Jump to content

Fierbe apa


f_cojocar
 Share

Postare recomandată

Oscileaza temperatura la lichidul de racire si indiferent ca e mers turat sau subturat tot urca temperatura fierbe, coboara temperatura si tot asa. Termostatul, termocupla si senzorul de temperatura sunt recent schimbate 1-2 saptamani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau garnitura de chiulasa ?

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de apa a fost schimbata odata cu distributia acum un an. Maxim 5.000 km.

Pana sa schimb senzoru de temperatura termostatul si termocupla imi dadea apa afara pe la prea plin. Nu am apa in ulei si nici fum/aburi nu scoate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa vezi circuitul.Cand apa ajunge pe la 90° termostatul se deschide si apa trece prin radiator iar de trece de peste 90° incep ventilatoarele sa raceasca apa.Vezi de termostatul se deschide pune mana pe furtumul care duce in radiator cand apa ajunje pe la 90° asa stii de deschide.Chiar de este nou un termostat nu inseamna ca si functioneaza bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica si siguranta verde din stanga din platoul de pe baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Garnitura de chiulasa nu pare a fi pt ca: nu am apa in ulei, nu am ulei in apa, la busonul unde se baga ulei nu are spuma deloc. Chiar azi am verificat si astea plus ca: ultima completare in vasul de apa a fos cu aproximativ cu un deget sub maxim iar acuma aproape ca da pe afara din vas. As schimba garnitura de chiulasa dar mi-e teama ca o voi schimba degeaba si va face lafel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil termostat blocat si/sau garnitura chiulasa arsa si nu e obligatoriu sa ai ulei in antigel. Ar trebui sa duci de urgenta masina la un mecanic, nu mai merge cu ea asa, poti strica motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa schimbi capacul busonului de la vasul de expansiune??!! daca fierbe si da pe afara inseamna ca nu mai tine presiunea,ori iei unul de imprumut de la vreun prieten ori cumperi altul 45-60 ron parca.Este o varianta mult mai ieftina decit sa te apuci sa desfaci motorul .Apropo pina la ce temperatura urca si scade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salut si scuze daca nu am scris unde trebuie 

am un vw bora din 2000 motor 1,6 benzina la care fierbe apa in vas ,

mentionez ca este schimbat termostatul , garnitura de chiuoasa , iar cooler-ul de ulei este anulat

furtunele si vasul de expansiune sunt fierbinti si pe climatronic imi arata temperatura motor 90 de grade dar radiatorul este rece ( caldura in interior am ) 

multumesc anticipat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur nu lucreaza termostatul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa i-l schimb si pe ăla , mulțumex pentru părere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut si scuze daca nu am scris unde trebuie 

am un vw bora din 2000 motor 1,6 benzina la care fierbe apa in vas ,

mentionez ca este schimbat termostatul , garnitura de chiuoasa , iar cooler-ul de ulei este anulat

furtunele si vasul de expansiune sunt fierbinti si pe climatronic imi arata temperatura motor 90 de grade dar radiatorul este rece ( caldura in interior am ) 

multumesc anticipat 

e motor de 16 valve sau 8 valve ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 valve , am căutat cutia de la termostat ( e schimbat in luna Septembrie ) si dupa specificații cică deschide la 105 grade Celsius

Modificat de ionutzzbia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate suna ciudat,dar ce te face sa crezi ca fierbe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate suna ciudat,dar ce te face sa crezi ca fierbe?

Am oprit motorul , in bord îmi arată 90 grade Celsius (așa sta mereu ) si a început sa iasă aburi de sub capota , am deschis capota cu grija si pe lângă capacul de la vasul de expansiune ieșea aburi si apa , l-am lăsat sa se răcească și-am competat cu antigel pentru ca se golise vasul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as paria pe garnitura de chiulasa , cand ai schimbat-o ai verificat planeitatea chiulasei?

