Jump to content

Sfaturi achizitie (Touareg 7P)


Xenomorf
 Share

Postare recomandată

@Doomy multumesc de info. Documentat si detaliat, ca de obicei. Te urmaresc de multa vreme si e de admirat pasiunea si implicarea personala atat pt masina proprie cat si pt forum.

La Touaregul in cauza nu s a umblat, il cunosc "de nou", stiu cum a fost intretinut si cata grija s a avut de masina.

Voi incerca sa studiez si problemele mentionate de tine!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Se pare că până la urmă vom fi colegi de forum și marcă, tot căutând Q7 cu dotările ce le doream, se vând foarte repede, dacă nu sunam în aceeași zi deja era vândut.

Am dat de un Touareg 7P de nerefuzat la combinația preț + km și mai ales dotări. 

Este un facelift și în afară de încălzirea în parbriz, are efectiv tot. E pachet R-line, dar are și pachetul e off-road cu Low + diferențiale blocabile mijloc spate. Are inclusiv ventilație în scaune. În rest cele comune, suspensia pe aer, webasto, încălzire în scaune, acc, proiectoare ceață, etc.

 

Am dat avansul și aștept să se finalizeze un pic birocrația și va merge un trailer după el. Nu mi-a venit să cred când am văzut combinația de dotări, abia aștept să ajungă.
Am și istoricul complet, o să văd ce fluide s-au schimbat și cam ce ar trebui să schimb eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ai venit alaturi de noi , sincer intre Q si T-reg eu personal nu m-as fi lasat pana nu gaseam Q-ul potrivit :) dar asta este alta discutie.

Important este ca esti multumit cu alegerea facuta si dotarile masinii. Daca ai un link cu masina nu ar deranja pe nimeni, daca nu poate ii faci o prezentare dupa ce ajunge.

 

Sa te bucuri de ea fara incidente.

 

 

Modificat de Bogdan.TM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu ce se întâmplă dar Q7 dotate sunt foarte greu de găsit și se dau foarte repede cele bune. Chiar dacă ai buget. Eu urcasem cu bugetul până la 35k fie 37k netto, dar și așa foarte foarte puține. Și acum în lista de căutări am vreo 5 care să aibă ce doream, adică: matrix led/suspensie aer/bord digital/ACC/asistentul de parcare automată/scaune cu memorie. Sunt fițe, știu, dar consider că dacă iei o mașină premium doar pentru siglă și în rest e cheală, ce rost are? Poate dacă eram tânăr și dornic de agățat, acolo da, contează sigla cel mai mult.

 

Link nu cred că mai este, mașina a fost deja luată, dar cum vine îi fac o prezentare, personal sunt foarte încântat, mai ales că o să mă pot juca un pic și pe off-road cu ea :)Poate îi fac un wrap să îi protejez vopseaua. Sau aștept să vină iarna să merg la ski.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un q7 in mintile lui, dotari, s line, etc.. Fara probleme, km in jurul la 100k...sare de 35.000. In jurul la 40000euro, gasesti ceva foarte ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, pe acolo sunt dar și așa foarte puține cu dotările dorite. Dar sunt foarte mulțumit, cu Q7 nu mă puteam băga oriunde, cu ăsta parcă am mai mult curaj :))

Abia aștept să vină, sper într-o săptămână maxim. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa te bucuri de el. Eu am avut si 7p acum ceva timp..... Foarte ok ca masina 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dpmdv este o masina cu putine dotari, acuma depinde si de tine ce iti doresti si ce urmaresti ca si dotari.Vanzatorul bate campii rau cu descrierea aia facuta la misto, pai sa se hotarasca odata ca masina asta are toate tipurile de far intr-un singur :)).Acuma nu stiu daca omul chiar are habar ce detine/vinde sau face asta intentionat, eu unul nu as incerca sa aflu mai multe din 2 puncte de vedere:dotari putine(cand vad pe T-reg scaune la manivela zic pas direct) si descriere de balta.

image.thumb.png.cea91138a01e183c5ea408470f667acc.png

Modificat de Bogdan.TM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are faruri cu... De toate... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut greselile de descriere din anunt, totusi legat de masina vs pret. 

istoricul l-am verificat in reprezentanta si exista destul de curat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere , doi colegi care sunt sau au fost proprietari de Touareg ti-au dat deja informatii foarte utile.  

