Jump to content

Golf 6 - Climatronic/AC - probleme


YEP
 Share

Postare recomandată

Multumesc frumos baieti. Am sa apelez la un coleg de aici!

 

O zi frumoasa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua,

 

Daca a mai intalnit cineva urmatoarea problema, rog ajutor:

La un golf 6 climatronic, pe partea stanga baga cald iar pe dreapta rece spre caldut.

Ce am facut:

- am scanat si nu apare nicio eroare

- am intrat in blocurile de masura, am verificat cursa servomotoraselor si totul este in regula ( isi fac cursa completa si pe dreapta si pe stanga). Singura diferenta este la valoarea temperaturilor. Pe partea stanga am valoarea de 40.5 grade iar pe dreapta sunt 20.7 grade (asta la o temperatura a motorului de 65 grade)

Ce mi se pare suspect este fluxul de aer de pe dreapta este mai mic decat cel de pe stanga.

Un sfat sau o parere inainte de-a incepe distractia cu demontatul partial sau total al bordului, mi-ar fi de ajutor.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica fizic - da jos torpedoul - si vezi daca lucreaza clapeta. Daca da, este foarte posibil sa fie vb de un calorifer partial infundat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca baga pe extremitati(gurile de langa geamuri) cald si pe mijloc/deasupra rcd rece/slab de la ce poate fi, este normal? Rece baga cum trebuie pe toate gurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am un golf 6 cu aer conditionat, fara climatronic. Am vazut niste module de climatronic pe net, oare daca as cumpara unul si as schimba panoul de comanda ar merge? Sau mai trebuie sa iau si altceva in afara de panou?

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU> si pune mana si citeste, ca s-a discutat destul pe treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu adica nu va merge sau nu mai trebuie sa iau altceva in afara de panou? Posibil sa fi discutat pe treaba asta insa nu am gasit unde, eventual daca ai un link postezi aici te rog? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa schimbi tot housingul aerotermei cu cablaj, motorase, etc.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Daca a mai intalnit cineva urmatoarea problema, rog ajutor:

La un golf 6 climatronic, pe partea stanga baga cald iar pe dreapta rece spre caldut.

Ce am facut:

- am scanat si nu apare nicio eroare

- am intrat in blocurile de masura, am verificat cursa servomotoraselor si totul este in regula ( isi fac cursa completa si pe dreapta si pe stanga). Singura diferenta este la valoarea temperaturilor. Pe partea stanga am valoarea de 40.5 grade iar pe dreapta sunt 20.7 grade (asta la o temperatura a motorului de 65 grade)

Ce mi se pare suspect este fluxul de aer de pe dreapta este mai mic decat cel de pe stanga.

Un sfat sau o parere inainte de-a incepe distractia cu demontatul partial sau total al bordului, mi-ar fi de ajutor.

 

Multumesc

Buna ziua,

 

Am dat torpedoul jos si "din pacate" motorasele functioneaza, iar clapetele isi fac cursa complet.

Ramane dau jos bordul si sa inlocuiesc radiatorul.

Daca cineva a mai facut treaba asta, rog, sa-mi spuna cam cat timp trebuie sa aloc si daca trebuie golit freonul din instalatia de AC?

 

Multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ca sa dai bordul jos? de ce sa scoti freonul?

KA masina ta nu e necesar sa dai bordul jos pentru a schimba caloriferul de caldura.

Dureaza 1.5 ore schimbarea lui. asa... cu pauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este masina din semnatura.

Este vorba de un Golf 6 ( masina sotiei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la Golf 6 ? nu trebuie sa dai jos bordul, se lucreaza pe lateral, pe la picioare sofer - scoti trimurile de acolo, de pe lateral consola centrala, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am si eu o problema sau mai bine zis, cateva probleme, destul de ciudate:

 

---pornesc clima pe dezaburire parbriz, mijloc si aer picioare, baga cald pe stanga langa parbiz, si din ce in ce mai rece catre dreapta, astfel incat pe gura de langa geam dreapta baga aer rece.

---daca dau pe auto la hi, temperatura aerului care intra nu are mai mult de 20 de grade.

--am tot incercat reset flapsuri climatronic in diverse setari, pare sa incalzeasca putin, temporar, apoi aceeasi problema.

Luni o am programata in service, revin sa va anunt ce anume s-a constatat/inlocuit.

 

Cu stima,

 

C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai erori pe servomotoare si acestea lucreaza ok, atunci e posibil sa fie vorba de calorifer partial infundat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o problemă. Am înlocuit bateria și acum nu mai pornește ventilatorul de la climă. Am varianta simplă fără climatronic și pe nicio treaptă nu se aude motorașul. De la ce ar putea fi? Unde găsesc siguranta?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, ma poate ajuta cineva cu un cod de compresor pt motor CBDC diesel 2.0 TDI , an 2009 ?

