Jump to content

Sfaturi achizitie (Touareg 7P)


Xenomorf
 Share

Postare recomandată

Și eu am găsit și sincer m-a tentat dar problema e de service cu ele, nu știu cine se bagă în România la așa ceva. 

 

Bateriile sunt garantate 8 dau 10 ani parcă și practic cam depășești deja dacă e din 2011, poate și de asta se vând acum. 

 

Dacă ar fi continuat cu ele și după facelift era altceva, mai găseam ceva mai noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu da quote la postul anterior , este impotriva regulamentului !

 

La garantia bateriilor m-am gandit si eu... dar sunt curios daca are cineva modelul asta de motor si cat e de ok... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Doream să mai întreb o chestie la care n-am găsit răspunsul direct.

 

Pe variantele de Touareg care au pachetul acela de Terrain Tech (low range, diferențiale blocabile, etc) în afară de greutate și protecție suplimentară dedesubt, ce altceva mai e diferit la el? E în vreun fel mai instabil când e pe drum normal, la viteze mai mari? E aceeași suspensia pe aer sau e alta? Dacă să zicem că nu m-ar deranja diferența de preț, ar merita? Că bănuiesc că off-road serios oricum nu poți face cine știe ce, m-ar speria fiabilitatea la el.

 

Dar am zis să-ntreb să văd totuși. Altceva ce mă gândesc e că ar fi posibil să fie și forjată pe off-road, dar asta n-ar fi neaparat rău dacă ar fi și întreținută corespunzător, în general pasionații cam au grijă de mașini (cu care am interacționat eu cel puțin) deci s-ar putea să fie bine pusă la punct.

Exemplu anunț aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu este mai instabila, supensia  este identica.

- din contra, eu zic ca poti face off road serios  si este o masina care se tine destul de bine pe aceast sector atata timp cat nu faci asta cu anvelope de strada :)

 

optiunea diferential blocabil nu inseamna automat ca omul ala care a luat masina o foloseste in off road, lafel cu nci carligul nu inseamna ca omul ala cand a cumparat masiana  luat-o strict pt asa ceva, multi platesc dotarile pt. ca vor sa fie acolo in caz de nevoie.Uite eu de exemplu am carlig si de 2 ani de cand am masina nu am tras nici macar odata o remorca :)) este strict de forma acolo.

 

ca a fost folosita masina excesiv in off road sau nu asta nu prea poti sa sti, fiind o masina second hand ai 2 puncte ce le poti pune in balanta:ce spune vanzatorul si verificarile vizuale facute de tine/mecanic.PAsionat sa cumpere Touareg 7P pt off road m-as mira , exista alte masini pt asa ceva.

 

Masina din anunt imi place, este dotata, imi place interiorul ala coniac, dealer-ul pare unul serios...daca tie iti place masina eu vad a fi un deal bun.

 

Salut

 

 

 

 

 

 

Modificat de Bogdan.TM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare.

O "problema" oarecum ciudata, care teoretic nu-mi da pace, si cand sau daca se va pune problema la modul cel mai serios/realist, as dori sa nu ma ia pe nepregatite.

Detin de mai bine de 2 ani si mai bine de 60k km un Passat Variant B8 MY16 BITDI, resoftat la 300+ cp.

Masina e foarte bine dotata, de la motorul BITDI care e senzational, AID, clima 3 zone, 4x scaune incalzite, ACC adaptiv, LED High, pachet de asistenta ( side, front assist, etc ), panoramic, DCC, Navi mare, webasto, cam tot ce e necesar si utilizabil, unei familii cu un copil de 2+ ani.

Spatiul e suficient, desi am avut momente in care am zis ca imi trebuia camion, au incaput toate fara probleme.

Sunt foarte multumit de masina, micile problemele aparute au fost cauzate de mine, prin greseala alegerii service-ului ( dar s-au remediat ), deci masinii in sine nu prea am ce sa-i reprosez.

Fuge de rupe, consuma corect/decent... sau putin ( foarte rar :lol:

Sa trec la subiect... mi s-a facut un "inception" sa zic asa, pentru a schimba Passat-ul ( momentan aprox 125k km ) cu un Touareg FL MY18 3.0TDI de 262cp.

Inima zice Passat, Creierul zice... Touareg, dar nu 100%. Inca se mai gandeste :D 

Totusi, daca va fi sa fie cazul, cand va veni momentul, as dori sa fiu cat mai informat, la luarea deciziei.

