Jump to content

Golf 7 GTI


cris.g

Postare recomandată

Nu, OEM nu e Castrol, e cel gri cu eticheta "W", pusesem la un moment dat o poza pe topicul cu revizii. Sau cauta putin pe net, te lamuresti repede.

Cu cat mai mult ulei in circuit, cu atat mai bine - face mai bine fata la solicitari si se uzeaza mai greu. ;)

Link către comentariu

Merci frumos!

Desi e o masina foarte faina si capabila, Cupra nu bifeaza toata lista pe care au intomit-o piticii mei (nu as vrea sa intru in detalii pentru a nu incepe un versus). Pentru mine au primat alte aspecte decat "bang for buck". :) Pe de alta parte, parca oricum nu era inca disponibila cand am comandat eu masina.

Link către comentariu

M-am intors la inceputul saptamanii din al doilea concediu pe anul asta. Am fost in Thassos si vroiam sa va povestesc ca a fost frumos, masina a mers bine si a consumat decent - 7.5%, si ca m-am bucurat in fiecare minut de intuneric de utilitatea farurilor cu xenon adaptive - cu toate ca in continuare am un mare regret pentru ca nu am putut sa iau si dynamic light assist, dar asta este. Drumul in schimb s-a stricat destul de mult fata de anii trecuti, pe alocuri fiind chiar prost spre foarte prost, cu toate asta insa nu am avut probleme.

Dar nu am sa va mai povestesc despre toate aceste lucruri, pentru ca ieri mi-au venit in sfarsit astea:

pagid rs29.jpg

Asa ca acum sunt tare entuziasmat si curios, mai ales ca ma chinui sa le achizitionez inca din martie. Sper sa fi meritat asteptarea. Din pacate in urmatoarele 2 w/e-uri nu cred ca apuc sa le montez, insa poate reusesc sa mai prin vreo sesiune pe Adancata anul asta. :rolleyes:

Oare merge sa pun sigurantele de la cele vechi? :scratch:

Link către comentariu

Track day-ul este pe 24 septembrie ! :)
Bravo, ai luat super placute. Cat au fost pana la urma ? Fara/cu transport
Ia-ti si Motul RBF 660 daca nu ai deja. Investitie mica dar cu efect maxim.

Link către comentariu

Nu reusesc sa ajung pe 24 din pacate :(. S-au nimerit prost ambele din septembrie, pe 3 a fost prima zi in Thassos, iar pe 24 am un eveniment.  Asta este, poate pe 22 octombrie!

Ai PM pentru placute. ;) Nu am pus inca RBF 660 pentru ca saptamana viitoare urmeaza sa fac schimbul de lichid de frana + cel de diferential, conform planului de service. Cum operatiunea trebuia bifata la service VW iar ei nu accepta produse din exterior, nu avea rost sa il pun doar ca sa-l dau jos 2 luni mai tarziu.  Probabil abia in primavara, cand se redeschide sezonul de track-day am sa trec la RBF, odata cu furtunase metalice.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am facut saptamana trecuta inspectia de 3 ani + schimb lichid frana + schimb ulei diferential. A costat ~760 de lei cu totul. Totul in regula cu exceptia faptului ca la test a iesit ca bateria ar fi defecta. Indicatorul bateriei este pe negru - adica ok si nu exista niciun simptom. Acum intrebarea ar fi - cum detecteaza testerul ca bateria este defecta si ce anume ar putea fi defect la ea, cat timp incarcarea e buna si tensiunea e ok? E AGM (start-stop).

