Jump to content

Se opreste in mers


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

la Oringuri nu ai ce verifica, doar inlocuite, oricum e o siguranta faptul ca sunt praf.

 

Se poate face verificare - bagi aer cu presiune in circuitul de motorina pe chiulasa si vezi daca iese presiuenape langa injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect.

 

sa cumperi originale sau Bosch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Postez si un scan facut la injectoare dupa ce am mers cu masina si era incalzit motorul.As dori sa stiu daca valoarea lor e cat de cat ok sau sunt probleme.

 

               Address 01: Engine  (03G 906 021 LR)

17:54:34 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
  -0.47 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  0.31 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  0.07 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  0.07 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,postez aici ca sa nu fac alt topic cu o chestie asemanatoare,in aceasta seara am avut spurpriza sa mi se opreasca masina in mers,am plecat de la munca dupa ce am lasat-o circa 10 minute sa se incalzeasca si nu am plecat bine de pe loc si cand dau sa schimb viteza de mers observ ca motorul parca nu are forta,dau a 2-a si dupa cateva secunde moare pur si simblu...dau la cheie o i-a din prima si merge de parca nu s-a intamplat nimic,asa ceva nu am mai patit niciodata,care poate fi cauza?,sau ce trebuie sa fac ca sa nu mai am parte de astfel de surprize,multumesc frumos si imi cer scuze daca nu trebuia sa postez in acest topic,o seara faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am luat in toamna un vw passat an 2001 (mai vechiut) sa zic. 1.9 TDI 131 de cai. AM sesizat ceva trepidatii la cateva zile dupa ce am luat-o. Treptat s-au accentuat. Am avut in injector care nu se potrivea cu seriile si papa cam mult, aveam chiar si o sacadare cand era in treapta mare sub 2000 de ture. L-am shimbat, am pus testerul acum injectoarele stau toate in -0 si ceva. fara eroare, am vazut cu ochii mei. Am consum de 5 si ceva daca nu apas pe "surcea" si 7 si ceva daca dau in ea. M-am plimbat cu un audi 1.9 motor la fel si nu prea fuge ca a mea. 

 

De ce cand o pornesc am dardait in volan, chiar si in caroserie. Cate odata se vede oglinda miscandu-se. Ma dispera in oras. Am vazut un tampon curs. O fi de acolo? Motoroul se cam misca, dar nu se simte din afara. Cand o pornesc acum pe frig, se aude in interior o tzacaneala. Daca turez foarte putin dispare acest trepidat si daca virez stanga/ dreapta iar dispare. Am fost la vreo 4 mencanici. Unu zice ca e volant, altu ca e chitul de ambreiaj, altu ca e tamponul. Ceva pareri va rog :(

Modificat de cristi123456
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este clar că un tampon dus va provoca propagarea vibraţiilor în caroserie. Şi uită-te puţin şi la evacuare să nu se atingă pe undeva de caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.Va adresez si eu o intrebare legata de aceasta trepidatie la relanti pt octavia 2 motor bkd fab 2007:am observat de cava vreme mai exact de cand a venit frigul ca atunci cand este motorul rece trepideaza c-am tare(dupa parerea mea este ca si cum ar intrerupe nu merge prea rotund motorul),am mai observat ca atunci cind ridic piciorul de pe ambreiaj pe la jumatatea cursei se aude o mica bataie.Eu suspectez si bateria care este pe duca,sau nu are nici o importanta acest lucru?Se poate sa fie si de la egr ca atunci cand opresc motorul se aude o bufnitura si zmunceste un pic(nu am nici o eroare pe tester si nici nu vad ulei curs pe langa egr).Vacuumul care are forma de bila si se afla langa joja in fata motorului  are vreo importanta majora in functionarea motorului?Intreb pt ca mi sa rupt acel stut in care intra furtul si am improvizat eu ceva dar nu stiu daca este etans.

Va dorec o zi buna tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai facut un autoscan..nu o sa rezolvi nimic(multe nu au eroari dar...nu sunt in parametri).

Fa un print screen pe grupurile 004/013/015 si posteaza le.

Pt.EGR fa un BS pe grup 003.

