Jump to content

Se opreste in mers


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

Am sa incerc maine sa deconectez senzorul de temperatura sa vad daca se schimba ceva, daca problema persista am sa merg sa fac o diagnoza si am sa le zic la băieții de acolo sa-mi dea macar o stampa cu compensatiile injectoarelor, temperaturi aer, lichid etc, am controlat si fulia de la arborele motor" , aia cu cauciuc" m-am gandit ca poate e pe duca dar e perfecta, tot am schimbat distributia si o aveam demontata. Acum ca ma gandesc mai bine, problema asta cu tremuratul a inceput sa apara putin cate putin de cand a fost schimbata distributia la motor, dar nu vad unde ar fi problema , nu cred ca s-a putut monta ceva gresit parerea mea ,. Nu pot sa-mi dau seama din ce cauza a luato razna, am avut si am grija de ea mai mult ca de un copil, respect motorul cand e rece adica nu trec de 1800,2000 de turatii pana nu ajunge apa la 90 de grade, motorina numai de la shel v power, ulei castrol long life, chiar daca e un ulei de 30000 de km eu tot la 10000,15000 maxim il schimb, tratament la ulei cu ceramic power , cica e recomandat pentru masinile care au peste 100000,150000 de km, practic un lichid cu microsfere de ceramica , care incid materialul acolo unde are mai multa uzura"arbore motor, arbore cam, etc"si diminueaza jocurile, e mult mai silențios motorul. Ms lupo, am sa fac ce mi- ai zis. O seara frumoasa!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi de ce nu zici tot? Că şi chestia cu avansul este o cauză posibilă şi de multe ori la schimbarea distribuţiei apar situaţii de dereglare a avansului. Deci nişte prinscreen-uri neapărat cu ce am scris mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok ,azi sau maine merg sa fac o diagnoza ,imediat dupa ce aflu ceva concret o sa va zic,trebuie sa-i dau de cap intr-un fel sau altul. Ms mult !!!  :salut:

Modificat de alex tiger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum fac sa va trimit un video cu simptomele :banghead: canu le prea am asa cu compiuterul,macar recunosc ,nu sunt asa practic :coffee_lol:

Azi de dimineata am filmat 12 minute de simptome ale motorului,inclusiv tampoanele motorului care acum 2 saptamani m-am uitat la ele si nu erau unse sau pline de ulei ,acum sunt unse si pare ca se scurge din ele un lichid rosu,ala de sub turbina e plin de ulei iar celalalt cu senzor fff putin umed,.Voi ce ziceti sa schimb mai intai tampoanele si apoi sa revin cu noutati?, am observat ca si in bara din fata mai e o bucsa ,pare sa fie facuta dintr-o specie de burete sau guma de culoare portocalie,si asta la randul ei e crapata si pare ca se macina si pica bucati din ea.O sa dau azi comanda de tampoane la motor si de bucsa aia din fata si revin cu noutati,trebuie sa mai scot si din buzunar ca m-a tinut destul 170000 de km fara nici un fel de reparatie inafara de consumabile,ulei, filtre,discuri ,frane ,etc

Modificat de alex tiger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saluare. Am intampinat si eu problema cu trepidatii la relanti. Am schimbat kit ambreiaj + volant si tot nu a disparut. Nu intotdeuna trepideaza, cum imi pot da seama despre ce este vb ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu am vorbit tot cu baietii din forum si mi-au zis sa verific tampoanele la motor stanga , dreapta ca sunt hidraulice si senzorul de temperatura , ala care comunica cu ecu, si la mine persista problema, azi am desfacut scutul de la motor si mirare , am gasit tampoanele motor pline cu ulei rosu care se scursese din ele, m-am uitat la ele acum doua saptamani si nu aveau nimic, practic nici o pata de ulei,.Eu o sa incep prin a schimba tampoanele, azi le-am comandat origilale si costa in jur de 1100 de ron, unul are senzor iar celalalt e fara senzor, am luat inclusiv si bucsa aia din bara fata pentru ca in cazul meu era crapata si pierde bucati din ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEeeeeeeee si ziceai ca-s bune,verificate. Schimba-le si daca mai trepideaza desi nu cred  baga un vag-com pe ea si vezi ce erori are.Tampoanele tocmai din acest motiv sint umplute cu acel lichid color ca sa vezi cind sint sparte iar cel din bara este cel anticuplu/balans.Totusi intreaba si tu la magazin daca ai 3 sau 4 suporturi ca sa le schimbi pe toate odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ryan,,,,, tampoanele nu le-am verificat eu , ci niste baieti de la servis, mi-au zis ca e in ordine totul, azi m-am bagat sub ea, am dat jos scutul si am observat ca practic tampoanele erau unse cu un lichid rosu si am zis ca inainte de orice le schimb pe toate. Sunt 4tampoane , doua pe motor si doua pe cutie plus bucsa aia din fata. De indata ce le schimb , cred luni sau cel tarziu marti, revin cu detalii despre trepidatii asta in cazul in care mai face tot la fel, iar imediat dupa lucrarea asta merg la o reprezentanta audi sa o bag pe tester savad daca mai sunt si alte erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@clau_vw_tdi

 

verifica cu vag com-ul daca nu ai ceva eroare la motor.

Asa facea si la mine la golf v...cand tremura , cand o perioada nu mai tremura si am avut eroare pe cilindru 4.

In bord nu aveam aprins martorul motor .

Am schimbat oring-urile si sa rezolvat problema

Verifica-ti cu vag com-ul injectoarele la rece si la cald si vezi ce valori ai...

 

Bafta!