Aspectul financiar nu intra in decizie, cat nici intretinerea ( revizii, cheltuieli, RCA, anvelope, etc ).

Ma intereseaza stric dpdv al masinii, fiabilitatii, si altor aspecte de genul, privind Touareg, ca la Passat deja dupa mai bine de 2 ani am invatat cam ce si cum.

Am studiat/citit in mare, cat mi-a permis si timp, si cat/cum am inteles de pe topic-ele aferente ariei 7P, dar parca mai sunt cateva nelamuriri.

Touareg ul in cauza, are undeva la 60-70k km, il cunosc personal, stare si intretinere corecta. M-am si plimbat cu el de cateva ori, dar nu suficient sa-mi fac o parere corecta, si la momentul respectiv nu ma interesa de nicio culoare.

Touaregul este destul de bine dotat, fiind un model Supreme, pe final de cariera, cu ceva optionale.

Incerc sa atasez un PDF cu toate dotarile masinii ( standard + optionale )

Cateva intrebari:

Cutia in 8tr am inteles ca e AISIN, si ca VW nu recomanda schimb ulei, desi multa lume recomanda schimb pe la 5-6ani si 90-120k km...

Reviziile ( ulei + toate filtrele ) vor fi normale, ca la orice masina pe care am avut-o, la 10k km

Ulei diferentiale fata, spate, cutie transfer? Cand, cum se schimba?

Am citit topicul cu update harti pt RNS 850, si mi se pare foarte anevoioasa procedura de update SW si harti ( cel putin fata de cum e la Passat B8 ), meniu verde, etc...

In plus RNS850 parca nu suporta Android Auto sau chestii d-astea mai noi, fiind o interfata totusi mai veche... ar trebui sa-mi fac griji? Nu sunt tehnic deloc, si nu mi place sa ma intind unde nu e plapuma sa zic asa, dar problema e ca aici in vestul tarii nu prea sunt multi "meseriasi" care sa le rezolve usor, cum e in Bucuresti :)

Motorul de 262cp, mai are problemele fostelor 240/245cp, cu simeringurile/oringurile care pierd ulei, si pentru caror inlocuire trebuie dat jos motorul?

Conform celor mentionate in lista de dotari, si a faptului ca are rezervor de 100L, si eticheta pe usa stanga cu Webasto - Eberspacher - 7P0 815 008 N, ar trebui sa aibe WEBASTO, nu? Spre deosebire de Passat, la care am o telecomanda mica separata ( conform atasament/poza ) la Touareg nu am vazut, si parca nici in meniul de clima nu am regasit vreun buton de Incalzire Auxiliara ( sau n-am stiut eu sa ma uit ). Daca totusi are WEBASTO, si n-are telecomanda, se poate cumpara si seta una sa mearga de la distanta? La Passat asa ma folosesc de aceasta optiune, din telecomanda, nu am setat din meniul masinii orele de pornire. Pur si simplu o pornesc din casa, cu 30min inainte, cand am chef.

 

In incheiere, totusi Touareg 7P e un model vechi, pe o platforma veche aparutat in 2010 parca, deci acum 11 ani ( ok, asta denota totusi ca au trecut anii si pana la modelul FL s-au cam remediat problemele majore, si ar trebui sa fie o masina destul de tapana si fiabila ) dar totusi cu tehnologie destul de veche...

Adica mi se pare un Passat B7 umflat la rang de SUV, no offence :) 

Xenon vs LED

Bord analogic vs AID

RNS vechi vs navi modele noi

dar si avantaje

V6 3.0 vs L4 2.0... alt rafinament, iar cu un soft corespunzator tot pe la 300-310cp se duce banuiesc

Suspensie pneumatica vs DCC... mai mult comfort

Scaune piele ventilate ( nu era un must, dar fie... macar are ventilatie, piele fara ventilatie nu m-ar fi interesat niciodata )

Clima 4 zone vs Clima "doar" 3 zone :lol:

Porbagaj electric...

poate mai sunt cateva...

 

Deci nu stiu, sunt foarte indecis, daca se va ajunge la momentul 0, daca va merita sau nu schimbul... repet, ma intereseaza doar dpdv al masinilor efectiv. NU pret, nu costuri ( astea le stiu si sunt constient de ele ).

Nu sunt si nici n-am fost mare fan al SUV-urilor, desi am condus destule, unele si peste 1000 de km, sa-mi fac o idee despre segmentul asta ( X5, X6, Range Rover TDV8, Range Rover Sport, Range Rover SDV8, Mercedes GLE, G 63 AMG, SQ7, etc ) dar am inteles ca Touareg ul nu sta chiar rau la dinamica, mai ales cu suspensia pneumatica pusa pe sport.