Rezerva de vaccum nu prea are importanta dar EGR da.

Fa un print screen pe grupul 013 si cand e rece sa vedem injectoarele, iar restul...cand motorul e peste 85º.

Bataia de pe ambreiaj ar putea provenii de la volant slabita.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.sa vedem unde fac asa ceva ca nu am tester.Referitor la volant se poate strange daca este slabita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate strange nimic(eu m am referit la faptul ca fiind o volant cu dubla masa"s au slabit arcurile").

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaa:-):-).Asa suntem noi necunoscatorii vrem sa reparam tot.:-).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off.topic.

Toti am invatat, nici unul nu sa nascut mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu se pune problema de volant? sau chit de ambreiaj? Am vorbit cu un vecin si el a schimbat volant, dar facea foarte urat la plecarea dupa loc. Mie mi-a spus ca merge lin. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Inainte de toate,Salutari tuturor celor din forum. Baieti am si eu o problema asemanatoare cu ce s-a discutat mai sus in forum,tin sa precizez ca masina e un audi a4 b6 8e 131 cp din 2002si cand pornesc masina la rece merge normal,fara nici o problema ,dupa aproximativ 10 minute incepe sa tremure motorul iar turometrul sta fix la 900 sau 903 fara sa se miste,,,,,daca accelerez pana in jur de 1300,1400 de turatii nu mai tremura,cand o las la relanti iar face si culmea ,daca dau drumul la clima nu se mai simte nici o trepidatie,,,,. Am schimbat toate filtrele,curatat valva egr cu tot cu colectorii de aspiratie,dar nu s-a schimbat nimic.Mecanicii din milano mi-au zis ca s-ar putea sa fie tampoanele de la motor care atunci cand se incalzesc devin mai moi.Eu stiu ca tampoanele de la a4 sunt hidraulice,m-am uitat la ele si nu e nici un fel de scurgere de ulei si altceva ,am vazut ca au si senzori. Voi ce parere aveti,,,multumesc tuturor anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică şi senzorul de temperatură al lichidului de răcire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupo eu cred ca e EGR ul, deoarece  cand accelerezi  dispare, cand cuplezi clima dispare, deci   cand motorul sta in sarcina partiala   EGR ul deschide( dupa un anumit timp!!) si cand iese din sarcina partiala   EGR  inchide.

 

Se poate afla foarte simplu  este un Euro 3,  deci suspendarea EGR ului nu stocheaza eroare.

 

Din nou... cred (am devenit religios...) ca daca ar fi de la senzorul de temperatura (ceea ce nu poate fi exclus ..cred!!) ca  trepidatia ar fi continua.

 

Aici ar fi interesant de stiut daca face numai  dupa primele 10 min  dupa pornirea rece sau si  dupa 10 min de stat la relanti cand motorul este cald??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite că la varianta asta nu m-am gândit, din două considerente:

  1. am eu o dambla şi când este vorba de perturbări ale funcţionării motorului în funcţie de temperatură, mă duc aţă şi verific senzorul de temp. Este cel mai simplu şi dacă ai vagcom şi dacă nu ai (aproximezi temp la care începe să facă figuri, cumperi câteva rezistenţe în funcţie de tabelul cu analogia temp/rezistenţă şi înlocuieşti senzorul cu rezistenţa corespunzătoare, dacă problemele dispar este clară treaba, dacă nu atunci este o cauză probabilă eliminată)
  2. m-am mai jucat cu EGR-ul singurul lucru pe care l-am observat la ralanti atunci când îl conectam/deconectam manual a fost sunetul motorului. Cu el anulat este mai zgomotos, dar parcă nu am observat să dea în parkinson :) . Mă gândesc că dacă o anulare a EGR ar îmbunătăţi situaţia, problema să nu fie totuşi în altă parte (de exemplu prea multe gaze recirculate când este activ)

Eu am înţeles că este vorba de prima situaţie adică după primele 10 minute de pornirea la rece.

Oricum prima dată trebuie delimitată situaţia, adică stabilit dacă vibraţia provine de la funcţionarea defectuoasă a motorului sau de la ceva care intră în rezonanţă în afara motorului.

