Jump to content

Se opreste in mers


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

E f simplu.tre sa umbli la axa din spate pt a mai creste cant injectata sa se incadreze in limitele spuse de catalin.deci ,doar atat ai de facut.

De recomandat,nu stiu pe nimeni.cand o sa ai drum catre bucuresti(sunt acolo cativa baieti), sau ploiesti(eu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea fi mai explicit ? Axa din spate trebuie sa rotesc de ea in sens orar sau trigonometric ? trebuie slabit vreun surub apoi stranse la loc ? Nu vreau sa fac vreo belea sa mai dereglez ceva pe acolo. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri . Cand o sa reglez avansul revin cu rezultatul. O seara buna in continuare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un post mult mai detaliat legat de "problema" injectoarelor ce poate duce la tremuratul de la relanti. Am vazut ca mai e un topic legat de acest subiect, dar postez aici fiindca este legat in oarecare masura si de injectoare. Sper sa nu deranjeze acest lucru.

Poza 1 - Aici sunt grupurile 1, 3 si 4 unde arata cantitatea injectate de motorina, recircularea gaze. Poza este facuta dupa ce masina abia a fost pornita, temperatura motorului fiind joasa, foarte rece. (30-40 grade). Masina nu tremura la relanti.


n47adz.png


Poza 2 - Tot cu motorul rece, dar aici masina a inceput sa dardaie si sa tremure destul de bine, recircularea gaze a crescut dupa cum vedeti in poza (fata de poza 1) undeva la 455.7 mg/cursa.


2zjcscg.png


Poza 3 - Valorile la injectoare, motorul fiind rece.


sdps48.png


Poza 4 - Valorile la injectoare, cu motorul la 90 de grade, dupa o cursa de 10 km.


10h9aw5.png


Poza 5 - O poza de la valori singurale, cu functia limitare fum activata care am observat ca nu e in parametri. Ce inseamna asta?


2d95y7s.png


Poza 6 - Masina este tot la 90 de grade, recircularea gaze a crescut din nou peste 430 dintr-o data, si valorile la injectoare au crescut (probabil din cauza recircularii gaze asa mari sau nu stiu) dar masina nu tremura, cel putin nu se simtea inauntru la relanti, probabil ca era si cald motorul !?)


2ntvhbd.png


Inca ceva, v-am mai spus ca atunci cand dau pe functia de face recirculare prin EGR, cand scrie AGR Active, masina dardaie destul de rau, cand trece pe AGR Inactive, masina numai dardaie.

Masina merge foarte bine, trage perfect, consum foarte bun, nicio eroare pe tester la nimic. Scoate putin fum dimineata si un miros foarte, foarte urat dar cand e motorul cald nu mai scoate nimic.

Acum, de ce credeti ca am trepidatiile la relanti (in 80% din porniri dimineata apar, in 20% nu). Este vreo problema legata de injectoare, EGR sau ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, injectoarele par ok, chiar daca nu ai facut un print  si pe grupu 023 ca sa vedem si  "starea lor mecanica", dar eu deduc ca la syncro angel 0.0 si consum in relantiu 0.6 l/h la o cantitate injectat de 5.5 ... eu zic ca is inca ok... Cu EGR sunt in dubii, zici ca EGR activ incepe si trepideaza ceea ce ii normal si incativ ii ok. Dar dc iti urca valorile la rece brusc si cei cu smoke limiterul... Deci as mai face si outpout test cu motoru pornit sa vad daca egr il opreste. Sau activezi tu cu mana valva de la egr si vezi daca il opreste.

 

Verifica cu vagcomu si temperaturile de pe instrument si ce da G62 daca ai o diferenta mare si  acul de la turometru o ia uneori razna poate fi si asta. Vacum ai? ii ok?

 

L.E daca te uiti maine, da un ochi si pe Engine pe canalu 023 eventual si la rece si la cald. Faza cu output ma gandeam ca ai putea elimna posibilitatea de a fi dus EGR "mecanic" pe partea "acuatorului sau valvei" vaccumatice.

