Jump to content

Montare tempomat (Cruise control) la O1 aftersale


danutz
 Share

Postare recomandată

Aha deci sa inteleg ca firele ce vin din ecu le bag in partea de sus la mufa sau in partea de jos ?Eu banuiesc ca in partea de sus dar intreb oricum sa fiu sigur.

L.E. in imagine scrie ca "view from cable side" oare cable side e in partea de jos sau in partea de sus? Sunt intr-o nebuloasa totala :)).Scuze ca intreb atata dar vreau sa fiu pregatit la fix cand desfac sa nu stau cu ea desfacuta si sa ma scarpin in cap de nestiinta.Mersi mult.Am incercat sa te sun sa vb, daca poti da un beep cand poti vb doar 5 min am de intrebari.

Modificat de skorpyon_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...nu ai format bine, cel mai sigur....poti suna linistit. Pinii cablului de la ECU, se baga in partea superioara a mufei (cum desfaci pe la motor), iar ceilalti, jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Compexit mi-au luat 180 lei parca. Juma de zi si nu-ti bati capul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o intrebare legata de tempomat, in special de semnul acela de tempomat care apare pe ceasurile de bord in momentul actionarii manetei de tempomat.La mine nu apare asa ceva la actionare. Intrebarea mea este : am si eu acel semn pe ceasurile de bord si nu este activat din vag-com(asta in masura in care se poate face asa ceva) sau nu il am de la inceput si nu a fost implementat in ceasuri de bord deoarece a venit din fabricata fara optiunea asta de tempomat?Mersi mult

L.E. am facut niste sapaturi mai adanci pentru informatii... deci da nu am si gata.Ar fi trebuit maxi-dot dar daca nu este e bine si asa.

Modificat de skorpyon_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are bordul implementat martorul...

spun din surse sigure, avand un prieten cu o octavia1 alh ce are tempomat, dar niciun martor, si are din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca avea din fabrica avea si martor in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al, scuza-ma, dar arata-mi tu bord de O1 cu martor de tempomat...ca eu nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAnd pun mana pe una cu tempomat de fabrica iti arat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica, niciodata...

am desfacut destule bord-uri de Octavia1 si cu maxi-dot si fara, iar doua din ele erau de pe masini cu tempomat, insa niciun bord nu avea pe serigrafie martorul de fixare a vitezei pentru tempomat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ma poate ajuta si pe mine cineva?

Vreau sa stiu daca pe Skoda O1 merg ambele tipuri de manete cu tempomat, adik si cea cu un singur buton in capatul manetei si cea cu "+" si "-" ?

Are cineva un cod pentru cablul care se conecteaza de la maneta la masina?

Cablul de conexiune este acelasi pentru ambele tipuri de manete?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merg ambele tipuri de manete. Cablul de la maneta la mufa intermediara este aceelasi. Poti cumpara 1J0 971 425 A (de Golf4)

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

repostez si aici eea ce am scris in topicul Switch frana

problema pentru care vreau sa schimb sw frana este urmatoarea: nu mai functioneaza tempomat.

primul pas este sa il desfac sa curat contactele din maneta, daca sunt idei cum sa fac asta, apreciez.

la golf v, se desface foarte usor maneta, la o1 nu stiu cum ar fi.

asa...

pasul doi. banuiesc switch-ul de frana.

pasul trei. switch-ul de ambreiaj.

nu m-as arunca la schimbat maneta din prima.

Sfaturi, please.

Va multumesc,

Modificat de Geoh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a schimba maneta clasica pt una cu tempomat, am avut clasicul simptom de releu de semnalizare pe duca ( cupla/decupla la deruta) am dat cu wd40 in zona ( am pus maneta maxim stanga/dreapta si am pulverizat) si a tinut 6 luni pana am pus tempomat. Si cu siguranta merge si acum doar ca acum e in sertar. Incearca prima data cu asta si vezi ce zice. Pe urma mai sapa. Sper sa te ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geoh, intai verifica maneta - poti verifica switch-urile din maneta, cu ajutorul VCDS-ului, pe Engine, meas block 006. Tot acolo verifici si switch-urile de frana si cel de ambreiaj. Cand pornesti tempomatul, ultimii biti se fac 11 din 00. Cand apesi celelalte butoane, trebuie ca sa se modifice bitul aferent, din 0 in 1. La fel si la frana si ambreiaj - vezi ca ai casuta cu 000 - pt frana si ambreiaj.

Daca nu ai simptomele specifice switch-ului de frana si eventual eroarea aferenta, cel mai probabil e din switch-ul de ambreiaj....sau maneta.

Fa verificarile de mai sus si astept sa vad ce ai gasit.