Alegerea rationala cred totusi ca ar fi Touareg, desi sufletul nu prea ma lasa sa ma gandesc la altceva momentan, Passatul fiind aproape perfect din toate punctele de vedere... spatiu, consum, performante, costuri, tehnologie, dotari, etc

 

Long story short... daca ma puteti ajuta cu pareri impresii, sunt deschis discutiilor si intrebarilor :)


Va multumesc!

 

Clipboard01 telecomanda VW webasto.jpg

DOTARI TOUAREG.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E simplu

Trebuie sa stii singur daca iti place sa conduci SUV sau berlina , doar ai condus o gramada de modele

7P e mai mult masina si mai putin jucarie si aici ma refer la gadget-uri

Din cate stiu se poate pune antena si telecomanda ptr incalzirea auxiliara , in rest trebuie activata , de aia nu apare

Uleiul la cutie e ok , nu il schimbi prea repede , eu am 260.000 km si inca nu am nicio problema , 10 ani face deja

Cat timp nu e problema de taxe atunci nu e problema nici de consum

Tot ce pot sa spun e ca in 7P te simti mai in siguranta si mai relaxat decat in B8 indiferent ce si cine zice

Ai vazut ca si la guvern si presedentie s-au perindat prima data 7L si apoi 7P

Ptr un barbat serios , 7P e un suv elegant si discret

Deoarece la volan sunt in general femei cand vezi un 7P pe strada , rezulta ca nu prea exista barbati seriosi

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @tavitara

Pai daca era asa simplu nu mai scriam pe aici si eram convins de una sau alta :lol:

Da, am condus suficiente suv uri, si da nu prea ma incanta centrul de greutate mai inalt, tangajul mai mare, ruliu si faptul ca in curbe se simt cele 2,2 sau 2.5 tone ( cate or fi ), DAR pana la urma te adaptezi la cei ai, adica ma voi adapta si la un Logan daca va fi cazul, fara discutie, dar asta nu inseamna ca mi va provoca vreo placere ( bine, nici Passatul nu e tocmai RS4, dar cred ca m am facut inteles :) )

Corect, e mai mult masina, si e suficienta masina, dar totusi suntem in 2021, cu tehnologie 2005/2010, RNS fiind totusi destul de vechi. Nu sunt fan electronica excesiva, dar parca totusi... 

Referitor Webasto, sa inteleg ca masina are tot sistemul pus pe ea, dar nu e setat/activat??? Wtf??? De ce l ai pune atunci? N am mai auzit asa ceva... am vazut intre timp ca exista si un topic de webasto pt 7P... mai sap, o sa intreb de curiozitate si la VW cat ar fi o activare + telecomanda.

Garantat comfortul va fi altul, cat despre cine ce masini au, nu prea ma intereseaza ca eu nu mi am luat masini niciodata pt a impresiona vecinii sau alte persoane... le am luat pt mine ( si mai nou familie ) :)

Despre consum nu cred ca va sari limita bunului simt... la stilul meu si rutina mea si Passatul are o medie intre 8 si 9, la Touareg sigur va fi de 10/11 ceea ce e mai mult decat corect/decent.

Ca design imi place mai mult de ex 7P decat noul Touareg, si da chiar si dupa 8 ani de munca e un model clasic si elegant. Tocmai de asta ma si atrage, ca e o masina corecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut de ales intre b8 si touareg, pana la urma am ales tancul, nu regret decizia. Am mers si cu passat dar confortul si spatiul pe care ti-l ofera touaregul nu se compara, singura optiune dupa care tanjesc ar fi android auto, dar inca ma documentez pentru un viitor retrofit. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@acidone77, Eberspacherul se activeaza automat cand temperatura de afara e de 4 sau 5 grade C. Se poate programa din meniu ca atunci cand intri in masina sa fie deja calda. Se poate adapta si telecomanda fara probleme. Tavitara cand zicea de activare se referea la faptul ca se poate transforma si in incalzire stationara (cum au tiristii) cu ajutorul unei interfete VCDS.

Cat despre RNS850 se poate adapta Android auto sau Apple Carplay fara probleme si fara a renunta la functiile RNS850.

