Jump to content

TDI - Zgomot motor/turbina


Sebu
 Share

Postare recomandată

Pai depinde cat de anormal e acel tacanit de la N80-ul indicat de tine. Eu, de pilda, mi l-am schimbat degeaba, crezand ca voi scapa de CEL, insa era de vina canistra cu carbune activ. Stiu, nu e cazul tau..

Vroiam doar sa iti spun ca acea electrovalva tacane ca sa iti lase vaporii de benzina sa intre in galeria de admisie, adica asta e functia ei normala. Repet, depinde cat de deranjant tacane. Ea lucreaza cand motorul e deja incalzit, din cate imi amintesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile face scandal destul de tare. Am mai auzit cateva TFSI-uri si nu facea nici unul asa. Erori pe parte de motor nu am dar merge putin ciudat la ralanti de putina vreme si s-ar putea sa fie din cauza asta. Vad mai multe dupa ce o schimb

Modificat de Edy E
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ii dai de cap cu N80, sa verifici si valva PCV. Uneori, poate afecta ralantiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema asta acu ceva timp si am rezolvat prin schimbarea valvei PCV .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat piesa azi, nu se mai aude nici un țăcănit  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna!
Am o problema la un Golf 5 1.9 TDI 105 cai an 2006, sper sa ma lamuriti voi care ar fi.

De 2-3 zile a inceput sa apara un zgomot ca si de rulment stricat la motor, doar in mers cand e in viteza si iau piciorul de pe acceleratie. daca apas acceleratia sau ambreajul, daca e la liber sau relanti zgomotul nu exista.

Precizez masina are 240.000 km, de o luna am cumparat masina, avea cutia de viteze stricata(nu mergea a 5-a), am schimbat cutia tocmai de 2-3 zile, de atunci a aparut si sunetul la motor. Cutia se comporta bine, nu scartaie nu imi face nici o problema la schimbarea vitezelor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia de viteze? eu am o teorie legata de masinile diesel aduse de afara, ele merg predominant in treapta a5a/ sau a6a depinde de cate viteze au in dotare, drept urmare cea mai mare uzura la o cutie de viteze se afla pe pinionul alocat ultimei trepte(excludem masinile care merg in oras aici, vorbim de masini cu 300 000-600 000km).

 

Daca printr-un miracol se alinieaza astrele, si neamtul nici nu verifica nivelul uleiului din cutia de viteze, ajunge sa circule pe "umed/uscat" deci uzura prematura in treapta a5a evident.

 

Din descrierea ta, pare a fi cutia de viteze cea cu probleme, ar trebui verificata, daca ai luat-o din dezmembrari ce certitudine ai ca era perfect functionala?

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, cutia de viteze cu probleme la treapta a 5-a (intradevar lipsa de ulei a cauzat stricarea treptei a 5-a, mi-a spus mecanicul dupa ce a dat cutia jos) am schimbato cu una reconditionata de o firma nemteasca care cu asta se ocupa. tin sa precizez ca eu sunt in germania acum, de aici am cumparat masina aici am schimbat cutia si aici o sa folosesc masina. 

 

Cutia 'noua' in sine functioneaza fara probleme , schimba bine , nu scartaie nimic la ea. Doar sunetu' ciudat de la motor! care nu cred ca ar putea fi de la cutia de viteze tocmai schimbata si cu nivelu de ulei optim in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am o jetta 1.9 tdi 105 cai si are un tacanit motorul ,motorul merge rotund ,trage bine ,nu balbaie si nu consuma ulei ce ar putea fi .?? Motor bck .ulei castrol edge turbo diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut ,in primul rand imi cer scuze ca folosesc un replay care nu are legatura cu postul creat ,dar fiind membru nou pe forum nu am posibilitatea inca de a creea propriul meu topic si vazand ca aici se discuta totusi de motorul de pe golf 5 gti am zis sa incerc sa apelez la bunavointa dumneavostra poate un coleg de forum imi va raspunde si mie la problema care ma macina .

 

Pe scurt necazul meu sta in urmatorul fel ,am un golf 5 gti cu 134000km si de la un timp se aude un suierat (fluierat)la motor la relanti cand accelerez dispare zgomotul iar cand iau piciorul de pe acceleratie fluieratul (suieratul)reapare /la relanti daca ridic de joja de ulei se aude ca si cum ar elibera putina presiune aer  si dispare totodata si fluieratul  

 

ps. am gasit pe youtube un filmulet in care este prezentat un motor cu aceleasi simptome problema e ca nu stiu cum sa il incarc ......