La O1, e mai "urat " de desfacut maneta..... si cel mai usor de rezolvat e cu maneta scoasa de pe masina. Maneta e originala sau after market ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la golf v, se desface foarte usor maneta, la o1 nu stiu cum ar fi.

LA o1 se desface cam tot la fel, doar ca mai rar problema de nefunctionare sa fie din maneta. FA verificarile dupa cum a spus Florin si asa descoperi se e defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc.

tempomatul este din fabrica.

receptionat, revin cu vesti dupa operatiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara.

am reusit in final sa pun un vag com pe ea.

nu am interfata inregistrata (cablu albastru, vag com 409.1) si nu am putut sa finalizez autoscan.

dar, urmand sfaturile voastre, am citit pe engine, in blocul 006 si am urmatoarele rezultate:

cu tempomat oprit, in campul tempomat 0.0

cu frana neapasata, in campul frana 100

cu tempomat pornit, in campul tempomat 1.0

cu frana apasata, in campul frana 111 si la tempomat 17.0

cand apas ambreiaj nicio schimbare nicaieri.

primul 1 din secventa 100 este ambreiaj? este switch ambreiaj stricat oare?

sfaturi, va rog.

multumesc,

G.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba usor. Dai jos placa de sub bord, la sofer si o sa vezi switch-ul, un pic mai sus, cum se continua pedala. Scoti mufa, il inlocuiesti, bagi mufa - eventual, daca ai cu ce, stergi si eroarea stocata.

De unde sa cumperi - eu zic sa cumperi unul OEM - acum, magazin de piese sau reprezentanta - e alegerea ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

am cumparat switch ambreiaj de la volkparts. 60 lei.

este aproape identic cu cel de pe masina. cred ca are

tija mai scurta.

Am scos placa cu buret de deasupra pedalelor. 2x torx 20

am scos mufa din switch.

am rotit switch cam 45gr in sens orar si a iesit.

ca sa il pun pe cel nou mi-a luat 30 de minute si am epuizat

toata injuraturile pe anul asta...

a intrat foarte greu.

Mi se pare ca nu atinge pedala.

in vag com are valoare 0 acum dar nu se schimba nimic cand apas abreiaj. nici cu sw nemontat si apasat pe tija cu mana..

tempomatul lucreaza acum dar masina nu scade in ture cand

tempomatul este activat si apas ambreiajul.

Urca o secunda in ture si abia apoi coboara.

la switch vechi am observat in casa ca daca rotesc

fundul sw ma lasa sa trag de tija in afara sau sa o apas. apoi pot bloca operatiunea la loc.

any hint?

multumesc,

G.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu se roteste in sens antiorar sa il scoti, si la montare se roteste in sens orar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare ca nu atinge pedala.

in vag com are valoare 0 acum dar nu se schimba nimic cand apas abreiaj. nici cu sw nemontat si apasat pe tija cu mana..

tempomatul lucreaza acum dar masina nu scade in ture cand

tempomatul este activat si apas ambreiajul.

Urca o secunda in ture si abia apoi coboara.

Daca nu se modifica campul, din 0 in 1, cand apesi pedala, inseamna ca nu lucreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Al, scuza-ma, dar arata-mi tu bord de O1 cu martor de tempomat...ca eu nu stiu.

Nici eu nu am martor in bord la cuplarea tempomatului.Este montat din fabrica.

Pentru un prieten..Cat ar costa maneta,cablajul si manopera..manopera da,depinde ..cat se mai cere,sa intreb altfel?

Modificat de micutu6666
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare toturor...rog putin ajutor,desi mentionez ca am gasit explicatii detaliate si le multumesc tuturor pt. efortul de a posta si pt. noi "afoni",e vorba de un CC pe o skoda O1 tour kombi 1.6,motor BFQ /2008 benzina,CC are cod 8LO953 513J L03,conectorul cu 10 pini, 8LO 972 980 si am ceva nelamuriri:

-la mufa conector cu 10 pini am 4 fire(albastru/negru(5)alb/maron(6),maron(8),galben(10)),dar nu pica decit in pini 5,6,8,10, desi pe maneta sunt 6 conecori....sa nu fie cablul bun,sau trebuie repusi si completati firele la conectori,

-operatiunile sa inteleg ca sunt ca la colegul suspostate?

-am o belea in sensul ca am urechiusa stg. de fixare rupta,ca nu am stiut....am vazut un comentariu ca se poate folosi cutiuta de la maneta fara CC la aceasta schimband doar manerul si muda cu conectori?

-in apropierea orasului Rosiorii de vede este cineva care stie a monta asa ceva,sa nu ma trezesc ca o prajesc?

Va multumesc ca ati avut rabdare sa ma suportati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!