 

Bafta

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa verific maine temperaturile de pe tester si din bord sa vad daca e vreo diferenta, dar ma indoiesc. Acul de la turometru ramane constant, nu se modifica la relanti. Vacum am, este ok.

Din ceea ce am citit nu e normal ca atunci cand scrie EGR active sa trepideze masina.

 

Nu am inteles partea cu output test. Astept si alte pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara...astazi am facut o scanare la un prieten la un passat 1.9 tdi an2002 de 101cp. El are probleme cu injectoarele...in sensul ca a schimbat mai multe si tot nu merge. El se gandea poate are partea electrica(instalatia) cu probleme. O sa pun un log.astept pareri.

log 13-4-1 sim.xls

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un post mult mai detaliat legat de "problema" injectoarelor ce poate duce la tremuratul de la relanti. Am vazut ca mai e un topic legat de acest subiect, dar postez aici fiindca este legat in oarecare masura si de injectoare. Sper sa nu deranjeze acest lucru.

Poza 1 - Aici sunt grupurile 1, 3 si 4 unde arata cantitatea injectate de motorina, recircularea gaze. Poza este facuta dupa ce masina abia a fost pornita, temperatura motorului fiind joasa, foarte rece. (30-40 grade). Masina nu tremura la relanti.

Poza 2 - Tot cu motorul rece, dar aici masina a inceput sa dardaie si sa tremure destul de bine, recircularea gaze a crescut dupa cum vedeti in poza (fata de poza 1) undeva la 455.7 mg/cursa.

Poza 3 - Valorile la injectoare, motorul fiind rece.

Poza 4 - Valorile la injectoare, cu motorul la 90 de grade, dupa o cursa de 10 km.

Poza 5 - O poza de la valori singurale, cu functia limitare fum activata care am observat ca nu e in parametri. Ce inseamna asta?

Poza 6 - Masina este tot la 90 de grade, recircularea gaze a crescut din nou peste 430 dintr-o data, si valorile la injectoare au crescut (probabil din cauza recircularii gaze asa mari sau nu stiu) dar masina nu tremura, cel putin nu se simtea inauntru la relanti, probabil ca era si cald motorul !?)

 

Inca ceva, v-am mai spus ca atunci cand dau pe functia de face recirculare prin EGR, cand scrie AGR Active, masina dardaie destul de rau, cand trece pe AGR Inactive, masina numai dardaie.

Masina merge foarte bine, trage perfect, consum foarte bun, nicio eroare pe tester la nimic. Scoate putin fum dimineata si un miros foarte, foarte urat dar cand e motorul cald nu mai scoate nimic.

Acum, de ce credeti ca am trepidatiile la relanti (in 80% din porniri dimineata apar, in 20% nu). Este vreo problema legata de injectoare, EGR sau ce poate fi?

 

Vezi ca e confuzie. Cand valoarea EGR se duce la 450, inseamna ca nu se recircula deloc gaze. CAnd scade la 220, atunci diferenta pana la 450 este de gaze arse si atunci EGR este deschis.

Debitmetrul este cel care face masuratoarea : debitul normal de aer admis in motor este la relanti aprox 450. Cand deschide EGR, cantitatea de aer admis in motor va fi suma gazelor arse si a aerului proaspat. 

LA Basic settings, cand EGR este activ, valoarea trebie sa fie in jur de 200-220. Cand EGR este inactiv, valoarea este de 450. Daca trepideaza pe EGR activ, pune saiba de 9 mm la conducta de gaze arse din EGR.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu e nicio confuzie, eu am pus poze exact ce a aratat testerul. Deci care ar fi concluzia? Ce trebuie inlocuit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate vacuumul din capsula EGR, pune-i un surubel in capat. Si vezi daca mai trepideaza pe urma motorul.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei sa spui ca sa scot furtunul subtire de intra in EGR pe partea de sus si sa il blochez cu ceva? Daca il las scos fara sa ii pun nimic in capat are ceva?