Passatul in 2-3 ani e "model invechit", Touaregul ramane la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adidas00 la aia ma refer si eu, la incalzirea auxiliara/stationara. Adica ii dau drumul din casa, din telecomanda, cu 30min inainte de a pleca, si cand ajung la masina, e cald, geamurile dezghetate, etc. Asa am si la Passat. Adica nu trebuie sa o programez doar din masina sa porneasca la ora fixa, pentru ca nu in fiecare zi plec de acasa la aceeasi ora, si atunci prefer sa-i dau eu drumul cand stiu ca e cazul.

De asta mi se pare ciudat ca VW pune tot sistemul pentru incalzirea stationare, dar nu-l activeaza...

Faptul ca se activeaza automat dupa pornire nu prea ma incalzeste "mult", pentru eu vreau sa fie cald in masina cand ajung, nu sa inceapa sa incalzeasca dupa ce plec cu masina :)

Despre AA pe RNS850, din cate am citit, am inteles ca se poate doar daca se schimba unitatea, cu ceva aftermarket... sau nu am inteles eu bine?

Update-ul de harti de chiar asa anevoios precum se exemplifica pe topic-uri? Prin Europa folosesc destul de mult navigatia masinii fara probleme ( la Passat cel putin ), dar prin RO Waze e mai ... "util".

Invechit sau nu, ambele sunt masini foarte corecte, din toate punctele de vedere, si tocmai din acest motiv mi-e foarte greu sa inclin balanta decisiv in favoarea uneia.

 

Ma puteti ajuta daca din dotari/specificatiile atasate Touaregul respectiv are si optiunea de All-View, adica pe langa senzori de parcare si camera spate, daca are si camere 360? Sau cum ii zice la optiunea respectiva... la Passat o gasesc foarte utila la parcari, la un Touareg ar fi si mai bine venita :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt telestart....telecomanda....trebuie modul telestart, telecomanda, antena si tras cablaj pana in webasto.

 

AA pe 850 cu o interfata china sau alta unitate china.

 

7p o masina corecta, daca e in mintile ei, la achizitie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Android Auto e o interfata mica ce se monteaza in paralel cu RNS-ul, fara a-i afecta functiile in vreun fel. Totul e plug&play. Update-urile si hartile pe RNS se instaleaza si activeaza foarte usor, daca urmaresti corect pasii.

Functia primara a Eberspacherului e sa-ti incalzeasca motorul iarna si abia apoi sa incalzeasca habitaclul. Fiind motor de 3L se incalzeste foarte greu si mersul cu motorul rece e..buba. Se poate instala telestart, cum a explicat Florin mai sus si se poate activa si incalzirea stationara, adica, daca vrei sa dormi in masina si sa ai caldura fara a tine masina pornita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@F l o r i n ms de info. Ai idee cam la ce pret ar ajunge un astfel de kit, aproximativ? Modul, telecomanda, antena, cablaj, manopera?

Unitatea RNS850 originala va ramane la locul ei. Nu ma intereseaza schimb cu chinezarii

Masina e in toate mintile ei, pentru o cunosc.

 

@adidas00  poti sa-mi dai te rog mai multe detalii despre acea interfata de care zici? sau un link ceva? 

Pentru mine simplu inseamna descarcat harti pe card, bagat card in unitatea media a masinii, apesi update si in 45min e gata totul :) daca e mai mult de atat ( si din cate am citit, cam pare a fi, combinatii de butoane, meniuri verzi, si alte avioane, la care sincer nu prea as vrea sa ma bag pt ca am 2 maini stangi la chestii de genul ) nu ma intereseaza in mod personal. Prefer sa las pe cineva care se pricepe sa faca chestiile astea ( ori reprezentanta - dar cred ca taxarea va fi pe masura, sau vreun baiat ok, daca-l voi gasi pe aici prin zona Bihor )

Nu vreau sa dorm in masina, vreau doar sa fie calda iarna cand ma sui in ea. Atat :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un coleg a luat asa ceva si a facut o mica prezentare aici pe forum :

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Am citit acum. Da, pare interesant, ma gandeam ca e poate o chestie de soft si codare, dar n as vrea sa demontez bord/unitate rcd sa pun o cutiuta in spate... cred ca va pica optiunea de AA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms de sfat. Am inteles in mare care e ideea cu AA. O sa sap mai multe daca se va concretiza trecerea catre Touareg. Sincer, Incalzirea Stationara ma roade mai tare decat Navi sau AA, ca pestea astea pot trece, dar lipsa  Incalzirii Stationare va inclina mult balanta, dar Florin zice ca sunt solutii, asa ca pare ok :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, acidone77 said:

Multumesc. Am citit acum. Da, pare interesant, ma gandeam ca e poate o chestie de soft si codare, dar n as vrea sa demontez bord/unitate rcd sa pun o cutiuta in spate... cred ca va pica optiunea de AA.

