Jump to content

TDI - Zgomot motor/turbina


Sebu
 Share

Postare recomandată

Rog inchiderea sau stergerea acestui topic...    am pus problema in topic:  "ax cu came uzat la PD model BXE"

.

 

 

Multumesc.

 

Cu stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Da...,

Dane... ciudate motoarele astea, eu sunt cam la inceput cu experienta asta :) TFSI-urile...nu stiu daca ai vazut mai sus filmuletul postat de mine dar e apropae identic sunetul cu al tau... in fine eu am trecut de vreo 4 ori pe la reprezentanta, baietii de acolo spunandu-mi ca totul functioneaza in paramatrii normali..asta dupa ce am dat peste 3000 de lei sa schimb, distributie, pompa  de apa, nush ce furtun de vacum..care se vede in filmarea mea ca are un capacel verde pe post de dop :)) ( cica asa vine original ), plus schimbat dinnou uleiul si filtrul...ca cica ei spuneau ca poate e de la ulei(i-l schimbasem cu 2000 de km ianinte sa-mi spuna ei)...in fine am schimbat si uleiul iarasi si cam-follower-ul si nu mai stiu eu ce...si tot n-am rezolvat problema...daca este o problema...eu tind sa cred ca asa trebuie sa se auda...am mai auzit motoare ca ale noastra si tot asa ceva se aud...bine n-am renuntat sa-i dau de cap la treaba asta...mai nou mi-au spus baietii de la QuarkMotors...reprezentanta.... ca ar putea fi lantul de la axul cu came si intinzatorul acestuia(lantului)....bine asata au spus ca ar putea fi dupa ce i-am intrebat eu daca nu este intinzatorul si lantul, lol, dupa multe cautari pe net..cred ca 2 luni....

Ideea este ca nu mai am bani acum sa schimb si acest lant si intinzator de la axul cu came...dat fiind faptul cheltuielile de mai sus :))

daca se baga cineva...e bine venit, sa schimbe si sa impartaseasca :D

 

 

PS: @moderator dudu -> sunt off topic ?? ca nu vreau sa mai primesc warning-uri.  Intrebarea este retorica ;)

Modificat de s3r61u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca iti poti da seama usor din filmulete daca ai o problema cu motorul (daca bate). Ceea ce am auzit eu sunt zgomotele de masina de cusut (stiti vorba aia :D) specifice 2.0TFSI. A mea a sunat ca o masina de cusut de cand i-am dat prima cheie la dealer si merge si azi la fel. Ma abtin sa zic daca la fel de bine sau la fel de prost. :)))

Increngatura aia de furtune cu dop verde ar fi avut inca un furtun la americani in acel loc. Probabil ca nu au vrut sa faca doua piese diferite din ratiuni zgarceonomice si noua ne-au pus dop...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am trecut prin: "asa face d-le de la injectia directa" sau "rola si curea accesorii" de ex. Pe de alta parte service-urile de la noi sunt foarte dornice sa inlocuiasca diverse piese, asa ca sunt cam sceptic in a inlocui diverse piese doar pe banuieli. Masina merge bine, motorul oricum nu este silentios asa ca deocamdata nu intentionez sa fac nimic.

 

PS. Mi-as dori sa ascult live un GTI care nu face asa, ca sa ma conving ca se poate si fara sunetul asta.

Modificat de dan_m
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Sunt posesorul unui golf 5,2.0 tdi, cutie DSG. Problema se manifesta cand stau pe loc cu piciorul pe frana si bag in viteza, sau cand opresc, manifestandu-se printr-un "barait". In mers se comporta normal si nu mai este prezent acest zgomot. Am fost la service si primul lucru mi-au spus ca fulia de la alternator trebuie schimbata. Stiam acest lucru, insa nu avusesem acest zgomot care a aparut brusc acum 2 zile. Puteti sa ma ajutati in a-mi spune cam ce ar putea fi, ce ar trebui sa verific? Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stiati de fulie,atunci ia venit timpul ,vedeti dupa schimbarea fuliei, cum prezinta si cureaua de accesorii sa nu platiti de doua ori manopera,este recomandat sa puneti o curea noua,cea veche fiind "stresata" mai ales ca fulia a fost uzata,cureaua este afectata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc. Oare acest zgomot se datoreaza fuliei de la alternator? Ea nu lucreaza la fel atat in N (punctul mort) cat si atunci cand o bag in D (drive) dar stand cu piciorul pe frana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am omis sa mentionez ca intinzatorul vibreaza iar cand accelerez zgomotul dispare odata cu vibratiile acelui intinzator de curea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbati tot ansamblul intinzatorul plus cureaua si veti scapa de neplaceri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 GATA am rezolvat problema la mine  :D

am schimbat lantul + intinzatorul de la distributia variabila ..gata cu trocanitul acela gros :D

no more "Diesel sound" :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei sa zici lantul care conecteaza axele cu came, nu?

Din cate am observat prin scheme, motoarele 2.0tfsi nu au distributie variabila. Pana si forma simpla a camelor de pe axe demontreaza acest fapt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Calin! Am schimbat fulia si acum totul este ok!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut .

 

Eu am un 1.4 FSI, atazi dupa ce am pus 10l benzina 99.de petrom   si am mers in jur de 10 km  am oprit masina in parcare nici o problema . Am plecat cu masina din parcare si a inceput ciudatetenia  ,sunet DIESEL motor , nu mai trage cum trebuie  : 

                                                             pleca greu de pe loc 

                                                             dupa 2500 de ture parca am ceva legat de masina si ma tine in loc, asta este senzatia 

                                                             nu se tureaza mai mult de 3800 de ture in conditiile in care este o turatie normala de funtionare 

 

 

 

ma intereseaza si pe mine aceasta problema  cu acest sunet DIESEL , si cum ati rezolvato.

 

 

 

revin cu specificare  dupa ce am facut diagnoza .

  probleme distributie 

               posibil : patina intinzatoare care nu mai functioneaza , sarita de la punct , si ramane de vazut ce se decopera la demontare

Modificat de nossferatus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta NU este de la benzina. Este o pura coincidenta :)

Foarte probabil intinzatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zimi si mie cat tea costat pe tine rezolvarea acestei probleme .

sa imi fac o idee si sa stiu la ce sa ma astept

miercurea ce vine o sa merg cu ea la mecanic si revin cu date noi despre aceasta problema

Modificat de WVWZZZ
Nu mai da quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1250 RON pentru schimb de lant,intinzator,garnitura,surub,pasta  al distributiei variabile - la reprezentanta VW


Dar sincer...tu nu stiu daca ai si distributie variabila...

nu stiu prea multe detalii despre 1.4fsi

Modificat de s3r61u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@s3r61u: despre ce lant este vorba? Nu vorbesti despre cureaua de distributie, nu? Din cate stiu la Golf 5 distributia este pe curea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este distributia "clasica" pe curea, pe partea stanga cum deschizi capota...impreuna cu cureaua de accseorii etc... dar mai este si in partea dreapta a motorului ... aceasta se numeste din cate stiu eu "distributie variabila" este compusa sintr-un lant intinzator si ax variabil care angreneaza cele doua axe cu came...le sincronizeaza.

Lantul acela in timp se intinza unpic 1,2 mm ..este suficient  sa scoata un zgomot enervant...atata timp cat nu este foarte larg...ex : 0.5mm; 1cm ...n-ar trebuii sa afecteze functionalitatea masinii ...si daor scoate acel troncanit enervant de Diesel ... la mine a fost intins....aproape insesizabil cu ochiul liber.. 1mm ...dar daca tot m-am interesat atat ce este si cum se face l-am si schimbat ...lantul si intinzatorul...se mai schimba si variatotul (chestia aceea rotunda atasata pe ax) dar din cate stiu ...masina trebuie sa aibe vreo 400.000 km :))  (in mod normal)

post-125783-0-58044900-1389983728_thumb.

Modificat de s3r61u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 1.4 distributia este pe lant .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti! 

De cateva zile a inceput sa scoata si utilaju meu un sunet nou la idle ,pare ca un plastic care rezoneaza in exterior prin jurul motorului , se aseamana foarte mult cu sunetul produs in clipul care urmeaza ,mai ales de la jumate clipului spre sfarsit! 

          Am tot controlat plasticurile ,dar nimic ,de afara motorul se aude la fel ca si inainte.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Vrei sa zici lantul care conecteaza axele cu came, nu?

Din cate am observat prin scheme, motoarele 2.0tfsi nu au distributie variabila. Pana si forma simpla a camelor de pe axe demontreaza acest fapt.

 

Cu scuzele de rigoare, imi retrag cuvintele. Sergiu are dreptate in ceea ce spune. Si 2.0TFSI are distributie variabila, obtinuta cu ajutorul variatorului de care scria el. Ramasesem in secolul trecut, la axele cu came cu profil dublu pentru came. Din fericire am gasit SSP246 si m-am lamurit si eu care e treaba cu variatorul. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare dragi forumisti.La mine nu se aude acel tacanit.Trebuie sa schimb acel "capacel" cu furtun sau toata canistra ?Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

firestorm1312

S-a schimbat ceva in functionarea masinii? Daca da, mergi la mecanic sa vezi ce are! Daca nu, dai pace!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Astazi m-am trezit cu un zgomot ciudat la motor. O bataie si o trepidatie a motorului.

 

Am filmat motorul, si se aude si zgomotul pe fundal:

https://www.youtube.com/watch?v=T5h13U-ya9g&feature=youtu.be

 

Am oprit motorul, l-am repornit iar zgomotul a disparut:

https://www.youtube.com/watch?v=6wcGa0qcK9w&feature=youtu.be

 

Se aude clar diferenta cu si fara accea bataie. Problema apare dupa ce merg cu masina 5-10 km. Dupa care zgomotul si trepidatia reapare. O parare sau o situatie similara a patit cineva?

 

Tot ce este de schimbat ulei, distributie, filtre toate sunt facute la zi. Kitul de distributie, kit de ambreiaj si volant + cureaua de adiminstare au fost schimbate la 160.000km, acuma am ajuns la 230.000km.....

Modificat de TrIcK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!