Jump to content

Golf 6 - Climatronic/AC - probleme


YEP
 Share

Postare recomandată

Incearca sa verifici temeinic cu UV si vaporizatorul (radiatorul AC) nu numai conductele si imbinarile principale.

 

Acelasi lucru am patit pe vremea cand aveam Polo. Nu ii dadeam de cap deloc.  Incarcam si la 2 luni pierdeam freonul. Unitatea clima se reseta continuu si nu baga rece deloc.

O fisura ca firul de par intre elementele de aluminiu la vaporizator.  Abia au zarit-o, dintr-o greseala. Pe acolo pierdeam freonul.  

Am schimbat piesa si problema sa rezolvat.

 

Incearca si asta.

Modificat de Stefan.DFS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma duc maine la service sa mai verific inca o data toata instalatia sa vedem ce gasesc.. multumesc pentru ajutor!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata chestia e sa faca aceasta verificare fara graba si cu atentie. 

Modificat de Stefan.DFS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica si senzorul de presiune, a fost un lot cu defect de fabricatie care se perfora prin plastic si ajungea sa piarda freon pe la mufa electrica. si nu se vede substanta de contrast decat daca scoti mufa. e localizata in spatele farului dr pe lojeron. asta daca nu gasesti nimic altceva pe instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Același cod este, m-am uitat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codul compresorului de pe maşina mea este 5n0 820 803. Știe cineva dacă se potrivesc cele care au literele A sau C la final?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da, se potrivesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încă o întrebare: contează dacă mașina este pe benzină, iar eu pun compresorul pe diesel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU are treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal ca la viteza mare la ventilatoare cu A/C pornit sa se auda un zgomot destul de urat? ca si cum compresorul trage din rasputeri sa functioneze? sa stiu daca sa imi fac griji sau e o situatie normala

nu-mi mai amintesc cum era anul trecut dar au inceput temperaturile de 30 grade si am impresia ca se aude urat.. cum scade viteza, revine la normal si sunetul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza o inregistrare. Sunt sase mari ca acel zgomot sa fie cauzat de viteza mare a aerului care circula pe tubulatura si sa fie un zgomot normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul de compresor variaza cu turatia motorului (e antrenat de motor), il "prinzi" cu ventilatorul pe minim, marind incet turatia (pe loc in parcare, temperatura setata mai jos decit e deja in masina)

 

Al meu cind e in sarcina schiauna undeva intre 2000 si 3000 de rpm, desi l-am schimbat deja odata pe garantie din acelasi motiv

Modificat de danb1974
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare sunt nou pe aici si proaspat posesor de golf 6 1.6 tdi , am observat si eu o problema la ac. atunci cand e oprit se aude ca si cum ar fi ceva blocat si incearca sa se deblocheze (haaarsti iar sta 2-3 sec. iar haaarsti ) iar cand turez usor se aude din ce in ce mai tare , cand ii dau drumul nici o problema merge cum trebuie.ceva pareri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

din pacate aproape imposibil de diagnosticat, dupa descriere. In cazurile astea, trebuie sa ai masina, sa auzi ce si cum face, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. Am si eu un comportament mai straniu a AC-ului. Astazi la drum lung l-am pornit si cu timpul sufla din ce in ce mai incet. La fel de rece, dar mai incet. La un moment dar era la maxim ventilatorul, in bord se uzea cum se invarte puternic, dar pe guri abia iesea aer, ca si cum ar fi ceva care bloca aerul. Am oprit AC-ul, moment in care a inceput sa sufle din ce in ce mai tare, ajungand la un nivel normal, conform cu ce indica pe klima. Si mai straniu e ca a insistat sa sufle aer rece chiar si cu AC-ul inchis. Vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si acum mai baga aer rece daca ii dai drumul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am oprit clima de tot, apoi am repornit-o si in scurt timp am activat AC-ul. Acum sufla normal. Insa de cand am reincarcat instalatia cu freon, se aude un fasait im bord cand activez AC-ul...asta daca ar putea avea vreo legatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De regula acel "fasait" prevesteste ca vei ramane iar fara freon (am patit-o de 2 ori la masina sotiei) pana am depistat pe unde am pierderi, asta dupa ce dura 1-2 luni pana il pierdea pe tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam la asta ma gandeam si eu. De unde provenea pierderea? Ma gandesc ca daca fasaitul vine din bord, pierderea este de la vaporizator care este o pacoste cand vine vorba de acces.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal ca la viteza mare la ventilatoare cu A/C pornit sa se auda un zgomot destul de urat? ca si cum compresorul trage din rasputeri sa functioneze? sa stiu daca sa imi fac griji sau e o situatie normala

nu-mi mai amintesc cum era anul trecut dar au inceput temperaturile de 30 grade si am impresia ca se aude urat.. cum scade viteza, revine la normal si sunetul

 

la postul de aici, mai adaug si un clip ca sa intelegeti despre ce e vorba.. se aude putin la inceput, apoi la 0:51 si apoi mai la sfarsit cand apas max ac: https://youtu.be/6CxRzFwN-zI

Modificat de BTeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am cautat problema asta pe forum si n-am gasit-o (sunt nou pe aici). Am un golf 6, din 2010 si am o problema, daca se poate zice asa, si anume : in mers, la orice viteza, cu AC ul pornit, cand virez stanga (chiar si cand trag putin de volan stanga) se aude un sunet ciudat (un scartait) pe toata durata virajului. Cand virez dreapta, sunetul nu apare. Stie cineva?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cureaua de la accesorii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai lasat-o putin si acum observ ca raceste mai greu. Iar pe gurile din dreapta raceste mai tare decat pe cele de la sofer. Fasaitul in bord continua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate este blocata vreo gura/parte a traseului.Daca inchizi/deschizi cateva din gurile de ventilatie isi modificat intensitatea fasaitul acela?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai lasat-o putin si acum observ ca raceste mai greu. Iar pe gurile din dreapta raceste mai tare decat pe cele de la sofer. Fasaitul in bord continua.

Mai ai putin freon. Asa facea si la mine. Anul trecut am schimbat vaporizatorul iar acum am ramas iar fara freon. De data asta mi-au zis ca scăpa pe la ventile. Dupa reparare nu mai fâsâie si raceste uniform pe toate gurile.

P.S. Mai aveam 180g freon din 525g.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Adrian-91 changed the title to Salutare .. am constat recent că mașina nu mai baga deloc aer cald nici măcar cu clima la maxim! Mă poate ajuta cineva ,precizez masina este un vw golf 6 plus din 2010 2.tdi...multumesc anticipat
  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!