Jump to content

Se opreste in mers


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

Salut,

e normal ceea ce se petrece cu suportul motor (Lemforder parte sofer), il vad asa de "ridat" incat ma gandesc ca ar fi ceva in neregula cu el??... inca nu am scapat de vibratii la ralanti :(

Este crapat csuciucul,cam asa se vede in poza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antycamalompas

Buna seara! Postez aici pentru ca presimt ca problema este aproape de acest topic. Masina din semnatura prezinta o bataie metalica (numai) la relanti, sesizabila atat din interior, cat si din exteriorul acesteia. Cand stau in fata masinii, zgomotul vine din partea stanga a masinii, si inclin sa cred ca piesa din imagini este de vina. Din pacate nu stiu cum se numeste si maine sunt programat la service, unde nu as vrea sa mi se spuna ca acea piesa costa 3000 Euro si ca o sa-mi explodeze masina daca nu o schimb (la ei).

Am atasat cele doua imagini, insa nu am avut posibilitatea sa intervin asupra lor, astfel incat sa se observe cu usurinta la ce piesa ma refer. Prin urmare, piesa care ma necajeste, este cea aflata intre filtru de motorina si acel furtun gros (stanga-dreapta), iar in partea de jos este delimitata de cureaua de accesorii. Este o piesa metalica, si vibreaza foarte tare la relanti. Este normal sa vibreze, avand in vedere ca eu cred ca este vreun suport motor sau ceva de genu'?

Astept parerile voastre, multumesc!

post-154854-0-33194900-1435170295_thumb.

post-154854-0-10505900-1435170311_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala e intinzatorul de la cureaua de transmisie care e normal sa oscileze . Daca face zgomot trebuie inlocuit

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antycamalompas

EEXCALADE, multumesc pt. raspuns promt. Cureaua de transmisie = curea distributie? La alta masina piesa respectiva nu oscileaza, e fixa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curele diferite , nu le amesteca . E un intinzator cu arc si e normal sa oscileze putin,nu sta fixa decat cu motorul oprit

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antycamalompas

Ok, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, crăpat nu este, iar de montat nu are decât o singură poziție în care se poate pune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica fulia alternatorului , daca e blocata iti da trepidatii mari in intinzator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fulia de alternatos e dusa, cum bine a spus Alexandru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antycamalompas

Salut! Astazi am fost la service si intr-adevar, fulia de la alternator a fost blocata. Au inlocuit piesa, 275 lei cu tot cu manopera, si zgomotul a disparut. A aparut insa o alta problema, si anume bataie la volant. Aud si eu aceasta bataie, insa este de o intensitate foarte redusa. Se simte si in pedala de ambreiaj ceva, ceva... insa cred ca sunt alte topic-uri pentru problema asta. Oricum, multumesc pentru interventiile promte. O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antycamalompas

Din eroare, am folosit gresit cuvantul prompt, de doua ori, in conditiile in care moderatorii sunt foarte stricti in privinta ortografiei. :-s

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, am si eu o problema la care nu ai dau de capat. De ceva vreme la masina (Octavia 2 motor 2.0 tdi BKD) au aparut niste trepidatii la ralanti atunci cand motorul este cald 90 grade. Din ce am citit eu prin alte posturi de pe forum trepidatiile la ralanti pot fi cauzate de : volant dezechilibrata, injectoare defecte sau avans la injectie necorespunzator. Problema in cazul meu este urmatoarea : cand pornesc motorul acesta are un mers normal ( nu intrerupe), merge rotund iar pe maxi dot am un consum la ralanti 0.6-0.7. Cand se incalzeste consumul scade la 0.4l/h iar atunci apar aceste vibratii. Daca pornesc vreun consumator extern de ex. : clima, faruri, ceata. creste automat si consumul la 0.5-0.6-0.7 dupa caz. iar aceste vibratii sau mers neregulat inceteaza. Masina o am de 1 an de zile . distributia a fost schimbata la reprezentanta Skoda ( DELCAR) , ieri am fost cu ea la reprezentanta sa o puna pe tester iar acestia mi-au spus ca masina nu are nimic , injectoarele merg foarte bine , ei banuiesc ca ar fi volant dar nu sunt siguri si au zis ca trebuie demontata cutia de viteze pentru a-mi spune exact. Ceea ce ma nemultumeste pe mine este faptul ca nu au reusit sa-mi spuna de ce aceste trepidatii dispar atunci cand am consumul pe maxi-dot mai mare de 0.4l/h. Daca ar fi volant de vina nu ar trebuii sa o simt tot timpul la ralanti ? Ce parere aveti credeti ca este de vina volant?

Modificat de Alex1191
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica avansul sa fie -1,5/-2,5 .Fa un print screen cu grupurile 1 4 15 si posteaza-l

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum verific avansul ? banuiesc ca e din distributie ceva... .Print screen-ul nu pot sa-l fac decat daca ma ajuta cineva cu un tester in brasov :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu vcds grup 004 .

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diseara o sa verific si revin cu un raspuns . Avansul acesta de care spui tu Calatin imi apare pe grup 004 in grade ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intri pe engine,blocuri de masura,grup 004 si citesti ultima casuța.in grade este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cantitate de motorina mica=mers neregulat.

In momentul in care pornesti un consumator cantitatea de motorina creste de aici si lipsa mersului neregulat.

Fa cum au spus @Excalade/mario(va salut pe amandoi)la care adaug sa pui un print pe 004/013/015 atat la cald cat si la rece.

Cantitatea injectata nu o poti modifica decat modificand valoarea avansului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la BKD e mai greu putin sa reglezi injectia... N.au putut sa puna si ei inca un senzor si pe axul de evacuare sa fie usor la motoarele cu un ax

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu pozele pe care le-ati cerut . Din ce am vazut eu cu testerul pe ea cantitatea de motorina injectata pe ciclu ajunge si la 3.8 mg/str . , si din ce citisem pe forum Al Bundy spunea ca o cantitate de motorina sub 4 mg/str poate cauza trepidatii la ralanti. Ii las pe cei avizati sa-si spuna parerea .

 

post-69531-0-73879600-1441476276_thumb.j

post-69531-0-04852400-1441476283_thumb.j

post-69531-0-81465900-1441476288_thumb.j

post-69531-0-58318800-1441476296_thumb.j

post-69531-0-11396300-1441476304_thumb.j

post-69531-0-11065100-1441476310_thumb.j

post-69531-0-34044500-1441476320_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca primele sunt fara clima si urmatoarele cu. Goleste filtru de motorina intr-un vas curat si vesi cum e motorina.Muta din axa din spate pana cantitatea injectata ajunge la 4,8-5,2 ,fara consumatori.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ma duc la cei de la Skoda pot sa imi faca ei treaba asta ? . Nu a trecut 1 an de cand am facut distributia la ei si presupun ca ei sunt raspunzatori pentru cum a fost reglata aceasta . Daca ma duc iar la ei si spun ca masina nu are nimic toate testele sunt ok , dar ei cred ca este volant de vina ce ar trebuii sa le spun ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reprezentantele o sa te dea afara daca ceri asta.Lasa volant in pace

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa imi recomanzi pe cineva in Brasov care poate face asta ? un mecanic bun ?


Filtru de motorina l-am schimbat de 300 km . motorina ramasa in filtru trebuia aruncata si apoi sa montez filtru ? Am facut aceasta operatiune singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu pe cineva priceput  in Brasov,vezi in aria prestari servicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!