Nu exista asa ceva...

Da, telestart...am facut cam la toate vag-urile, inclusiv Touareg 7p,  Porsche, Audi, etc... e usor....

Screenshot_20210617-181835_Gallery.jpg

Screenshot_20210617-181828_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut Florin, multumesc de info. Oradea - Bucuresti e cam mare distanta :) poti sa-mi dai te rog si un cost realist/corect pentru toata operatiunea aferenta Incalzirii Stationare? Chiar si pe PM daca e cazul. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apoi daca iti iei masina si conteaza foarte mult incalzirea cu telecomanda , faci un drum si la Bucuresti

Eu daca as face retrofit-uri la 7P doar la Florin m-as duce ptr ca se ocupa cu asa ceva , a avut masina si o stie f bine

Si nici nu e in sectorul 1 unde iti murdaresti rotile cu sobolani

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Tavi, Florin pare un baiat/domn super ok, am vazut f multe feedback uri pozitive, pe langa multi alti colegi deosebiti aici pe forum, dar din pacate pt mine time is money, sa nu mai pun la socoteala minim 2 zile pierdute, drum, costuri suplimentare si oboseala cuvenita unui tranzit de Romania dus intors ( stim cu totii cum se circula la noi ) :)

Am expus problema si la reprezentanta VW, sunt curios daca isi expun posibilitatea si dorinta de lucru.

Momentan toate discutiile acestea sunt teoretice, de aceea doar ma informez momentan sa am idee despre ce, cum, unde, cat, etc :)

Va multumesc pt sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, acidone77 said:

Am vazut Florin, multumesc de info. Oradea - Bucuresti e cam mare distanta :) poti sa-mi dai te rog si un cost realist/corect pentru toata operatiunea aferenta Incalzirii Stationare? Chiar si pe PM daca e cazul. Multumesc!

Cred ca undeva in jurul la 200...250 euro, in functie de cum gasim de achizitionat kit ul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca deja se intra prea mult in detalii, va rog sa continuați discuțiile despre retrofituri in topicurile deja create pt aceste domenii:

 

 

Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Andrei de atentionare.

Daca vor mai fi detalii specifice tehnice, vom intra in amanunt in topicele dedicate.

Oricum, in mare mi-am cam facut o idee despre Touareg 7P FL, despre ce are, ce nu are, ce poate primi si ce nu...

Desi e o masina mai "veche" calitatea si fiabilitatea a ramas cat de cat la un nivel inalt.

Am vazut ca masina vizata are si Area View ( Camere 360 ) care este iar un avantaj.

Incalzirea Stationara se poate rezolva. Cu RNS850 fara AA as putea trai, punand in balanta restul "pachetului" si a optionalelor.

Incet incet balanta catre Touareg incepe sa se incline :) It grows on me, cu fiecare detaliu studiat...

Vedem daca va veni momentul sau nu...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@acidone77  un lucru sa mai ai in vedere :  pe modelele 2017+ de 7P facelift s-au strecurat in europa si din cele cu problema la filtrul de aer , mai precis intratul apei in filtrul de aer apoi in motor. 

Problema este descrisa clar in acest film incepnd de la minutul 1 se vede cauza si efectul : 

 

Vrifici filtrul de aer  dupa o ploaie torentiala ,   sa fie uscat in partea de jos 100% , in caz contrar asta va fi problema care duce la final la distrugerea motorului: 

996065198_7pproblemwetairfilter.thumb.jpg.0f6973eea97061f1651df5a820f05a99.jpg

 

Exista piesa pentru acest recall dar e greu de gasit  , am vazut model cu el deja instalat si model fara , un plastic care are forma de jgheab si nu mai permite apei sa  patrunda . 

Asa arata piesa : 

page1.thumb.jpg.3581008c3256fb8467f8df01626825cc.jpg

 

Daca nu este piesa verifici cabina filtrului in partea de jos sub sita daca prezinta gauri care nu par sa fie din peisaj , acele gauri ar trebui sa fie facute de mecanicii " experti" ca reparatie rapida a recalului inainte sau dupa livrarea masinii.  
 

Daca prezinta umezeala chiar si putina eu as evita cumpararea acelui exemplar. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!