Aa si mi-am mai luat si un set de placute fata TRW (ca cele originale) pentru ca le-am gasit la un super pret (230 ron) si am zis sa fie acolo ca nu strica, in caz ca nu ma inteleg cu Pagid. :P

Modificat de cris.g
Link către comentariu

Ai grija la compatibilitatea placutelor. In general nu prea e recomandat sa pui placute de strada dupa placute racing sau invers pe acelasi disc nerectificat. Pot aparea tot felul de vibratii deranjante pentru ca au compozitie chimica diferita si fiecare lasa material in microfisurile discului ! Daca esti serios cu privire la track days, ar fi bine sa mergi cu placute compatibile strada - pista (gen RS29 pista cu RS4-2 sau 4-4 pista, dupa cum recomanda si Pagid) sau set de discuri separat pentru fiecare placuta. Dupa RS29, neaparat furtune metalice si lichid (nu Ate blue)

 

PS : N-am retinut daca ai sistemul de franare cu disc de 312 sau 345 !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

@fuscobal Nu mai exista 345x32 pe generatia asta. Sunt de 340x30mm. In schimb au marit diametrul pistonului la 60 mm. G7 GTI PP (ce are @cris.g are 340mm ca mine)

Edit: ca o completare. Au schimbat complet tot sistemul de franare. Este mai usor/firav. Au alte forme si etrierul, si port etrierul, si tot :) - Reducere de greutate ... Etrierul pe versiunea asta are 7.15kg. Au scazut cu ~3kg fata de franele de 6R

Modificat de C Z R
Link către comentariu

Foarte bine ca au scazut greutatea dar au scazut si capacitatea de inmagazinare a caldurii daca au redus grosimea de la 32 la 30mm !

Link către comentariu

@fuscobal mai mult decat track-day ocazional nu am sa fac, masina e daily driver si trebuie sa ramana asa. Tocmai de aceea am ales sa nu investesc intr-un BBK, vreau doar mici upgrade-uri care sa imbunatateasca putin lucrurile. Furtunase si lichid probabil la primavara.

Referitor la placute, am citit pe la altii care folosesc RS29 si le schimba dupa track-day ca e recomandat sa mai mergi cu ele in regim de strada pentru ca la rece placutele curata depunerile de pe disc si, cel putin in cazul RS29, nu ar trebui sa fie probleme daca se pun placute de strada dupa, urmand procedura asta. Insa daca ma inteleg ok cu RS29 pentru strada nu am de gand sa le schimb de fiecare data, raman pe masina. Cu discurile imi asum riscul, tot ma uitam la niste Stoptech-uri slotted, mai ales ca depunerile sunt o problema cel putin in cazul placutelor stock si niste slotts ar ajuta mult in privinta asta si chiar a racirii. Oricum am notat ce mi-ai spus si iti multumesc inca o data pentru sfaturi! :icon_thumright:

Link către comentariu

Eu merg cu RS29 pe Polo tot anul si is ok. Am prins si -20 grade cu ele si tineau decent (putin sub OEM la primele franari usoare, pana se incalzeau). Cu scartaitul ti-am spus ca e foarte relativa treaba (la mine primul set de RS29 nu a scartait iar al doilea da (pe aceeasi masina, cu acelasi sistem de franare) !

Link către comentariu

Stiu, mi-ai spus. Dar asa cum ziceai si tu si am citit si pe la altii, depinde mult de compozitie nimeresti: unii zic ca nu fac deloc zgomot, altii spun ca "it's worse than a school bus". :D La fel, ramane de vazut cum se comporta la mers mult in oras, adica timp indelungat fara solicitari majore. O iau ca pe un experiment. :)

Link către comentariu

La mine scartaie cand e cald (vara) si la mers incet prin oras. Acum la 12-16 grade fac foarte putin zgomot. 

Link către comentariu

salutare .cu o intrebare te deranjez: cum sunt jantele de iarna pe care le ai ?le- am vazut cu citeva pagini in urma.faptul ca au multe brate ti se incarca cu zapada? crezi ca daca ar avea mai putine si mai late ar conta ? trebuie sa imi iau si eu acum roti de iarna si vreau sa iau cu tot cu jante si nu prea ma hotarasca ca cele mai aratoase sunt  gen spite iar cele care ar fi mai practice sunt de parca ar fi fost demontate de pe un hyundai .