Modificat de DMV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine tremura numai la cald , momentan am descoperit tampoanele la motor care sunt terminate , am dat comanda de ele si trebuie sa-mi ajunga marti.Deocamdata schimb pe astea iar dupa merg sa-i fac o "ecografie"sa vad ce valori imi da pe injectoare la rece si la cald si sa vad daca mai are si alte erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa e , eu l- am gasit pe al meu copt, crapat si se macina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat si mi-a dat erorile . Le-am sters si numai mi-au aparup dupa 

 

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKD.lbl

   Part No SW: 03G 906 016 ET    HW: 028 101 147 7

   Component: R4 2,0L EDC G000SG  7215  

   Revision: 12345678    Serial number: VWZ7Z0D9147345

   Coding: 0000072

   Shop #: WSC 75957 150 80658

   VCID: 79F3F33D30C2731

 

2 Faults Found:

17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13) 

            P0674 - 000 - Electrical Fault

             Freeze Frame:

                    RPM: 819 /min

                    Torque: 56.0 Nm

                    Speed: 0.0 km/h

                    Load: 0.0 %

                    Voltage: 14.44 V

                    Bin. Bits: 00001100

                    Temperature: 16.2°C

                    Bin. Bits: 10110000

 

17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11) 

            P0672 - 000 - Electrical Fault

             Freeze Frame:

                    RPM: 0 /min

                    Torque: 144.0 Nm

                    Speed: 0.0 km/h

                    Load: 0.0 %

                    Voltage: 11.93 V

                    Bin. Bits: 00001100

                    Temperature: 8.1°C

                    Bin. Bits: 00110000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba cele doua bujii - recomand sa le schimbi pe toate 4, daca nu le-ai mai schimbat pana acum.


schimba cele doua bujii - recomand sa le schimbi pe toate 4, daca nu le-ai mai schimbat pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca ar disparea trepidatiile daca le schimb ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel putin la pornire - foarte posibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna ziua, am o problema la un 1.9 tdi 96kw 131cp. imi trepideaza la relantiu uneori cand vrea ea si scoate fum ca pe horn si cand nu trepideaza nu mia scoate nimic, poti "manca" langa esapament.

Cand trepideaza face un fel de intrerupere si fluctueaza ff usor acul de la turometru si creste cosumul instant.

injectoarele sunt bune, origurile sunt toate inlocuite, am schimbat si electrovalva care comanda egr-ul (o suspectam),bujiile toate schimbate;  nu stiu ce poate fi si ce ar fi necesar sa verific. 

imi puteti da o indicatie va rog ? multumesc 

Modificat de AlexandruD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cati km are masina ?

 

cum ai verificat injectoarele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cantitate injectata ai??

Pune un print screen pe grupurile 004/013/015.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti.

Este vb de un audi a4 motor bke,are o vibratie la relanti din cauza volantei.nu merge 12233 sa ma loghez si nici nu am gasit alt cod.

Daca aveti idee ,rog putin ajutor.

App,fara erori motor,compensari sub +-0,5 pe injectoare ,torsion angle 0.0°,consum relanti 0.5 la 90°c.

Deci problema e de la volant are un mic(deranjant) vibrato la ralanti si doresc sa gasesc o turatie de ralanti unde aceasta nu mai vibreaza.

Multumesc inca de acum celor care ma vor ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune codul 12233 la Security Acces-16 ,trebuie sa mearga.Daca incerci mai multe coduri iti blocheaza accesul.Rezolvare : deconectezi bateria 3-4 ore

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua, am o problema la un 1.9 tdi 96kw 131cp. imi trepideaza la relantiu uneori cand vrea ea si scoate fum ca pe horn si cand nu trepideaza nu mia scoate nimic, poti "manca" langa esapament.

Cand trepideaza face un fel de intrerupere si fluctueaza ff usor acul de la turometru si creste cosumul instant.

injectoarele sunt bune, origurile sunt toate inlocuite, am schimbat si electrovalva care comanda egr-ul (o suspectam),bujiile toate schimbate; nu stiu ce poate fi si ce ar fi necesar sa verific.

imi puteti da o indicatie va rog ? multumesc

Ma confrunt si eu exact cu aceeasi problema,passat 1.9tdi awx 131cp,

Compensari inj la 90° +-0,5, bs003 ok, bs011 ok(turbina forjata bn inainte), sincro -0,6° ck,pompa rezervor baga,

Singura chestie aiurea e cantit de inj ce se duce spre 9.2 mg pe cursa,implicit si cosumul la relanti de 1.1l/h.

La fel da fum la prima cheie de zici ca a luat foc,apoi merge bn.

In schimb de ceva timp,in wot in orice treapta da niste smucituri de ti-e mila de transmisie.

Ajunge pana spre 3200 rpm,dar dupa aia moare nu mai urca.(nu ia limp turbo baga exact ca prescrisul)

Am obs ca a dat ulei pe la furtunul gros de vacum ce se duce la servo frana.

Din ce am discutat si cu Excalade,a ramas sa verific pompa tandem,pe partea de alimentare cu motorina,si sa intaresc si sa verific mufele si cablajele de la injectoare.

App nici o eroare pe motor,debitmetru ok(am incercat si cu el scos si cu un altul).am incercat si cu egr anulat.la fel face.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact problema asta am rezolvat-o prin EGR off mecanic/soft. 3 egr-uri SH am schimbat, toate la fel de bune.

Cum ai anulat tu egr ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

poate ajuta pe cineva cu problema opritului in mers . mentionez ca aceeasi problema am avut.o si eu si dupa indelungi cautari si pareri ale meseriasilor am gasit pe cineva care a stiut exact de unde e problema . releul 1099(e undeva sub bord la mine) era de vina. am pus unul nou si am rezolvat.o. mentionez ca am o bora motor ajm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!