Jump to content

Golf 6 - Climatronic/AC - probleme


YEP
 Share

Postare recomandată

Exista vreo metoda mai usoara sa vezi ce marca ai decat cea cu desfacutul carenajului?

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu VIN-ul se vede doar PN, nu si producatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ca pe acelasi cod de piesa ai mai multi producatori, cel mai banal exemplu ar fi filtrele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
 

 

salut am si eu o problema la noua mea jetta(1.6tdi,77kw,motor cayc)-nu baga aer rece am scanat-o si imi da eroarea

1 Fault Found:

9472881 - Motor for Fresh Air / Recirculated Air Flap  

             B108B 71 [008] - Actuator stuck

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 4

                    Reset counter: 209

                    Mileage: 163951 km

                    Date: 2032.14.18

                    Time: 22:22:24

mentionez ca am incarcat instalatia cu freon si nu poneste compresorul,are legatura cu eroarea de mai sus??sau trebuie schimbat compresorul??

multumesc anticipat pt raspunsuri

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura eroarea cu compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU are legatura, grebuie vazut in blocurile de masira cine impiedica pornirea compresorului. Ce cifra ai la shut off compressor? Ce cuplu absorbit ai?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna, am o problema la sistemul de clima manuala - cand este pornit AC-ul butonul de reglare a temperaturii nu mai functioneaza in sensul ca si daca pun pe 22 de grade sau 23 nu se tempereaza gradele ci in masina baga temperatura cea mai scazuta. Uneori e prea frig in masina si nu poate sa reglez temperatura interioara sa zic sa o pun la 20 de grade, ci doar daca opresc butonul de AC. Stie cineva care ar fi problema ? Fara butonul AC apasat functioneaza perfect butonul de reglare al temperaturii iar cu AC-ul activ nu mai functioneaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum, depinde.... daca afara sunt 35 de grade, normal ca ea baga rece.....

 

pune pe 25 de grade cand afara sunt 15-20 ... si vezi cum baga.

 

cu VCDS-ul, pe climatic, poti vedea in blocurile de masura, valoarea senzorilor - sa vezi daca e ok sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Cam aceeasi problema o am si eu la skoda octavia 2 (tot ac climatic). La mine fie ca am ac-ul pornit fie ca nu, butonul pentru setarea temperaturii nu regleaza nimic, in sensul ca acesta da comanda numai in apropierea zonei in care este inscriptionat pe el temperatura 26. Pana acolo nu regleaza nimic. Am pus testerul pe masina si am masurat valorile si mi se confirma ceea ce am zis mai sus. Valoarea de plecare este 23 si finala 228. Daca rotesc de buton de la 18 grade pana pe la vreo 24, valoarea 23 ramane acceasi.Intre 24 grade si 26 grade incepe sa lucreze si butonul si ajunge, cand il dau pe 26 grade, la valoarea de 228 (care e maxim).

Mentionez ca am schimbat tot panoul de butoane si face exact acelasi lucru. Pe tester nu imi da nici o eroare. Va rog sa ma ajutati ca nu stiu ce sa ii mai fac (am cumparat si alt panou cu butoanele degeaba). 

Modificat de crocodilul77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servomotorasul G68.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G 68? Chiar daca nu da eroare pe tester? Trebuie inlocuit?


Cum se ajunge la el pentru inlocuire? Mentionez ca skoda mea are volanul pe dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. Revin cu amanunte despre problema mea mai sus prezentata. Se pare ca nu a existat niciodata acesta problema, doar eu si cu meseriasul (care asa se crede) nu am inteles modul de functionare al climaticului. Atata timp cat in masina e mai cald decat temperatura pe care setam din buton e normal ca ea sa nu modifice aerul. Azi cand au fost 18 grade am verificat si climaticul functioneaza perfect. Am inlocuit degeaba si blocul de butoane la cererea meseriasului!!! Ambele blocuri de butoane sunt bune. 

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

 

De curand am observat ca atunci cand e pornit A/C se aude un cloncanit. Aer rece baga la fel de bine ca inainte, nu mi s-a parut ca ar fi probleme, dar zgomotul este foarte evident, mai ales la ralanti. Banuiesc niste rulmenti uzati, dar nu stiu daca merita efortul ca sa-i schimb.

 

Ati mai patit asa ceva? Aveti idee despre ce rulmenti este vorba?

Modificat de mihaitzar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare am in legatura cu AC. Masina are kilometrii putini si la pornirea AC-ului constat ca aerul rece nu e chiar atat de rece pe cat a fost inainte de a-i face o actiune service (24V9). El porneste dupa circa 15 secunde dar temperatura lui mi se pare usor schimbata. De altfel pe klimatronic la stabilizarea temperaturii aveam un led aprins la ventilator, acum am doua. Motorul e 1.2 TSI. Poate avea legatura cu actiunea service de resoftare sau e alta cauza?. Surubul de pe axul compresorului pare ok. Am mai remarcat ca la pornirea AC nu se mai aude acel cloncanit specific.

Modificat de titisor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ledul de la ventilator reprezinta treapta de putere a aerotermei, banuiesc ca la acel led te referi. In acest caz , e normal sa mearga la orice treapta considera pentru a ajunge la temeperatura prestabilita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar eu vorbeam de nr de leduri aprinse la echilibru, dupa ce s-a atins temperatura reglata.  Daca aerul e rece, e nevoie de putere de ventilatie mai mica. Daca nu, ventilatorul baga mai tare si sunt mai multe leduri aprinse. Cu ocazia asta vreau sa mai intreb ceva. Problemele mele cu AC au fost precedate de agatarea scutului de plastic de sub masina intr-o proeminenta metalica. L-am gaurit si l-am schimbat in service. Exista sub masina, cam pe la mijloc, vreo zona sensibila cu conducte care prin lovire ar putea duce la scaderea presiunii freonului din instalatie? Asta ar cam explica problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ai conducte de freon pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns. Poate avea legatura cu actiunea service 24v9?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e saiba de la turbo? Nu are legatura.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e vorba de saiba de la turbo, dar insotita si de schimbarea softului. M-am gandit sa nu fie vreo legatura intre soft si AC. Incep sa cred ca problema mea e legata de caldura de afara. Atunci cand o scot din garaj se face frig imediat. Problema apare cand masina a stat la soare si e incinsa. Ma gandesc ca poate e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cind sta in soare, toata masina, inclusiv toata tubulatura de ventilatie, e fierbinte. Acoperi bordul cu vreun parasolar cind o parchezi in soare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Probabil de asta face asa. Oricum, cand ajung acasa, ma duc in service si verific presiunea de freon. Am sa revin cu rezultatul, dar la sfarsitul lunii. Multumesc la toti de raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o interfata vcds poti sa monitorizezi clima (presiuni, temperaturi si o gramada de alte chestii), ca sa nu dai banii la service pentru o diagnoza - nu stiu cit e la tine, la mine la service oficial e 100 de ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut... acum cateva zile AC-ul nu avrut sa mai porneasca... apas tasta AC, pe ecran imi apare AC on, ledul tastei nu se aprinde, aerul nu este rece... am pus testerul pe masina si la compresor alimentarea este 0,00 V... s-a petrecut ceva cu unitatea de calcul a climei?.. astept pareri... va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai repede electrovalva. Daca era unitatea de climatronic, aveai eroare la scanare...sau asa ar trebui!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Adrian-91 changed the title to Salutare .. am constat recent că mașina nu mai baga deloc aer cald nici măcar cu clima la maxim! Mă poate ajuta cineva ,precizez masina este un vw golf 6 plus din 2010 2.tdi...multumesc anticipat
  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!