În general dacă este problema de suporţi, vibraţiile se transmit în anumite zone ale caroseriei, adică încep să vibreze volanul, schimbătorul, uşa, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică şi senzorul de temperatură al lichidului de răcire.

Am sa-l verific, dar temperatura la apa sta la 90 de grade fix si nu se misca de acolo, nici in mers normal si nici pe autistrada.Singurul lucru care l-am observat acum cu timpul asta mai rece e ca atunci cand temperatura la apa ajunge la 90 si dau drumul la caldura in masina pe econom, imi scade temperatura la apa pana in jur de 60,70de grade , iar nu dupa putin timp urca din nou la 90 de grade si acolo ramane,acum am sa controlez senzorul de temperatura,,, merci anticipat.

Lupo eu cred ca e EGR ul, deoarece cand accelerezi dispare, cand cuplezi clima dispare, deci cand motorul sta in sarcina partiala EGR ul deschide( dupa un anumit timp!!) si cand iese din sarcina partiala EGR inchide.

Se poate afla foarte simplu este un Euro 3, deci suspendarea EGR ului nu stocheaza eroare.

Din nou... cred (am devenit religios...) ca daca ar fi de la senzorul de temperatura (ceea ce nu poate fi exclus ..cred!!) ca trepidatia ar fi continua.

Aici ar fi interesant de stiut daca face numai dupa primele 10 min dupa pornirea rece sau si dupa 10 min de stat la relanti cand motorul este cald??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic atunci cand pornesc motorul la rece, primele 10 minute merge perfect fara sa dau drumul la nici un fel de consumator, dupa acele 10 minute de mers la relanti incepe sa tremure motorul iar daca dau drumul la clima nu mai tremura, in accelerare nu tremura doar la relanti, mentionez ca am schimbat toate filtrele, curatare valva egr cu colectorii de aspiratie, am curatat inclusiv injectoarele cu un produs de la bardahl. Curatarea injectoarelor am facu-to desfacand turul si returul de la filtrul de motorina si alimentand injectoarele din specia asta de "bidon".Tampoanele la motor sunt cred eu perfecte, nu prezinta scurgeri de ulei sau altceva.Va mai spun ca in tot milano nu am gasit un mecanic nici la reprezentanta audi sa-mi dea un raspuns cat de cat , astia aici mai bine s-ar apuca de facut branza. Eu am fost tot timpul de parerea ca romanul stie mai mult decat toti.

Uite că la varianta asta nu m-am gândit, din două considerente:

  • am eu o dambla şi când este vorba de perturbări ale funcţionării motorului în funcţie de temperatură, mă duc aţă şi verific senzorul de temp. Este cel mai simplu şi dacă ai vagcom şi dacă nu ai (aproximezi temp la care începe să facă figuri, cumperi câteva rezistenţe în funcţie de tabelul cu analogia temp/rezistenţă şi înlocuieşti senzorul cu rezistenţa corespunzătoare, dacă problemele dispar este clară treaba, dacă nu atunci este o cauză probabilă eliminată)
  • m-am mai jucat cu EGR-ul singurul lucru pe care l-am observat la ralanti atunci când îl conectam/deconectam manual a fost sunetul motorului. Cu el anulat este mai zgomotos, dar parcă nu am observat să dea în parkinson :) . Mă gândesc că dacă o anulare a EGR ar îmbunătăţi situaţia, problema să nu fie totuşi în altă parte (de exemplu prea multe gaze recirculate când este activ)
Eu am înţeles că este vorba de prima situaţie adică după primele 10 minute de pornirea la rece.

Oricum prima dată trebuie delimitată situaţia, adică stabilit dacă vibraţia provine de la funcţionarea defectuoasă a motorului sau de la ceva care intră în rezonanţă în afara motorului.

În general dacă este problema de suporţi, vibraţiile se transmit în anumite zone ale caroseriei, adică încep să vibreze volanul, schimbătorul, uşa, etc.

