Jump to content

Sfaturi achizitie (Touareg 7P)


Xenomorf
 Share

Postare recomandată

@CostinM10 Diferentele sunt foarte multe daca te orientezi la fiecare functie in plus a sistemului 4Xmotion fata de 4motion . 

- Ai un unghi de urcare mai mare in panta : 45 fata de 31 grade fata de cutia de transfer normala - avand reduction grear acesta suporta cuplu mult mai mare. 

image.thumb.png.638a2ec5c1a99fbd428db512756e0c51.png

 

- Cutie de transfer diferita :

image.thumb.png.e7e6351a12cec05d57c8674e733d9da5.png

 

- Diferential spate diferit

170852137_Rear4xmotion.thumb.jpg.994aa578bf0195000b8f2c48692386c2.jpg

 

Toate acestea insumeaza cam 250KG  in plus cum zic si colegii mai sus  . 

 

Pe langa acestea sunt  multe piese care au coduri diferite in catalog fata de un 4motion normal  , cum ar fi Cardanul Spate  , diferite bucse......uleiul de cutie de transfer are alt cod .... etc  -   Cardanul spate este mai scump  pentru ca este mai mare si mai gros  -  cod diferit de piesa .  

 

- Echiparea 4Xmotion (Terrain Tech)  vine cu o garda la sol de 23 cm fata de 21 cm in 4motion pentru modelele fara suspensie pe aer , pentru cele care au suspensie pe aer nu aduce diferente la garda la sol , aceasta ramane pentru 7P la 30cm in pozitia cea mai inaltata.  

 

- Activand functia "LOW" viteza de rulare "idle speed" se reduce undeva la 3-4km/h ceea ce aduce un avantaj in Offroad , daca nu ma insel la 

 este silimara cu "Crawl" de la alte branduri auto numai ca nu este  la nivelul lor de performanta dar pentru ceea ce ofera dpdv al meu este ceva destul de impresionant pentru Touareg . 

 

Suma acestor diferente reprezeinta plusul acestei optiuni . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru raspunsuri, practic e util doar in cazuri mai extreme, de offroad.

Cred ca oricum diferentialul se blocheaza si la mine, in modalitate OFFROAD.

 

Am incercat masina si pe zapada (undeva la 20 cm de zapada), si putin in offroad, se comporta extrem de bine, sunt foarte multumit de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred să se blocheze nici un diferențial, eventual cel central fiind torsen da, e autoblocant în anumite condiții.

 

În rest totul se face din modulul ABS/ASR/ESP care frânează roțile care se învârt degeaba pentru a forța cuplul la roțile care au aderență, la fel ca la orice altă mașină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The 4XMotion system has the advantage of handling serious off-road situations, thanks to its 100% locakable center/rear differential (in theory the TORSEN differential cannot achieve full lockup by itself). Of course, the disadvantages are mainly in the heavier weight and more expensive manufacturing costs.

 

http://blogs.youwheel.com/2015/02/14/volkswagen-touareg-4motion-awd-system-comprehensive-review/

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, eu mă refeream la varianta 4motion standard. Cea cu blocante e evident. 

 

Deci să înțeleg că totuși nici torsenul nu se blochează 100%, credeam că dacă diferența de rotație e prea mare se blochează până revine sub limita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, CostinM10 said:

la tipul de strada am de ales doar intre "ON ROAD" si "OFF ROAD", am vazut ca sunt anumite modele

unde poti lucra pe diferential

  Colegul nostru a intrebat despre cele care au butonul cu diferențial..nu de cel simplu.....

 

Daca tu te-ai referit la cele normale...da,nu se blochează nimic

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am modelul fara diferential (doar ON ROAD  /  OFFROAD), dar, daca nu am inteles rau din linkul care l-a pus colegul de mai sus, in conditii normale-medii de offroad/zapada, e ok si modelul fara diferential.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu e masina de off-road

In rest , pe drumuri normale fara gheata te scoate din orice problema daca ai anvelope bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, garantat. E pacat de ea... eu cand am avut Touareg 7p,  o singura data am iesit cu ea...prin noroi, impreuna cu cativa colegi... si dupa aia, de nu am curatat la noroi de sub ea, de m-am saturat...

 

 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord, pentru mine Offroad inseamna drum de tara neasfaltat, in cel mai rau caz pe un camp ceva, la un gratarel etc :) 

E primul 4x4 care il am, si mai ales primul Touareg, si sunt indragostit de el, sper sa nu ma dezamageasca :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok masina , daca ai grija de ea si ea va avea de tine

Am aceeasi configuratie si se apropie de 300k cu fruntea sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un mic offtopic, apropo de capabilitatile offroad. Nu e 4XMotion.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu e un 4XMotion? Nu pot sa cred ca reusesti sa faci asa ceva cu un 4motion normal 🤐 in afara de faptul ca nici nu as incerca 

Modificat de CostinM10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este , scrie si prin comentarii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate face lejer, nu văd de ce nu, Land Rover fac asta fix la fel, exclusiv din frânarea individuală a roților. Mai ales pe modelele noi care nu mai au blocant deloc.

 

Aici e un clip interesant unde la fel, Touaregul standard iese pe locul 1: 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari,

sunt interesat de achizitionarea unui VW Touareg 3.0 diesel din 2011-2012, de preferinta varianta cu suspensie clasica.

