Jump to content

Golf 7 GTI


cris.g

Postare recomandată

In privinta uzurii nu imi fac probleme pentru ca nu merg nici prea mult si nici prea tare iarna, dar sa vedem compozitia cat de rezistenta e.

 

Am uitat sa zic, am verificat uleiul dupa 10.000 km de la schimb si am completat cam 300-400 ml pana la maxim. As zice ca e in limite normale.

Link către comentariu

S-o stapanesti sanatos si fara incidente, arata foarte bine! Rotile de iarna sunt exact ce trebuie.

Sunt foarte curios de modul in care se comporta diferentialul :)

 

 

Nu ma mai ispititi ca am zis ca nu fac modificari. Daca am zis, am zis.  :lol:

 

Si eu am zis... :))

Modificat de Edy E
Link către comentariu

Multumesc la fel, si aici! :icon_thumright:

 

Diferentialul e super, am mai povestit, pur si simplu simti, pe reaccelerare, cum te trage spre interiorul curbei, nu ai subvirare pe reaccelerare nici in conditii de ploaie, asa cum am confirmat in w/e cand am fost la VL. E o placere, ce sa mai. Iar daca ai parte se subvirare, cel mai mult te ajuta sa accelerezi puternic ca sa redresezi - doar ca e contrar oricarui instinct asa ca... poate doar pe circuit. :)

 

Ai zis, da... :lol: Dar eu nu, deocamdata nu, plus ca sunt si sub incidenta garantiei. Acum... nici nu pot sa mint, cam balesc la o evacuare mai pe masura motorului, dar nu, cel putin sigur nu in viitorul apropiat.

Link către comentariu

Eu sincer ma uitam la un Stage 1, avand in vedere ca pe motoarele noi ajung la >300cp doar din soft, gen cum e cu K04 la Ed 35. Dar cand am vazut ca cer peste 1700e pt asa ceva... Cred ca la banii aia mai degraba mi-as pune o suspensie mai performanta. Eu zic ca se aude ok inauntru pt o masina de familie. Am avut pasageri care chiar mi-au spus ca ce agresiv se aude. :)

Link către comentariu

Da, inca sunt exagerate preturile. Presupun ca vor mai scadea. Bine eu momentan nici nu pot spune ca simt nevoia de mai mult.

Eu imi doream de la evacuare sa se auda mai infundat un pic, mai ales la ture joase, nu sunetul ala de la Soundaktor. Dar poate ai dreptate, cand mergi cu familia e mai ok asa. :)

 

Just for fun, fara nicio relevanta:

post-8399-0-72788600-1418396840_thumb.jp

Modificat de cris.g
Link către comentariu

Neah, doar am zis ca e "just for fun". :) Mai degraba e o injuratura la adresa traficului si autoritatilor din capitala - 2 km in 20 min. :dry:

Link către comentariu

Sotia a reusit intr-o seara sa faca 4km intr-o ora, de mai bine o iei lejer la pas pe jos... Din cauza "bucuriei" create la Piata Sudului. Dar ne bucuram ca traim intr-o capitala EU, nu? :D

Link către comentariu
  • 2 months later...

De curand:

post-8399-0-95902600-1424429257_thumb.jp

 

+ mi-am indeplinit si dorinta sa vad cum arata cu jantele (mult) mai inchise ca si nuanta:

post-8399-0-51769100-1424429613_thumb.jp

 

Iar acum o saptamana si un pic am facut a doua revizie, la 20k km. Identic ca si data trecuta, ulei OEM + toate filtrele.

Urmeaza in martie, dupa ce montam rotile de vara, sa facem o noua vizita la service sa incercam sa rezolvam cu suspensia - deja i-am prevenit ca ma duc pe capul lor. :icon_cheesygrin:

In rest, gaz si lichid de parbriz. :Driver:

Link către comentariu

Sa inteleg ca cu suspensia tot nu s-a rezolvat?

Cat a fost revizia 2? Nu ar fi trebuit sa fie prima revizie? 

Ei mi-au spus la 2 ani sau 30.000km care vine prima, probabil nu o sa astept 30.000km si o sa ma duc la 20.000km

Link către comentariu

Aia e teoria, dar in practica poti sa faci cat de des vrei tu. Nu te impiedica nimeni (in afara de buzunar) sa faci si din 5k in 5k.

 

@cris.g, ala da jeg, arata a masina folosita bine. Imi place! :)

Modificat de TudorM
Link către comentariu

Cu zgomotele DCC-ului nu, nu s-a rezolvat pentru ca data trecuta nici nu s-au ocupat de asta.

Costurile au fost ca si data trecuta, le-am precizat la vremea respectiva aici.

 

Eu mai mult de 10-12k km nu tin uleiul si filtrele, indiferent ce spune cartea. :)

 

@Tudor, pai normal, sa-si scoata investitia. :lol: Deh, de jeg n-am cum s-o protejez, in afara de stratul de ceara pe care i l-am aplicat inainte de iarna.

Modificat de cris.g
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Toata lumea a trecut la curatenia de primavara, asa ca nu pot fi nici eu mai prejos. :D

post-8399-0-49440600-1426244157_thumb.jp

Maine montam si rotile de vara.

Link către comentariu

Pai si un "dupa" nu primim?