Istoricul masinii poate sa fie curat ,   daca service-ul unde a facut o eventuala reparatie  nu raporteaza operatia  in sistem... 

 

Toate "tzepele" la masinile de lux  - Touareg , Q7,Cayenne ....etc   incep cu pretul mic , special sa agatze doritorii mai putin cunoscatori cu un astfel de anunt ,... multe optiuni care se bat cap in cap ......   pe scurt ceva "prea bun sa fie adevarat"  .

 

Concluzia -> la un pret mic sunt sanse mari sa fie defecte ascunse.  

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prețul nu mi se pare mic, dacă e mașina omului, cam acolo e. Eu am luat la 26k (fără TVA) ceva mult mai dotat și cu km buni.

Faza cu istoricul în România e irelevantă, pentru că dacă nu merge la reprezentanță, ce rost are?

 

Mai poți verifica evoluția km pe site la RAR, care oferă acest serviciu care publică datele de la ITP, ca în țările civilizate, dacă mașina e de mult timp în România.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Touareg 7P, varianta facelift, are probleme cu lantul de distributie. Eu l-am schimbat pe garantie la 68000KM.

O masina servisata in reteaua serviceurilor autorizate costa pe masura, o revizie compelta este in jur de 2000ron, placute + discuri fata, spate, 6000ron, aici poate mai beneficiezi si de niste discounturi, de 5-10%, dar mai putin de 55000RON nu gasesti. De asemenea dupa ce se termina garantia, care la noi la VW este 2+2, primii doi ani oferiti de producatori, ceilalti doi suporatati de importatorul Porsche Inter Auto, daca masina a fost cumaprata din Romania.
In rest multa atentie si bagare de seama, un pret mic vine cu niste riscuri foarte mari, nici o reparati la acesta masina nu costa mai putin de 2000-3000RON la un servis autorizat, ca si exemplu, shcimbul de distributie intr-un servis autorizat este undeva in jurul a 9000RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Până la urmă a ajuns mașina, am rămas dator cu niște poze, am zis să le pun, dacă nu, se poate muta altundeva.

 

Sunt extrem de mulțumit de mașină, de cum merge, de tot. Am încercat să văd dacă se aude ceva undeva la distribuție, dar dinăuntru nu se-aude aproape nimic.

Deja sunt care mi-au zis că trebuie schimbat, dar reprezentanța zicea că doar se verifica starea și în funcție de asta se schimbă, nu există un interval fix.

 

Singurele chestii ce mă enervează e Start/Stop, care intră când te aștepți mai puțin, și durează prea mult repornirea. Am mai avut la alte mașini, dar se repornea mult mai repede. Nu-nțeleg de ce au pus pe ditamai motorul start stop.

 

Primul lucru va fi probabil achiziția unei interfețe VCDS și de-acolo-ncolo văd ce și cum. 

218935704_1167884560289423_4273782934946142852_n.jpg

219603095_1167885040289375_1590723892007967861_n.jpg

220772534_1167884596956086_6278607746211483437_n.jpg

220734449_1167884983622714_3948137822591569044_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,

As dori sa achizitionez un Touareg II 3.0 TSI hybrid de prin 2013-2014. A avut cineva modelul acesta? Daca da, aveti ceva sfaturi cu privire la potentiale probleme, consum, hibe ascunse, etc?

Masina ar circula undeva la 65-70% din timp in oras (Cluj-Napoca) deci m-am gandit ca benzina ar face mai mult sens decat motorina. Am citit cam tot ce am gasit pe net despre ele, si am vazut cam toate reviewurile postate, si mi-am facut deja o idee despre faptul ca partea de hybrid e mai mult o chestie de marketing si ca nu ajuta "cu mult" consumul. Dar lasand consumul la o parte (ptr ca oricum e o masina de  2t+ cu motor de 3l deci nu are cum sa consume 5%), as fi curios de alte probleme de care s-au lovit posesorii. Sau alte motive ptr care cineva poate s-a razgandit si a renuntat la motorizarea asta in favoarea celei diesel.

Orice sugestie/recomandare/informatie referitoare la aceasta morotizare pe Touareg e bine-venita.

 

Multumesc aniticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic ...