Care ar fi pretul corect pentru o asemenea masina, cam la ce rulaj ar fi ok sa o iau si cand trebuie schimbata distributia ( cost? )

Renuntati vreunul la masina voastra?

Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia se schimba...la nevoie.  Costurile variaza, in functie de componentele utilizate (AM sau OE), service, etc.

Sfatul meu....pt comportament pe șosea, autostrada,  ora...preferabil cu suspensie pneumatica.

Nu sunt problematice, pe acesta linie,daca sunt masini ok, nu omorate.

 

O masina foarte ok, daca e intretinuta corect. Am avut cativa ani un 7P, nu am avut probleme cu el. 

 

Pretul corect? Ce buget ai disponibil ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au scumpit mașinile. Cu opțiuni full cam de la 15k 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce 7P in toate mintile lui iei la 15k eur?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa te uiți pe anunțuri. 2011 în jur de 15k...full opțiuni 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat acum 4 ani fara perne cu 215k la 15.5k euro

Pretul e in functie de dotari si nr de km

Totul depinde de cat timp vrei sa pastrezi masina si cat esti dispus sa investesti in ea

Costuri lunare cu tot cu combustibil in functie de cat mergi - intre 1000 lei si 1500 lei

Fere perne doar cu roti mici de 17 , altfel e dura

Daca ai grija de ea cum trebuie te duce si 500k , e de pe vremea cand inca se mai faceau masini si nu gadget-uri cu roti si volan

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anul trecut am luat-o si eu pe a mea, 19k m-a costat cu 140k de km, recomand cu suspensie pneumatica, nu se compara, verifica scurgerile de ulei si distributia daca se aude la pornire, daca e mai mult de 3 sec, sa ai pusi deoparte vreo 10000 de lei. 

In rest e o masina buna, daca ai grija de ea si ea are grija de tine. Spor la cautat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 hours ago, Mihai_c said:

Eu zic sa te uiți pe anunțuri. 2011 în jur de 15k...full opțiuni 

Probabil avem impresii si realitati diferite despre ce inseamna o masina in stare buna, si full.

Ce se apropie cat de cat de bugetul tau au minim 250/300k km si dotari nu chiar "full''

In momentul de fata piata SH este data rau peste cap, iar un 7P corect/ok sub 20k eur greu sa gasesti, asa "full" cum se doreste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 24.04.2022 at 16:41, F l o r i n a scris:

Distributia se schimba...la nevoie.  Costurile variaza, in functie de componentele utilizate (AM sau OE), service, etc.

Sfatul meu....pt comportament pe șosea, autostrada,  ora...preferabil cu suspensie pneumatica.

Nu sunt problematice, pe acesta linie,daca sunt masini ok, nu omorate.

 

O masina foarte ok, daca e intretinuta corect. Am avut cativa ani un 7P, nu am avut probleme cu el. 

 

Pretul corect? Ce buget ai disponibil ?

  Nu as merge pe pneumatica pentru ca as vrea sa fac excapade pe drumuri neasfaltate, gen off-road usor. si am inteles ca ar fi mai ok suspensia normala.

In trecut am avut o alta marca cu perne si stiu ca se cam strica compresorul, se poate sparge perna... la VW nu sunt asa sensibile ?

Observ ca acum ai Q7, cum e comparativ cu Touareg ?  ( asta daca nu cumva ai ultimul model de Q7 )

 

în urmă cu 17 ore, tavitara a scris:

Eu am luat acum 4 ani fara perne cu 215k la 15.5k euro

Pretul e in functie de dotari si nr de km

Totul depinde de cat timp vrei sa pastrezi masina si cat esti dispus sa investesti in ea

Costuri lunare cu tot cu combustibil in functie de cat mergi - intre 1000 lei si 1500 lei

Fere perne doar cu roti mici de 17 , altfel e dura

Daca ai grija de ea cum trebuie te duce si 500k , e de pe vremea cand inca se mai faceau masini si nu gadget-uri cu roti si volan

 

 

 Sincer masina as vrea sa o pastrez 6 luni - 1 an maxim. 

Avand in vedere ca e o masina cu peste 200k km, e mai important cum a fost intretinuta. Ca eu voi avea grija de ea. 

Nu ma intereseaza sa fie full, ci sa aiba ce am eu nevoie. 

 

Acestea mi-au atras atentia, ce parere aveti ?

 

https://www.olx.ro/d/oferta/volkswagen-touareg-7p-an-2012-3-0-tdi-suspensie-arcuri-revizie-gratuit-IDfZyYM.html?reason=observed_ad

 

https://www.olx.ro/d/oferta/vw-touareg-3-0-diesel-euro-5-IDfUDJY.html?reason=observed_ad

 

Cunoasteti masinile ? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@27WBo ca fost posesor de VW Touareg 7P Facelift, actual posesor de Audi Q7, noul model, nu exista termen de comparatie intre cele doua, nici intre masini din generatie similara, Touareg este numai tabla si otel pe cand Q7 este tot din aluminiu.

Mai bine te uiti pe mobile sau pe adesa nu te mai uita la noi unde gasesti toate rablele.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!