Modificat de manzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

Am si eu o problema cu incalzirea la masina mea. Cand am teperaturi exterioare mai mari de 10grade si selectez o temperatura interioara oarecare (pana la 25 grade) pe clima sau prin setare manuala imi baga aer rece. Daca dau pe temp maxima incepe sa bage caldura dar cand dau ventilatorul la maxim. La temperaturi sub 10 grade caldura merge bine, fara probleme. La o reprezentanta vw au verificat o si nu au gasit erori. Au recodat unitatea de clima dar fara folos. A doua oara au refacut setarile senzorilor dar nici o imbunatatire.

A mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toti senzorii masoara ok ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezentanta prima data cand am fost au gasit o diferenta de 7 grade dintre ce comand la temperatura si ce imi da sistemul de incalzire. Au spus ca nu au mai vazut asa ceva si o sa scrie la producator despre situatie, dar nimic. Masina mai e in garantie pana in oct anul acesta. Sper sa o pot rezolva pana atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A doua oara dupa o "recalibrarea a senzorilor" au temperaturi " apropiate de normal" asa mi s a spus.  S a intamplat prima data in toamna anului trecut. In plus cand dau pe 23 grade pe treapta a 3 a ventilatorului din duzele de ventilatie din bord vine un miros de platic ars  , daca reduc viteza ventilatorului nu mai am acel miros.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai probabil de la ventilatorul din habitaclu - altfel, nu are de unde sa vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pe toamna anul trecut scriam aici ca incepe sa-mi faca probleme AC-ul in sensul ca nu mai baga cum trebuie aer rece si ca a inceput sa se auda si un fasait ciudat.

Acum cand a venit caldura nu mai baga rece aproape deloc. Fiind cald in masina AC-ul, fiind pe Auto, pornea pe maxim si asa ramanea, indiferent de cat mergeam eu cu masina, temperatura nu mai cobora, ne mai bagand rece. Am mers in service pt verificare eventuala pierdere si completare cu freon daca era necesar.

Intr-adevar ramasesem fara freon, mai aveam doar 55 grame in circuit! S-a facut curatire circuit, verificare circuit in presiune (aici mi s-a spus ca un eventual por nu il depisteaza aparatul) si reincarcare cu freon + ulei. Pentru ca nu mi-au gasit nicio pierdere au bagat si substanta fluorescenta pentru ca pe viitor daca se mai pierde sa vedem pe unde. Acum sufla viscolul de la polul nord cand dau pe rece, sa vedem cat ma tine :D. A disparut si acel fasait, care probabil era din cauza lipsei de freon.

Eu m-am bucurat ca nu am avut vreo piesa fisurata, gen compresor sau mai stiu eu ce altceva. 

Intrebarea mea: e posibil ca fara sa am pierdere pe undeva totusi sa raman fara freon? Am intrebat si la service si mi-au zis ca in timp, la unele masini, sa zicem dupa 5-6  ani e posibil sa se mai piarda freonul, nimic nu e perfect etans. Teoretic asa e, probabil depinde si de masina, de noroc etc, dar sa nu vezi totusi nici o fisura? Daca e un por foarte fin probabil e imposibil de depistat si cu substanta fluorescenta si in timp freonul se pierde.

Acum sa vedem cum evolueaza in timp, daca pierd freonul intr-o saptamana sau 5-6 ani. Sper sa fie a doua varianta :P

Pt info: 100g de freon e 20 lei, substanta fluorescenta 30 lei

Modificat de Mistery
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am si eu o problema cu A/C pe rece ...odata cu vara asta am dat drumul la A/C insa nu se simte nimic rece. 

nu ma pricep deloc la sistemul A/C , se poate testa pe calculator daca am freon in circuit ? 

nu as vrea sa ma duc la PNB / Midocar, insa nu as vrea sa incarc cu sistemul cu freon si apoi sa il pierd din nou.

se poate face un test pe unde pierde freonul ? 

asta in cazul in care problema este freonul. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu vcds se poate verifica presiunea din circuit - in functie de valoare iti faci o idee daca mai ai sau nu freon, dar asta e doar orientativ

la mine presiunea era ok, dar freon nu mai aveam...

cantitatea de freon e verifici doar la service, de asemenea si etanseitatea circuitului

vizual putin probabil sa observi ceva, doar daca ai fisura mare

nu ai ce face decat sa reincarci cu freon si sa vezi apoi pe unde pierde - le ceri sa iti introduca si substanta fluorescenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primavara asta am patit-o si eu de 2 ori cu AC-ul. pornit ac dat pe lo si treapta 3-4 imi baga aer normal. Opream AC  si reporneam AC si abia atunci baga aer rece. a mai patit cineva asta?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Adrian-91 changed the title to Salutare .. am constat recent că mașina nu mai baga deloc aer cald nici măcar cu clima la maxim! Mă poate ajuta cineva ,precizez masina este un vw golf 6 plus din 2010 2.tdi...multumesc anticipat
  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!