Jump to content

TDI - Zgomot motor/turbina


Sebu
 Share

Postare recomandată

Sunetul se aude si / fara capac? Poate problema apare de la trepidatia capacului motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este mana mea :). Da deci o sa ma duc maine la service direct cu ea. O sa fac test vag + alte investigatii. Ma gandeam ca e de la tacheti, distributie sau ceva de interior odata ce nu merge rotund.... Sper sa nu fie colosala operatiunea.

 

Nu este de la capac :D

Modificat de TrIcK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am citit topicul, o sa il contactez ca vad ca e din constanta poate are un service bun. Nu cunosc pe nimeni in constanta "meserias". Puteti sa imi recomandati un service bun?

Modificat de TrIcK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa postezi informatii dupa ce afli care e problema. De curiozitate ce cod motor ai? BXE? verifici des nivelul uleiului? cu cat completezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul uleiului a fost intodeauna la nivel optim. Si cand a fost nevoie sa completat. Ultima data cand am facut schimbul de ulei. A fost optim timp de o saptamana dupa care am avut o scadere mare. Am completat, iar la verificare era peste nivelu maxim. Iar astazi cand am verificat era la jumate dintre cele 2 dinstante.... Plec acuma cu ea la service revin cu detalii + poze sau video... :D

Modificat de TrIcK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod motor bxe? Cati km si ce ulei ai folosit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod motor BXE, CASTROL 5w40 pentru pompe duze* cum mi-sa recomandat pt motorul asta.

Modificat de TrIcK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , pare a fi exact ce au zis colegii..daca vrei un service bun..te pot indruma eu , iti las pe pm link-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citez" Tot ce este de schimbat ulei, distributie, filtre toate sunt facute la zi. Kitul de distributie, kit de ambreiaj si volant + cureaua de adiminstare au fost schimbate la 160.000km, acuma am ajuns la 230.000km.....

 
De ce nu citit cu atentie topicul? 
 
Se poate sa fie si altceva, si chiar daca este axa cu came ce mare lucru? axa cu came+ tacheti + garnitura, si restul, o sa coste 2000-3000 ron dar o face si stie ce are sub capota. Macar nu l-a lasat in drum lamulti km de casa, ca pe altii.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am venit de la service.

 

Multumesc pentru mesaj "CT91MOC".

 

Dupa ce am pus masina pe tester spre surprindere mea si a mecanicului. NIMIC! Toate nivelurile in functionare optima. Am scos masina din service ne-am plimbat.  Problema sa fie volant + Kitu de ambreiaj. Masina dupa ce merg cu ea 5-10 Km si o bruschez(accelerari bruste, schimbari rapide de viteza) apare asa zisul zgomot. Cand opresc masina pe loc si o las pe liber, tot face zgomot, calcand de 2-3-4 ori ambreiajul, acceasta se opreste din "tzacanit". Daca iau piciorul de pe ambreiaj se reia zgomotul. Daca opresc motorul si repornesc zgomotul nu mai apare. Precizez ca atunci cand incepe sa faca zgomot incepe sa bata foarte usor si in manerul de la schimbator foarte usor, aproape insesizabil.

 

 

Pe scurt, problema sa fie volant si poate ambreiajul. Axul cu came si tacheti sunt in regula, datorita disparitiei sunetului la cuplarea ambreiajului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest Dolfin

Pare logic ce spui, totusi...

Daca decizi totusi sa desfaci capacul chiulasei si sa te uiti ce-i pe acolo (sa verifici daca mai sunt dopurile acelea si sa vezi nivelul de uzura), desfa cu atentie si nu va fi nevoie de schimbare garnitura capac.

Suruburile se desfac in ordinea numeratorii lor si se strang in aceeasi ordine cu 10Nm.

 

Ai spus ca ai schimbat volantul si ambreiajul la 160.000Km, daca volant este problema dupa 70.000Km inseamna ca ai folosit piese AM din sursa turcia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volantaaaa si ambreiajul au fost schimbate la 160.000KM. Iar acuma am in bord 230.000+km. Nu are rost sa desfac atata timp cat, am recreiat scenariul axanduma exact pe ambreiaj, cuplarea volantei si asta e motivul. Motorul repornit stand 30 de minute nu fluctuiaza nu are nici un comportament sa dea de banuit, merge perfect rotund!

Modificat de TrIcK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volantaaaa si ambreiajul au fost schimbate la 160.000KM. Iar acuma am in bord 230.000+km. Nu are rost sa desfac atata timp cat, am recreiat scenariul axanduma exact pe ambreiaj, cuplarea volantei si asta e motivul. Motorul repornit stand 30 de minute nu fluctuiaza nu are nici un comportament sa dea de banuit, merge perfect rotund!

Rulmentul de presiune ciriie/zbirnaie la jumatatea cursei?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un mic update. Daca merg cu masina, si nu schimb treptele de viteza rapid nu mai bate deloc. Spre exemplu, cuplez din treapta 2 in treapta 3. Apas pe ambreiaj si astept 1-2 secunde iar apoi bag in viteza dorita, pur si simplu nu mai bate deloc volant. Oricum urmeaza sa fie schimbata volant + kitul de ambreiaj.

Modificat de TrIcK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar asa se schimba viteza in primul rand...Am si eu 20 de ani,adica conduc mai sportiv ,dar ai vazut ca daca schimbi incet la golf 5 astepti 1 secunda si dai drumu incet la ambreiaj nu prinde nimic si merge lin,e daca dai drumu mai repede sau schimbi mai repede mie in vitezele 1-2 simt ceva acolo ca si cum ar prinde ceva,dar foarte putin,adica normal de fapt cand schimbi repede ca asa face.E problema la golf 5 cu kit ambreiaj(volant,disc tot tot).E sensibil...ideea este ca trebuie sa duci picioru pana sus si dupa sa accelerezi(pentru ca atunci ti se strica ambreiajul).E deranjant sa astept pana il duci pana sus(fara sa-i dai drumu repede),dar accelerezi cum trebuie pana la 3000 si dupa nu ti se mai pare ca dureaza mult.

 

Degeaba zic si eu acuma,trebuie fiecare sa se invete sa mearga bine sau sa se dezvete sa mearga ca la alte masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina find in 6 trepte, o simt foarte puturoasa de fel..... si simt nevoia sa ajung cat mai repede in treptele superioare. Dar am inceput sa fac forfecarea cum trebuie si nu a mai batut deloc. Am comandat kitul de volant si ambreiaj. Urmeaza sa imi fac timp sa duc masina la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat...multi bani:(...sa ne zici si noua cum arata volant te rog sau o poza!

 

Si daca se poate te rog ai cumparat tot kitul de ambreiaj? disc-placa presiune tot tot tot? si cam cat a fost pretul cu tot cu volant daca poti sa spui?

Modificat de Golf520TDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe tot kitul la cutie sigilat de la Luk am dat 1.380,00 RON. O sa fac o poza cand merg spre service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai stai putin tu ai dat 1380 lei pe tot kitul si doar volant costa vreo 400-500 euro stiam eu...ce n-am inteles eu bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Set-ul volant Golf 5 si Kit ambreiaj la 1380 lei contine(ce am comandat eu):

volant Golf 5 LUK - cu masa dubla,

Placa presiune Golf 5 LUK,

Disc Ambreiaj Golf 5 LUK,

Rulment presiune Golf 5 LUK,

Set-uri suruburi prindere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E oferta? Am gasit la banii astia doar volant. Ne poti da poze? Link de unde ai comandat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!