 

Sa faci testul clasic, cu busonul vasului scos si motorul cald,urmareste bolboroseli in vas, eu nu am vazut niciodata ""apa fierbind"" , la modul literal, intr-un vas de expansiune, in sensul in care o vezi fierband in ibric pe aragaz de pilda,si am avut experiente destule cu ""mi-a fiert apa"" in tinerete.

 

Intotdeauna se acumuleaza presiune,gaze de motor+ceva abur care da pe afara la vas cind motorul scapa gaze in sistemul de racire bolborosind in vas, lasand astfel impresia ca apa ""fierbe"" in borcanul de plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as paria pe garnitura de chiulasa , cand ai schimbat-o ai verificat planeitatea chiulasei?

Sa faci testul clasic, cu busonul vasului scos si motorul cald,urmareste bolboroseli in vas, eu nu am vazut niciodata ""apa fierbind"" , la modul literal, intr-un vas de expansiune, in sensul in care o vezi fierband in ibric pe aragaz de pilda,si am avut experiente destule cu ""mi-a fiert apa"" in tinerete.

Intotdeauna se acumuleaza presiune,gaze de motor+ceva abur care da pe afara la vas cind motorul scapa gaze in sistemul de racire bolborosind in vas, lasand astfel impresia ca apa ""fierbe"" in borcanul de plastic.

Am urmărit si varianta asta , cu motorul cald si nu bolborosește in borcan , chiar am stat vreo 10 min si am si turat-o

Am urmărit si varianta asta , cu motorul cald si nu bolborosește in borcan , chiar am stat vreo 10 min si am si turat-o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am "descoperit" ca: temperatura apei creste cand apa e sub nivelul de minim. Chiar ieri am patit iara: mergeam linistit si dintr-o data s-a aprins martorul de lichid de racire iar temperatura era pe la 110-120 grade. Ventilatorul de racire mergea iar apa bolborosea in borcan. Am slabit busonul am asteptat vreo 3-4 minute sa scada presiunea am desfacut si se auzea cum bolborosea apa si pe instalatia. Totul a inceput sa fie asa de cand am schimbat distributia (inclusiv pompa de apa). Nu stiu cu ce ar putea influenta pompa: face presiune prea mare sau nu recircula calumea si apuca apa sa fiarba? Service-urile zic ca e garnitura de chiulasa, dar eu nu sunt de aceasi parere, daca te lasa garnitura te lasa deodara dar sunt sanse foarte mici sa fie chiar de cand am schimbat pompa de apa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai spus ca "ventilatorul de racire mergea"...

La care ventilator te referi mai exact, avand in vedere ca ambele trebuie sa functioneze in acelasi timp ? :sly:

Daca iti functioneaza doar unul, probabil de aici se trage si problema ta. :icon_confused:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe retur in vasul de expansiune ce baga? Antigel sau aer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe retur vine antigel, daca ar veni aer ar da nivel scazut de antigel si ar fi scurgeri in alta parte. "Scurgerile" sunt pe la gaura de preaplin. Din cate stiu cele 2 ventilatoare: cel mic e pt clima iar cel mare pt racire antigel (si cel mare merge iar cel mic nu m-am uitat la el, clima nu imi functioneaza) . Daca nu ar merge amandoua ar fi dat eroare la diagnoza si nici nu ar raci apa. Problema e ca imi da anyigelul afara pe la preaplin. Daca nivelul de antigel e cu un deget sub minim, completez pana la mijloc (intre minim si maxim) iar dupa cateva min de functionare motor nivelul creste peste maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca stii gresit, ambele ventilatoare trebuie sa mearga in paralel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe retur vine antigel, daca ar veni aer ar da nivel scazut de antigel si ar fi scurgeri in alta parte.

aha...asa crezi tu? Hai sa - ti spun din experienta. E gratis.

Mie imi dadea aer amestecat cu spuma si imi crestea nivelul in vas si furtunele erau tari ca betonul, apoi refula pe la preaplin. Opream motorul, desfaceam busonul usor si in 3 minute se ducea apa pe fundul borcanului. Completam si mai mergeam 30 km pana facea din nou. Pana la urma era garnitura de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!