Motorul functioneaza perfect , relantiul sta la 900 de turati si nu se misca chiar daca motorul tremura"practic stanga , dreapta",nu trepideaza usi si nici schimbatorul, se misca toata partea nin fata a masini, eu in masina cand stau pe scaun ma misc in stanga si in dreapta si repet , numai la relanti. I-am schimbat si toate furtunasele de vacum avand in vedere ca erau putin cam coapte . Multumesc anticipat tuturor, sunteti extraordinari, multumesc ca incercati totusi sa ma ajutati cu problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La capitolul gaze de esapament am observat ca miroase foarte urat, mai ales cand o pornesc in garaj trebuie sa ies in maxim 2 minute afara ca daca nu ma asfixiez, dar cu motorul cald nu mai miroase, foarte putin se simte mirosul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa faci o filmare cu simptomele ca asa cautam acu'n caru' cu fan.Nu stiu cate grade or fi la milano dar de ce dai drumu la clima? aka AC banui. App tampoanele anticuplu/balans le-ai verificat?!.Eu cind pornesc motorul acul sta la 1000rtm dupa 5-10 min in functie de temperatura exterioara scade la 850rtm asa e si la tine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa faci o filmare cu simptomele ca asa cautam acu'n caru' cu fan.Nu stiu cate grade or fi la milano dar de ce dai drumu la clima? aka AC banui. App tampoanele anticuplu/balans le-ai verificat?!.Eu cind pornesc motorul acul sta la 1000rtm dupa 5-10 min in functie de temperatura exterioara scade la 850rtm asa e si la tine?

Am sa fac o filmare cu simptomele motorului. Tampoanele le-am verificat si sunt ok, masina are 170000 de km totali. Apropo de clima , eu nu ii dau drumul ca-mi place sa merg cu clima pornita, am zis doar ca atunci cand dau drumul la clima motorul nu mai tremura, practic se opreste din tremurat. Si aici la milano e frig dimineata -1,5

grade de obicei zilele astea, cand pornesc motorul acul la turometru se ridica cam la 1000 de turatii dar in 30 de secunde revine la 900 si acolo ramane la relanti, nici mai mult , nici mai putin

Mi-au zis băieții sa verific si senzorul de temperatura, asta e cumva langa termostat cred pe undeva prin spatele motorului sub pompa de vacum, ma scuzati daca nu folosesc bine termenii mecanici, cunosc asa in mare parte, dar nu cunosc chiar totul amănunțit. Ms ryan

Mi-au zis băieții sa verific si senzorul de temperatura, asta e cumva langa termostat cred pe undeva prin spatele motorului sub pompa de vacum, ma scuzati daca nu folosesc bine termenii mecanici, cunosc asa in mare parte, dar nu cunosc chiar totul amănunțit. Ms ryan

Modificat de alex tiger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 senzori de temp pentru lichidul de răcire G62 şi G2. La unele maşini sunt în aceeaşi carcasă (când sunt în aceeaşi carcasă mufa are 4 pini), la altele sunt separaţi şi chiar când sunt în aceeaşi carcasă se poate strica doar unul. G2 dă informaţii la ceasul din bord şi la tine pare ok dacă indică bine. G62 dă informaţii către ECU pentru stabilirea parametrilor de injecţie şi defectarea lui poate perturba funcţionarea motorului.

La tine este poziţionat (sper că am nimerit) ca în link, elementul 3 din imaginea A15-0633

http://workshop-manuals.com/audi/a4_mk2/power_unit/4-cylinder_tdi_unit_injector_engine_%281.9_ltr.;_2.0_ltr._2-valve%29_mechanics/engine_cylinder_head_valve_gear/cylinder_head/removing_and_installing_cylinder_head/

Încearcă să scoţi mufa să vezi ce se întâmplă (nu este concludentă treaba, dar de curiozitate)

Chestia cu gazele cred că este normală, catalizatorul intră în funcţiune după o anumită temperatură, aşa că durează puţin până începe să fie eficient.

Acum fără o interfaţă de diagnoză este cam greu de stabilit problema în cazul în care este ceva pe la motor, dar dacă mai mergi la service zi-le să-ţi arate compensaţiile injectoarelor, temperaturile (lichid răcire, aer, combustibil), cantitatea de combustibil injectată, avansul, când se manifestă trepidaţii şi fă-le o poză cu telefonul (canalele 001, 004, 007, 013)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!