Link către comentariu

Salut! Nu am avut nicio problema cu jantele, nu mi s-a intamplat sa ramana zapada intre spite si nici nu le-am zgariat in zapada / gheata. Pe de alta parte in ultimii ani nu am prea mai avut ierni asa serioase in B, zapada a fost mai putina. Eu nu m-as feri de jante cu multe spite, cel putin din experienta pe care am avut-o eu pana acum.

Link către comentariu
On 5/19/2016 at 5:47 PM, cris.g said:

Revenind la oile noastre, impresii despre RT2 comparativ cu fostele Bridgestone S001:

  • aderenta ceva mai buna pe uscat, dar fara a fi o diferenta dramatica; se cunoaste mai mult pe franare; totusi S001 au mai si imbatranit, chiar daca au doar 3 ani;
  • aderenta mult mai buna pe ud, atat pe franare cat mai ales pe tractiune; dealtfel S001 nu au excelat la capitolul asta nici cand erau noi;
  • sunt mult mai silentioase;
  • feedback al directiei parca mai slabut sau in cel mai bun caz la acelasi nivel, ma asteptam / speram la mai mult;
  • protectia jantei este mai slaba, iese mai putin in afara jantei - asta m-a dezamagit cel mai tare :(; sper sa nu mai am ocazia sa o si testez...
  • un pic mai imprevizibile la limita aderentei; S001 incepeau sa piarda aderenta treptat si recapatam usor controlul, astea parca rup prea brusc aderenta si trebuie sa ai grija ce faci ca sa mentii controlul; aici totusi va trebui sa mai testez.

Ramane de vazut cum se comporta in timp si ce uzura vor avea, S001 mai aveau ~3,8-4 mm profil (masurat in canalul central), si am facut cu ele undeva in jurul a 32k km, aveam la momentul schimbului ~37.1xx km din care se scad km parcursi cu cele de iarna. Deci nimic de reprosat in privinta asta, avand in vedere ca noi au 7,5 mm => 50% uzura.

Revin cu feedback despre RT2, din pacate unul foarte prost. Si nu din prisma performantelor, ceea ce am scris mai sus se confirma, performantele pe uscat si pe ud raman foarte bune. Insa, povestea sta cam asa (scriu abia acum pentru ca azi am primit verdictul final si nu am vrut sa umblu cu presupuneri): la vreo 2 - 3 saptamani dupa ce le-am montat am plecat in vacanta Germania - Olanda, pana la plecare nu apucasem sa le rulez decat putin prin B. Pe autostrada am simtit trepidatii incepand cu viteze de 80-100 km/h si care se agravau pe masura ce viteza crestea, nu trepida volanul ci masina cu totul. Cel mai pronuntat se simteau in zona 130-150 km/h, adica exact zona de viteza pe care o folosesti cel mai mult pe autostrazi, peste 180 km/h devenea mult mai putin evidenta.