 

https://www.youtube.com/watch?v=N77zsyjNamI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate valva PCV are membrana perforata. Ai scanat-o de erori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu,in Sibiu sunt putini mecanici care sa aiba habar de motorul asta; valva e cea de cand e masina nu a fost schimbata niciodata ,crezi ca ar putea fi de la ea ,ca si simptom ar mai fi tot la relanti o usoara trepidatie a motorului fara sa se vada la acul de la turometru sau sa se simta ,e vizibil doar cand e capota deschisa si cand motorul merge la relanti ,nu are aprins nici un martor in bord ,masina functioneaza bine zic eu.

 

ps:modificari nu are e stock cum a iesit pe poarta fabricii.

Modificat de Batory
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot zice sigur si e cam greu sa verifici daca valva se deschide doar cand ar trebui. A mea arata perfect la exterior, erori nu aveam, relantiul era ok as zice, si totusi membrana am gasit-o franjuri pe mai bine de o treime din circumferinta ei, dupa ce am disecat carcasa valvei.

Din cate stiu cam asta ar fi duda, insa ar fi mai usor sa faci o diagnoza. Celelalte variante ar fi sa schimbi piesele una cate una, dupa ureche sau sa nimeresti un mecanic priceput.

Parca mai era o increngatura de furtune dinspre pompa de vacuum cu o supapa unisens care mai cedeaza uneori, de forma unui dop de sticla (de vin :) ). Ce sa zic, e greu sa mergi intotdeauna la punct ochit, punct lovit. Candva, mie mi se degradase performanta servofranei din cauzaca pompa de vacuum imi tragea aer fals pe langa stutul ei, si nu aveam erori, totul arata ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca la diagnoza voi afla daca e valva ? Ce erori ar trebui sa fie in cazul in care e valva defecta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cel mai fericit caz iti logheaza vreo eroare de incorrect flow, insa diagnoza o poti face ca sa te asiguri ca nu e de la altceva si sa cumperi valva degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valva PCV o verifici sufland pe furtunul care intra in ea. trebuie sa poti trage dar sa nu poti sufla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pt raspunsuri ,am comandat valva si voi vedea daca e de la ea m-am dus pe ideea ca daca valva in cauza e totusi  problema mai comuna si atat timp cat a mea nu a fost schimbata de noua oricum va trebui sa o schimb asa o schimb acum si vad daca e de la ea/ 

 

ps:n80 unde e pozitionat mai exact si ce simptome  da daca ar fi stricat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia vezi nu te ajuta urmatorul filmulet?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am si eu o problema la un golf 5 1,4 fsi. Azi dimineata am auzit un tacanit ciudat (nu s-a auzit la pornire, ci dupa accelerare). Am lasat-o si am incercat din nou acum 30 min (masina accelerata pe loc). Zgomotul se aude din partea dreapta, intre motor si vasul de expansiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Si la mine exact acelasi tacanit..cateodata mai tare, cateodata mai incet..ne poate ajuta cineva cu vreo informatie? repet, zgomotul se aude undeva in spatele motorului mai in partea dreaptacum te uiti la motor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am si eu o problema la un golf 5 1.9 tdi, cod motor bxe. Acum vreo 3 zile am observat o bataie la motor, care se accentueaza cand este turata, initial se auzea la rece, la 90 de grade disparea, acum se aude cand si cum vrea ea, la rece, la cald, daca se aude la cald, opresc si pornesc de maxim 3 ori si dispare. Erori inregistrate...o bujie arsa. Masina a fost pe la rompretrol inainte, toate schimburile facute in reprezentanta la timp pana la 120k km, are 181k ulei/filtre eu le-am schimbat la 10k, distributia schimbata la 110k, kit ambreiaj pe la 160k, niciodata n-am schimbat sub 3000, excluzand momentele in care motorul este rece.

Si totusi...www.youtube.com/watch?v=Ymfbx8yBIJw&feature=youtu.be

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica uzura axului cu came si verifica daca mai ai cele 2 dopuri din capetele semiaxelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tachet spart.

Daca ar fi un tachet spart, n-ar trebui sa se auda tot timpul ? Chiar sunt paralel cu mecanica :) Modificat de Spacer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!