 

Si totusi OZ-urile astea sunt foarte foarte... :)

 

PS: In weekend cred ca trec si eu la cele de vara si-i dau o spalare. Ca n-a mai primit din toamna. :D

Link către comentariu

"Dupa" maine, cu rotile corespunzatoare. :)

 

Si-a trecut iarna (nici nu stiu cand :() si n-am apucat sa ne mai vedem, sa le vezi live.

 

PS: Las' ca nici a mea n-a vazut spalatoria prea des, dovada cateva post-uri mai sus! (Doamne ce murdara era!) :lol:

Modificat de cris.g
Link către comentariu

E greu de mentinut curata pe "vremurile" astea :))

 

In interior o fac destul de des (mi-am luat aspirator si tot ce trebuie) si e usor de mentinut curat

 

Hai cu jantele pana nu vine ninsoarea :P

Modificat de saibot
Link către comentariu

Pai pana mai acum 2-3 saptamani consumam litri intregi de lichid de parbriz doar ca sa vad pe unde merg. Deci intr-adevar am o scuza buna! :icon_cheesygrin:

 

Vin acusi jantele, am vazut ca tu le-ai pus deja si... am zis sa nu ma ia vara pe nepregatite. :D Apropo, faine jantele, ti-am mai zis dar iti mai zic si aici. :icon_thumleft:

Modificat de cris.g
Link către comentariu

Le-am pus mai mult ca eram curios de noile anvelope :)

Totusi la cum se prezinta vremea poti sa le pui fara probleme, plus ca 18" se vad altfel pe masina :D

Link către comentariu

Pai la asta am muncit toata dimineata. :D

 

Before:

post-8399-0-43768200-1426333422_thumb.jp

And (2 ore, un prelungitor de la dinamometrica indoit si 3 dureri de spate mai tarziu) after:

post-8399-0-28296100-1426333462_thumb.jp

 

Acum o sa spuna Tudor ca-s frumoase astea de vara, dar OZ-urile, OZ-urile... :lol:

 

Cum spuneam, am reusit sa indoi prelungitorul de la cheia dinamometrica incercand sa desfac prezoanele de la rotile fata. Ultima data cand s-a umblat la ele a fost in service, asta iarna. Cele de pe spate, care erau stranse de mine cu dinamometrica la 120Nm cum scrie in carte, s-au desfacut normal. Ma intreb, daca faceam o pana in mijlocul autostrazii, cum dadeam roata jos... :(

post-8399-0-55903700-1426334335_thumb.jp

 

Trecand la aspecte mai tehnice, le-am cantarit din nou mai pe indelete si diferenta intre ele e de 2,5 kg, mai usoare cele de iarna. Sunt curios daca acum o sa simt diferenta intre ele. Si daca se va cunoaste la consum. Altfel, au rezistat impecabil OZ-urile, nu au nici cea mai mica urma / ciupitura / zgarietura, pana acum nu am ce sa le reprosez.

 

Si daca tot mi-am facut de lucru pe la  masina, am mai facut ceva ce citisem pe un forum .uk: am bagat un furtunas de irigatie in chederele usilor fata, iar acum se inchid cu un sunet mult mai frumos si par mai stranse. Trebuie sa gasesc unul negru si din silicon eventual, dar pana una alta isi face treaba si asta.

post-8399-0-48785200-1426334323_thumb.jp

Link către comentariu

Gasesti asa ceva la Thule. Sunt special facute pt cei care tin bare pe masina. Ma gandesc ca au elasticitatea corecta ca sa nu iti afecteze chederul si chiar balamaua.

Link către comentariu

Ma surprinde diferenta mica de greutate. Sincer ma asteptam la mai mult cunoscut fiind faptul ca OZ sunt in general usoare, iar cele oem destul de grele, unde mai pui si diferenta de diametru si de cauciucuri.

Link către comentariu

@Circoloco merci fain de info, am sa ma interesez. Balamaua nu o afecteaza pentru ca nu sunt foarte dure nici astea, dar chederul e posibil, la asta m-am gandit si eu. Tocmai de aceea vroiam sa caut ceva mai potrivit, astea le-am pus mai  mult de proba, sa vad daca merita.

 

@Ego: erau (sunt) modele de OZ binisor mai usoare, dar si diferenta de pret era pe masura. Stiu ca primisem atunci un catalog cu modelele si erau prezentate si tehnologiile de fabricatie pentru fiecare, Superturismo GT sunt middle-end. Ca idee, au 19 kg cu tot cu anvelope, iar cele OEM 21,5 kg. Era interesant sa fi cantarit si anvelopele inainte sa le montez, dar n-am fost inspirat la momentul acela.

Link către comentariu

E bine ca au usurat echiparea standard. jantele de 18 + anvelopele de pe GTi-urile precedente erau pe la 23kg. De asta eram eu indus in eroare pt ca ma asteptam tot pe la aceeasi greutate sa fie.

Link către comentariu

Ego nu este deloc o diferenta mica , ba una foarte mare aici vorbim de jante normale si nu Forged si aici voi da un exemplu janta AUDI pe 20 forged cu 9j are 13kg cu tot cu guma 235/35/20 ajunge la 23kg , concluziile le tragi singur !

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!