Bun, evident ca primul gand mi-a fost la echilibrare, asa ca m-am oprit in Arad si le-am reechilibrat; cu ocazia asta oamenii mi-au zis ca lor li se pare ca imi bat vreo 2 roti, probabil jante strambe - primul gand mi-a fost la janta lovita (inca nu o schimbasem), insa am luat in considerare si faptul ca poate s-a strambat si ceva pe la suspensie. Dupa echilibrare nu s-a rezolvat nimic, asa ca mi-am facut programare la VW in Germania, au mers cu masina, au verificat suspensia si au zis ca nu are nimic, cel mai probabil e de la anvelope desi si lor li s-a parut suspect pentru ca erau noi (m-au intrebat). Au reechilibrat si ei rotile, le-au schimbat pe diagonala, efect 0. In momentul asta eram destul de convins ca e stramba janta lovita. Dupa ce am schimbat insa si janta - surpriza - la fel. Asa ca, oricat de putin probabil mi se parea, am fost la doua vulcanizari care mi-au confirmat - 3 dintre anvelope sunt ovalizate, au bataie sus-jos. Jantele erau drepte, nicio problema aici. Asa ca le-am schimbat pe cele mai afectate cu doua dintre Bridgestone-urile vechi si ce sa vezi, am scapat de trepidatii. Am vorbit apoi cu cei de la care am luat anvelopele, fiind in garantie, am trimis 2 dintre ele (doar pentru 2 aveam schimb), iar azi am primit confirmarea: defect de fabrica. Una se inlocuieste sau primesc banii inapoi, celalta nu, pentru ca avea o taietura de-a latul pe profil - probabil de la vreo sina de tramvai, nimic grav care sa genereze probleme sau pericol, dar au avut motiv de ce sa se lege - nu cei care mi le-au vandut, ci importatorul. Urmeaza sa le trimit si pe celelalte doua la garantie atunci cand o sa pun rotile de iarna pe masina, probabil mai devreme anul asta tocmai pentru a le putea trimite mai repede.

O experienta foarte urata, iar intre timp am mai citit si de alti posesori care au avut probleme cu anvelope Dunlop: diferente de 500g intre anvelope sau anvelope care nu se echilibrau. Ma declar extrem de dezamagit si evident nu voi mai cumpara Dunlop, ever! Reamintesc, 225/40/R18 92Y DOT 1516 Made in Germany.

Cel mai probabil voi merge pe Michelin, fie PS4, fie SS, ramane sa mai analizez.

Link către comentariu

Nasoala chestie. Ar merita reclamati la OPC pentru chestia cu taietura. Conti nu are nimic interesant?

@andrei gras: Mi s-a intamplat o singura data sa imi ramana gheata pe jante dupa ce a stat masina in zapada de vreo 15 cm dar gheata era prinsa pe interior, nu intre spite. Am simtit vibratii imediat ce am ajuns pe la 80-90. S-a rezolvat in 60 sec ca a intrat mana printre spite sa o dau jos. Jantel mele sunt Rial Bavaro 16".

Modificat de dadu
Link către comentariu

Nu are rost sa mai stau si de reclamatii, le vand si gata, nu mai stau sa imi bat capul. Ma gandesc sa le scriu in schim un mail in DE, nu ca sa obtin ceva insa sa stie si ei ce vand/fabrica.

Conti are SC5 care e la fel ca pret cu PS4, insa are review-uri foarte proaste la uzura. Oricum nu cred ca iau nimic pana la primavara, nu are rost.

Link către comentariu

Cris, eu am avut Dunlop pe ambele masini de fabrica si am scapat repede de ele pentru ca nu mi-au placut deloc. Scartaiau ca draq si la plecari usoare de la semafor, grip mediocru. La mine GY asy si PS3/4 au fost excelente !

Link către comentariu

Ce sa zic, ca aderenta mi s-au parut ok, cel putin comparativ cu S001. La ATA cu astea am fost.

Am luat si Asy 3 in calcul, mai vedem la momentul respectiv.

Link către comentariu

@cris.g: neplacuta, foarte neplacuta patania ta. O groaza de nervi, timp si bani pierduti :( Made in Germany :(

Ei bine, exact aceeasi poveste am patit-o si eu cu Conti CSC, 225/40/18, dar nu de noi, ci in momentul in care a scazut profilul la 6mm.

Bataie verticala sus jos in zona 100-130km/h, evident cea mai folosita. Cu 2 din 4 cauciucuri am patit asta, a trebuit sa le dau jos de pe masina. 

Nu mai cumpar Conti in viata mea...

Link către comentariu

Pai da, astea sunt economia de piata si respectul fata de consumator din ziua de azi. Cel mai probabil o sa merg pe Michelin, tot n-am avut niciodata. :)

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!