actual) ar trebui sa fie intre 230 si 420 la mine 490-523 iar la EGR duty cycle ar trebui sa fie intre 10% si 95% la mine este 3%-4%. S-a mai lovit cineva de aceasta problema sau are cineva idee de la ce ar putea fi?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte sa te uiti la egr da un sprit la acceleratie si dupa te uiti....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si asta si la fel ba chiar mai mult la adaptation settings motorul se tureaza automat pana la 1500 de ture (atunci se schimba si valoarea din EGR off in EGR on) si ramane acolo cam 4-5 secunde dupa care revine la relanti dar nu se schimba nimik... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci ai membrana sparta de la egr... fa rost de un futunas si vezi daca tine vacum capsula.....

daca tine ... ori e electrovalva ori egr murdar ori lipsa vacum pt electrovalve

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci banuiesc ca electrovalva este acel N18 - de unde vine vacuumul pentru electrovalve si poate fi verificat cumva daca exista sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

si la mine scotea acel fum alb dimineata...pana cand am schimbat senzorul de temperatura g2/62, dupa schimbarea lui nu mai am acea problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am si eu o problema cand pornesc masina imi scoate fum albastrui doar pana ce ajunge la 90 apa,dupa care aproape dispare........dar eu am shimbat chiulasa,inainte de asta nu scotea fum albastru............daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi

Modificat de C o s m i n
Post dublu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11
Salut am si eu o problema similara. Problema stai in felul urmator: imediat dupa pornire masina scoate fum albastru si miros inecacios, pana in momentul in care temperatura ajunge aproape de 80 grade, atunci fumul dispare dar mirosul ramane. Am pus testerul si am gasit valori neobisnuite la EGR, mai exact la measuring blocks pagina 003 MAF (actual) ar trebui sa fie intre 230 si 420 la mine 490-523 iar la EGR duty cycle ar trebui sa fie intre 10% si 95% la mine este 3%-4%. S-a mai lovit cineva de aceasta problema sau are cineva idee de la ce ar putea fi?

Merci

Da-i si la output test la EGR sa auzi daca lucra, se aude cum tzacane si daca mergi la teava de esapament se aude cum intra si se tureaza turbo ca un suierat.

Daca merge inseamna ca ti-a fost scoasa din soft, lafel ca la mine. Doar ca la mine nu se ridica la 1500ture cum spui tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

apropo ma poate lamuri si pe mine pana la urma cum se cheama piesa asta pentru ca simt ca o iau razna

pozitia ei e pe capacul motorului

aeasta valvola preia din gazele nearse de la motor si le reintroduce in circuitul de alimentare cu aer a motorului

mai bine zis tubul care iese din valvola se imbina cu tubul de la filtru de aer inainte ca acesta sa vina in capul de la turbo

am gasit ulei in capul la turbo ca sa ajunga ulei acolo se poate doar daca aceasta valvola scapa ulei

am constatat ca scade rapid nivelul de ulei daca merg cu masina intre 2500 3000 ture scoate fum albastrui cea ced inseamna ca mananca ulei

e posibil ca aceasta valva sa fie blocata sau in circuit cu acesata valva mai este ceva care trebuie schimbat

cum functioneaza mai exact aceasta valva o schema daca se poate

pe langa toate astea sa mai aprins in bord si spia de la bujiile incandescente dar cred ca e legat de aceasta valva

va multumesc

post-80688-0-90076500-1321886548_thumb.j

Modificat de aidv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

piesa se numeste filtru epurator gaze carter si nu are nici o legatura cu martorul de bujii aprins la tine. Faptul ca ai gasit ulei la turbina e deoarece aceasta iti mananca uleiul si nu din cauza filtrului. Controleaza axul turbinei cu mana si vezi daca are joc.daca are joc atunci e clar...e pe duca. In legatura cu martorul de bujii fa o diagnoza si vezi care e buba caci poate insemna mai multe chestii acel martor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti multumesc pentru raspuns

problema mea e cam in in felul urmator

din cate am citit pe internet acest filtru epurator de gaze carter ar trebui sa traga aer prin tubul care este conectat la filtru de aer si sa i-l bage in motor la mine face exact invers

eu cred ca este blocat acest depurator care e schema lui normala de functionare cum ar trebui sa circule gazele nearse

daca scot capacul la motor incepe sa iasa aer cea ce inseamna ca in circuit ceva nu merge cum trebuie am citit pe net ca daca acest depurator e blocat creste presiunea in motor si incepe sa scape ulei pe la toate incheieturile motorul exact ca la mine de asta tind sa cred ca valva asta nu merge cum trebuie

sfaturi cum se poate curata cu ce solutii sau spray????

i-mi cer scuze pentru desenul care l-am facut dar nu ma mai trage inima sa fac nimic pentru masina asta

toate problemele au inceput dupa ce am spalat motorul asa ca sfat prietenesc lasati masina mai jegoasa cum se spune pe romaneste in aceasta zona ca doar cand conduceti nu stati cu curul pe motor parerea mea

si am mai vazut si la altii care au spalat motorul ca au inceput sa aiba probleme ba crapa turbo ba incep centralinele sa lucreze ca naiba ba probleme electrice etc

daca s-ar fi putea spala motorul ca si covoarele nu ar mai fi pus astia capac (capota ) pe motor s-ar fi mers fara

zic si eu

post-80688-0-64498300-1322026075_thumb.p

Modificat de aidv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

am si eu o problema ,astazi am plecat la servici si am accelerat cam tare , adica ma jucam cu un prieten care accelereaza mai tare, eu avand probleme cu geometria turbinei (daca accelerez pana la 100 km/h intra in limp mode) acum am vazut ca scot fumm alb albastrui  pe esapament, dar scot fum nu gluma, un "mecanic" a zis ca e posibil sa cada turbina de tot, si ulei nu are cum sa fie, la 1.9 tdi PD nu exista sa bage ulei, daca mai merg cu ea macar 2 zile este vreo problema? de injectoare sau ceva de genu, o sa merg la un tester azi sa vad daca imi da eroare.

 multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine la cred ca a fost blocata geometria de cand am luat-o, am curatat-o dupa 9 luni.

Nu cred ca pica asa usor de la geometrie blocata, mai ales daca ma gandesc a fost adusa pe roti din Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Va rog sa va dati o parere:

 

Motor 2.0 TDI cod motor BKD. Uneori,timp de cateva zile scoate fum albastrui rau, indiferent de moment dupa care se linisteste si oricum as merge nu mai apare deloc. La cateva luni face din nou. Uneori completez cu ulei,alteori nu. S-a reconditionat turbina si face la fel. Idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Ai aflat cauza problemei? Imi iese si mie fum albastru cand sunt in sarcina si nu reusesc sa-i gasesc cauza.

Modificat de lupo_bv
Quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!