Crezi ca trepidatul poate fi si din cauza injectoarelor, sau acelea sunt ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e de la injectoare. Daca nu obturezi furtunul , se poate pierde vacuumul din alte parti ale instalatiei. Gasesti tu ceva sa pui pe el.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Deci zici ca de vina este EGR-ul mai mult ca sigur. Pe mine nu m-ar deranja asa mult acele trepidatii la relanti stiind ca nu sunt injectoarele si e o problema doar pe recirculare, dar poate afecta masina cu altceva aceasta problema pe recirculare inafara de mirosul urat si trepidatiile la relanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa intai ce ti-am zis. pe urma vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu zic ca tot de la EGR sunt problemele cu trepidatu. Fa cum spune colegu. Si eu am avf si valorile si restu bat ok ptr avf. Zi si valorile de pe grupu 023 ptr a iti confirma ca nui de la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o saiba asa cum a spus si @andrei(e in jur de 17 lei si vine pe original).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde pot sa iau aceasta saiba de 9mm pe original?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la orice reprezentanta Wv,Audi.cost 28 ron am luat-o si eu , dar degeaba ca nu era de la egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt multe de verificat nici eu n-am scapat de tremurici la relantiu, verifica totusi debitmetru, mareste cantitatea de motorina , schimba egr, asculta pompa de ulei daca ai 2.0 si sa nu ai probleme la balansori, pompa tandem , cred sigur ca te-am plictisit dar cauta un meserias care sa vrea sa te ajute si sa le ia pe fiecare la mana sa verifice si sa si cunoasca problemele. Si te va costa ca mai bine o lasi asa. Bafta oricum am sa urmaresc ce mai postezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, revin cu cateva lucrurile care sper sa rezolve "misterul".

 

 

Poza 1 - In aceasta poza EGR este anulat, cu un surub pus in capatul furtunului. Dupa cum vedeti, recircularea pe gaze este 465. Am pornit direct masina in aceasta dimineata cu EGR-ul anulat, si  nu am mai avut nicio urma de trepidatie la relanti, totul a fost ok, motorul torcea foarte bine. De asemenea in poza se pot vedea si valorile la injectoare cu motorul rece (eu zic ca nu sunt chiar foarte rele, dar cu motorul cald ele cresc mai mult - vedeti pagina anterioara) dar si grupul 23 unde sunt tot niste valori la injectoare.

 

 

1pz8yr.png

 

 

Apoi am desfacut surubul din capatul EGR-ului, masina a trecut din nou la 255 mg / cursa la recirculare gaze dar nu au inceput trepidatiile.

 

 

Poza 2 - Acum zic eu o poza si mai interesanta, am verificat diferenta de temperatura dintre cat imi arata in bord si cat arata testerul pe senzorul G62. Surpriza, in bord temperatura era la 90 de grade, iar pe tester, dupa cum vedeti si in poza, 57.6 grade. Temperatura cea ok zic eu trebuia sa fie cea din bord pentru ca mersesem cu masina special sa verific aceasta temperatura. Chestia e ca la relanti am accelerat-o putin inainte sa plec la drum cu ea si temperatura antigel in tester crescuse la 65 de grade dar in bord era tot la 50 de grade (sau mai jos). Apoi dupa drum v-am spus (aprox. 5km parcursi), in bord 90 de grade iar pe tester 57.6 grade. In legatura cu termocupla, cand cupleaza, in functie de G62 sau cat arata in bord? Sunt chiar confuz aici, banuiesc ca trebuie sa schimb acest senzor?

 

 

9ihixs.png

 

 

Debimetrul l-am verificat dupa cum mi-a spus un coleg in mesaj privat, la 3000-3200 RPM am vazut ca valoarea la gaze recirculate masurata era mai mare decat valoarea specifica (aprox. 700 mg / cursa masurata, 550 mg / cursa specifica), deci cum a zis si el, este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G62 doar arata temperatura si informeaza ECU, nu deschide termocupla. Tu ai ventilator vasco si ventilator mic electric, ce este actionat in functie de AC sau de temperatura din radiator (are o sonda pe radiator care face treaba asta)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ce sa inteleg, trebuie sa inlocuiesc senzorul G62 dupa ce am zis mai sus? Daca da, ce marca se recomanda?

Valorile la injectoare cum vi se par?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Original sau Hella. Injectoarele sunt ok. Si lasa EGR deconectat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!