O masina care a fost fabricata doar 1 an ... eu nu as lua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cy_Russ sunt si eu de parere ca trebuie evitat  :

 

1) Are recall pe modelul cu Trapa  : 

Volkswagen is recalling Touareg Hybrid SUVs with batteries that can get wet and catch on fire.

VW determined water could enter without the rear hatch open because the sunroof drains and rear lid seals weren't assembled correctly. Engineers say the hybrid battery tray is located in the rear hatch area ... In the worst case, the electrical short could cause a fire.

 

Recallul a fost intre 2016 si 2018  ->  deci nu mai este "gratuit" acum.  

 

2) O alta problerma cunoscuta specific pentru modelul Hybrid este ca in temperaturi foarte reci creste nivelul de ulei inexplicabil -  ca si cauza ar fi o valva PCV

 

3)  Lantul de distributie  pentru acest cod de motor specific are probleme mult mai des ca un model normal , in sua are "public lawsuit" deschis de proprietari  impotriva VW .  Din cauza socurilor de la motorul hybrid  probabil . 

 

4)  Ambreiajul motorului Hybrid este cu problema  mare !  este unitate separata si este controlat doar de modulul de control Hybrid  , toate sunt cu problema !    

image.thumb.png.68786a7d379d803714959f3fb2af4b17.png

image.thumb.png.8038578b02481a054498bdbd7975f632.png

 

Ambreiajul asta suplimentar este situat intre cutie si motor

image.thumb.png.7ea4b42eec6709188435c0936dae1301.png

Nu cred ca exista multe persoane care sa poata diagnostica corect aceste probleme. 

 

Pentru lamuriri  si documentare propie iti atasez manualul Touaregului Hybrid   , dupa ce vei citi singur iti vei da seama cat de complicat este acest sistem ..

 

Nu degeaba s-a produs doar 1 an.... 

 

SSP-450-Touareg-hybrid.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda... foarte foarte utile informatiile. Multumesc mult ptr Sfaturi!

 

Cred ca aveti dreptate... o alegere mai buna ar fi V6TDI 245CP 2014 (care imi place mult de tot)... singura problema e ca nu sunt eu impacat cu frecatul lui in oras L-V  cate maxim o ora pe zi in trafic bara la bara, si fiecare sa zicem al 2lea -3lea weekend cate un 200-250km in extern :(.

Mi-ar parea rau sa ma orientez spre altceva, ptr ca imi place foarte mult acest model, dar din pacate cred ca nu se prea preteaza la regimul asta de folosire...:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca gasesti o masina in stare ok si o scoti la alergat la fiecare 2 saptamani e foarte bine

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu sunt în aceeași situație, lucrez de-acasă și nu prea circul cu ea. Recunosc că am luat-o strict pentru că am vrut o mașină cât mai completă, și Touareg-ul a îndeplinit cam toate condițiile. Cineva m-a întrebat chiar dacă e hibrid sau electrică așa de silențioasă și fină e dacă știi merge cu ea :))

Dar odată pe săptămână o mai scot pe centură o pun în sport (strict după ce motorul e la temperatura optimă) și o țin puțin în turații.

Aștept vremuri mai bune să fac niște drumuri mai lungi cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca posesor de Treg 3.0  245cp ,de 2 ani de zile, utilizat intr-o proportie mai mare in oras(mai rar bara la bara) ma declar foarte multumit de masina.

De la inceput, asa cum am mai spus prin alte posturi, am cumparat masina in ideea de a o tine maxim 2 ani...uite ca 2 ani s-au implinit si nu prea am de gand sa o pun la vanzare :)

Cu toate ca 8 ore /zi le petrec la lucru iar distanta este de 6km dus si 6 intors totusi am ales diesel 3.0 si nu regret.Cu toate ca mai am inca 1 masina in cei 2 ani am reusit sa fac undeva intre 30-35k km.

 

Sfatul meu este sa alegi 3.0, despre Hybrid nu iti pot da sfaturi pt.ca nu am avut si nu cunosc pe nimeni care detine.

 

 

Bafta

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare 

Am si eu o intrebare, am achizitionat un Touareg 7p 2012 245 cp, la tipul de strada am de ales doar intre "ON ROAD" si "OFF ROAD", am vazut ca sunt anumite modele

unde poti lucra pe diferential, cine imi explica si mie ce au alea in plus fata de modelul meu ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferential blocabil.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au o alta cutie de transfer și o greutate mai mare cu 250kg. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!